[Resolved] City Union Bank — releasing our gold item | |||
I am srinivas s/o late karibandi laxman rao who having an account in city union bank a/c no:[protected]. Year 2019 month of march 5 th my father passed away due to cardiac arrest and 13.04.2019 we went to the bank and informed the same to bank staff to close the account as well as he kept some gold wt:21.90 grams and took loan rupees 30141/-. When they understood that my father is no more, first they requested us to pay the out standing of rupees 6700/- to settle the loan. As per their guidelines we have paid the rs:6700/- and submit the death certificate after one month. After submitting the death certificate being nominee my mother also came to the bank and requested to close our all accounts and release our gold. Then bank team ignoring her request and asking to get the legal heir certificate. It's just 22 gms of ornament and availed loan 30000/- and paid the total amount after my father death and still struggling to get the ornament back. Even we approached advocate for legal heir certificate and understood it will cost rs.25000/- and it will take more than one year time to get it. For worth of rs:65000/- item bank forcing us to spend rs:25000/- as well as more than one year mental agony to 60 years aged female, is this justice to customer who believed and trusted a bank. If bank seriously consider my father presence how they took the money from us after his death which informed by us. And what is the use of nominee when they don't consider my mother to get the gold back after all clearance. Please do the justice for 60 years old lady Thanks & regards Srinivas karibandi Contact no:[protected] S/o k. Laxman rao Was this information helpful? | |||
Aug 1, 2019 Complaint marked as Resolved City Union Bank customer support has been notified about the posted complaint. Verified Support Jul 01, 2019 City Union Bank Customer Care's response Dear Customer, Our Complaint registration site has been designed to capture relevant details and thus help in effective grievance resolution.Hence, We request you to register your specific complaint if any at www.cityunionbank.com/web-page/grievance. Your specific response will help us assist you. Regards. CUB | |||
3 Comments | |||
Comments
Rs.2000.00 withdrawn at ATM ID:CUBFI427, SARANGAPANI KUMBAKO on 14/08/19 18:14 from Ac:XXX502004. Bal:442.40 CR. Always use INDIAN BANK ATM to avoid charges - Indian Bank
எனது கணக்கில் இருந்து எடுக்கப்பட்டதாக வந்த குறுஞ்செய்தி மேலே
நான் 14 8 19 அன்று மாலை 6 16 தங்களது சாரங்கபாணி கிளை பேடிஎம் இல் இருந்து பணம் எடுக்க சென்றேன் அப்போது பரிவர்த்தனை முழுமையாக முடியும் முன்னரே transaction failed என வந்துவிட்டது இதனால் ஏடிஎம்மில் உள்ள வாட்ச்மேனிடம் புகார் அளித்தேன் பிறகு அவர் செக் செய்தார் அப்போது 2000 எடுக்கப்பட்டதாக கூறினார் என விசாரித்தபோது 26 மணி நேரத்தில் ஏறிவிடும் என்பதாக கூறினார் நேற்றைய தினம் சுதந்திர தினம் என்பதால் வங்கி விடுமுறையில் இருந்தது இன்றைய நாளை கணக்கு வைத்துக் கொள்ளவும் என்றார்கள் நான் எனது இந்தியன் வங்கியில் இது சம்பந்தமாக புகார் அளித்துள்ளேன் தங்களது தரப்பிலும் புகார் அளிக்குமாறு சில ஆலோசனைகள் மேற்கொண்டார்கள் ஆதலால் எனது கணக்கில் இருந்து எடுக்கப்பட்டதாக காட்டப்படும் 2000 ரூபாயை எனக்கு திருப்பி அளிக்குமாறு கேட்டுக்கொள்கிறேன் இது சம்பந்தமான நடவடிக்கைகளை மேற்கொள்ளுமாறு பணிவுடன் கேட்டுக்கொள்கிறேன் என்னுடைய தொலைபேசி எண்ணை இதோடு இணைக்கிறேன்[protected] மேலும் இது சம்பந்தமாக நடவடிக்கைகளை உடனடியாக மேற்கொள்ளுமாறு கேட்டுக்கொள்ளப்படுகிறது நன்றி
எனது கணக்கில் இருந்து எடுக்கப்பட்டதாக வந்த குறுஞ்செய்தி மேலே
நான் 14 8 19 அன்று மாலை 6 16 தங்களது சாரங்கபாணி கிளை பேடிஎம் இல் இருந்து பணம் எடுக்க சென்றேன் அப்போது பரிவர்த்தனை முழுமையாக முடியும் முன்னரே transaction failed என வந்துவிட்டது இதனால் ஏடிஎம்மில் உள்ள வாட்ச்மேனிடம் புகார் அளித்தேன் பிறகு அவர் செக் செய்தார் அப்போது 2000 எடுக்கப்பட்டதாக கூறினார் என விசாரித்தபோது 26 மணி நேரத்தில் ஏறிவிடும் என்பதாக கூறினார் நேற்றைய தினம் சுதந்திர தினம் என்பதால் வங்கி விடுமுறையில் இருந்தது இன்றைய நாளை கணக்கு வைத்துக் கொள்ளவும் என்றார்கள் நான் எனது இந்தியன் வங்கியில் இது சம்பந்தமாக புகார் அளித்துள்ளேன் தங்களது தரப்பிலும் புகார் அளிக்குமாறு சில ஆலோசனைகள் மேற்கொண்டார்கள் ஆதலால் எனது கணக்கில் இருந்து எடுக்கப்பட்டதாக காட்டப்படும் 2000 ரூபாயை எனக்கு திருப்பி அளிக்குமாறு கேட்டுக்கொள்கிறேன் இது சம்பந்தமான நடவடிக்கைகளை மேற்கொள்ளுமாறு பணிவுடன் கேட்டுக்கொள்கிறேன் என்னுடைய தொலைபேசி எண்ணை இதோடு இணைக்கிறேன்[protected] மேலும் இது சம்பந்தமாக நடவடிக்கைகளை உடனடியாக மேற்கொள்ளுமாறு கேட்டுக்கொள்ளப்படுகிறது நன்றி
இது சரியான பக்கம் இல்லை வேறு வேறு பக்கத்தில் தான் இதைப்போல புகார்களை அளிக்க வேண்டும் என்றால் அதை எனக்கு தெரிவியுங்கள் சுலபமாக கடந்து விடாமல் நன்றி
51%
Complaints
452
Pending
0
Resolved
231
+91 435 240 1622
+91 44 7122 5000
+91 435 240 2322
No.149, T.S.R Big Street, Kumbakonam, Tamil Nadu, India - 612001
View all City Union Bank contact information
Money was not coming from the atm aftr 2hours ourside to sebda sms from debited this atm
Please solve the problem my cash to quickly refund
Iam already waited 24hours but no cash...