[Resolved] Make My Trip — refund not received

 
12 Reviews
Mumbai, Mumbai Suburban District, Maharashtra, India
 dishan
I tried to meke a reservation from Bhavnagar(gujrat) to Borivali (mumbai) on the 14th of september 2011.
The site www.makemytrip.com could not process my request. The transaction cancled but I am yet to receive any money refund from the merchant. I have registered a complain 8 times, yet I have been only receiving assurance.
Complaint marked as Resolved May 12, 2017
Verified Support
MakeMyTrip India Customer Care's response, Mar 18, 2010
Dear Dr. Shipra Sonkusare,

With reference to your post and checking further, kindly note that MakeMyTrip processed your refund for the amount of Rs. 3307.00 on February 15, 2010.

We have received acknowledgment from SBI that due to a technical error at their end, the amount is not reflecting in your account.

On your behalf, MakeMyTrip is pursuing the matter with SBI.

Regards,

Devika Khosla

MakeMyTrip Care
Complaint comments  11 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

I booked my air ticket on 12th Feb 2010 from Mangalore to Mumbai for 13th Feb online thru Make my Trip.The website was showing available seats and they extracted the amount from my account through the debit card immediately.But soon after that I received the message that the booking has failed and I had to book another ticket.They sent sms that the amount of Rs. 3307 will be refunded for my cancelled booking ID FLT[protected]. Till today, 12th March, I am yet to receive my amount.I have been calling them every day asking for the refund, but end up talking to all different executives through the computerised call. They keep telling me that their record is showing that the amount has been refunded and keep telling me to send the account statement which I have been doing to all different personnels from their company as well as to the customer service.They said after receiving the statement, they will call me back which they have never done. I am really upset with their service, though I am their regular customer.Please help me.
I too faced the same problem with other travel agent named AEROJET TRAVELS. They are simply cheating people. It is really headache with these travel agents
6 booking were made which were cancelled later on 6th September for which the amount is still not refunded. I've called them numerous times but the only reply which I get is that the complain will be sorted out in 48-72 hours and the refund will be made.

Its been more than 6 months and still I haven't received it back.

All the six booking ids are listed below

NR[protected]

NR[protected]

NR[protected]

NR[protected]

NR[protected]

NR[protected]

the photo of the bank statement from which the amount was deducted is attached with it.
On 01/05/2011 i have booked a train ticket through tatkal (e-ticket) for my father at that time the waiting list was 79 and at the time of traveling received a sms stating that the ticket is confirmed and when my father travel, the TT ask about the ticket and he gave the print out of e-ticket which was generated through system and TT told that this is not a valid ticket and he didn’t travel as TT didn’t allow him to travel without a ticket...Pls refund the amount which was deducted from my bank account.

PNR number :- [protected]
MMT:ID:NR[protected]
TRAIN NO:- 12520
Pune to Calicut
Dear sir,
I booked a ticket on june9 from bangalore to madurai and this is the booking id IN1106B10356.

I didn't receive any eticket but the amount 11020 was deducted from my account.

I checked with bank and these are the details provided by bank
Merchnat payment voucher number [protected]
Trace number[protected].

I have called more than 15 times till no response from them. This is the sample mail I get from them but noone calls back.

Please kindly let me know how i can get money refund from them

Thanks
sasee


This is in reference to your complaint in regards to booking id IN1106B10356
>
>Please note that we are looking into this matter and shall revert to you in 72 hours.
>
>We apologize for the inconvenience caused due to delay at our end.
>
>We value your business with us and look forward in assisting you with all your travel plans.
>
>For any further assistance we are available round the clock on our toll free numbers
my booking ID is IN1109R0061693 AND MY AMT IS 1682/-
AND IN1109R00899600 AMT IS 1682/-
I cancelled my booking with MakeMyTrip on 25th August, 2012. It has been almost two months but they have still not refunded me my money back. My booking ID was NF[protected]. They keep on saying "give us 72 hours". As you can figure, it has been a lot of 72 hours since I cancelled my booking. They are not refunding my money on purpose. Make My Trip is a total fraud company and should be taken action against.
There has been huge negligence shown from your side on my cancellation request.
I have cancelled my ticket on 7th april but still refund has not been made in my account. My booking Id is IN1503B9S117080 and my cancellation refrence no. is IN1504R0S047167. I was told to receive the amount after my trip i.e. after 12 may.

After ONE AND HALF MONTH long period if refund has not been made then it seriously damages the values of customer and unfortunately i have been greatly affected by this since there is no positive response after many long telephonic talks with your customer care people.
This incident has diminished the reputation of make my trip after being such a prolonged customer.

EXPECTING MY REFUND ON URGENT BASIS

Refund not done for last 1 year despite of repeated communications

Had booked a ticket thru makemytrip.com but had to cancel the ticket due to some reason Have been writing to refund the money over the last 12 months but all in vain Can anyone suggest how can I get the refund from this company
Dear HEMANTALKA

We have reason to believe your concern has been resolved as this concern of your appears to be more than 1 year old.
If just in case your issue still stands unresolved then please let us know, else we are closing this case from our end.

Warm regards
Team-MakeMyTrip Care
Dear Jay7776

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    48%
    Complaints
    3454
    Pending
    1105
    Resolved
    1360
    phone
    +91 12 4289 8747
    +91 12 4462 8765
    +91 12 4462 8747
    location
    Tower A, SP Infocity 243, Udyog Vihar, Phase 1, Gurgaon, Haryana, India - 122016
    Make My Trip - refund not received