सर,
मैंने आपके यहाँ से एन्जॉय कार २०१४ सितम्बर में खरीद की, लेकिन मेरी गाडी का एवरेज प्रति लीटर ८-१० किलोमीटर मैक्सिमम आ रहा है, मैंने कई बार आपके सर्विस सेंटर में दिखाया पर कोई भी फायदा नहीं हुआ, इसीलिए आपको लिखकर भेज रहे है,
आपसे निवेदन है की मेरी गाड़ी का एवरेज ठीक करने की कृपा करे,
मेरे गाड़ी का नो है- यूपी१४ et ११८४
प्रदीप कुमार श्रीवास्तव
My music player of which is Under the warranty period was not operated thus I decided to repair it but I was trapped to service centre, them overcharged me against repairing .
They also charged me transportation charge, labour charge, etc
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
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