Yepme.com Logo

Yepme.com Customer Care

VAS Data Services Pvt Ltd / Growthways Trading Pvt Ltd

312 F, 3rd Floor, Centrum Plaza, Golf Course Road, Sector 53
Gurgaon
Gurgaon District
Haryana
India - 122001

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Phone:1800-103-4490
Mobile:+91 (0) 120-4851250
VAS Data Services Pvt Ltd Corporate Office
Address: 312 F Centrum Plaza, Golf Course Road, Gurgaon, HR 122001, India
Phone:+91 124 495 1830

Trade Enquiries & Bulk Orders Contact Number: +91 8287837799
Email: trade@yepme.com
 
Go to Yepme.com:    Twitter  Facebook  LinkedIn 

Yepme.com Complaints & Reviews

Yepme.com - Receiving unnecessary promotional messages from yepme.com even I have unsubscribed from yepme.

User
 Vishal Gawai on Jul 1, 2015
I have bought one product from yepme.com before two years. My phone number has been registered there. Then I was getting promotional messages every day minimum five times. After that I followed process to be unsubscribed. But there is no change. I am getting promotional messages day to day. This is really irritating. Please note my complaint and take action against yepme.com. my phone number is 8888527858. Thank you....
Complaint comments Read comments Complaint category Online Shopping

Yepme.com - DELAY IN REFUND PAYMENT WITHOUT ANY VALID REASON

User
 hardik R kotak on Jun 29, 2015
My name is Hardik kotak. I ordered 2 shirts on Yepme on 09/04/2015 order id 12920016. But after receiving the product due to quality reasons I applied for return request and refund for the same. They advised me to contact Fashionara as the product was a third party product. I called fashionara and comfirmed that they have already processed the same by 05/05/2015. Till date I haven't received refund. I called for 5 times to yepme for this matter but I haven't received any satisfactory solution to my query. If the third party (fashionara) has processed the refund why yepme is not initiating the payment...
Complaint comments Read comments [2] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - harassment

User
 Pinak D on Jun 29, 2015
I made a mistake of buying clothes from Yepme and since then they have been constantly harrassing me with their sms promos WHICH BY THE WAY I NEVER ASKED FOR IT. i raised a complain on their website, send the optout sms and still being harassed by them. Besides the sms promos the company is also a cheat. if you have a size exchange issue. customer has to pay for the courier charges and yepme provides 150rs voucher in exhange. its been more than 3 months and i still have not recd the credit....
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme - unwanted sms

User
 jamshiu on Jun 28, 2015
One day i ordered one product from yepme...after that day, it is sent messages daily on my no 9496610895 from yepme...I tried many times to stop but it couldn't be stopped by yepme...for stopping i sent many messages having written YSTOP and sent to 56161...I was not aware of this chargeable message...and i sent last message which is not sent because of insufficient balance...then i got...sms YSTOP to 56161 is chargeable...please help me for stopping these messages on my no 9128477353 from yepme... ... Following are some messages of last few days which is sent on my no by yepme :- . On 10-05-2015,...
Complaint comments Read comments Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - to replace my shoes

User
 Mehdi Zuhair on Jun 27, 2015
Sir I buy. Two shoes in yepme that two shoes size is 9 but my foot wear size also 9 but this shoes is not fitting to my leg it so small so I can use this shoes now so I want to replacement for that shoes more over I not like one shoes so please replace another shoes in the size of 10 or 11 Size shoes to me how I make my replacement to change shoes where must I replace this shoes...
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - RETURN OF MY SHOES

User
 vikram rautela on Jun 27, 2015
DEAR SIR I HAVE PURCHASE MY SHOES FROM YOUR COMPANY YEMPEE YEPME LOAFER BLACK. MY ORDER ID FOR THE SAME IS 13863584.MY SHOES BURST FROM DOWNSIDE SO PLEASE REFUND MY MONEY OR CHANGE MY SHOES...MY ORDER DATED 3/6/2015 PLEASE TAKE ACTION AS SOON AS POSSIBLE.. VIKRAM RAUTELA 8800639533...
Complaint comments Read comments Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - Refund for complaint 1797540-Not yet received_Order no: 13667468

User
 ramalingam.rajumk on Jun 26, 2015
My order no: 13667468 Pl find the bank details and do the refund immediately. A/C Name: Ramalingam Raju A/C No: 100801530106 IFSC: ICIC0001008 Refund Amount: INR. 998 OrderId CreatedOn ModeOfPayment Status ComplainDesc CompStatus 13805393 5/20/2015 10:50:00 PM COD Returned cust want the refund due to quality and size issue explained the procedure and transferred for the csat Open...
Complaint comments Read comments [2] Complaint category Online Shopping

Yepme.com - Delay in delivery.

User
 Sminju on Jun 26, 2015
Iam from Kochi, Kerala, I Ordered yepme products, Yepme Trizt Women's Watch - White/Pink and Philips1360/97 Wired Headphones - Black on june 10th 2015, and its expected delivery date was on june 17th, 2015.. the order number is 13978020.I tried to track my order and it is showing dispatched.But not delivered the product till now.i didnt get any sms or email regarding the delivery of product.. so plz plz check and send the product as soon as possible....
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Products & Services

Yepme.com - Buy one get one free offer - but you dont get the free product

User
 Sb on Jun 26, 2015
Hi, I ordered 4 watches as a part of buy one get one free offer. I got three and was delivered well on time. I was told that the fourth product will be shipped as a seperate order. Later on i got another email that the order (for the fourth watch) has been cancelled with no info. on if i will get any money back or not. If i try lodging a complaint on their website, it will not let me raise it because the order is cancelled. And the contact number provided on the website doesnot work. When you call, it tells you to call on another number. A company like yepme won't update the number on their...
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Electronics & Appliances

Yepme.com - fitting problem

User
 nil.check on Jun 24, 2015
This is to inform you that i had purchased a 32 size jeans few days back and i was happy with the product hence i ordered another two jeans and thus the products have been delievered to me but when i tried the product i am really uncomfortable with the same due to fittin problem hence i would like to return the product and request you for refund....
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - lies

User
 manshu gupta on Jun 24, 2015
My name is Himanshu Raj, my mobile no.- 8507075375, from- patna(Bihar)-800001, my email ID is - himanshu15.thawe@gmail .com...I'm orderd a shoe whose order no is - 13504954 on 11th-may-2015...the shoe is blue & red(43669)...the offer on this shoe is bye one get one free... i'm orderd then one of the shoe was delevered but the free one is not be delevered...i'm really upset from this type of bussinesscity And I never again oreder from this shopping site...!!!...
Complaint comments Read comments [2] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - GOODS RETURNED BUT REFUND NOT INITIATED NOR CONFIRMED

User
 rucbav on Jun 23, 2015
i had registered a refund for the order no 13849716, my complaint no being 1788591 i have already sent the product dated 13.06.2015, through "flyking.co" awb tracking no being 342150774, and i have even confirmed with yepme customer care on 19.6.2015 that the product has reached them on 17.6.2015 and that they will initiate the refund within 48 hours but there has been no confirmation by message or email of the same. so please refund the amount of rs.1425...
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - Refund Amount not received in Bank

User
 Jass Kaushik on Jun 22, 2015
I ordered capris from yepme. However they were loose in size, so i returned them.received msg from yepme that your refund has been processed. However till now i have not received my refund amount of 1100 in my bank. I received this msg. Dear Customer, Your refund for Order No. 13224759 has been processed by Yepme via Payu for Rs1110. Please give me refund ASAP....
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Products & Services

Yepme.com - refund of 13760410 order and 150 Rs shipping charge not refunded

User
 Rahul_PRATI2008 on Jun 21, 2015
I have placed my first order from this worst site and I recommend to everyone not to order from this site because of following reasons: 1) They don't have reverse pickup 2) If you return the order they will refund only 150 Rs voucher.If you request to transfer amount in your bank account they will regret and customer care people don't know how to talk to customer. They have worst customer care employees. 3) There is no senior or customer care executive to talk to customer. 4) Within one also they don't refund the money...
Complaint comments Read comments [2] Complaint category Online Shopping

Yepme.com - Refund of cancelled order not received. [Resolved]

User
 ravi15 on Jun 22, 2015
I ordered 3 pair of shoes on May 24, 2015. My Order ID is 13720506. I paid using debit card. I wanted to change the order so I canceled order next day but still not received refund in my bank account. I also called Yepme customer care 2 times they said me to wait both times. After waiting still not received my refund. Please refund money asap....
Complaint comments Read comments Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - Not get the delivery of order

User
 rejeesh p on Jun 19, 2015
I had placed the order for yepme shoes on 28/05/2015 as per order Order Id : 13773644. I got a message from yepme shows that my order is dispatched on 15/06/2015 and will be delivered by 21/06/2015 (through COD Speed POst GGN, Docket No. *AO726632587IN* When I checked the status of my order today, it shows that I had returned my order and yepme receive back it. Please note that, I had not yet get any intimation or call regarding the delivery till the date. I am waiting for the order for about one month and now i got a really bad experience. I just want the order to be delivered to me......
Complaint comments Read comments [1] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme - why there is no reverse pick up option in yepme

User
 nandu a on Jun 18, 2015
I ordered a t shirt in yepme but it has been placed 2times accidentally... And i placed a cancel and refund request on yepme.com... Bt it was delivered to my house when iam not there... And my family members took the parcel... So i asked the delivery courier service... They told me... That if u send a mail of revers pick up to my orders then only they will come for return pick up... So plz kindly send a msg of revers pick up of order no. 13984657 To the courier service provider... Pleassssssss...
Complaint comments Read comments Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme.com - Yepme.com - Regarding Reverse pick up, poor call service and late delivery

User
 namdeomshinde on Jun 18, 2015
I bought a pair of jeans from yepme . I found both of the jeans was having fitting/size issue so I put a replacement complaint . i logged complaint may times for reverse pickup. customer executive telling only give us only 3 day we will arrange it and send person for reverse pickup. but after 10 also there were no reverse pickup i seen online my complaint in resolve status. very third class kind of serves if yepme will not work around my solution then i will update this on social media. yepme please do any thing to resolve my problem. regards Namdeo Shinde...
Complaint comments Read comments [3] Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Yepme - bye 1 get 1 free

User
 Baskhembor Dohtdong on Jun 18, 2015
As per order no.14012584 the description on your website ads is buy 1 get 1 free but on despatch I got only one shirt without free shirt plz send me the other one or should I return the order pack.As you have violated the consumer act 1986 you are requested to send me the other free shirt. Bask Shillong...
Complaint comments Read comments Complaint category Clothing, Shoes & Accessories

Share this page with others

  
  

Recently Discussed

7 hours 2 minutes ago
Yepme.com
DELAY IN REFUND PAYMENT WITHOUT ANY VALID REASON
7 hours 11 minutes ago
Yepme.com
i want my refund
7 hours 33 minutes ago
Yepme.com
Buy one get one free offer - but you dont get the free product
7 hours 44 minutes ago
Yepme.com
Delay in delivery.
7 hours 59 minutes ago
Yepme.com
Refund for complaint 1797540-Not yet received_Order no: 13667468