[Resolved] Yepme.com — Not Providing Refund

 
13 Reviews
Kanpur, Kanpur District, Uttar Pradesh, India
 rajdevknp11
Sir, Yepme.com is not refunding the amount in my a/c. Plz help me . Below are the proof of emails from yepme.com. Yepme.com Order ID: 14778351 ; Complaint ID: 2008961 Paid Amount: 389/- Reverse Courier Charges: 50/- (I couldn’t use their reverse pickup reimbursement coupon due to transaction failed at payment gateway) Name: Raj Email: raj.developerknp@gmail.com [protected][protected][protected][protected]=[protected][protected]-------- Yepme Refunds 20August2015 to me Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. This is in with reference to your concern regarding refund of order id – 14778351. This is to inform you that we have received your return product and QC is validated and we will process your refund in next 14 to 21 days. In case of any further assistance and feedback, please feel free to contact us at[protected], you can also write to us atrefund@yepme.com Warm Regards Yepme Team [protected][protected][protected]-=[protected][protected] SMS From Yepme on 28 August 2015 Dear Customer, Refund for your Complaint 2008961 has been initiated and will be processed post internal verification. We will update you once resolved. [protected][protected][protected][protected]=[protected][protected][protected] Yepme Refunds Mon, Sep 7, 2015 at 11:08 AM To: Raj Kumar Reply | Reply to all | Forward | Print | Delete | Show original Dear Customer, This is with reference your concern regarding refund of order id[protected] We sincerely apologize for the inconvenience caused to you.We would like to inform you that your refund has been initiated from our end on[protected], and soon it will be processed into your account . In case of any further assistance and feedback, please feel free to contact us at[protected], you can also write to us at refund@yepme.com. Warm Regards Yepme Team [protected][protected][protected]=[protected][protected]---- refund@yepme.com Mon, Sep 14, 2015 at 12:06 PM To: raj.developerknp@gmail.com Reply | Reply to all | Forward | Print | Delete | Show original Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. This is with reference to your concern regarding of order number 14778351. We would like to inform you that we have forward this concern to our concerned department. We will get back to you as soon as possible. For further assistance feel free to call us to our customer care number at[protected]. Assuring you of our best services always! Warm Regards, Yepme.com
Complaint marked as Resolved 
First of all very very Thanks to Consumer Complaints Forum.
Refund of Rs391 has been provided by yepme.com on 16 September 2015.
Yesterday received call from this number 011-40799900.
As well as received email from "refund@yepme.com".
They assured me that they'll make refund within 3-5 days.
It's all because of "Consumer Complaints Forum".

Complaint Status


[Sep 14, 2015] Yepme.com customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments  12 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Dear yepme.com team,

Till now(From 20August) you couldn't forward my complaint to the concerned department !

Don't give me excuses and make refund fast.

Raj
Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused to you.

This is with reference to your concern regarding refund of order number 14778351.

As per our telephonic conversation, we would like to inform you that we have already forwarded your concern to our concerned department and working upon it on priority basis.Once, we will get an update on the same we will inform you accordingly.

In case of any further assistance or feedback, please feel free to contact us at[protected] or write to us at refund@yepme.com.

Assuring you of our best services always!

Warm Regards,
Yepme.com
Dear yepme.com team,

As per our telephonic conversation and u commitment, i'll wait for my refund by 20th Sep 2015.

Thanks
Raj
Thanks to Consumer Complaints Forum.
Problem has been resolved.
Complaint Resolved .

Yepme.com — Same order dispatched twice

I want to cancel my order 12939099 as the same product has been dispatched twice.

Yepme.com — order no 12804067

sir, maine yepme online shoping se order no. 12804067 book kiya tha, wo expected date[protected] lekin aaj ki date tak muze parsal recept nhi hua hai..plz aap mere order no. 12804067 ko turant bhejne ki kripya kree...tnx

cancel my order

yepme.com order id 12626598 im gng to my village so im living resent adress plz kindllyyyyyyy cancel my order..

Cancellation of my order

Sir, I have done a wrong product selection due to my touch screen problems in my phone... So please cancel my order... My order number is 12476261 and my mobile number is [protected]... Kindly request you to cancel my order

don't paid them online

i order 4 items from yepme.i get them online paid, no product coming, is any one there to help to knoe how legal action can be taken to this company my phone no [protected]

replacement of product

As my order no.is 10120546... The product i have recieved is having some manufacturing defect ...plz Replace my product as soon as possible...
Myself sanjay sharma, i have return defective/not good quality shoe to yepme against order no 3405578 long day back.Till date not received any intimation or refund to my account.please look after this matter as soon as possible.Basically it is not business policy, this type of fraud business cannot continue long time.so please solve the matter and return to monye as early as possible.Waiting your reply.

from

sanjay sharma
76 b sahapur main road
kolkata 700038

mobile [protected]

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    48%
    Complaints
    1968
    Pending
    295
    Resolved
    868
    phone
    +91 11 6637 2424 (Customer Care)
    +91 124 6637 2424 (Customer Care)
    location
    Orchid Centre, 2nd Floor, Right Wing, DLF Golf Course Rd, Sector 53, Gurgaon, Haryana, India - 122002
    Yepme.com - Not Providing Refund