[Resolved] Street Style Store — order not delivered #3262897

 
1 Review
India
 Aakash2407 on Jan 24, 2020
I have placed the order on 5th january and it is showing that my order have been priority dispatched on 6th january, still i haven't received the order and you guys keep on extending the delivery date, if you guys cannot deliver the order on 28th january, then there is no need for the order and why have you put the contact no. On website when you are not answering the calls at all.

Sincerely,
Aakash
Complaint marked as Resolved Feb 24, 2020

Complaint Status


[Jan 24, 2020] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Street Style Store Customer Care's response, Jan 24, 2020
Hi,

We are extremely sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that as per our telephonic conversation, we have canceled your order #3262897 and we have initiated your refund and it will reflect in your Bank account within 5-7 working days.

Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

Thank you
SSS
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    76%
    Complaints
    5044
    Pending
    858
    Resolved
    3598
    phone
    +91 11 4700 5870
    location
    206-Bhagwati Sadan Building, Plot No 8, BH Block Market, Shalimar Bagh, Delhi, Delhi, India - 110088
    Street Style Store - order not delivered #3262897