Claimed

Canara Bank Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 29, 2026
Complaints 5282
Resolved
664
Unresolved
4618
Contacts

File a complaint to Canara Bank

Having problems with Canara Bank?

File a complaint and get it resolved by Canara Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Canara Bank reviews & complaints page 164

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
Rc2019
from Delhi, Delhi
Oct 25, 2018
Report
Copy

Address: 201005

Amazon refunded my amount 14 days ago... Canara didnt processed it and the amount is not reflecting in my statement.
The authorization code (Refund reference number) for the transaction is[protected]
[protected].
Its a huge amount, i am facing somw situation and unable to access my money...
Its a charge dispute... Not a good bank.. Other banks tend to process the amount within 3to 5 days...
Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Oct 25, 2018
Updated by Rc2019
Bank Name- Canara Bank
Branch- Rajendra Nagar Sahibabad Ghaziabad
Pin code -201005
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Anuj kumar singh1991
    from Delhi, Delhi
    Oct 25, 2018
    Report
    Copy

    Website: Amazon

    I am anuj kumar singh and i booked a mobile phone apple i phone 6 from amazon website on 11october 2018 but cancelled that order due to some reasons than i checked my bank account but there is no credit in my bank account amazon said that they initiated refund on same day on 11 october but there is no credited to my bank account plz resolve. This i will be very thankful to you
    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Oct 25, 2018
    Updated by Anuj kumar singh1991
    Hello,

    I am anuj kumar singh My saving account number is[protected]Branch.: kanker khera meerut). I purchased a mobile Phone from amazon.in and paid from my rupay debit card. The amount is Rs 18999/-. But i canceled my item on same day i. E. 11 oct 2018. The refunds for the same were initiated and successfully processed to my debit card and i got refund reference numbers for the product, it has been about more than a week and yet the amounts are not reflected in my account.

    I contacted my bank customer support. They are not able to locate the refund.

    I contacted to bank customer support. They are unable to do anything for this refund. Their customer support service is very poor.
    The refund reference numbers are[protected]Refund successfully processed on 011/oct/18)
    These amounts are not reflected in my account.

    These are the copies of the emails sent by the amazon to my email id

    Hello,

    Your refund of Rs.18999.00 has been processed successfully on[protected]. The amount should reflect in your account by[protected].

    The Authorization Code (Refund Reference Number) for the transaction is[protected].

    In case you do not receive the refund within 5 business days, please contact your bank’s customer care and mention the above Authorization Code (Refund Reference Number). Please remember that you will have to call your bank’s customer care center and not visit the branch for this query.

    Some nationalized banks may take more time than usual to credit the refund. If your bank is unable to locate the refund with the authorization code provided, please dispute the transaction as 'refund not processed'. On disputing the transaction, the bank will see a pending refund and will follow the path back to our payment processor to locate the refund.

    I have also complained in my bank and the confirmation from the bank is following.:
    —
    Your complaint has been registered The complaint reference no. 1819AM0200

    Plz, help me. Diwali festival will be coming soon. I have needed my amount. Plz, help me as soon as possible.
    Thanks and regards.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      shruvin
      from Gurgaon, Haryana
      Oct 25, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: New Delhi, Delhi, 110095

      I placed an order on amazon on 09/10/18 with my canara bank master card (Ending in 2518) and due to some reason i cancelled the laptop order on 10/10/18. (Rs. 53999/-)
      Amazon initiated the refund successfully on 10/10/18 and i received a confirmation email. The refund reference id is 75503728284023570977990.
      The amount was supposed to be credited in 5 business days, but it has still not been credited today, i. E. 25/10/18 to my canara bank account. (Dilshad garden, delhi)
      Kindly look and assist in the matter of the refund.
      Shruthi rao
      Nov 4, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      After filing charge dispute at home branch, refund credited on 3/11/18.
      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        ram tiarth
        from Amritsar, Punjab
        Oct 25, 2018
        Report
        Copy

        Address: Fatehgarh Sahib, Punjab, 147301
        Website: amazon

        Hey,
        My name is ram tirath and my account number is[protected] registered mobile no [protected] have ordered moblie from amazon on 10th october 2018. But due to some reasons related to seller, i have cancelled the order on 10th october 2018. After that amazon send a mail that the refund was successful and gave a reference number. But the amount wasn't credited in my account. I have payed the amount with my debit card. So i just called amazon customer care and they are saying they have transferred the amount successfully its the problem related to my bank. When i just called the canara customer care they saying...
        Complaint this is in reference to a disbursed charge for the amount of rs.5, 998.00​ with transaction id24294a5vgvuprocessor trace id5391682613356783303050

        10 october 2018 refund amazon 5, 998 did not came in my account

        My full name - ram tiarth referene no 75503728284023570780758
        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          Manu Murukkumpuzha
          from Irinjalakuda, Kerala
          Oct 25, 2018
          Report
          Copy

          Address: Thiruvananthapuram, Kerala, 695302
          Website: [email protected]

          I pay an online transaction of rs 844 through amazon pay wallet on 14/10/2018. But the transaction was failed but cash was debited in my account. I receive a message from the amazon they processed the the refund and they give a reference number (Refund reference # 74332748289828819395173) but not credited in my account. Please help
          My phone number is [protected]
          Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Refund initiated on 5th Oct by amazon of 950 rupees not reflected in account. There transaction Id is75503728279023435880253
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            rajukumar2
            from Mundi, Madhya Pradesh
            Oct 25, 2018
            Report
            Copy

            Name-raju kumar gupta
            For refund amount are not credited to my account
            Reference number[protected]
            Last refund date-24.10.2018
            Refund amount-3000
            Refund by-amazon
            Many times i have contacted to bank customer care they are not respond. I ask amazon customer service they are confirming that they sent refund amount to canara bank account on 11oct but i didn't receive any amount.
            Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Angelina Fernandes
              from Mumbai, Maharashtra
              Nov 1, 2018
              Report
              Copy

              This is Angelina.I had paid my electricity bill payment of RS 1981 on Amazon on 4 October...they couldn't process it so they refunded my canara bank account in Mira road branch.i have not received refund for rs 1982 till date...The refund was initiated by Amazon On 9 Oct. I want the amount to be traced.. reference number 75503728283023539134080. It's been a month...kindly file a charge dispute for this amount and give me the file number
              Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                C
                capt10_amit
                from Hyderabad, Telangana
                Oct 25, 2018
                Report
                Copy

                Address: 209601

                Hello sir
                I am captain amit kumar choudhary from farrukhabad up recently passed in airindia exam for sr trainee pilot
                Airindia issued a letter of intent as per letter of intent i need to do typerating course from outside of india.
                So for typerating i went to canara bank my friend also applied loan from canara bank from bhopal branch but f
                My farrukhabad branch refused by saying that our norms are not understanding your load i showed all req document even my frnd lona sanction in few days i am still like that cos here bank is not listening how important this opportunity is to me please sir help me out please provide email so i can say everything propely
                Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Dear Amit,

                If you have applied through Vidya Lakshmi portal kindly provide us your loan application id so that we can forward your complaint to the concerned bank.You can also email us on email id:[protected]@nsdl.co.in
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Shri Krishna Agriculturist
                  from Bareilly, Uttar Pradesh
                  Oct 24, 2018
                  Report
                  Copy

                  Address: Firozabad, Uttar Pradesh, 283203

                  Sir
                  Myself, shri krishna, a regular saving account holder your branch - jarauli kalan, distt - firozabad. Atm of boi (Bank of india) at etah road main chauraha, tundla, firozabad but the balance is dudected but cash was not taken out from atm.
                  However the balance deduction massage was come on my mobile and balance also deducted. Therfore it is requested you to please refund my balance as soon as possible. Thanking you for the same.
                  The balance deuction massage screenshot is attached.
                  The details of my account
                  Account holder name - shri krishna
                  Bank - canara bank
                  Branch - jarauli kalan distt - firozabad
                  Ifsc - cnrb0001209
                  Deducted amount-10000
                  Please refund it as soon as possible
                  The screenshot of deduction is attached.
                  Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    D
                    Deepika141291
                    from Neyyattinkara, Kerala
                    Oct 24, 2018
                    Report
                    Copy

                    I ordered a product worth rs 359 in amazon on and i returned it. They sent a mail to me that your return request accepted and your amount will be refunded by 12/10/2018.
                    But till now amount is not refunded to my account. So i was trying to contact customer care through toll free number, but i was not able to contact, always it said busy busy.. Kindly do the needful for me.
                    My account number[protected]
                    Ifsc code cnrb0003557
                    Refund reference number[protected]
                    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      I
                      Indian kudi
                      from Varanasi, Uttar Pradesh
                      Oct 24, 2018
                      Report
                      Copy

                      Name:shivani gupta
                      A/n:[protected]
                      Four refunded amount are not credited to my account
                      From reference number refunded date amount
                      Amazon[protected]/10/2018 774
                      Amazon[protected]/10/2018 549

                      Many times i have contacted to bank customer care they are not responding properly and someone cutting the call and i went to bank they are asking me as what is refund reference number what should i do with that number
                      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Oct 25, 2018
                      Updated by Indian kudi
                      Name:Shivani gupta
                      a/n:[protected]
                      four refunded amount are not credited to my account
                      from reference number refunded date amount
                      Amazon[protected]/10/2018 774
                      Amazon[protected]/10/2018 549

                      many times i have contacted to bank customer care they are not responding properly and someone cutting the call and i went to bank they are asking me as what is refund reference number what should i do with that number
                      Oct 25, 2018
                      Updated by Indian kudi
                      Sir please response my complain fast
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        sunil3733
                        from Gurgaon, Haryana
                        Oct 24, 2018
                        Report
                        Copy

                        Address: Panipat, Haryana, 132103

                        Dear sir /mam
                        My account no [protected] in allahabad bank sanjay chowk gt road. I'm taken cash rs 10000 date 21.08.2018 at wsg_shiv chowk, raj[protected]ws[protected] date on this machine was count cash suddenly supply off and no cash received. I'm waiting till supply not came after 15 minutes supply came but not received cash. And deduct my account i'm inform my branch he says after 10 to 45 days money was return but 62 days today no money received me please solve my problem i'm very disturb for this please solve this matter urgent basis i'm claim video clip he has no provide video clip
                        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        I tried to book ticket on irctc.co.in on 4 oct 2018 but ticket did not get booked but my balance debited from my a/c .I have not received my money after 13 days.money of 1270 and 1270 debited total 2540.I contact irctc they said we did not received money from your bank so only your bank can refun your money contact them.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          R
                          ram tiarth
                          from Amritsar, Punjab
                          Oct 24, 2018
                          Report
                          Copy

                          Address: Fatehgarh Sahib, Punjab
                          Website: amazon

                          Hello

                          Sir

                          This is in reference to a disbursed charge for the amount of rs.5, 998.00 with transaction id24294a5vgvuprocessor trace id5391682613356783303050

                          10 october 2018 refund amazon 5, 998 did not came in my account

                          My full name - ram tiarth referene no 75503728284023570780758

                          Bank account n/o[protected]

                          Registered mobile number-[protected]

                          Date of birth - 11.07.1985
                          Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            I
                            itssunny
                            from Vijayawada, Andhra Pradesh
                            Oct 24, 2018
                            Report
                            Copy

                            Address: Bulandshahr, Uttar Pradesh, 203131

                            My name is saziya. I have an account in your khurja (Bulandshahr) u. P branch. I returned two items from amazon. They are confirming that they sent refund amount to my canara bank account on[protected]. Refund amount is 399.00 & 467.50 respectively. The authorization code (Refund reference number) for the transaction is[protected] &
                            [protected]. But still no refund amount credit in my account yet. So please my refund amount asap.

                            Thanks & regards,

                            Name - saziya
                            Bank - canara bank
                            Account no[protected]
                            Branch - khurja (Bulandshahr) - 203131 u. P
                            Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              L
                              Leher Esufji
                              from Mangalore, Karnataka
                              Oct 24, 2018
                              Report
                              Copy

                              Due respect i would like to bring it to your notice that my money against a product from nykaa had to be refunded in my account[protected] in the name fathima leher. According to my knowledge nykaa had initiated the process on 15thoct’18 and a reference no. Had been generated to prove that the transfer is complete. The reference no. Is[protected]. But it hasnt been reflected in my account till now. Kindly look into the matter and do the needful asap.

                              I shall be highly obliged.

                              Yours sincerely
                              Fathima leher
                              Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              We had returned the purchase of watch to Amazon . Refund was made by them on 26/7/2018 . But the money is not reflected in the account . Refund order[protected] Rs 1373.00
                              Please we request you to look into the matter at the earliest and do the needful
                              Thank you
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                ram tiarth
                                from Amritsar, Punjab
                                Oct 24, 2018
                                Report
                                Copy

                                Address: Fatehgarh Sahib, Punjab, 147301
                                Website: refund

                                This is in reference to a disbursed charge for the amount of rs.5, 998.00​ with transaction id24294a5vgvuprocessor trace id5391682613356783303050

                                10 october 2018 refund amazon 5, 998 did not came in my account

                                My full name - ram tiarth referene no 75503728284023570780758

                                Bank account n/o[protected]

                                Registered mobile number-[protected]
                                Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Oct 24, 2018
                                Updated by ram tiarth
                                This is in reference to a Disbursed charge for the amount of Rs.5, 998.00​ with Transaction Id24294A5VGVUProcessor Trace Id5391682613356783303050

                                10 october 2018 refund amazon 5, 998 did not came in my account

                                My full name- ram tiarth referene no 75503728284023570780758

                                Bank account n/o[protected]

                                Registered mobile number-[protected]

                                I have pay electricity bill by canara bank debit card [protected] date
                                [protected] amount 11899.but this transaction is failed.so please refund in my account[protected].AMAZONE provide me transaction number 605486
                                NAME BHARAT BHUSHAN
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  K
                                  Kushwanth Kumar
                                  from Bengaluru, Karnataka
                                  Oct 24, 2018
                                  Report
                                  Copy

                                  I would bring to ur notice that i had ordered a mobile on amazon on 11th october 2018 and cancelled the order on 13th due to some emergency and i received a message from amazon on 18th the the refund is issued and it will be credited to ur account by 26th and till now i have not received my money please i request u to transfer the money as soon as possible
                                  Name :- balu m
                                  Branch :- kodandapura branch
                                  Account number :[protected]
                                  Reference number:- 116258
                                  Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Oct 29, 2018
                                  Updated by Kushwanth Kumar
                                  Hello,

                                  This is Thomas from Amazon Customer Service,

                                  As per our conversation over a call, your refund of Rs.13450.00 has been processed successfully on[protected]. The amount should reflect in your account by[protected].

                                  The Authorization Code (Refund Reference Number) for the transaction is 116250.

                                  In case you do not receive the refund within 5 business days, please contact your bank’s customer care and mention the above Authorization Code (Refund Reference Number). Please remember that you will have to call your bank’s customer care center and not visit the branch for this query.

                                  Some nationalized banks may take more time than usual to credit the refund. If your bank is unable to locate the refund with the authorization code provided, please dispute the transaction as 'refund not processed'. On disputing the transaction, the bank will see a pending refund and will follow the path back to our payment processor to locate the refund.

                                  Hope this helps. Thank you for choosing Amazon.
                                  And till now I have not received it
                                  I have ordered the product on flipkart on 8th October and it is auto canceled and I am seeking for refund which should be supposed to be credited on 18th October.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    Kar.jas
                                    from Doraha, Punjab
                                    Oct 24, 2018
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: 140603

                                    With due respect i would like to bring it to your notice that my money against a product from amazon had to be refunded in my account[protected] in the name of karishma jasrotia. According to my knowledge amazon had initiated the process on 9th oct’18 and a reference no. Had been generated to prove that the transfer is complete. The reference no. Is[protected]. But it hasnt been reflected in my account till now. Kindly look into the matter and do the needful asap.

                                    I shall be highly obliged.

                                    Yours sincerely
                                    Karishma jasrotia
                                    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      Mohanraj Sms
                                      from Udumalaippettai, Tamil Nadu
                                      Oct 23, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 632507

                                      I send a money of rs5000 using upi transaction amount deducted but beneficiary not received money please refund my money.. I send money emergency purpose medical problem some technical issues really bad
                                      My upi reference number:[protected], please check immediately i call bank but not respond in a time bad customer service take immediate action i want money immediately
                                      Oct 24, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      My problem was today solved for helping customer care
                                      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Oct 24, 2018
                                      Updated by Mohanraj Sms
                                      I send a money of rs5000 using upi transaction amount deducted but beneficiary not received money please refund my money..i send money emergency purpose medical problem but ur technical issues really bad..I want revese my amount immediately
                                      My upi reference number:[protected]

                                      My account no :[protected]
                                      IFSC: CNRB0003169
                                      BRANCH : Kavanur
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        anilkum123
                                        from Punalur, Kerala
                                        Oct 23, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Thiruvananthapuram, Kerala, 695008

                                        Hey,
                                        My name is Anil Kumar B and my account number is[protected].I have ordered a laptop from amazon on 10th October 2018.But due to some reasons related to seller, I have cancelled the order on 11th October 2018.After that amazon send a mail that the refund was successful and gave a reference number.But the amount wasn't credited in my account.I have payed the amount with my rupay debit card.So i just called amazon customer care and they are saying they have transferred the amount successfully its the problem related to my bank.When I just called the canara customer care they saying they cant help me.The amazon says that the amount will received within 23rd October 2018.I waits till today.I can't wait till this.I also reported this to my branch but the staffs are useless they didn't help me.So please help me to credit the amount into my account.I hope that it will credit the amount today itself.I am also adding the screenshot of all mail received from amazon.Kindly help me.
                                        Regards
                                        Anil Kumar B

                                        Name: Anil Kumar B
                                        Perunthanni, Thiruvananthapuram Branch
                                        Account Number:[protected]
                                        Ordered Amount: 59, 990.00
                                        Amazon Order Number:[protected]
                                        Refund Reference No :[protected]
                                        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Oct 24, 2018
                                        Updated by anilkum123
                                        Please Do Something
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit