Nokia — not responding alleppey nokia care to my warranty handset | |||
Respected sir; My name is Sreekanth.r.nair. I had a complaint against nokia care in alappuzha. My handset nokia c6-01 is not works with an idea network. So i complainted it for 3 times. At the last time the care manager Mrs.Irin praveen sent my cell 2 the expert center in Delhi. But no use, still the handset in old condition. Its a new handset just 3months old. Thus they willnot take any action against it. They said that just leave it and buy a new handset from our priority centre. What can i do? Please help me. My handsets imei no is [protected]. Was this information helpful? | |||
3 Comments | |||
Comments
my nokia lumia 800 glass is broken ...
My name is keshav residing in mysore, karnataka state. i bought a nokia C5-05 on 02/02/2012, on thee 5the day its display was not working. I took it to thee nokia service center on07/02/2012 go it repaired.I was not satisfied withe thee way theey answered, i was insisting on thee replacement of thee set, but theey told me it was not possible. but thee second time screen lock was not opening, again i went to thee same nokia service center, theey took two days, gave it back repaired, on 26/06/12, on thee same day thee same theing happened again, i took it to thee thee same nokia center, she told me it has to be kept under observation for two days, after two days, she told theey will give thee replacement.it is some theing torturing withe out giving any punishment.I am attaching thee document of the receipt, job sheet of the service center along with this comment.I am unable to attach .I am mentioning the job sheet number,[protected]/120623/7, Address, REVANNAS CARE, New kanthraj urs road, kuvempunagar, Mysore
51%
Complaints
7894
Pending
0
Resolved
3915
+91 12 4483 3000
+91 22 6776 9000
+91 33 4006 2264
SP Infocity, Industrial Plot no. 243, Udyog Vihar, Phase 1, Dundahera, Haryana, India - 122016
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मैने नोकिया C3-01 जुलाई 2011 में लिया था। ये फोन खरिदनें के 4 दिन बाद हीं हैंग कर गया, फिर ऑन करने के बाद ठीक हो गया। लगभग 30 दिनों मेरे फोन का स्क्रिन टच खराब हो गया। मै अपने मोबाईल को नोकिया लेकर गया, लेकिन वहाँ 2600 रुपए का खर्चा बता दिया। फिर मैं दुसरे नोकिया केयर पर गया तो उसे वारंटि पिरियड में बिना पैसे का ठीक कर के दे दिए। फिर लगभग 50 दिनों बाद दुबारा मेरा टच पैड खराब हो गया और फिर वहीं कहानी हुई एक नोकिया केयर में 2400 रुपए मांने लगे और दुसरे में मुफ्त में बना कर दे दिए। लेकिन फिर लगभग 60 दिनों बाद मेरे फोन में तीसरी बार वहीं समस्या आगई। थक हार कर मेने नोकिया कस्टमर केयर को अपनी सारी समस्याएं बताई और कहा कि मेरे इस फोन को बदल के दुसरा फोन मुझे देदें। कस्टमर केयरवालों नें कहा आप किसी नोकिया केयर में इसे जमा करा दें उसके बाद हम देख लेंगे। अब नोकिया केयर वाले बोलते हैं की इसमें डैमेज है ये वारंटी में ठीक नहीं होगा और कस्टमर केयर वाले भी यहीं बात बोल रहे हैं।... अब आप हीं सोंचिए एक हीं परेशानी को लेगर मैं 6 महिनें में तिसरी बार परेशान हुआ हुँ। मेरी उतनी आमदनी भी नहीं कि हर 45 दिनों पर मैं 2000 से 2500 रुपए लगाकर अपने फोन को ठीक करवाउँ।
मैं अपनी फोन की समस्या से मानसिक रुप से बहोत परेशान हुँ। अगर संभव हो सके तो मेरे परेशानी को दुर करने मे मेरी मदद करें, , , बहोत महेर बानी होगी।
अमरदीप कुमार
नई दिल्ली
मो. नं. [protected]