Claimed

Torrent Power Complaints & Reviews

1
Updated: Aug 25, 2026
Complaints 641
Resolved
58
Unresolved
583
Contacts

File a complaint to Torrent Power

Having problems with Torrent Power ?

File a complaint and get it resolved by Torrent Power customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Torrent Power reviews & complaints page 10

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Anshu kohli000
Aug 15, 2021
Report
Copy

Address: 22/44 langre ki chowki, agra 282004

I am hardayal from langre ki chowki
Service no.[protected]
Every one light is coming in this area but my 3phase connection not coming from 3 days. Please check my connection immideatly. My bussniss totally off from 3 day
So kindly check just now my connection send any one here for checking connection. Thank you
Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
Aug 15, 2021
Updated by Anshu kohli000
I am hardayal from langre ki chowki
Service no.[protected]
Every one light is coming in this area but my 3phase connection not coming from 3 days. Please check my connection immideatly. My bussniss totally off from 3 day
So kindly check just now my connection send any one here for checking connection. Thank you
Verified Support
Oct 20, 2021
Torrent Power Customer Care's response
Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

We regret any inconvenience caused to you.

We would like to inform you that we have gone through your complaint for captioned service number and found that power supply was interrupted due to unavoidable technical fault on 15-Aug-2021.

Assuring you of our best attention and services always.

Hopefully you are satisfied with the given resolution. Please mark your complain as “resolved” on cosumercomplaints.in.

Thank you for connecting with us!
Best Regards,
Customer Service Team
Torrent Power
Helpful
2 other people found this review helpful
2 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Shifa Miyaji
    Aug 15, 2021
    Report
    Copy

    Address: Makarba, Ahmedabad

    Our 2-month electricity bill came out to be 9000+. We are three bachelors and we are hardly at home. Plus we do not even consume any electricity other than switching on the ac a few hours a day. How is it possible that we get a bill of over 9000? Please look into this. We are not so privileged to be able to pay for so much extra every month!
    Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Sep 17, 2021
    Torrent Power Customer Care's response
    Dear customer,

    Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

    We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

    You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

    Assuring you of our best attention and services always.

    Thank you for connecting with us!

    Best Regards,
    Customer Service Team
    Torrent Power
    Dear customer,

    Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

    We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

    You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

    Assuring you of our best attention and services always.

    Thank you for connecting with us!

    Best Regards,
    Customer Service Team
    Torrent Power
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      skalpna
      Aug 13, 2021
      Report
      Copy

      Sir mera servive no.[protected] Dr. Sunder singh ke nam se he last june me mene apna ghar shift kar liya tha aur tab se is service no. par koi light use nahi hui fir bhi july 2021 ka bill bahut aaya h .

      krapya is bill ko sahi karaya jaye

      Kalpana Sharma
      [protected]
      mo- [protected]
      Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
      Dear customer,

      Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

      We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

      You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

      Assuring you of our best attention and services always.

      Thank you for connecting with us!

      Best Regards,
      Customer Service Team
      Torrent Power
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        N
        nidhi@arjun nagar
        Aug 13, 2021
        Report
        Copy

        Address: 175 West Arjun Nagar Agra

        Our light has not been come since yesterday night at 1:20. I have complained 4 times but nobody came to solve our problem. Complaint has been registered before more than 12 hours, but no response from torrent power.
        My service no.[protected]
        Name vinod Kumar
        Complaint no. [protected]
        Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 17, 2021
        Torrent Power Customer Care's response
        Dear customer,

        Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

        We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

        You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

        Assuring you of our best attention and services always.

        Thank you for connecting with us!

        Best Regards,
        Customer Service Team
        Torrent Power
        Dear customer,

        Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

        We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

        You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

        Assuring you of our best attention and services always.

        Thank you for connecting with us!

        Best Regards,
        Customer Service Team
        Torrent Power
        Dear customer,

        Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

        We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

        You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

        Assuring you of our best attention and services always.

        Thank you for connecting with us!

        Best Regards,
        Customer Service Team
        Torrent Power
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          BHASKAR KAKLOTAR
          Aug 12, 2021
          Report
          Copy

          Address: Katargam

          Hello Respected Torrent Team,

          I paid my Electricity Bill of Month June of amount 1790/- on August 2 but i got physical Combine Bill of month June And July of Amount 3840/-
          Although i paid the June month bill
          Kindly Check it Please and Reflect it to my bill

          My Service Number[protected]
          Name - Modi Parvatiben Babulal
          Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
          Dear customer,

          Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

          We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

          You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

          Assuring you of our best attention and services always.

          Thank you for connecting with us!

          Best Regards,
          Customer Service Team
          Torrent Power
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            Manisha Panchal
            Aug 10, 2021
            Report
            Copy

            Address: 51 kamalpark, nr ambicanagar, odhav, ahmedabad

            At our home construction work is running. Power cut by torrent from 10 days instead of paying panalty and all documentation work. Still not connect it. My mother has medical crises who is responsible if anything happened? Brijesh panchal [protected]

            Please do needfull.
            Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Sep 17, 2021
            Torrent Power Customer Care's response
            Dear customer,

            Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

            We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

            You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

            Assuring you of our best attention and services always.

            Thank you for connecting with us!

            Best Regards,
            Customer Service Team
            Torrent Power
            Dear customer,

            Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

            We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

            You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

            Assuring you of our best attention and services always.

            Thank you for connecting with us!

            Best Regards,
            Customer Service Team
            Torrent Power
            Dear customer,

            Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

            We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

            You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

            Assuring you of our best attention and services always.

            Thank you for connecting with us!

            Best Regards,
            Customer Service Team
            Torrent Power
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              from Gadhinglaj, Maharashtra
              Aug 7, 2021
              Report
              Copy

              Address: A-606 Royal Residency Mumbra Devi Colony Diva East, A-606

              Can you please let me know if here is daily 8-10 hr no supply of light and you can check same in my complaint list and your daily maintenance please let me know how is it possible of high electricity bill we are living in Village or In city I don't know, your staff never take care of your client in such situation but payment you wants on time if I will not pay single rupey you will visit to my home but in daily complaint no one visiting such services shows torrent how good work is going on.

              You will don't understand our situation how we are paying & living in this situation if such situation is not take care soon 🔜 then may cause major damage to you and your company and same thing I m writing and giving you warn if all people of this area take action you can't live in our area.

              Dear Customer, power supply to your service will be affected due to technical fault from 01:02 to 03:02.We sincerely regret the inconvenience caused. Torrent Power Ltd. SMK

              Dear Customer, power supply to your service will be affected due to technical fault from 21:15 to 22:45.We sincerely regret the inconvenience caused. Torrent Power Ltd. SMK

              Dear Customer, power supply to your service will be affected due to technical fault from 10:00 to 13:00.We sincerely regret the inconvenience caused. Torrent Power Ltd. SMK

              Dear Customer, power supply to your service will be affected due to technical fault from 09:00 to 11:00.We sincerely regret the inconvenience caused. Torrent Power Ltd. SMK
              Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              1 other people found this review helpful
              1 found this helpful
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Roush
                Aug 5, 2021
                Report
                Copy

                Address: Torrent Power ltd Bharat gear ltd, mumbra, dawat building.
                Website: [email protected].

                Poor Service provide by torrent in diva shil division from last one year, I have emailed but there were no solution given by torrent power and when I recently visited to the torrent power offc they didn't communicate us properly while explaining the issues they behaved inappropriately. im Unhappy with the offensive behaviour of your staff's.
                Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Sep 17, 2021
                Torrent Power Customer Care's response
                Dear customer,

                Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

                We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

                You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

                Assuring you of our best attention and services always.

                Thank you for connecting with us!

                Best Regards,
                Customer Service Team
                Torrent Power
                Dear customer,

                Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

                We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

                You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

                Assuring you of our best attention and services always.

                Thank you for connecting with us!

                Best Regards,
                Customer Service Team
                Torrent Power
                Helpful
                2 other people found this review helpful
                2 found this helpful
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  B
                  bk4934434
                  Aug 5, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: Bal Kishan S/O Late Shyam Lal , H.N. 16/80 , 11 siddi Kachhpura Yamuna Bridge Agra-282006

                  Respected Sir,
                  My name is Bal Kishan having an electricity connection by the name of my Mother "Mohan Devi" service number[protected] in area 11 siddi kachhpura Mehtab Bagh Agra. As I work in a private university out of my town (Agra) since last 2 and a half year (since Jan 2019) and due to this I could not submit the electricity charge for the said tenure as my residence was locked for this period and no electricity was in use therefore in November 2019, Torrent Power cuts the electricity connection.
                  In the month of June 2021 I went to Torrent Power office in Agra and they told me to deposit the total amount which was Rs. 3810 and Rs. 600/ extra for joining the connection again.
                  However I paid the the said amount on 7 June 2021 but torrent power has again generated an electricity bill of Rs. 1630/ by considering the meter reading from March 2021 to July 30th 2021 which is not authentic and when I interacted with customer care, he could not satisfy me and told me to deposit the amount and said to me that in case of failure to deposit the amount, again electricity connection will be disconnected.
                  Thus I am requesting you to please look into the matter and take an strict action as they do not have manner how to deal with customer and always behave like an extortionist.
                  Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                  Aug 07, 2021
                  Updated by bk4934434
                  I have not got any reply yet from Torrent Power.

                  Bal Kishan
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    PradeepPinahat
                    Aug 1, 2021
                    Report
                    Copy

                    Address: H9 puneet vihar extension colony Pashchimpuri Agra

                    Sir no power supply in my house since cr last one day I m made more than 10 times call to customercare of torrent but all in vain no body come to my home to repair it...very bad service provided by torrent Power
                    Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Sep 17, 2021
                    Torrent Power Customer Care's response
                    Dear customer,

                    Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

                    We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

                    You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

                    Assuring you of our best attention and services always.

                    Thank you for connecting with us!

                    Best Regards,
                    Customer Service Team
                    Torrent Power
                    Helpful
                    1 other people found this review helpful
                    1 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      mahin video
                      Aug 1, 2021
                      Report
                      Copy

                      Address: Neeti bagh ,tajganj

                      Power cut from 5o'clock evening to 3am yesterday, and today from 10pm and not fixed yet.
                      Yesterday when i complaint, customer agents not suppose to register, instead of it he says it will automatically cancel, then i say plz register it, ifcit is cancel then its ok.
                      Then i call again to note complaint no. Customer agent rudely ask me. ''aapne abhi forcefully complaint register kerwayi hai", i said kya no supply ki complaint register nahi kerwa sakte?he cut the call.
                      And now today, again no supply.i have registered complaint, but aisa kab tak chalega, bohut zyada pareshani hoti hai, team kal bhi area ke logo ke 2 baar jaane ke baad aayi thi, aur aaj to kisi ki himmat hi nahi hai baar baar torrent office jaane ki, please do needful.
                      Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Sep 17, 2021
                      Torrent Power Customer Care's response
                      Dear customer,

                      Thank you for sharing your concern on consumercomplains.in.

                      We at Torrent Power believe you are facing some issues related to our service. In order to serve you better please provide your service no. and contact details.

                      You can also reach out to us on our 24 X 7 Customer Care Number 22551912 / 66551912 for any kind of assistance.

                      Assuring you of our best attention and services always.

                      Thank you for connecting with us!

                      Best Regards,
                      Customer Service Team
                      Torrent Power
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        U
                        Umesh Mumbaikar
                        Jul 29, 2021
                        Report
                        Copy

                        Address: Dawla Village, Kausa, Mumbra, Thane, Maharashtra 400612

                        Not paying attention even after complaining about high bills for the last three months and misbehaving
                        Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          suresh manghnani
                          Jul 27, 2021
                          Report
                          Copy

                          There is no power supply in one phase service no is 270027 pls check the problem and solve it at the earliest
                          Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            suresh manghnani
                            Jul 27, 2021
                            Report
                            Copy

                            Service no 270027 there is no power of one phase please check at the premises the problem
                            Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              Viny537
                              from Delhi, Delhi
                              Jul 27, 2021
                              Report
                              Copy

                              Address: ईश्वर कृपा अपार्टमेंट. गणेश नगर रोड दिवा (पूर्व)400612

                              कृपया मीटर रिडींग करणे वाले कर्मचारी हर महिने समय पे रिडींग लेने नही आते. हर महिने कर्मचारी रिडिंग लेने समय पे आये और अपना पेहेचान पत्र दिखाके रिडींग समय पे ले.
                              Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                avs466
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Jul 25, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Diva, thane

                                Poor Service provide by torrent in diva shil division from last one year, I have emailed but there were no solution given by torrent power.
                                Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Minaz_p
                                  Jul 23, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Plot no:451/2, sec-29/c, Near central University of gujarat

                                  We are experiencing powercut since last 15 to 20 minutes. Please check and let us know
                                  Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    V
                                    Vindhya vasini prasad maurya
                                    Jul 23, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Sunil chaya chawl br nagar diva (e)

                                    Not power on miter
                                    Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      jitu4ezee
                                      from Surat, Gujarat
                                      Jul 22, 2021
                                      Report
                                      Copy

                                      Month Bill : June 2021
                                      Service no :[protected]

                                      From last few month there are bill is coming unexpectedly high. the user of this premises are same. So i don't know why its increasing every month. Can you please check with high priority this mater. Your swift action will be appreciated.
                                      Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        H
                                        harishny
                                        Jul 21, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: C9 , Gala 1 to 10, Kalher, Shree Arihant Compound, Bhiwandi , Thane

                                        We have complaint yesterday for low voltage. A technician came and said will come in the wee hours of the morning to see if the voltage is low or not. But now at 4 pm the voltage is again low. We are a company which is paying close to 25 lakhs as service fee to torrent in a month thru different service number.
                                        can you rectify this error as we store life saving medicines in cold storage and any outage is a risk for the product and cause shortage of these medicines in the market
                                        Torrent Power customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit