ADVERTISEMENT

[Resolved]  Icici Lombard — Clem

नमस्कार जी
मेरा नाम प्रमोद है और मेने अपनी कार HR 26 EM 1200 का इन्शुरन्स
ICICILombard कंपनी से करवा था जो की फरवरी मे मेरी कार का दुघटना हो गई थी
ICICILombard कम्पनी के कारकता ने मुझे बताया की मेरा इन्शुरन्स नार्मल ही है और आप को इन्शुरन्स का 90% ही मिलेगा लेने हो तो लो वरना मत लो
मुझे इन्शुरन्स की जानकारी नहीं थी जिस कारण मेने 90% की हा बार लिए फिर रु देने की बारी आई तो इन्होने 80% ही दिया मेरे विरोध करने पर इन्होने कहा की 80% ही दे पाएगा
बोलो की सरकार को टेक्स्ट देना होता है 10 % उस मे कटेगा
फिर कुछ दिन बाद मुझे पता चला की मेरा इन्शुरन्स 0 देब है जिस मे मुझे कुछ रु नहीं देने थे इन के कारकर्ता ने मेरे सात धोका धड़ी की इस की शिकायत मेने इन्शुरन्स वालो की तो एक हिमांशु जी ने मुझे कहा की हमारे कार्यकरता से गलती हो गई है जो की हम आप को पुरे रु दुला देता हु आज उस बात को 3 महीने हो गए है हिमांशु जी भी मुझे गोली पर गोली दे रहे है और कुछ दिन पहले उन्होने मुझे साफ इंकार कर दिया बोले की जो करना है कर लो हम नहीं देंगे इन सभी पर आप उचित करवाई करें और मुझे इंसाफ दो
और इन की वजे से जो भी मेरा नुकसान हु है इस की बरपाई करने को बोलो 🙏 मुझे मेरा 20% चाहिए जो की 70, 000 रु बनता है और उन के चक्र लगा लगा के जो भी और नुकसान हु है वो भी🙏मेने आप को एक ऑडिओ वीडियो बना कर भेजा है हिमांशु सर कर आप सुन सकते हो🙏
+1 videos
Was this information helpful?
No (1)
Yes (0)
Nov 7, 2021
Complaint marked as Resolved 
मेने इस नम्बर 18002666 पर कॉल किया उन्होने मुझे परमजीत से बात करने को बोला परमजीत ने मुझे हिमांशु से बात करने को बोला और हिमासु जी कर फ़ोन आया +91 96430 05061 और उन्होने अपने कारकर्ता की गलती मानी और मुझे मेरे रु देने को बोले पर उन्होने मुझ 3 महीने से ऊपर हो गए है रोज गोली दे रहे है और कुछ दिन पहले तो उन्होने मुझे साफ मना कर दिया जो करना है वो कर लो मे कोई मदद नहीं कर सकता नाम प्रमोद 82855771233 मेल :- [email protected]
ICICI Lombard customer support has been notified about the posted complaint.
Nov 06, 2021
Updated by Parmod parjapati
Resolved kha kar di sir aap logo ne
aapni trf se kar di kya
Verified Support
Nov 09, 2021
ICICI Lombard Customer Care's response
Dear Parmod,

Apologies for the delay and the inconvenience caused. We have made a note of the details and will get back to with an update on the same.

Regards,
ICICI Lombard General Insurance
Verified Support
Nov 15, 2021
ICICI Lombard Customer Care's response
Dear Sir,

We write this with reference to your below concern regarding the deductions in claim.

At the outset, we regret the inconvenience caused to you.

We request you to share the claim number and policy number in order to assist you.

Further, we are unable to find any details from mentioned vehicle number.

We look forward to serve you.
Nov 16, 2021
Updated by Parmod parjapati
dear sir
HR26 EM 1200
meri policy number :- 3001/[protected]/00/001
my name parmod
solve this as soon as possible and give me my money
if you want to get any more information from me then you con call me on [protected]
I am very upset with you service, staff and customer care
Regards,
Parmod
Complaint comments 
Share
Tweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    ICICI Lombard
    Customer Care Service
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    74%
    Complaints
    1243
    Pending
    0
    Resolved
    897
    ICICI Lombard Phone
    1-800-209-8888
    1-800-2666
    ICICI Lombard Address
    ICICI Lombard House, Old Tata Press Building, Near Siddhivinayak Temple, 414, Veer Savarkar Marg, Prabhadevi, Mumbai, Maharashtra, India - 400025
    View Full Information
    ADVERTISEMENT