Show menu
Close
FAQ FAQ Categories Categories Sign in Sign in
Close
ADVERTISEMENT

National Highways Authority Of India [NHAI] — Complaint regarding Fastag Monthly pass recharge. Vehicle no HR20AJ5254 & Mobile no. [protected]

For your kind information my grievance is not for the transaction on dt.02.11.2020. My grievance is regarding transaction dt.01.11.2020 at 05:20 PM(Screenshot attached and transaction highlighted). The transaction(dt.02.11.2020) you are taking about is an another fresh transaction of same amount.
Therefore you are once again requested to go through the fact and reverse the transaction on dt. 01.11.2020 at 05:20PM of amtt. Rs. 277.47 only.
आपकी बेहतर जानकारी के लिए बता दूं कि मेरी शिकायत[protected] वाली ट्रांजैक्शन के बारे में नहीं है, बल्कि की मेरी शिकायत तो[protected] को 05:20 शाम वाली ट्रांजैक्शन के बारे में है जिसका स्क्रीनशॉट हाईलाइटेड कर के साथ लगाया गया है आप जिस ट्रांजैक्शन का हवाला दे रहे हैं वह तो एक बिल्कुल अलग और नई ट्रांजैक्शन है जो कि मेरे द्वारा[protected] को की गई है अतः आपसे पुनः निवेदन है कि मामले को अच्छी तरह से जांच करके[protected] शाम को 05:20 पर 277.47 की ट्रांजैक्शन है उसे रिवर्स करने का कष्ट करें।
Punjab Singh
[protected]
Complaint regarding Fastag Monthly pass recharge. Vehicle no HR20AJ5254
Complaint regarding Fastag Monthly pass recharge. Vehicle no HR20AJ5254
Complaint regarding Fastag Monthly pass recharge. Vehicle no HR20AJ5254
ADVERTISEMENT
Complaint comments  Add a CommentShareTweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    National Highways Authority of India [NHAI]
    Customer Care Service
    Customer satisfaction rating
    3%
    Complaints
    3976
    Pending
    0
    Resolved
    117
    National Highways Authority of India [NHAI] Phone
    +91 11 2507 4100
    +91 11 2507 4200
    National Highways Authority of India [NHAI] Address
    G 5&6, Sector-10, Dwarka, New Delhi, Delhi, India - 110 075
    View Full Information
    ADVERTISEMENT