EaseMyTrip.com — non refund of amount

 
1 Review
India
 siddharthfca on Feb 27, 2020
Upon cancellation of travel ticket, easemytrip paid refund through payumoney portal.
The amount was refunded vide n[protected] and n[protected] on 20.01.2020 & 23.01.2020. However both refunds were not received/ credited in my pnb credit card. On taking up matter with pnb, they informed that the transaction was failed and returned to sender. But payumoney is not making payment now.
Booking id: emt68521404

Complaint Status


[Feb 27, 2020] EaseMyTrip.com customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
EaseMyTrip.com Customer Care's response, Feb 27, 2020
Dear EaseMyTrip patron,
Greetings from EaseMyTrip.com

We regret the inconvenience caused to you.

We have forwarded your query to our concern authorities and you will get revert shortly.

Kindly co-operate with us till that time. Your patience is highly appreciated

Kind Regards,
EaseMyTrip Team
[protected]/[protected]Available 24X7)
Verified Support
EaseMyTrip.com Customer Care's response, Feb 27, 2020
Dear EaseMyTrip patron,

Greetings from EaseMyTrip.com

As we checked and found that your amount has been successfully refunded to you.

Please be informed that the refund has been processed successfully on 20/01/2020 (Rs.7627/-) and 23/01/2020(Rs.1602/-). Request you to provide the below-mentioned ARN to your card-issuing department for the refunded amount:

ARN: N[protected] and N[protected] respectively

Kind Regards,
EaseMyTrip Team
[protected]/[protected]Available 24X7)
Updated by siddharthfca, Feb 27, 2020
i have checked with my bank with given ARN and bank informed that NEFT was returned and letter to this effect also given which is attached. please reprocess refund.

non refund of amount
Verified Support
EaseMyTrip.com Customer Care's response, Feb 28, 2020
Dear EaseMyTrip patron,
Greetings from EaseMyTrip.com

We regret the inconvenience caused to you.

We have forwarded your query to our concern authorities and you will get revert shortly.

Kindly co-operate with us till that time. Your patience is highly appreciated

Kind Regards,
EaseMyTrip Team
[protected]/[protected]Available 24X7)
Verified Support
EaseMyTrip.com Customer Care's response, Mar 03, 2020
Dear EaseMyTrip patron,
Greetings from EaseMyTrip.com

We regret the inconvenience caused to you.

This is to inform you as we checked and found that the refund against the said transaction is successful from our end. Further, request you to contact your issuing bank and raise dispute with them, if the amount has been auto refunded.

Kindly co-operate with us till that time. Your patience is highly appreciated

Kind Regards,
EaseMyTrip Team
[protected]/[protected]Available 24X7)
Updated by siddharthfca, Mar 03, 2020
i have taken up with my banker and they have shown inability to chargeback the amount. the amount has to be paid by you people only. Bank has no such facility. response from the bank has also been forwarded to you through mail.
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    87%
    Complaints
    401
    Pending
    26
    Resolved
    342
    phone
    + 91 11 4313 1313
    +91 11 4303 0303
    location
    460, F.I.E Patparganj Industrial Area, New Delhi, Delhi, India - 110092
    EaseMyTrip.com - non refund of amount