Claimed

Bombay Dyeing Complaints & Reviews

2.7
Last updated May 24, 2021
Complaints 36
Resolved
19
Unresolved
17
Quick Links
Statistics
Share
Profile
ADVERTISEMENT

File a complaint to Bombay Dyeing

Having problems with Bombay Dyeing?

File a complaint and get it resolved by Bombay Dyeing customer care. It’s quick effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT
Bombay Dyeing
Customer Service Contacts

Bombay Dyeing Website

Bombay Dyeing Head Office Address

Neville House, J.N. Heredia Marg, Ballard Estate
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India
400038

Bombay Dyeing Phone Numbers

Toll free
1800 267 2626
19
5

Bombay Dyeing reviews & complaints(36)

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest

I bought in March with in one month comforter color is getting faded .. Is there any way to replace it as the quality is not so good...
Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    I have receive bombay deying bedsheet from grofferes, but the product quality is verybad, they had supply us local product...
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy
    We had purchased two king size bedsheet from metro cash & carry on the pretext of 100%cotton, the price was taken as such.br...
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
    Report
    Copy
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

    Bombay Dyeing — lint shedding damaged towels by myntra

    Towels from bombay dyeing on combo offer were purchased from myntra during the sales period 2018 end.
    Every use of...
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
    Report
    Copy
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

    I had order a customized bedsheet through a website of Bombay Dyeing.It was a prepaid order.However, It’s being approximately two months haven’t heard anything for my order(CD-1528).I had tried calling and mailing the customer care executives as well nobody answered my call and responded my queries.If you can't deliver it then kindly process my refund.
    +1 photos
    Oct 9, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
    Sep 05, 2018
    Updated by Shalini924
    I had r a customized bedsheet through a website of Bombay Dyeing.It was a prepaid order.However, It’s being approximately two months haven’t heard anything for my order(CD-1528).I had tried calling and mailing the customer care executives as well nobody answered my call and responded my queries.If you can't deliver it then kindly process my refund.
    Verified Support
    Sep 06, 2018
    Bombay Dyeing Customer Care's response
    Dear Customer,

    Your product has been dispatched and we have shared the details on your mail.

    Pfb the tracking details for your order

    Trackon Couriers [protected]
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      Resolved
      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
      Report
      Copy
      Resolved
      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

      Hi mam
      It's been a long time but not getting my bed sheet I had a conversation with Mr.Altaf few days back and he promised me to deliver my product on 3rd september 2018 but today I also dnt get it I called him today morning but he is busy somewhere till now So kindly generate my refund now or send me in written each and every detail of generating my refund
      Oct 4, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Sep 03, 2018
      Bombay Dyeing Customer Care's response
      Dear Anuradha,

      As per our conversation today over a call, we will initiate the refund of your order No 1513
      Sep 03, 2018
      Updated by anuashi
      Thanks I want proper detail or msg regarding refund not like that .
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
        Report
        Copy
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

        Bombay Dyeing — horrible service from bombay dyeing - online bed sheet order undelivered.

        I placed online customized bed sheet order on 14 july 2018, i received an email from bombay dyeing confirming the same. On...
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
        Report
        Copy
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

        I placed an order on 6th of july its a customized bed sheet with pillow cover but not deliver yet they promised me to deliver within 30 days but its been above 45 days but there is nothing i called them manny times on their toll free number but nobody picked up even i mail also but no response now i am calling their head office then nobody knows where is my order whts happening they dnt know anything about my product about online order toll free number. Now i want my full amount back.
        Sep 27, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Aug 21, 2018
        Bombay Dyeing Customer Care's response
        Dear Customer,

        Please share the order id to help you with the details
        Aug 21, 2018
        Updated by anuashi
        CD-1513
        Aug 28, 2018
        Updated by anuashi
        Not getting my refund yet or bed sheet ...It's humiliation...
        Aug 28, 2018
        Updated by anuashi
        Very poor service .I ll never ever recommend or order from this site ...NEVER
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit

          Hello,
          I have placed my order on 30th of May, 2018 for a customised bef sheet but till date have not received it. Your customer care support is just not doing the work properly, they gave me dates one upon other by which i will be receiving my product but alas nothing happened. The latest i was told that my product will be dispatched by 3rd August, 2018 which is again not the case. Now, the scenario is no one is picking up the call and there is no reply to the mails sent. Such a big brand but such disgusting service. How long will I have to wait for my product? All this seems like a scam.
          Order Id: CD-1087
          Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Be the first one to find this review helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit

            Team,

            Its more than one month i have been following on mails with bombay dyeing team. They have even replied that the amount will be refunded back immediately. Its more than month i have still not received my amount back.

            Now the team is not responding my mails.

            My mail id is : [protected]@yahoo.com
            Order: cd1192

            Please help me out as i have invested 1999 rupees.

            Thanks in advance

            Gaurav kala
            Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit

              I had placed an order for customised bedsheet and here are the details:
              Order id: cd-1535
              Placed on: 14 july 2018
              Rejected on: 16 july 2018
              Refund initiated: 16 july 2018.

              As per your website, the refund should be received within 5-7 business days of initiating the refund request.
              Its been more 13 days and i have not received my money. When are you going to return the money?
              Your toll free numbers and email addresses are totally not helping to customer.
              Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                Resolved
                The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                Report
                Copy
                Resolved
                The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                Team,

                I had placed an order for customised bedsheet and here are the details:
                Order No. CD-1501
                Placed ON: 3 July 2018
                Rejected on: 6 July 2018
                Refund initiated: 7 July 2018.

                As per your website, the refund should be received within 2-3 business days of initiating the refund request.
                Its been more 10 days and I have not received my money. When are you going to return the money?
                Your toll free numbers and email addresses are useless.
                Aug 19, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 19, 2018
                Bombay Dyeing Customer Care's response
                Dear Customer,

                You have requested for refund and the refund has been initiated from our end on July 6, 2018.

                It generally takes 8-10 working days for the amount to reflect back in your card. I would request you to please check on the same with your bank.

                Regards,
                Bombay Dyeing
                Then you should change the information on your website. Its misleading.

                I checked with the bank - they do not have any info.

                Please let me know when will i get the refund.
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                  Report
                  Copy
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                  Bombay Dyeing — customised bedsheet

                  Placed an order for customized bed sheets cd-1246 on June 8th paid through net banking. In site it is mentioned as within...
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                  Report
                  Copy
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                  Dear Team,

                  I have place order for Customized Bed sheet on 12th Jun 2018 and paid the amount through Net banking.

                  Your Order CD-1312
                  Placed from https://shop.bombaydyeing.com/customize-bedsheet/

                  Its more than a month and i have still not received the order.
                  i want to know the order status or refund my money what ever is possible asap

                  Please...
                  +1 photos
                  Aug 26, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
                  Jul 17, 2018
                  Updated by Manoj Kumar Sarova
                  i called on [protected] many times ...they picked up my phone, listen complaint and disconnect

                  Verified Support
                  Jul 23, 2018
                  Bombay Dyeing Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  Please find the tracking link and no. of your order
                  http://trackoncourier.com/track1.aspx

                  Tracking no. [protected]

                  Thanks & Regards,

                  Team,
                  Bombay Dyeing.
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                    Report
                    Copy
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                    Bombay Dyeing — bed sheets

                    Dear Sir

                    Ordered 3 sets of Bedsheet TO Bombay Dyeing in JUNE 18 6600 RUPEES DEDUCTED FROM ACCOUNT but we have...
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                    Report
                    Copy
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                    Bombay Dyeing — customized bed sheet

                    Dear Team,

                    I have place order for Customized Bed sheet on 5th Jun 2018 and paid the amount through Net banking.br...
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy
                    I have brought many bed sheets from bombay dyeing. One particular bed sheet and the pillow covers are giving away colour....
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy
                    Sir,
                    On 23.11.2017 i went to manasa bombay dying at doorno.10-1-18 puskar ghat, rajahmundry and purchased the following...
                    Helpful
                    1 other people found this review helpful
                    1 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    I have a purchased two mattresses from hindustan furniture out of which both the springs got damaged due to which we are unable to use the same its new only 6 months old... We have tried contacting the vendor however they are denying for any help please resolve the issue as soon as possible so that i dont have to escalate further... If the complaint cannot be resolved please let me know the second level of escalation and also either refund me the money for both the mattress or get them replaced... Give me a call so that i can show you the situation by calling u
                    Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi
                    I have ordered online customized bedsheet with pre payment and now from bombay dyeing they sent mail that image is not satisfactory so I request for refund but there was no response from bombay dyeing. So again I updated image but for that also no response came from bombay dying company.
                    My oder id: CD-1392

                    Thanks
                    Piyali
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit

                      I bought 3 bombay dyeing mattress approximately 1.5 years ago and was given a warranty for 5 years but just after few months they started sagging. Specially one out of three simply flattened. I made a complaint to the retailer and they made us contact with a company 'person'...
                      After few lagging finally that matress was replaced (Though it looks - repaired-.. And its not been a year since. The same mattress has sagged again becoming even more flattened this time. I am eeally upset with the quality of the product as i believed in the brand name earlier.. Now its time to test their customer service..
                      Bombay Dyeing customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit