[Resolved] Club Factory — no response delayed product

 
1 Review
 Prapanch Kokkalemada on Mar 8, 2018
Order number: so13291458
I have already paid for the item on feb 2nd and expected to arrive on feb 19th... It has not arrived yet!! It is march 8th today. I have tried calling multiple number of times. Customer care number is always full of messages. I demand for a refund if not possible to deliver the product. Please do not give false promises.
Please respond

no response delayed product
no response delayed product
Complaint marked as Resolved Apr 12, 2018

Complaint Status


[Mar 08, 2018] Club Factory customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Club Factory Customer Care's response, Mar 09, 2018
Dear, we are so sorry for this issue. The item in your order is out of stock, though we have tried our best to restock it. And the related refunds will be done to your original payment method. Sorry again for the trouble. We have returned the refund to your original account. Please wait 3-5 days, then inquire your account information. You are more than welcome to place a new order with similar items with us. Thanks for your understanding.

no response delayed product
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    17%
    Complaints
    2381
    Pending
    0
    Resolved
    415
    phone
    +86 571 8689 1965
    +86 185 5739 6868
    location
    478 Wensan Road, Zhejiang, Hangzhou, China - 310000
    Club Factory - no response delayed product