Claimed

Canara Bank Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 29, 2026
Complaints 5282
Resolved
664
Unresolved
4618
Contacts

File a complaint to Canara Bank

Having problems with Canara Bank?

File a complaint and get it resolved by Canara Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Canara Bank reviews & complaints page 60

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Manawar ARIF hussain
Apr 23, 2021
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Wadi, nagpur

Canara Bank(previously Syndicate Bank) — refund amount proceed, and not credited to my account

Hello,
I am PRAVEEN DHAMA. My saving account number last 6 digits001903
Branch: wadi 440023
Due to inappropriate description and quality I return back the order of amount 1499 rs.
Amazon se that we have refunded the amount but it is not reflected in my bank account the reference number of refunded details of order is
1. Order No:#[protected]
Amount - 1499 RS
This is your Refund Reference #[protected]
issued on Feb 4, 2021.

Please help. I need money urgently
Apr 23, 2021
Complaint marked as Resolved 
Wrong information
Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Hello sir
I'm vikram
मैने 6 मार्चच2021 को 379 का recharge kiya tha Amazon se jo failed ho gya lkin mere account se rs कट गए प्लीज sir aap meri payment वापस कर दें मेरा account no last 6 digit 006478 ह मेरी amout Abhi Tak nhi aayi sir plese usko mere account me credit kar den
vikram ghodela's reply, Apr 30, 2021
Mera registered mobile no 70271-08279
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sk vajid
    Apr 23, 2021
    Report
    Copy

    Address: Parkal

    Respected sir/Madam,
    I hold an account in your bank with ifsc code CNRB0006850.
    I have multiple ets rtn sb sc debits in my account with in a week.I paid the loan amount within time, but they charge me . I don't know why all this happening.
    Kindly, please fix this problem.
    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      J
      Jas10
      from Noida, Uttar Pradesh
      Apr 22, 2021
      Report
      Copy

      Hi,

      I have opened a bank account in your bank and have recieved ATM CARD yesterday only. Now the problem is I have installed and uninstalled your mobile banking app more ten times but same problem I am facing. I am getting OTP on my registered number but not able to type or copy paste the same on your mobile because of which I am not able to access your app. This is ridiculous, I have opened an account just to get rid of these things in bank of india and now you people are worse then that bank. Attached the screenshot for your consideration. Solve it immediately or else I wnt mind closing this account. I got the mail regarding this today, and they mentioned that for security reason they have stopped OTP typing, and it should automatically capture the OTP, but automatic capture of OTP is not happening even if my registered mobile number sim is there in the same mobile. I am using 2..0.58 version of Canara Bank app. Solve this immediately or else i won't mind closing my account without even using it.

      Name JASMINE CHAWLA
      ACCOUNT NO.[protected]
      Branch - Vikas Puri
      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        @
        @p#$
        Apr 21, 2021
        Report
        Copy

        Address: canara bank palghar

        I, Naresh patil, customer of Canara bank palghar branch has availed travel card from canara bank around aug-sept 2019.Around June-July 2020 i surrendered my travel card to canara bank Palghar branch to that time Manager Mrs.Mayuri Mala .She told us that she has to send the card to head office at BKC for further processing.Since then i am continuously trying to know the status of my card. Mrs.Mayuri's services got transferred to another branch and new manager Mrs. Saraswati sanvan joined the branch.Not knowing the status of my card i contacted new manager and she not even acknowledge my complaint and told me to ask it about the previous manager Mrs. Mayuri.Since then i am continuously contacting Mrs.Mayuri, even visited her several times at dadar Prabhadevi branch banch but every time bank's staff is unable to tell me the status of my card. It's been 7-8 months now and still even bank's staff don't know the status of my card.My money has been stuck midway.I am asking her if atleast she could return my card so that i can use it somewhere but they are not even able to do that.Mrs.Mayuri is not receiving my calls and other staff is refusing to even take the responsibility. Is it a way canara bank treat their HNI customers??.Kindly look into the matter and solve it as soon as possible because it is our hard earn money which is stuck with you.
        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          vishnucanera
          Apr 21, 2021
          Report
          Copy

          Address: vvaishali nagar

          Without notifying me bank has dabited almost 4000 rupees in a month ECS DR RTN SC SB
          There was no lone due and tha all Lone has been
          Cleared on time
          And I m trying to change my mobile number since three months but still my number is not update
          Please kindly respond to my via mail.
          [protected]@gmail.com
          Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            B
            Bhavesh2810
            Apr 20, 2021
            Report
            Copy

            Address: S K Road Meerut

            The bank without any prior notice has charged me multiple times ECS DR RTN SC SB charges worth more than Rs.1770/-. due to bouncing off on any recurring payment or EMI.
            Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              I
              itxmayankjain
              Apr 20, 2021
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Holiteeba delhi road tijara, No. 3 school vali gali holi teeba t

              I’ve checked the details and can confirm that the refund has been successfully processed on March 23, 2021.

              Here is the refund reference number: [30005110771077168141707]

              The amount should reflect in your bank account statement or credit card statement after [ March 23, 2021 + 5 BUSINESS DAYS].

              I request you to check your bank account statement between the dates [ March 23, 2021 + 5 BUSINESS DAYS] and you will be able to locate the refund.
              But this amount was not proceed to reflect in my account
              please solve my problem fast

              If you still don't see your refund, please contact your bank customer service and dispute the transaction as 'refund not processed'. The bank will see a pending refund and will follow the path back to our payment processor to locate the refund.
              Apr 20, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              I want my refund. My refund reference number is 30005110771077168141707. This problem has been for at least 1 month. I want my refund. My email id is: - [email protected] And my phone number 8505028159
              Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              I want my refund 236 rs
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                I
                itxmayankjain
                Apr 20, 2021
                Report
                Copy

                Address: Holiteeba delhi road tijara, No. 3 school vali gali holi teeba t

                Amazon Has transit the amount but not reflect in my bank account

                I’ve checked the details and can confirm that the refund has been successfully processed on March 23, 2021.

                Here is the refund reference number: [30005110771077168141707]

                The amount should reflect in your bank account statement or credit card statement after [ March 23, 2021 + 5 BUSINESS DAYS].

                I request you to check your bank account statement between the dates [ March 23, 2021 + 5 BUSINESS DAYS] and you will be able to locate the refund.

                If you still don't see your refund, please contact your bank customer service and dispute the transaction as 'refund not processed'. The bank will see a pending refund and will follow the path back to our payment processor to locate the refund.
                Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Adithyan R
                  Apr 19, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: Canara Bank , vinobhanagar branch, Shimoga - 577204

                  I planned for startup in my city Shimoga Karnataka I approached Canara Bank for business loan under government scheme mudra which is very helpful for startup when I approached the bank when we say we want business loan they will respond to us always ignoring even they are not ready to listen our project with patience the chief manager will not be every day they always tell to come tomorrow day after tomorrow next week and all they saying same excuses we are very depressed and getting late to start our business
                  Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Soyabbalkhi
                    Apr 19, 2021
                    Report
                    Copy

                    Address: Rajasthan Nagaur ladnun Canara Bank branch

                    My Amazon order refund is not received in my account and not reflected please solve this problem because my refund money is waste solve my problem
                    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Naga185
                      Apr 18, 2021
                      Report
                      Copy

                      Dear sir,
                      Yesterday night i.e 17/04/2021 I have made IMPS money transfer of 10000, It showed time out and Transaction failed, but the money has been diducted but it is not been refunded.
                      Please refund my money as soon as possible, message that I got after transfer is as follows
                      (Your fund transfer for Rs.10000.00 on 17-04-21 is timed out. Please check with your bank(IMPS Ref no.[protected]. - Canara Bank.)
                      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Vidya1290
                        Apr 17, 2021
                        Report
                        Copy

                        Address: Chitta branch bidar gumpa.

                        Canara bank chitta branch bidar,

                        I enquired about current account opening for my private limited company . Very unprofessional behaviour from the manager. And very irresponsible behavior from the employees, i am never stepping in for opening an account with canara. I will make sure to help others not to make the mistake of opening an account with canara.

                        Teach them the manners if possible.
                        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          sunny147
                          Apr 15, 2021
                          Report
                          Copy

                          Dear Sir,

                          I had returned an item on Amazon for which i have not received the refund. According to amazon they have initiated the refund on 22 jan 2021 which i have not yet received. I have contacted the canara bank customer care but according to them no refund has been initiated from amazon. So i kindly request you to please look into this matter as it has already taken too long.
                          order details:
                          product: mpow earmuffs
                          price:Rs 1576

                          My account number:[protected]
                          Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            shruthiramesh
                            Apr 15, 2021
                            Report
                            Copy

                            I had applied for the SC/ST Specialist Officer Vacancy 2021. The exam was conducted on 14/02/21. The fee was paid through online mode with the following transaction id :[protected] dated 19/02/2021 paid through BillDesk Gateway. The amount is not refelcted to my account still. Kindly do the needful
                            Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              P
                              Palani Chelvam
                              Apr 14, 2021
                              Report
                              Copy

                              I paid TNEB bill thro bil payment from Canara Bank app on 12.4.21. I got BBPS STATUS success.But the TNEB bill shows still not paid till now.
                              The details as follows.
                              From Canara Bank
                              To TNEB00000TND01
                              Amount Rs.3298
                              Transaction ID [protected]
                              BBPS STATUS SUCCESS
                              Transaction date& time
                              12 April 2021 12.56 PM
                              I herewith attach the report Please do needful because TNEB BILL last date is 15.4.21
                              Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vijay Kumar KL
                                Apr 14, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Kallukote, sira, Talak, tumkur district

                                Please refund my amount atm withdrawal faila my account is amount is debited amount no refund contact number[protected]
                                Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Suresh podeti
                                  Apr 14, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: vissannapeta

                                  With out any information money debited from my account 3 times,
                                  canara bank debited 9 april 21, 590rs .ECS DR RTN SC SB.
                                  10-APRIL-21 again two times debited 590rs and 579rs .why the bank debited this money i cant understand .plz refund my money plz
                                  Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    abhi24886
                                    Apr 14, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: E/319, dheeraj Savera, Opp Sidharth Nagar, Borivali-East, Mumbai 66

                                    Balance deducted but transaction failed Cash didn't get from machinI have ICICI card.
                                    Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      L
                                      Lone123
                                      Apr 14, 2021
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Palladam

                                      My name is Bhubaneswari. I did not received my welcomekit from canara bank
                                      Adhar
                                      Branch :- palladam
                                      Email:- [protected]@Gmail.com
                                      Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Anand Kumar 20
                                        Apr 13, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Hi I have been investing in mutual fund for more than two year through syndicate bank and I have not enabled auto debit for my sip.

                                        After merging with canara bank suddenly ecs dr rtn sc sb with this reference total of 1700 rupees has been deducted and when I check with branch office they told me to check with paytmmoney .

                                        When I check with them they are saying we wind deducts money as ecs and asking me to check with branch office.

                                        Who is responsible for my money deduction
                                        Canara Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit