Show menu
Close
FAQ FAQ Categories Categories Sign in Sign in
Close
Street Style Store
StreetStyleStore.com
Customer satisfaction rating: 75%
5257
COMPLAINTS
ADVERTISEMENT

Street Style Store Customer Care

TwitterFacebook
Address
206-Bhagwati Sadan Building, Plot No 8, BH Block Market, Shalimar Bagh
Delhi
New Delhi District
Delhi
India - 110088
Landmarks:Near Nainital Bank

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Phone:
Phone:
up
3412
down
2005

Customer satisfaction rating
75%
Complaints
5257
Pending
944
Resolved
3696
Awesome
Awesome! This company provides an awesome customer support service, responds to our every notification, and resolves most of the user complaints.

Working hours
Mon 10:00 am - 06:00 am
Tue 10:00 am - 06:00 am
Wed 10:00 am - 06:00 am
Thu 10:00 am - 06:00 am
Fri 10:00 am - 06:00 am
Sat 10:00 am - 06:00 am
Sun 10:00 am - 06:00 am

Street Style Store related photos (2064)

Street Style Store Complaints & Reviews

Sort by:

S
Jan 23, 2021
I am not getting any information about my product.its been too long I had ordered them and still not receiving any kind of information and I had done online payment for them.so please cancel my order and refund my money as soon as possible.
Thank you !
Order ID: 3999270

Complaint Status


[Jan 23, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    ADVERTISEMENT

    P
    Jan 23, 2021
    Mumbai, Maharashtra
    My order from streetstylestore.com was placed about a month ago of Rs 1887.
    I still haven’t received any update from their end. They aren’t even reverting to calls, mails, dms on social media. computerised call just says your order is on priority and the delivery date is being pushed each day. This is highly unacceptable. I want my order. order no. 3965450, order #[protected][protected]
    also my order doesn’t show my complete order that i had placed.

    Complaint Status


    [Jan 23, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      ADVERTISEMENT

      U
      Jan 21, 2021
      I have placed an order on 7th of january, my money has been debited from account but the order id has not been generated. I didnot receive any order confirmation message!!

      Complaint Status


      [Jan 21, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
      Updated by Upi28 Jan 25, 2021 My issue has not been resolved...moreover i cant even read the comments...please refund my money
      Hi,

      We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that kindly share your registered email id so that we can help you and solve your query asap.

      Thank you
      SSS
      Please reply and do something at the earliest...either generate my order id and deliver the items or refund me the amount
      Hi,

      We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that kindly share your registered email id so that we can help you and solve your query asap.

      Thank you
      SSS
      ADVERTISEMENT

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        ADVERTISEMENT

        H
        Jan 21, 2021
        Bengaluru, Karnataka
        I have ordered boots on[protected]. The dispatch date allotted to me was[protected]. Still my order details are preparation in progress. I don't know why it is taking more time. I request you to dispatch asap.
        Although 21 days is been completed and still I didn't receive my order. I request you to dispatch it soon
        I

        Complaint Status


        [Jan 21, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
        Updated by Hudz Jan 21, 2021 Still I didn't receive my order yet although I have ordered it 21 days before but the order is still preparation in progress I want you to dispatch it soon

        Hi,

        We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that as per our telephonic conversation, your order #4004997 is canceled from your end. Kindly place the new order and share the order id with us so that we can proceed further.

        Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

        Thank you
        SSS

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          ADVERTISEMENT

          S
          Jan 20, 2021
          Mumbai, Maharashtra
          I have try to make order for shoes but the payment got deducted but the order is not generated and now they are not responding on the support contact no.

          Complaint Status


          [Jan 20, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
          Hi,

          We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that kindly share your registered email id so that we can help you and solve your query asap.

          Thank you
          SSS

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            ADVERTISEMENT

            T
            Jan 20, 2021
            Mumbai, Maharashtra
            I ordered 3 tops from streetstylestore on 23rd November 2020 and i haven't yet gotten it delivered. I tried multiple ways to contact them but of no use. And my money has been wasted i guess. My order number is 3810232

            Complaint Status


            [Jan 20, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi,

            We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that as per our telephonic conversation, your order #3810232 is canceled and we have already initiated your refund which will be reflected in your account within 5 to 7 working days.

            Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

            Thank you
            SSS
            Pratzzc's reply, Jan 23, 2021
            PLEASE REPLY US

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              ADVERTISEMENT
              A
              Jan 19, 2021
              Kollam, Kerala
              Hi I am Anushka. This is to inform you that because of the very poor user interface of your website and your lack of providing...
              ADVERTISEMENT
              R
              Jan 17, 2021
              Delhi, Delhi
              I had placed my order on 14thDec its been more than a month now my order is still in priority dispatch from last 10 days,...
              ADVERTISEMENT
              V
              Jan 12, 2021
              Singapore, Singapore
              The order stated it will be delivered with 3-21 days but I haven’t received my order yet it’s been more than a month....
              ADVERTISEMENT

              A
              Jan 10, 2021
              Singapore, Singapore
              I am not satisfied with the product or the service I have received.
              After waiting for this product for 30 days I was more disappointed than pleased.
              It is not at all what I was expecting. The material was alot thinner than I expected and the sole of the shoe was not straight and aligned.

              I have placed another order on 10 December 2020 and I have yet to receive it.
              But as of now I am not pleased with your services this far.

              Complaint Status


              [Jan 10, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi,

              We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that kindly share your order id so that we can check it and proceed further.

              Thank you
              SSS

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                ADVERTISEMENT

                R
                Jan 10, 2021
                Taipei, Taiwan
                It's been 1 month there is still no update on my delivery, I have already paid for it 🙏 worst service
                Order number #3917449

                Complaint Status


                [Jan 10, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi,

                We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that as per our telephonic conversation, your order #3917449 is shipped and it will be delivered to you within 2 to 3 working days.

                Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

                Thank you
                SSS
                Resolved

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  ADVERTISEMENT

                  [Resolved]

                  T
                  Jan 10, 2021
                  Taipei, Taiwan
                  I made my payment more than a month ago and the package hasn't been dispatched and delivered. Order number: 3853218.
                  Complaint marked as Resolved Jan 11, 2021

                  Complaint Status


                  [Jan 10, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi,

                  We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that as per our telephonic conversation, we have canceled your order #3853218 and initiated your refund and it will be reflected in your account within 5 to 7 working days.

                  Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

                  Thank you
                  SSS

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    ADVERTISEMENT
                    D
                    Jan 10, 2021
                    Istanbul, Turkey
                    I recieved a WRONG PRODUCT i ordered a lavender drawstring jogger and received a blue jogger and the rest I received were...
                    ADVERTISEMENT

                    [Resolved]

                    T
                    Jan 8, 2021
                    Taipei, Taiwan
                    Order #3853218 I made my payment on 3/12/2020 and haven't received my order yet. Been more than a month. Contact: [protected]
                    Order Not Dispatched/Delivered
                    Complaint marked as Resolved Jan 11, 2021

                    Complaint Status


                    [Jan 08, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,

                    We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that as per our telephonic conversation, we have canceled your order #3853218 and initiated your refund and it will be reflected in your account within 5 to 7 working days.

                    Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

                    Thank you
                    SSS

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      ADVERTISEMENT

                      P
                      Jan 7, 2021
                      Istanbul, Turkey
                      I had placed an order for 3 tshirts on 27/11/2019, its been over a month and the company hasnt dispatched the order and are not willing to provide an update as to when the order will be delivered and the payment has been made.

                      Complaint Status


                      [Jan 07, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi,

                      We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that kindly share your order id and registered email id so that we can check it and proceed further.

                      Thank you
                      SSS

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        ADVERTISEMENT
                        K
                        Jan 7, 2021
                        Istanbul, Turkey
                        This online website streetstylestore.com is a seller of women's shoes and clothes. I have purchased 3 shoes from them and...
                        ADVERTISEMENT
                        A
                        Jan 6, 2021
                        Marseille 01, France
                        This is the most ridiculous online website I've ever come across.
                        They have literally looted my 2000rs
                        They...
                        ADVERTISEMENT
                        S
                        Jan 5, 2021
                        Marseille 01, France
                        I have placed an order for clothing on 28th Nov 2020 from Streestylestore
                        And as they claim to ship the order within...
                        ADVERTISEMENT
                        S
                        Jan 4, 2021
                        Singapore, Singapore
                        It's been more than a month since I placed my order but still my order is not delivered. You have mentioned maximum 21 days...
                        ADVERTISEMENT

                        M
                        Jan 4, 2021
                        Marseille 01, France
                        I have placed an order with street style store of a (clear two band toe block heel) on 09/12/20 by CC avenue payment method, it's almost a month now and still no update regarding my order.I want my order or refund my money asap
                        Order not yet received and payment is already done
                        Order not yet received and payment is already done

                        Complaint Status


                        [Jan 05, 2021] Street Style Store customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hi,

                        We are very sorry for the inconvenience caused. We would like to inform you that we tried to call you but were unable to reach you. This is to inform you that your order was not placed due to some glitch and we have already initiated your refund in your same account.

                        Please mark this case as "Resolved" if you find that the query is resolved from our end.

                        Thank you
                        SSS

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          ADVERTISEMENT
                          ADVERTISEMENT