Corporation Bank
Corporation Bank
Customer satisfaction rating: 14%
Submit a Complaint
1033
COMPLAINTS
ADVERTISEMENT

Corporation Bank Customer Care

TwitterFacebookLinkedInYoutube
Address
Fts Centreshresta Bhumi, Door No: 87, K R Road
Bangalore
Bangalore District
Karnataka
India - 560004
Landmarks:Opp. Kims

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
381
down
163

Phone:
Phone:
up
273
down
112

Additional info
Contacts
http://www.corpbank.com/contact-us

Submit a Complaint
Customer satisfaction rating
14%
Complaints
1033
Pending
0
Resolved
141
Load
So far so good - The company responded to our notifications and is working on resolving complaints.

Corporation Bank Complaints & Reviews

Sort by:
Report
Copy

I can't understand that what problem is arising..I have cancelled many items from Amazon app and then it's mentioned that we will initiate your refund by 16 17 and now it's 18 June and they did their work but when I checked my bank account then I haven't got any refund as Amazon already mentioned that they refund my money without any delay and corporation bank didn't show me any refund details ... whenever I use to check it's not showing a single penny of refund ..what the problem kindly resolve this problem as soon as possible ...why I am not getting my refund details..
Jun 18, 2021

Complaint Status

Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Add a comment
Helpful
Share

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    Report
    Copy

    Bank staff dwara kaam nhi krne kai baare me
    Bank ki problem hone pr bhi ye bola Jata h ki ye humari problem nhi h.
    Jun 17, 2021

    Complaint Status

    Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Add a comment
    Helpful
    Share

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      Report
      Copy

      Ordered product from Flipkart on 3 June 2021 and still the refund didn't came into my account and is not reflecting kindly see upon this issue and try fast toh refund my money as soon as possible in my bank account
      Jun 08, 2021

      Complaint Status

      Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Add a comment
      Helpful
      Share

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        I want to know why my money got deducted without any notice or message from bank...
        Helpful +3
        Share
        Amazon says refund has been initiated if it hasn't contact my bank so I want my money back it's been 14 to 15 days I haven't...
        Helpful +1
        Share
        Hello,

        we want to close our foreign account in Corp. bank(union bank) we have already inform to bank by mail...
        Helpful
        Share
        Sir,
        I have applied for transfer of Educational Loan sanctioned to my Son S. Aswath, in m/s Corporation bank, Sankaranpalayam,...
        Helpful
        Share
        Report
        Copy

        I jave submitted my cheque on 7 April 2021 and tild that it will be clear by 9 th April 2021 but yet it not cleared and from last 3 days I have been visiting the bank but the bank is closed in this pandemic situation they haven't complet the transactions on time and I am trying to contant the website and helping number but it's of no issue

        Clear my cheque asap irresponsible bank and services
        Apr 14, 2021

        Complaint Status

        Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Add a comment
        Helpful
        Share

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          Report
          Copy

          I've come to Tirupati branch for cash withdrawal.. but employees were not present even after lunch break.. lunch break was mentioned as 2-230 pm. But even after 3.30 pm employees are not there
          Apr 12, 2021

          Complaint Status

          Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Add a comment
          Helpful
          Share

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            Report
            Copy

            Its showing that app is under developement since 6 months i am trying but i cant register pls help
            Apr 05, 2021

            Complaint Status

            Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Add a comment
            Helpful
            Share

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              Report
              Copy

              On 28/03/2021 payment of rs 205434 was transfered through neft transfer but upto now 4/3/2020 payment was not cerdited in my account so please take necessery steps to credit the payment in my account
              My payment not credited in my account 520361022756471
              Apr 04, 2021

              Complaint Status

              Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Add a comment
              Helpful
              Share

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                IMPS-P2P transaction was initiated on 01/Feb/2021 for amount 10000, was failed. Reason for failure is not provided.
                Amount...
                Helpful
                Share
                My account no was [protected], I closed account clearing all dues on 16/11/2019... But still account is shown that Iloan...
                Helpful
                Share
                Report
                Copy

                Actually day before yesterday I send 811 rs send to my another beneficiary account. Amount will be deducted on my account
                But amount not received in beneficiary account.

                Pls solve this problem
                Mar 10, 2021

                Complaint Status

                Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Add a comment
                Helpful
                Share

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  Report
                  Copy

                  Dear Sir, I am LAKSHMESHA K K, , Corporation bank (Union bank of India) Mysore Main branch, Mysore account number [protected]. I paid the Amount Rs. 25, 563/- paid through net banking on 22.01.2021 16.48 by e-banking Bank Union Bank of India to TATA AIA Insurance premium, Policy Number: C[protected] Bank reference ID is[protected], amount has been detected from account. But still so far I have not received any acknowledgement copy from TATA AIA. I discussed with the bank they also told deducted, they suggested to give letter and gave letter to the bank on 1st February 2021. But still this has not yet rectified the issue. Please let me know what is the status of my amount which is deducted from my account. This is for your kind information and do the needful.
                  Feb 15, 2021

                  Complaint Status

                  Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Add a comment
                  Helpful
                  Share

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    Report
                    Copy

                    Flipkart refunded my money 4-5 days back with bank reference number 30004610401037194442584 but money is not showing up in my account
                    Feb 12, 2021

                    Complaint Status

                    Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Add a comment
                    Helpful
                    Share

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      Respected sir,
                      I have savings account in the corporation Bank / union bank, bearing no.[protected]( corporation...
                      Helpful
                      Share
                      Report
                      Copy

                      Amount deducted my a/c no:[protected] rs 4000 and 1400 and 100 date 02022021 but not deposited party account.
                      Feb 03, 2021

                      Complaint Status

                      Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Add a comment
                      Helpful
                      Share

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        Report
                        Copy

                        My refund amount is not created
                        Irctc refund amount is not created in my account
                        Jan 13, 2021

                        Complaint Status

                        Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Add a comment
                        Helpful
                        Share

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          Report
                          Copy

                          My corporation bank account debit for Rs.118 on 06/01/2021
                          but not credit amount Rs. 118 to RGVP CRISP account
                          so i request to you my debit amount Rs.118 to transfer my corporation bank account credit .
                          Transaction amount debit but not credit to RGVP CRISP account
                          Jan 06, 2021

                          Complaint Status

                          Corporation Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Add a comment
                          Helpful
                          Share

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            ADVERTISEMENT