In spite of complaint against the defective meter and asking the consumer to bear the cost of the meter to replace, tneb has replaced the meter on 6th july 2019 and charging rs 2285.00 + rc, the consumer to pay and highlighting in my account as due to pay by 6th august 2019, which is not clarified to me. The old meter also in the possession of tneb
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Tamil Nadu Electricity Board [TNEB] customer support has been notified about the posted complaint.
1 Comment
Share
Related Tamil Nadu Electricity Board [TNEB] reviews
சரியாக இன்று 6--15 am மணிக்கு கரண்ட் கட் ஆகி விட்டது..eb office Phone பண்ணும் போது line போக வில்லை. JE நம்பர் இக்கு கேட்ட போது அவர் 1912 நம்பர் சொன்னாங்க. சரியாக 7-40 am...10 am வரை ரிங் போகுது போன் அட்டன் பண்ண வில்லை.. என்னுடைய. சர்வீஸ் நம்பர்--[protected]. Paramarthalinga puram. Name--L. Dhinesh.
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
பல நேரங்களில் இவ்வாறு கரண்ட் கட் ஆகுது...