Star Clicks — don't use its not paying

 
4 Reviews
 sasanka withanage on Aug 24, 2018
Its totally fake. They dont help even. I earned paid for gold to but still they didnt pay me or verify my account. Totall scamp. #. Hmmmmmm. Dont use it guys
Complaint comments  3 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

Dear Sasanka,

Star Clicks have been paying its members since 2008. I checked your account and can see you have created 2 accounts with us. As per our terms members are allowed to have one account only. You have 2 accounts one awsnbwithaxxxx@gmail.com and the other sasa.xxxx@gmail.com

Furthermore, please follow up the email we sent you regarding your HTML code on http://web.estudy.lk/ which is not accessible.

If you would like to follow up your account please send me a private message and I will contact you.

Thank you
Madaline
Pls I Upgraded yesterday evening being 06/10/18 and it was supposed to be an instant upgrade but till now have not been upgraded. I sent a mail to support @ star clicks but the response was not favourable I used master card for my upgrade but my upline said am supposed to use PayPal that I should ask for a refund. Pls can u see to my problem either refund or to upgrade my acct. Thanks
This is my mail awodxxxxx@gmail.com ls check this out. Will be waiting for ur reply in my inbox. Thanks
Juan404's reply, Oct 9, 2018
Pls I left a private msg for u in inbox with my email address.
Juan404's reply, Oct 12, 2018
Account upgraded thanks
account upgraded thank you

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Star Clicks - don't use its not paying

    Contact Information

    Company:Star Clicks
    Add Company Information