Indian Bank Customer Care
Indian Bank
Customer satisfaction rating: 4%
Submit a Complaint
355
COMPLAINTS

Indian Bank Customer Care

Indian Bank

Address
PB No: 5555, 254-260, Avvai Shanmugam Salai, Royapettah
Chennai
India - 600014

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
1 800 425 4422
(ATM only)
up
126
down
61

Phone:
Phone:
up
135
down
65

Additional info
Customer satisfaction rating
4%
Complaints
355
Pending
0
Resolved
14
Bad
Bad news - Even though we've managed to contact the company, they're quite slow at resolving complaints.

Working hours
Mon12:00 am - 12:00 pm
Tue12:00 am - 12:00 pm
Wed12:00 am - 12:00 pm
Thu12:00 am - 12:00 pm
Fri12:00 am - 12:00 pm
Sat12:00 am - 12:00 pm
Sun12:00 am - 12:00 pm

Indian Bank related photos (48)

Complaints with pictures are more trusted and informative    View all

Indian Bank Complaints & Reviews

Sort by:

Indian Bank — rohini sec-15, branch se se cash withdraw nahi dene ke liye complaint application

 Aman Kumar1974 on Oct 18, 2017
Aaj main aapki rohini sect -15, branch se aapne s. B. A/c no. 6304482996 se rs. 2000/- lene ke liye gaya tha counter no.-02 asst br manager ne rohini jail se release order lane ke liye kha. Meni bataya ki main mandoli jail se hun aaj release order nahi la sakta to vahe bole ki release order to rohini jail se hi lane honge kisi bhi jail ke release order nahi chalenge. Main to mandoli jail se aya hun rahini jail nahi asain main cash withdraw tak nahi kar ska, kya main apne bank account se cash withdraw tak nahi kar saktavahe bole nahi. Apna bank account tak closed nahi karwa sakta.
Sir kya...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Citizenship & Immigration

Indian Bank — jewel loan complaint [Resolved]

 9988 on Oct 16, 2017
Sankar. G
Ac:6242201709
Sir,
I m using my ac in our ur brh frm 12/08/14. I got credit crd facilities frm 2yrs ago.in betwen time of months i didnt pay cash. Lastly they informed me to pay. I settiled all cash before 3months but i settiled my card was blocked still now. Nw when i release my jewel they told if ur credit card cancel i wl give ur jewel.. They r very irriting me sir.. Not resposible to me.. Plz solve my problem
Thk u...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Loans

Indian Bank — internet banking issue [Resolved]

 Muthukumar68848 on Oct 15, 2017
Dear sir,
I am m. Muthukumar from komarapalayam, i owing an indian bank account with no 845186970 in komarapalayam branch and i requested for net banking. They provided a secret login password on 01/01/2016. They told me that it was activated but when i try to access that, it shows an error:109 inactive or pending activation error. But till now (15/10/2017) i could not able to access that. Please help me on that. My inet pin reference no is 2900448.
Thanks in advance.

Contact no : 9865973095
Email: stylemuthu2009@gmail.com...
Complaint comments  Read comments Complaint category Internet Services

Indian Bank — my indpay is not working

 Happy Pedhan wala on Oct 14, 2017
Hlo indian bank i am using your mobile banking through the indpay app on my phone. Before somedays it was working good but when update option comes i was updating my app but after one day i was checking my app it was not working than it was showing again register option i was adding cif no not showing any error just shows white display so please solve this problem give me any solution about it....
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Banks

Indian Bank — unable to login

 P.Bros on Oct 12, 2017
When we login your net banking we are unable to login as we get error
As "this site can't be reached". Please this problem as we have to pay
Gst online. We have account in your bank at thousand lights branch,
Chennai - 600 006fale

Asian printers
Thousand light branch, chennai - 600 006

Phone 044 - 4340 8000
Mob 99 40 750 750

Regards
Nachiappan...
Complaint comments  Read comments Complaint category Appliances

Indian Bank — no one listening

 Thakur Anand Singh on Oct 3, 2017
My name is alok kumar singh my credit card number is 4328090200183117.. While i am using transaction error is coming transaction failure... I enquire with credit card enquiry they told your card is blocked then they told we can not solve the problem they given another number 0442813464 and 0442813470 then they are telling we want recommendation letter from the branch.. Last 10 days i am trying to unblock my card.. I am having no overdue and i am not able to use my credit card. Your cedit card service is very poor.. My mobile number 9334282627.....
Complaint comments  Read comments Complaint category Credit Cards

Indian Bank — pos

 Madhusudhanan R on Sep 29, 2017
I had swiped my card in kfc, phoenix mall, mumbai for a payment of rs.634 but they wrongly entered and took the amount of rs.6340 from my s/b account on 22-09-2017.

I asked them to refund the payment but they said that we made a void sale receipt, so that amount will be transferred to our account automatically within 2-3 working days. Till today the amount is not refunded to my account. How many days it will take to refund the money.

When will the amount will be refunded to my account....
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Banks

Indian Bank — refund of money rs.152.20

 Thamizhseivam R on Sep 29, 2017
I had booked 2 tickets on 26.09.2017 at 3:29 p. M, and booking confirmed and today message came as bms note : dear customer, your 2:30 pm show for "spyder (Tamil)" on 29-sep-17 at muruga theatre a/c qube 2k dts: pondicherry, has been cancelled due to schedule change. Your transaction amount will be refunded within 10 working days. So i request you to credit my money into my account as soon as possible. Account details : name : thamizselvam. R, a/c number :450653047...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Cinema

Indian Bank — customer service by bank employees

 Rishwan1414 on Sep 22, 2017
I am indian bank account holder i have gone to my home branch (Orathanadu) to withdrawal money from my account, i filled the withdrawal slip and went to the counter the person in the counter said "your signature is not registered so you have to give your aadhar card xerox to get money" then i went to my home and get my aathar xerox and returned to bank and gave that to the same person who previously asked me aathar xerox she received that and put a stablered that xerox with my withdrawal slip and returned it back to me and asked me to give it to the next person beside her he is senior to her then...
Complaint comments  Read comments [3]Complaint category Banks

Indian Bank — amazon refund

 Rajidme on Sep 20, 2017
Amazon.in
Message from customer service
Hello raji,

I'm sorry to hear that you are not able to find the refund for the order # 408-4751664-7799531.

I’ve checked your order and see that refund rs.11, 999.00 has been successfully processed on sep 08, 2017 and the amount should reflect in your account by now.

The refund details are: authorization code for sale transaction is 724016725288

Here i would like to inform you that the refund reference number will be generated only after the refund is confirmed with your bank.
Complaint comments  Read comments [5]Complaint category Online Shopping

Indian Bank — atm (debit card issues)

 nvbala on Sep 18, 2017
Dear sir,

My account no 6479106226 august 11.08.2017 i purchased for 4000rs, i paid through my ru pay debit card and customer swipe there atm machine money debited my account 4000 rs, but its shows transaction failed after that i paid cash.
So, i inform to merchant and my branch also (They told me it will credited within 20 days but still i did not receive amount its almost more than 43 days)
I made complaint through online and reference no is :ibcwe64793862203,

For your needful action,
Thanks,...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Banks

Indian Bank — no refund of atm withdrawal failure

 OmarDr on Sep 18, 2017
Complaint reference number: ibcwe62393866674 & ibcwe62393867010.
Indian bank account, yellareddyguda branch, nalgonda.
Withdrawal failure of inr 1, 000
Account number: 623717450
Drawn from the atm id:04723002 (State bank atm) shivaji nagar, siddipet, on 25/07/17 at 11:38am got cancelled and money debited from account, but no cash or receipt provided.

No response after online complaint...
Complaint comments  Read comments Complaint category Banks

Indian Bank — such a rude behaviour by the officers and not interested in doing their work

 Deependra Kunwar on Sep 16, 2017
I am having a savings account in indian bank, aggarwal market, muzaffarnagar, u. P. 251001. I opened my account in january 2017 but the entire process was completed in march 2017. I applied for atm and internet banking at that moment but still not processed. Every time when i asked for it, sometimes they say come next time or you havn't applied it yet. No one shows interest to hear the query of a customer

Such a rude and lazy staff i have ever seen. I got my atm now (In september). Muzaffarnagar has only one indian bank atm and that atm is never been in working condition, always out...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Banks

Indian Bank — I need to change my number in my account

 ms ma on Sep 15, 2017
Sir i have a account on india bank now i have to replace my old number now i given new number my home branch but still its not changed but bank side said it's successful changed wh can i do sir

If i do any trancation through online it's will shows an my old number

My new number 90 92 907 407
My old number 9677287010
Cif : 3043111619
Ac/no:6015094218...
Complaint comments  Read comments [2]Complaint category Banks

Indian Bank — no response regarding educational loan

 pragy.jain on Sep 15, 2017
I pragya jain a student of B.A.LLB has applied for an educational loan woth your bank in delhi with rana pratap bagh branch on july 2017 but till now i have not got any reply from your side
Every time i went to the bank they keep on saying the same thing that they don't have any idea and its not in their hands.
For more than 2 months i have benn visitng the bramch but is not getting any response from your side.
Thus i am writing this hoping for a positive response....
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Loans

Indian Bank — access to the bank is not disabled friendly

 pamyraj on Sep 13, 2017
Dear sir,

Greetings! Sir, i am a customer of you indian bank, namely lattice bridge branch, and i had wanted to bring to your kind notice, that the bank entrance as well as the way leading to the bank is not disabled friendly. The reason being

The out side entrance has no way, as bikes and other vehicles are always blocking the entrance. (There is no sing board to say "no parking" in front of the gate). The security or someone should see that it is free of these vehicles.
The side entrance - right in the middle of the side entrance gate there is a huge tree...
Complaint comments  Read comments Complaint category Banks

Indian Bank — dono logo ne mera pasha nikala hai bol rahe the ki kyc se bat kar rahe hai

 Jayni Siddharth on Sep 11, 2017
Sir ji mere account se 454rs nikale hai 11/09/2017 ko 11115458 id me pura sms

(Your account 1070xxxxxx6963 is debited through pos 6070xxxxxxxx7769 by rs 454 from 11115458 at payu_www.manappuramdigiThrissu. avl bal is rs 31 on 11-09-2017 at 13:51:34.)

Ek aur tha uska sms ye hai

Your account 1070xxxxxx6963 is debited through pos 6070xxxxxxxx7769 by rs 10 from bdr00001 at airtelmoney mumbai. Avl bal is rs 21 on 11-09-2017 at 13:59:37. Unka mobile no.970965784 hai sir may help...
Complaint comments  Read comments Complaint category Employees

Indian Bank — I need transaction password

 Hari Bharathi on Sep 6, 2017
Sir, i have a indian net banking account. But, i dont have a transaction password, other banks areapply online for transaction password, but indian bank is not possiblem, then, i will go to a bank, but not clearly response. Some bank staffs treat only rourd talks to me & other customers, so, not satisfaction to me. So i need a transaction password without visit indian bank. So plps help
How to i am get transaction password with online....
Complaint comments  Read comments Complaint category Banks

Indian Bank — transaction failed but not refund money

 Kiran Kumar Bhuyan on Sep 6, 2017
I try to imps transaction of my account on date 5 jul 2017 amount 2000.00 but poor network connection transaction reject five time debit my account but three time credit my account one time sucessfull send my corporation bank account but one time not credit my account, so i request refound my debit amount.

Name - kiran kumar bhuyan
A/c no - 6420696970
Transaction id -
Imps/p2a/indpa
Y718617530542/
62460343929
Sbhy/hous
Transfer to
97158019772...
Complaint comments  Read comments Complaint category Banks

Indian Bank — refund of money

 Anand Sulekha on Sep 3, 2017
I have a saving account 961618446 in indian bank sultanpur branch. On 1st september's morning i transferred rs. 3000 through the indian bank mobile app (Imps) to another account of allahabad bank, the amount of rs3000 was debited from my indian bank account but it was not credited in the account in which i was trying to transfer. So please kindly return the money in the same account from where it was debited.
Regards
Sulekha anand...
Complaint comments  Read comments Complaint category Banks

Recently Discussed

(0 minutes ago)
Indian Railways
denial of offering continental food after taking order
(0 minutes ago)
Ikya Human Capital Solutions
username and password
(0 minutes ago)
Ebay Sales
nokia 3310 mobile
(0 minutes ago)
Airtel
refund - dth
(0 minutes ago)
Income Tax Department
pan application objection raised

Featured Complaints

www.bdomains.com