Parimatch India — Regarding withdrawal and refund

I have initiated withdrawal on 19th february2024 but time frame s passed yet I didn't received amount yet

Not sure why but I am facing huge issued with pari match earlier there were no issue I am using pari match from long time

Reply from pari match

After checking with our payment support, we would like to inform you that the withdrawal was been credited to your bank account successfully, please contact your bank and provide them with the following UTR numbers so as they can ghelp you track the transaction. UTR[protected].
UTR[protected].

Reply for State bank of india - my bank account

Dear sir/madam
As per UTR number that you have mentioned in mail is regarding of amount Rs.395/- and it was credited to Paytm account.Please find the attachment.

This is refund issue

I have made a transaction of 5000 on 17th february which is declined and refund is promised by 1 working day it's been 32 days now still I haven't got any refund nothing at all
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Mar 25, 2024
Updated by Nizamuddin99990000
Withdrawl amount is RS 7350 and refund amount is 5000/
Mar 25, 2024
Updated by Nizamuddin99990000
I have shared bank statements for both refund and withdrawl I have mailed the multiple times contacted support multiple times but still I didn't received money
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Parimatch India
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    77%
    Complaints
    1152
    Pending
    0
    Resolved
    888
    View all Parimatch India contact information