Claimed

Olymp Trade Complaints & Reviews

4
Updated: Oct 13, 2026
Complaints 1567
Resolved
1149
Unresolved
418
Contacts

File a complaint to Olymp Trade

Having problems with Olymp Trade?

File a complaint and get it resolved by Olymp Trade customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Olymp Trade reviews & complaints page 54

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Anuj Chaudhary1
from Bulandshahr, Uttar Pradesh
Feb 17, 2022
Resolved
Report
Copy
Resolved

I registered my account under the link of a YouTuber (Technical Avi). He started providing risk free trades of 20% on deposits between 300$-1000$. I arranged an amount of 1000$ and deposited in my account and successfully got a risk free trade of 200$. I just used my 60$ to trade and lost it but I didn't trade on risk free trades. Thereafter I withdrew the rest of my amount available in my account and after 2 weeks Technical Avi again started the same scenario of providing the risk free trades and told as before that you need not worry, just take trade with risk free trades, if you get profit then withdraw the amount with profit otherwise if you lose the trade, your amount will be the same as the trade was risk free. I again deposited 1000$ and again got a risk free trade of 200$. Now I had 2 risk free trades of 200-200$ and I placed one risk free trade of 200$ for 20 minutes and got profit of 180$. As I tried to place another risk free trade, Olymp trade applied limit that if you want trade, you will have to deposit first to avoid limits. I had no more money there to deposit. And I decided to deposit money after withdraw and I did so. As I withdrew the amount, my account was blocked. Without any warning they just blocked my account.
This is just because I made a profit and Olymp trade don't want anyone to make profit. I also used Olymp trade before and lost a lots of money but at that time, they didn't blocked my account as they were earning from my losses. Olymp trade is doing scams legally with the public.
They have taken final decision of blocking my account and the worst department is claim department 🤣🤣🤣, they even don't try to listen what customer is saying they just send an email it the final decision of Company and can't be reconsidered 🤣🤣🤣.
If Olymp Trade wanna reconsider my account then my email ID is - [protected]@gmail.com
Mar 22, 2022
Complaint marked as Resolved 
Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 17, 2022
Olymp Trade Customer Care's response
Hi there, Anuj Chaudhary1!

Thank you for contacting us. Kindly specify, do you have one account on the platform with the email [protected]@gmail.com?

Best regards, Olymp Trade team.
Helpful
2 other people found this review helpful
2 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Anuj Chaudhary1
    from Bulandshahr, Uttar Pradesh
    Feb 17, 2022
    Report
    Copy

    Olymp trade is completely fraud.
    Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
    Hello, dear Anuj Chaudhary1!

    It is a pity that you have formed such an impression of our platform. Could you, please, tell us why did you make such a conclusion?

    Olymp Trade is a member of the Financial Commission, which is our regulator. You can view our certificate here: https://financialcommission.org/olymp-trade/

    This shows that we are a reliable broker with a high-security level. We work since 2014 and we have millions o[censored]sers all over the world.

    If you have any unresolved issues, kindly let us know. We will be pleased to help.

    Best regards, Olymp Trade team.
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rakesh5599
      Feb 14, 2022
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I have purchased some services from an app and i have been cheated, i was not given the servises assured by the app.
      A fraud happened with me i joined an app, which assured me some profits and services and they did a fraud with me i have made the payment i am just attatching the payment details please look inot the matter
      Mar 21, 2022
      Complaint marked as Resolved 
      Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 15, 2022
      Olymp Trade Customer Care's response
      Hello, dear Rakesh5599!

      Thank you for letting us know about this. Please describe your situation in more detail so we can support you. Also, kindly specify how your screenshot is related to our platform.

      We will be pleased to help you!

      Best regards, Olymp Trade team.
      Feb 16, 2022
      Updated by Rakesh5599
      I got a notification from your gateway that to pay 700 i clicked on the notification i money has been automatically debited from my account.so, that why the money has been automatically debited
      Verified Support
      Feb 16, 2022
      Olymp Trade Customer Care's response
      Hi there, Rakesh5599!

      Thank you for keeping us informed. Please, specify the ID of your account. We will immediately investigate the situation and provide you with a detailed answer.

      Best regards, Olymp Trade team.
      Feb 16, 2022
      Updated by Rakesh5599
      [protected]@gmail.com
      Verified Support
      Feb 17, 2022
      Olymp Trade Customer Care's response
      Greetings, Rakesh5599!

      Thanks for your reply. We have passed the information to the support team. We will contact you as soon as possible.

      Do not hesitate to contact us if any questions or concerns appear.

      Best regards, Olymp Trade team.
      Feb 17, 2022
      Updated by Rakesh5599
      How much time i want to wait
      Verified Support
      Feb 18, 2022
      Olymp Trade Customer Care's response
      Hello, Rakesh5599!

      Thank you for contacting us. An email from our specialists has already been sent to your mail [protected]@gmail.com. Check, please.

      Best regards, Olymp Trade team.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        SiddhantTayade
        from Thane, Maharashtra
        Feb 9, 2022
        Report
        Copy

        Address: 104 A Wing Gurusai Apt Belavli Badlapur west, Thane 421503 , Maharashtra

        They sent me a mail while I was trading that your account is blocked and now not returning my money which I deposited
        Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
        Hi there, SiddhantTayade!

        Thank you for contacting us. Please, specify the ID of your account. We will immediately investigate the situation and provide you with a detailed answer.

        Best regards, Olymp Trade team.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          СrownMan
          Feb 8, 2022
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I’m exploring this web platform with great interest. It attracts me with its innovative alternative trading system. First, I like fixed-time trading. I heard it’s often criticized for its seemingly gambling nature but it’s not so Here, you are also expected to forecast the market using various tools as you do on Forex. Expiration may puzzle you at first, but I advise you to not to choose expiration smaller than one hour. I think that within this period it’s possible to make a concrete forecast. What’s more, there’s a possibility to close your open fixed-time trade before it expires if you timely notice something wrong.
          I have a problem. I don’t see horizontal lines here. I need them for price levels. Where can I find them?
          Feb 16, 2022
          Complaint marked as Resolved 
          Sorry, that’s my fault. I’ve overlooked them. They are over there in the indicator section.
          Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
          Hi there, СrownMan!

          Thank you for the review. It's nice to read that you are exploring the platform with great interest. We are pleased that you are enjoying trading in Fixed Time Trade mode. Thank you for sharing with our community your advice about time expiration.

          You can find a Horizontal line in the lower-left corner, click on the divider icon. In the window that appears, you can select the Horizontal line.

          If any questions appear, kindly get in touch with us.

          Best regards, Olymp Trade team.
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Aniljunction
            Jan 29, 2022
            Report
            Copy

            Website: olymptrade.com

            Hello everyone,

            Olymp Trade is cheating with the public on the name of trading. They simply block the IDs which start earning profits by giving silly excuses.

            They simply blocked my account when I started earning profit and they gave reason that my documents are incorrect in the verification process while I gave all my correct documents.

            And the most important part is that they did not refund my earned money.

            I strongly suggest to everyone, do not waste your time with such cheaters OLYMP TRADE..

            User ID
            74113300
            Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
            Hello, Aniljunction!

            Thank you for contacting us. Account blocking is a serious measure that is taken in case the service agreement terms are violated. The profit of a trader cannot be a basis for blocking an account. We contacted the verification specialists as soon as we received your review. As a result of analysis of the information provided by you, the following violation of the terms of the Agreement was established:

            "1.4.1. All information provided during Client registration and during the performance of Agreement, is true, accurate, reliable and complete in all respects, and the Client completed the registration form him/herself".
            To verify your trading account the Company have repeatedly asked from you a new photos of documents (a new "Selfie" with an identity card). On these requests, you provided the same old photo. These actions give the Company reason to state that you have provided incorrect documents for verification of the trading account.

            Based on this, the company has decided to terminate cooperation with you.

            Also, you can apply to [protected]@olymptrade.com and explain the situation. This is the reclamation department, they will investigate your case and provide a final response from the Company.

            Best regards, Olymp Trade team.
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              B
              binda125
              Jan 28, 2022
              Report
              Copy

              My account has been blocked for false accusations and refused to get refund of the money that i have invested in stocks before my account was blocked.
              I want justice
              Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
              Hello dear, binda125!

              Thank you for contacting us. We want to understand the situation and give you full assistance on this matter. Kindly specify your account ID number.

              Best regards, Olymp Trade team.
              Hello dear, binda125!

              Thank you for contacting us. We want to understand the situation and give you full assistance on this matter. Kindly specify your account ID number.

              Best regards, Olymp Trade team.
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Raj98765
                Jan 28, 2022
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                For a completely winning trade I got a refund

                and second trade is also winning . It’s above line till time of trade ends and then suddenly trade was shown to be unsuccessful with pip loss

                It’s very frustrating for me that same thing happened with 2 trade.

                Second grade didn’t even appear red till the very end of closing of trade . My trade is even closed with green colour . And the after few seconds shown as loosing trade

                Olymp trade platform took Advantage of volatility of asset and even after closing of trade positively, they showed my trade to be against my forecast and manipulated my trade.

                I want a complete refund for my second trade which they manipulated even after closing with positivity
                Mar 3, 2022
                Complaint marked as Resolved 
                Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jan 31, 2022
                Olymp Trade Customer Care's response
                Hi there, Raj98765!

                Thank you for writing to us. Such a pity you've made such a conclusion. Please, specify your account ID number so that we can give you full assistance on this matter. We will check your deal and provide a detailed response.

                Best regards, Olymp Trade team.
                Helpful
                2 other people found this review helpful
                2 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Keptang
                  Jan 21, 2022
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I came to this trading platform because I was very curious about fixed-time trading. It was a new and interesting experience for me. I can say that for two weeks of practicing fixed-time trading I got a real pleasure. I should note that I trade fixed-time better when expiration is at least four hours or higher. One minute expiration for me is something I have no idea about and can’t control.
                  However, I also trade Forex and here I stumbled on one problem. Where are horizontal lines I could draw as price levels?
                  Jan 25, 2022
                  Complaint marked as Resolved 
                  Sorry, I haven’t noticed them. They share the same menu with indicators.
                  Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hello dear, Keptang!

                  Thank you for the review. It is always a pleasure to see such positive feedback. It's great that you got an interesting experience with our platform. We are pleased to hear that you are enjoying trading. You can find a Horizontal line in the lower-left corner, click on the divider icon. In the window that appears, you can select the Horizontal line.

                  We wish you a lot of success!

                  Best regards, Olymp Trade team.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Anand Parejiya
                    Jan 19, 2022
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I made a withdrawal on 23 December 2020 using paytm e-wallet, but i still can't get money in my wallet.my withdrawal request number is 84891501.
                    Feb 19, 2022
                    Complaint marked as Resolved 
                    Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jan 19, 2022
                    Olymp Trade Customer Care's response
                    Hello, Anand Parejiya!

                    Thank you for reaching out. We are sorry to hear that you are disappointed with the withdrawal process on the platform. Usually, we don't have such situations. We would be extremely grateful if you provide your account ID number in a reply. So we would like to investigate your situation in more detail to provide support.

                    You can also contact our support team:
                    via e-mail [protected]@olymptrade.com
                    in a live chat at our website
                    in direct messages of our Facebook group www.facebook.com/olymptradecom/

                    Best regards, Olymp Trade team.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      ImKaranSharma
                      Jan 17, 2022
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      On 1 Jan 2022, I withdraw ₹6302 from my Olymp trade account to my bank account, Money was successfully transferred from Olymp trade wallet but not credited to my linked bank account. Even I got an email for the successful transaction but still after 17days my ₹6302 was not credited to my bank account. You can check my linked updated bank account statement in pdf.

                      After contacting Olymp trade company they give me RRN no[protected]. I also contact my bank but they said no transaction send by your company side. But they claim they have already transferred my money, I'm using Phonepe UPI address ( [protected]@ybl ) for receiving my money in my bank account. I've already received payment in past from this company with the help of this UPI ID.

                      But this time money got deducted but not credited to my bank account. I need your help to fix this issue and please deposit my money to my bank account. Because

                      I NEED MY MONEY URGENTLY BUT THIS COMPANY DOES NOT UNDERSTAND MY SITUATION. 😭
                      Feb 17, 2022
                      Complaint marked as Resolved 
                      Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jan 17, 2022
                      Olymp Trade Customer Care's response
                      Hi there, ImKaranSharma!

                      Thanks for getting in touch. We understand that sometimes a long wait leads to negative emotions. We are sorry to hear that you have encountered this. Usually, we do not have such situations and withdrawals are made as promptly as possible and without difficulties.
                      Kindly specify your account so that we can consider out your case. We would like to investigate your situation in more detail to provide extensive support.

                      Best regards, Olymp Trade team.
                      Helpful
                      2 other people found this review helpful
                      2 found this helpful
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        NeoToard
                        Jan 15, 2022
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I have heard realy much about olymp trade educational center but I cannot find it anywhere. Could you please help me with that?
                        Jan 19, 2022
                        Complaint marked as Resolved 
                        I got it, thanks for the explanation.
                        Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jan 17, 2022
                        Olymp Trade Customer Care's response
                        Hello, NeoToard!

                        Thank you for contacting us. Your review is very concerning to us. You can visit our education section at the link: https://plus.olymptrade.com/en/help/section/education
                        If any questions appear, kindly get in touch with us.

                        Have fruitful trading!

                        Best regards, Olymp Trade team.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Amaankhanak29
                          Jan 14, 2022
                          Report
                          Copy

                          I haven't received my funds yet i requested it last week so please resolve it
                          Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi there, Amaankhanak29!

                          Thank you for letting us know about this. Kindly specify your account ID number in the comments to this review, we will pass your request to our support team. Feel free to reach out to us if any other questions emerge, we will be happy to help.

                          Best regards, Olymp Trade team.
                          Your account
                          [protected]

                          Account name
                          INR Account

                          User ID
                          81875589
                          Olymp Trade Customer Care's response, Jan 17, 2022
                          Verified Support
                          Hello, Amaankhanak29!

                          Thank you for the information. Your situation has been forwarded to our customer support team. We will be pleased if you update this review after solving the case.

                          Feel free to reach out to us if any other questions emerge, we will be happy to help.

                          Best regards, Olymp Trade team.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          2 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Maherit
                            Jan 12, 2022
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I thought for a long time about whether I need to start trading with the Olymp Trade broker. I have come across only good reviews about this company. Therefore, I still decided to open a deposit.
                            Of course I tried the demo account first. Everything did not work out all the time, but I had some kind of income and three days later I opened a real account and then problems began.
                            I was constantly nervous. I trade Olymp Trade FTT. And he constantly opened deals and most were unprofitable. What am I doing wrong?? How do I start making money with Olymp Trade ??
                            Jan 21, 2022
                            Complaint marked as Resolved 
                            Sounds exactly like what my wife says. Take a break, have some sleep and keep on going. Thank you for your reply and sorry for leaving complaint. I appreciate your understanding!
                            Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jan 12, 2022
                            Olymp Trade Customer Care's response
                            Hi there, Maherit!

                            Thank you for contacting us. Your review is very concerning to us. We understand that sometimes a series o[censored]nsuccessful deals can lead to negative emotions and excessive tension. Human emotions play a crucial role in trading psychology. The main focus of learning about it is to become aware of your emotions and to keep sentiments like pride, excitement, or extreme joy in check by letting yourself cool off before approaching the next trade with a clear head and stable judgment.

                            We advise you to take a break after a loss deals. When your mind is rested and new forces appear, then try to keep a trading record to see what worked, what didn’t work, and whether your decision at the time was correct in hindsight. Use this information to improve your decision-making in the future.

                            We are always in touch and ready to help with advice at any time! So feel free to ask any questions.

                            Best regards, Olymp Trade team.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              U
                              Umang_Patel21
                              from Vadodara, Gujarat
                              Jan 11, 2022
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Vadodara

                              My User Id is 81132112. My verification done on 4th of October 2021. Then after I started trading in this platform. Today, I made my withdraw $1000. And suddenly they blocked my account. Today, I have balance aprx. $1270. And they blocked my account. There is already my one payment not transferred yet in my account about $235. Which is I made on 2nd December 2021.

                              First of all, I want all amount ($1270 + $235) in my bank account through UPI Id.
                              Feb 12, 2022
                              Complaint marked as Resolved 
                              Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jan 12, 2022
                              Olymp Trade Customer Care's response
                              Hello dear, Umang_Patel21.

                              Thank you for contacting us. In March 2021 the Company terminated the Service Agreement with you on the trading account 72883220 and 69609561, and warned that in cases of establishing any instances of trading on other accounts, the Company reserves the right to block these accounts and all funds in them.

                              Due to the fact that you registered a new account 81132112 in September 2021 after the termination of the Agreement and the warning, the Company was forced to apply the consequences described in clause 8.5.1. of the Service Agreement.

                              Based on this, the company has decided to terminate cooperation with you. Therefore, your current account 81132112 has been blocked. Due to repeated violations of the Service Agreement, the funds can not be withdrawn from an account.

                              Best regards, Olymp Trade team.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                Deepak Raja Mohan
                                Jan 7, 2022
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Website: olymptrade.com

                                For the past two days, I have been encountering a similar issue. Today I confirmed it by placing an obvious 1000Rs win trade(Olymp Trade please don't tell me I need to analyze before I place the trade, I have been learning and understanding this market for the past 2 years and have been experiencing similar issues whenever I place a big amount.), there was a delay of 3-4 seconds in executing the trade. If there was no delay and had it been executed on time I would have undoubtedly profited as you can see in the image below but then the delay is because of our internet(sarcasm). Just look at the spike in the last millisecond, come on you're making it too obvious Olymp Trade. Manipulation at its best.
                                Feb 11, 2022
                                Complaint marked as Resolved 
                                Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                                Jan 07, 2022
                                Updated by Deepak Raja Mohan
                                I withdrew my capital immediately. I will look for a genuine broker, if you know any please suggest except for the pathetic Olymp Trade.
                                Verified Support
                                Jan 10, 2022
                                Olymp Trade Customer Care's response
                                Hello, Deepak Raja Mohan!

                                Thank you for sharing. We understand that unsuccessful transactions can cause negative emotions. We don't interfere in the trading process. We are sorry to hear that you have drawn such conclusions about the platform.

                                Kindly note that receiving a response from a server takes some time, that is why trade does not open immediately. According to regulations, the response time may be up to 5 seconds. Delays do not always take place, it depends on the load on the server. Usually, it does not exceed 1 second. Under normal conditions, this delay does not have a big influence on the result of trade.

                                In case if this delay is critical for you, we would recommend increasing the trade duration. You can always check the current delay by opening a demo trade.

                                We hope that you will change your mind about the platform.

                                Best regards, Olymp Trade team.
                                Helpful
                                4 other people found this review helpful
                                4 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Arjun_Mammen
                                  Jan 6, 2022
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have been trading with this broker for several years, at first it was unstable, then I got into a rut and now FTT is my main source of income. Traveling is not something many people do now but from time to time I visit relaties abroad. When I come there, the website gets bloked.
                                  I could not log onto the trading platform of my broker Olymp Trade, as I understood that trading from that country is just not available. But this is my main income, so it really upset me. What should I do in this situation? How do I know where trading will be available to me?
                                  Jan 11, 2022
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  I don’t know why you are unable to log into the platform. Perhaps, you are using the incorrect login data.
                                  Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jan 10, 2022
                                  Olymp Trade Customer Care's response
                                  Hello dear, Arjun_Mammen!

                                  We really appreciate you taking the time to share your feedback. Countries, where we provide our services, have a specific license for Fixed Time Trades.

                                  Unfortunately, trade is not allowed in all countries. You may find the full list of the non-eligible countries, in clause 11.1 of the Service Agreement: https://cdn1.olymptrade.com/1.0.17916/docs/terms/general/en/service-agreement.pdf

                                  Best regards, Olymp Trade team.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    H
                                    Haris402
                                    from Arsikere, Karnataka
                                    Jan 6, 2022
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Hi, I have made the deposit of 2000 INR on 31st Dec, 2021. the amount is not deposited yet in the platform. I have been waiting and the task is created as the customer agents say. But I have not heard from any financial team nor the deposit is added.
                                    Agents say that my case is on priority, if it is on priority it should not take longer as I have shared all the proof from bank. I am honestly disappointed and I expect the quicker resolution on this issue. These are the difficult times and every penny matters.
                                    Feb 6, 2022
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jan 06, 2022
                                    Olymp Trade Customer Care's response
                                    Hello, Haris402!

                                    We are sorry to hear that your amount has not been deposited yet. Your complaint has been forwarded to our customer support team. Every single penny matters, especially in a profession like forex trading. We assure you that we are working on resolving this issue as soon as possible. Thank you for your patience!

                                    Please feel free to contact us if any other query arises.

                                    Best regards, Olymp Trade team.
                                    Kindly Please Don't Trust On This Platform And Stop Using This As Soon As ... I Already Lost 1200000 INR ... And My 90000 INR Got Stucked From 23rd February... My Contact Number is [protected] You Can Contact Me, I will Send you all details
                                    Olymp Trade Customer Care's response, Mar 16, 2022
                                    Verified Support
                                    Hi there, umakantv.

                                    It's a pity to hear that you have made to this conclusion. We already know about your situation and are working on it. Kindly let's continue our communication there.

                                    https://www.consumercomplaints.in/olymp-trade-regarding-deposit-90000-c3145746

                                    Best regards, Olymp Trade team.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      ShivamNoneriya
                                      from Chennai, Tamil Nadu
                                      Jan 4, 2022
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      My account was verified earlier also they asked to reverify 3 4 days ago. I have successfully verified my account... Now after that when i had a good enough profit today they blocked my account... Giving reason i have multiple id ... I only have single id which is verified by you only 3 days ago u can see mail... Then by you blocked my account and looted my earned money. Kindly unlock my account...
                                      Your account
                                      [protected]

                                      Account name
                                      INR Account

                                      User ID
                                      83611091
                                      Feb 11, 2022
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jan 10, 2022
                                      Olymp Trade Customer Care's response
                                      Hello, ShivamNoneriya!

                                      We are sorry to hear that your account has been blocked. Thank you for providing us with your account details. Our customer support team has already been notified and we'll take the necessary measures to help you resolve this issue.
                                      Feel free to contact us if any other query arises. Thank you!

                                      Best regards, Olymp Trade team.
                                      Hello, ShivamNoneriya!

                                      We are sorry to hear that your account has been blocked. Thank you for providing us with your account details. Our customer support team has already been notified and we'll take the necessary measures to help you resolve this issue.
                                      Feel free to contact us if any other query arises. Thank you!

                                      Best regards, Olymp Trade team.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        Prosenjit Kumar Das
                                        Dec 30, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Task is created on[protected] for 15$ deposit, which was deposited on[protected] and the case has been forwarded to the concerned department. As per the update, the payment was declined and 30 days also passed and I have shared the bank statement with olymp trade, But still it is not getting resolved. Only am counting the days, No refund received as of now
                                        Olymp Trade customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hello dear, Prosenjit Kumar Das!

                                        Thank you for letting us know about this. We are incredibly sorry that you are experiencing such a long delay. Such situations are exceptional, we are making every effort to speed up the resolution process. Kindly provide us with your account ID number so we can contact our support team and request further assistance.

                                        We will make sure that you are informed of the latest status of your deposit issue.

                                        Best regards, Olymp Trade team.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit