Claimed

Canara Bank Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 29, 2026
Complaints 5282
Resolved
664
Unresolved
4618
Contacts

File a complaint to Canara Bank

Having problems with Canara Bank?

File a complaint and get it resolved by Canara Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Canara Bank reviews & complaints page 191

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
mahamutha
from Korampallam, Tamil Nadu
Feb 21, 2018
Report
Copy

Address: 600011

Hello,

Canara bank team,

I'm mahamutha nishvani, customer of canara bank, a/c number[protected], virtual address - [protected]@cnrb branch - perambur, made two transactions for transferring funds to other a/c through upi empower canara bank application on 19 february 2018, 03:40p. M and 03:46p. M, both transaction failed and money deducted from my account which i didn't get back in, the first transaction was inr 1000 to a/c number-[protected] and second was inr 6000 to a/c number-[protected], i want to know when it will get reverse to my bank account,

Thank you

Regards
Mahamutha nishvani
Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Saranyasara
    from Morena, Madhya Pradesh
    Feb 20, 2018
    Report
    Copy

    Address: Thoothukudi, Tamil Nadu
    Website: ibps.sifyitest.com/canpojmjan18/mobile_error.php

    Sir,
    I have applied for canara bank po (Pgdbf) course on 31 st jan 2018. I paid the application fee of rs.600 for the exam but i didn't get any mesaages or e-mails. And today i checked the website to download my call letter for the exam to be conducted on 4 th feb 2018 but it showed "invalid credentials".
    Kindly refund the amount since the application had not registered.
    My registration no.[protected]
    Password. 74vhldy2
    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      J
      Jasmine Sujitha
      from Mumbai, Maharashtra
      Feb 20, 2018
      Report
      Copy

      Sir,
      I made an online payment of rs.590 for tneb ae exam on 18/02/2018 by 5pm through canara bank. But the payment status is pending and i received a message that the operation is failed. So i made the payment again and now the payment is successful but an amount of rs 1180 was deducted from my account. So i request you to solve the issue and refund rs.590 to my account (Acc no[protected] as soon as possible
      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        W
        wings wala
        from Gurgaon, Haryana
        Feb 19, 2018
        Report
        Copy

        Address: Budaun, Uttar Pradesh, 243633

        I am in defence and have salary account in the bank of budaun. Every month salaray credited in the account. I apply for personal LOAN on 27 jan 18, bank manager speak me in two day account will be credited. Being i have submitted every document on time still on date my LOAN is not granted. My home function is on 07 feb totally ruined...

        He gave me mobile no but no received my call, i am badly disturb now... I personaly not have any LOAN, credit card as well i check my cibil is 795. And dont know why he is creating problem...

        what i could do now? i am very upset regard the bull ### manager.
        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Sanjaykumarmba
          from Ludhiana, Punjab
          Feb 19, 2018
          Report
          Copy

          Address: Pune, Maharashtra, 411032
          Website: [email protected]

          Sir/madam

          I have account in canara bank aor force station lohagaon pune. Details. Are as follows
          Ac no[protected] sanjay kumar and sarita kumari. I have requested to my branch to provide me cheque book and atm card to my address u605 jaipuria sunrise green vip road zirakpur punjab pin 140603. My mobile no [protected] and [protected]. Since two month i am giving request on email id [protected]@canarabank.com followed by hard copy through reg post. Till now no reply from bank official. If any problem. They should reply my email. Very poor service by bank. When i approch to bank head office [protected] toll free complaint number, they have refused regist complaint or provide me current status of my request. Please do the needful and help me

          Regards

          Sanjay kumar
          Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Feb 15, 2018
          kvy009's response
          Canara bank branch code 2904 Farrukhabad bank staff not good behaviour. Not proper talk to customer n not give the proper information ... ... ...
          Canara bank branch code 2904 Farrukhabad bank staff not good behaviour. Not proper talk to customer n not give the proper information ... ... ...
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            F
            Farman@8860
            from Delhi, Delhi
            Feb 18, 2018
            Report
            Copy

            I purchased a product on amazon on 5th of january month using my canara bank debit card same was not received and i asked then for refund. As per their confirmation refund was initiated on 5 th of february month maximum time frame was 5 days. Still it was not reflected in my account. They had provided the refund reference number as 954588. I had contacted your customer service number they is no proper response. Please check and confirm the status if your response was worst i'm going to file in banking ombudsman.
            Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            SMS alerts are not received whenever there are debits/credits in account for any amount. Cust id : 76349574
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              B
              beeswax7579
              from Bengaluru, Karnataka
              Feb 17, 2018
              Report
              Copy

              Address: 560075

              Hi canara bank,
              I'm sorry to say this but the amount of complaints being received towards your # bank is pitiable.
              My condition is the same. It has been over three days now since a refund has been initiated by ccavenue for an amount of 943.95 rupees to my bank account. When i contacted them, they said that i have to contact the bank and as always canara bank, thanks for your # services.
              Here's the mail ccavenue sent:
              Dear customer,

              This is in reference to your mail mentioned below

              In response to your query, we have checked our records and found that the refund procedure has been completed for the order number:22898_18021350 inr 943.95 on[protected]:41:21. Rest assured, the amount will get credited back to your account as per the bank's procedures.

              Please note that the refund reference number for the above transactions is: 101083

              Ps:kindly provide us the screenshot of your bank statement from the date of transaction till date;if you haven't got your refund.

              Furthermore, we suggest you to get in touch with your bank regarding the same.

              If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.
              Best regards,

              Ccavenue technical support team
              Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                manoj thakur44
                from Solapur, Maharashtra
                Feb 17, 2018
                Report
                Copy

                Address: New Delhi, Delhi

                Sir/madam, i am a account holder in canara bank branch at canara bank, c-4, 84 yamuna vihar, i am in trouble. I have not seen this of nonsense behaviour from such reputed nationalised bank staff.
                Coming to the point yesterday i had gone my home branch i had one lakh rupees and i wanted to deposit one lakh rupees in my account but cashier (Gyan) denied to deposit my amount in my account he said where from you get this money and cashier said you always keep depositing money in your account, i told him very polaitly sir this is my saving and i don't have regular transactions and you will have to deposit this money in my account but he denied and he call the manger mr saberwal he said to me why are you shouting and he said also i will call the police, i told him everything i don't have regular transactions after it bank manger said let me chack your account after it i will tell you after chacking my account bank maneger said to the cashier you can deposit your money, but cashier and bank maneger siad incom tax officer will see you i said them please deposits my money and i will see the income tax finally the deposits my money now i am not able to understand can i not deposit one lakh rupees in my account why the denied to deposit my money and why they misbehaved with me i am shocked by such behavior from canara bank staff and now i am feeling insulated,

                Thanking you
                Yours faithfully

                Manoj kumar
                My account no.[protected]

                Mobile no. [protected]
                Mail address:[protected]@gmail.com
                Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                On 06 November 2017 my 10000 rupees deducted from my account by SBI ATM MACHINE without transaction due to power cutoff.
                I have given written complaint and also registers complaint in CPGRS but I haven't get any kind of response by them. I not received my deducted amount up to now.
                Had withdrawd money using canara bank atm on bank on[protected] of amont 5000 but transaction had took place but i have noy recived cash.. but amount is deducted from my accounts via 02051167 please take my complaint seriously and credit amount to my account..
                Helpful
                Found this helpful?
                2 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Sushmita Rajput
                  from Surat, Gujarat
                  Feb 17, 2018
                  Report
                  Copy

                  Address: Bangalore, Karnataka, 560037
                  Website: netbanking.canarabank.in/entry/ENULogin.jsp

                  I had worst experience ever with net banking which made me cry today. I have money in my account still today i suffered. I was not having my canera bank atm card and stuck with one medical urgency. I thought ill transfer amount to my friend account then will withdraw using his card. Now useless canera bank net banking #ed me like anything...
                  Sorry for using such words but i cant explain my mental state...
                  When i tried transferring amount it asked for transaction pass. As i didn't have that, tried creating then i saw funny part was i was suppose to enter my atp card number n other details which i was not having... Somehow got details after 2 hrs... Was not able to get medicine because of that. I entered details and then i cant believe such a useless over security i tried password which was not acceptable... Guys we cant remember one page of password policy you should understand that anyways i thought of trying again but for that again you need to enter atm detail start over again... After 3 attempts my card is block for 24 hrs.. I wanna say # off to canera bank but cant as unfortunately i have ppf account with you guys.. I am really disappointed with canera bank i cant struggle with that n improvement i am not expecting so will try to see if i can stop ppf n rd both... I hate canera bank..
                  Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abhijeet Pinjarkar
                    from Mundi, Madhya Pradesh
                    Feb 16, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: Betul, Madhya Pradesh, 460001

                    Mere ac se amount withdraw ho gaya detail ye hai
                    08/12/2017 techproc[protected].26
                    20/12/2017 techproc[protected].26
                    20/12/2017 techproc[protected].26
                    12/02/2018 techproc-456b[protected].80
                    sir mai betul (mp) se hu mera ac no[protected] hai ye current ac hai ifsc code cnrb0003198 hai sir please refund my payment
                    please help me otherwise muzhe court ke pass jana hoga jis se aap ki bank ki image kharab hogi
                    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Subham Pokhrel
                      from Imphal, Manipur
                      Feb 15, 2018
                      Report
                      Copy

                      Address: Sonitpur, Assam, 784028
                      Website: Amazon.in

                      My name is subham pokhrel, with canara bank account number[protected]. I had paid for a mobile and its accessories of rupees 10, 587 in amazon through your banks rupay debit card. I had cancelled that order on that day 6th of february. But i have not been refunded yet. My refund reference number is[protected]. Please help its a very big amount for me, i am very much worried. Thank you
                      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        raj yadav9
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Feb 14, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 560098

                        I have ordered a product on amazon via Canara bank which i canceled later. after a couple of day i get message from amazon saying refund process successfully with ref no[protected] on 08/02/2018 but since then until today that is 14/02/2018 amount have not yet reflected in my account please see to it and process faster i need the money. i contacted amazon they said that the have processed the refund and bank also have approved it but it is not reflecting in the account please help faster.
                        Feb 14, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        it reflected while i was writting this complaint so great this complaint is waste now
                        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          Muhammad Waqar anis
                          from Patna, Bihar
                          Feb 13, 2018
                          Report
                          Copy

                          Address: Dhanbad, Jharkhand, 828113
                          Website: refund is not credit my account

                          I have ordered some product from amazon but that product is not compatible therefore i ask for refund from amazon and they told me that your refund processed from our side but refund is not credit my account

                          Refund reference number 306336 given by amazon.
                          They told me ask to your bank.
                          I request to you please do necessary to get my refund back.!

                          My account[protected]
                          Name md waqar anis
                          Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          I have not received my refund from Amazon it’s been 8 days my refund has been issued but there’s no money to show for it. Upon visiting the bank they refuse to help me even after telling them I have a refund reference number, they said they’ve got nothing to do with it. Canara Bank Bhiwani RRnumber is 652161.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            anindya2105
                            from Surat, Gujarat
                            Feb 12, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Canara bank is saying my account is link and seeded with my aadhaar. However, in uidai portal, the bank linking status is still showing "inactive". After informing the canara bank personnel, i was told that from their side, they have linked and seeded my aadhaar properly to my account.

                            Due to this, i am not being able to send or receive money by aadhaar and aicte is not being able to transfer my scholarship into my canara bank account via aadhaar.

                            Canara bank details:
                            Account number :[protected]
                            Account holder : anindya das
                            Aadhaar number :[protected]

                            I request you to solve this matter.

                            Anindya das
                            Mar 15, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Feb 26, 2018
                            Updated by anindya2105
                            It's been 14 days since I posted this complaint. Still, CANARA BANK is showing no response. Pathetic.
                            On 4 th february I try to book a ticket through irctc app
                            Two time transaction done but ticket not confirm also money debited from account Rs 620
                            By checking irctc refund status it shows that refunded on 6th february 2018
                            But upto now the money not credited to my account
                            Pls do something sir
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Amol Agnihotri
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Feb 12, 2018
                              Report
                              Copy

                              Address: Thane, Maharashtra, 421201

                              My father had a savings account and a safe / locker in dombivli branch. My father died in 2016. I am the nominee for bank account so requested to close the account and transfer funds to my account. Also requested to close the locker services and handover the belongings. The rent of the has been debited from my fathers account. The account is in my fathers name but the locker has two more names, my uncle and aunty. My aunty has also died few years back. Uncle is alive and don't want the locker. I submitted all the documents i could. But my uncle has no id and address proof. The bank is not ready to close the locker due to this and they are not closing the saving account as they debit the rent from it. How can i get the account closed and get the funds?
                              Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                C
                                Chitra Annamalai
                                from Chengam, Tamil Nadu
                                Feb 10, 2018
                                Report
                                Copy

                                My cousin in ranipet, vlr dt, tamil nadu, india. He got 967 marks in 12 th std. Now he studying be (Eee) in thiyaraja college, chennai. He applied education loan under vidyalakshmi plan. Govt allotted canara bank, ranipet, vlr dt, tamilnadu. They approach that branch. Ranipet canara bank branch manager, not consider his requirements, also insulted him with family.
                                Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Ashish3910561
                                  from Visnagar, Gujarat
                                  Feb 10, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Surat, Gujarat, 394315
                                  Website: www.canarabank.in

                                  Sir my name is ashish kumar pandey maine cheque 07/02/2018 ko 10:28 am per clearence ke liye dala tha but abhi tak clear nahi hua how many time to take clear my check branch - kadodara last two digi-41 and first to digit-6346 please notified me check value 9225/- please notified me on [protected]@gmail.com sir i inform to you that my ckeque is hdfc check no.000785
                                  Feb 10, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Feb 10, 2018
                                  Updated by Ashish3910561
                                  please notified me
                                  Dear sir,

                                  The above subject we are not getting any Bank transactions. Let me know sir what problem you have...? Please rectify the problem immediately and do the needful.

                                  Thanks Regards,

                                  Maddileti
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    Rajmech027
                                    from Jayamkondacholapuram, Tamil Nadu
                                    Feb 9, 2018
                                    Report
                                    Copy

                                    Sir/madam,
                                    I'm rajesh kumar and i have account in our canara bank. Sb account no.[protected] and i sent the fund to canmob app through imps fund transfer to indian bank a/c no.[protected]. On 09/02/2018.-11:36am but the amount is not transfered. Then the message comes rs.4000/- debited from my sb account. Imps reference no:[protected]. Hence i request you to verify and refund the amount to my account. This is for you kind information.
                                    Attached screen shot
                                    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      N
                                      ninja2
                                      from Duliagaon, Assam
                                      Feb 9, 2018
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Kamrup Metropolitan, Assam, 782004

                                      I am holding a saving account no.[protected] in your canara bank guwahati, bashista chariali branch, 1st floor, hemlata merket since 2013. I availed a car loan (0mni) from your bank and have been regularly repaying monthly till date.
                                      I wish to bring to your notice that an amount of 7425.64 rupees has been debited from my account month of aug 2017 without my knowledge. The transaction came to light when i received a sms in my mobile.
                                      I immediataly contacted the branch manager and submited an application to enquire about the matter who replied that the amount had been deducted towards annual insurence premium.
                                      Amused at this development i told the branch manager that my vehicle is already inneed under maruti insurence vide policy no -[protected] dt. 7aug.2017. So another insurence is not at all desired.
                                      The branch manager thereafter assured me that the money would be refunded in a couple of days.
                                      Now, that 5 month have elapsed i am yet to get the refund. Kindly arrange to get me back my refund at the earliest else i shall be compelled to take legal action.
                                      Yours faithfully

                                      Uttam kumar das.
                                      A/c no.[protected]
                                      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Feb 06, 2018
                                      Manojmeenu's response
                                      I will change the mobile no
                                      I miss my old number.so i can change the new number
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        H
                                        hari sai .g
                                        from Coimbatore, Tamil Nadu
                                        Feb 9, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Virudhunagar, Tamil Nadu, 626117
                                        Website: canarabank.com

                                        I have ordered a product in amazon. And cancelled but i didnt receceive the payment still. So i have complained it to my brach office too. They still didnt taken any action regarding this.
                                        The reference no is[protected]
                                        Ordered date 23.01.2018
                                        Kindly please get my money back. As sooon as possible
                                        The amount of my product is 9999.
                                        Can i get it within a week?
                                        Please help me solve this problem.
                                        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit