[Resolved] Club Factory — order money not refunded

 
1 Review
 Pranesh Pariyar on Mar 8, 2018
My order no. So13810534 had been cancelled by club factory itself stating that the material was no longer available for the product. I had already paid the amount and it was after i had paid that i was informed about the cancellation. It has been almost a month now and the money has not been refunded yet. Niether has the refund status been updated.

Complaint marked as Resolved Apr 22, 2018

Complaint Status


[Mar 08, 2018] Club Factory customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Club Factory Customer Care's response, Mar 09, 2018
Dear, we are so sorry for this issue. The item in your order is out of stock, though we have tried our best to restock it. And the related refunds will be done to your original payment method. Normally you will receive it in 8-20 days. Sorry again for the trouble. You are more than welcome to place a new order with similar items with us. Thanks for your understanding.
Dear, please don't worry, we know your mood and your money won't lost. Please kindly wait. And we will urge them. Please try re-star 5, have a nice day.

order money not refunded
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    30%
    Complaints
    1063
    Pending
    47
    Resolved
    308
    phone
    +86 571 8689 1965
    +86 185 5739 6868
    location
    478 Wensan Road, Zhejiang, Hangzhou, China - 310000
    Club Factory - order money not refunded