[Resolved]  Airtel d2h — HD Box Upgrade but service stop

Address:122001

महोदय,

मैं पिछले लगभग पांच साल से एयरटेल D2H का कस्टमर हूँ मैंने एयरटेल की साइट पर पढ़ा की HD BOX Upgrade करने पर 60 days तक 10 HD channels फ्री मिलेंगे सो मैंने 399 रूपए १२-Oct को देकर अपना बॉक्स Upgrade करा लिया और उसके बाद सारे चैनेल HD Channels शुरू भी हो गए। मेरे पहले से चले आ रहे पैक रिचार्ज की लास्ट डेट 11 नवम्बर 2016 है मगर मेरे HD चैनल 04-नवम्बर-2016 को ही बंद हो गए जब मैंने कस्टमर केयर पर 06-नवम्बर को फ़ोन लगाया तो उन्होंने बोला की आपको रिचार्ज करना होगा और जब मैंने बताया की मेरा रिचार्ज 11-नवम्बर को होना है तो उन्होंने मेरा कॉल पूर्वी को ट्रांसफर किया उन्होंने बोला की सर हम आपकी हेल्प करते है और आपके चैनल्स 20 मिनिट्स मैं चालू हो जायँगे। लगभग 1 घंटे के बाद मुझे एयरटेल D2H से फिर कॉल आया की आज संडे होने के कारण आपको लगभग 4 hour वेट करना पड़ेगा. आज दिनाँक 08-नवम्बर को फिर कस्टमर केयर को कॉल किया की मेरी सर्विस अभी तक चालू नहीं हुई है मगर न तो उन्होंने पूर्वी से बात कराई और दोबारा सर्विस चालू करने के लिए असमर्थता जताई मेरे द्वारा ये कहे जाने पर की मेरे पैसे वापस करके अपना HD बॉक्स वापस ले जाये पर भी उन्होंने स्पष्ट मना कर दिया की ऐसा अब नहीं पॉसिबल है इसका मतलब पैसे भी ले लिए और सर्विस भी नहीं दे रहे।

मैं airtel को उनकी expectation के according पूरा amount दे चूका हूँ और फिर भी अपना टाइम कस्टमर केयर को कॉल करके waist कर रहा हूँ। मुझे कंप्लेंट के against में reference number दिया गया मगर उस reference Number को resolve करने का कोई TAT Airtel D2H customer care के पास defined नहीं है।

Customer Name: Vivek Sood
Customer ID: [protected]
Complaint Reference Number: 56315833

Request to please help me to resolve this because all the time has been passing by AIRTEL D2H and my next recharge date is almost near.

Thanks,
Vivek Sood
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Dec 16, 2016
Complaint marked as Resolved 
Airtel customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Nov 08, 2016
Airtel Customer Care's response
Dear Mr. Sood,

This is with reference to your post dated 8 November 2016.

We would like to acknowledge that we are working to address your concern as soon as possible.

We will connect with you to get additional details, if required, to resolve the concern effectively.

You can also get in touch with us at airtel.[protected]@airtel.com

Regards
Akanksha Singh
airtelpresence (airtel customer service team)
bharti airtel ltd
[protected]@in.airtel.com

Connect with us 24X7. We will be happy to assist you with a swift resolution to your queries on all our products and services

Twitter - www.twitter.com/airtel_presence
Facebook - www.facebook.com/bhartiairtelltd
Verified Support
Nov 15, 2016
Airtel Customer Care's response
Dear Mr. Sood,

This is with reference to your post dated 8 November 2016.

We tried calling you multiple times to get additional details to enable us to address your concern. However, there was no response.

We will appreciate if you could share your alternate contact details / convenient time to call. Please write to us at [protected]@in.airtel.com

Look forward to hearing from you.

Regards
Akanksha Singh
airtel presence (airtel customer service team)
bharti airtel ltd.
[protected]@in.airtel.com

Connect with us 24X7 and we will be happy to assist you with a swift resolution to your queries on all our products and services

Twitter - www.twitter.com/airtel_presence
Facebook - www.facebook.com/bhartiairtelltd
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    d2h
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    47%
    Complaints
    3328
    Pending
    0
    Resolved
    1436
    d2h Phone
    +91 97 8189 7818
    +91 91 1569 1156
    d2h Address
    Ground Floor & 1st Floor, Techweb Centre, New Link Road, Oshiwara, Jogeshwari West, Mumbai, Maharashtra, India - 400102
    View all d2h contact information