Claimed

Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Complaints & Reviews

3.2
Updated: Sep 2, 2026
Complaints 230
Resolved
123
Unresolved
107
Contacts

File a complaint to Exalt Consulting Placement Services [ECPS]

Having problems with Exalt Consulting Placement Services [ECPS]?

File a complaint and get it resolved by Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Exalt Consulting Placement Services [ECPS] reviews & complaints page 6

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Soniyanandakumar
from Bengaluru, Karnataka
Jun 26, 2020
Report
Copy

Requesting to produce relavent job with good salary package inside Bangalore city.
Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
Dear Soniyananda kumar

Surely will do the needfull kindly be in touch with customer support
surely will do the needfull kindly be in touch with support
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sharashchandra Shettigar
    Jan 7, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Udupi, Karnataka, 576210

    Dear All,

    Don't pay any money for Exalt consulting . their office in Bangalore. there are many girls employed . they are all cheaters. swati is Queen of all cheaters. Initially they will call & say within a week time interview will be arranged send you the registration fee, they will call you again & again make sure that you will the fee. once paid they will send contract. this is also another fake drama. Beware of this consultancy. they will take only money doing nothing.
    Jul 15, 2022
    Complaint marked as Resolved 
    Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jun 14, 2022
    Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
    Kindly identify your self to look into your case as we are not finding any details by name sharashchandra shettigar or mail the details to [protected]@exaltconsulting.com 
    ECPS is not refunding deposit amount even after completion of 7 months
    They are giving very high commitments

    but not following the same

    very pathetic support
    FRAUD NO 1

    SOMYA
    [protected]@EXALT
    CONSULTING .IN
    IS ALSO FAKE
    Helpful
    2 other people found this review helpful
    2 found this helpful
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      Aditya Atkalikar
      from Hyderabad, Telangana
      Jan 7, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: #22, 1st Floor, NJ Chambers, Opp to Ramada Hotel, Near Shivajinagar Bus, Stop Employment agency, Bengaluru, Karnataka 560051, 560051

      They have scheduled an interview on 24th Dec 2019 at Hitachi Consulting Software Services India Pvt Ltd. at 9:00 AM. at Nanakramguda, Hyderabad Office. I have been given a contact person's Name as Shiva Goud. But after reaching there in the company I have been informed that there is no interview scheduled for anyone for any position in tie up with Exalt Consulting Placement Services. There were two candidates from Exalt who faced the same issue. They are just giving fraud interview calls without HR person's consent or company's consent. I have paid Rs.2500/- and attached a receipt of it here. I am expecting a refund from such a fraud company.
      Jul 15, 2022
      Complaint marked as Resolved 
      Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jun 14, 2022
      Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
      Dear Adithya

      After verifying your details with the team we have procured that you have received 10 interviews kindly give us the explanation for the same
      Took deposit money to provide job in Mumbai. Now after 9 months they still not refund money. They have web site and us shows iso certified.
      Helpful
      2 other people found this review helpful
      2 found this helpful
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sushmito Kamal Mukherjee
        from Kolkata, West Bengal
        Dec 31, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        After persuasion from ecps for 3 months with lots of rosy pictures i got trapped to buy their service and paid rs.5, 416.00, on 15 march, 2019 (Receipt no.22102). Over more than 8 months they failed to arrange a single interview. They were not contactable over phone and my my emails were either not responded or gave an open reply. On 24 june, 2019 i raised a complaint in this forum but nothing happened.
        As per clause 11 of the contract, they are supposed to refund my money. I sent require documents to them for refund and received a confirmation on 13 december, 2019 that they will refund it within 8 working days.in the mean time i received a call from them that they arrange interviews if i don't take the refund, which i refused and insisted on refund. But i have not received any refund yet and against my query they said it is with their management!!
        Looks like it is a fraud consultancy agency and cheating job seekers. They have precedence in this regard.
        Jul 15, 2022
        Complaint marked as Resolved 
        Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jun 14, 2022
        Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
        Dear Sushmito

        Kindly approach to grievance team to look into your case and resolve it
        Helpful
        2 other people found this review helpful
        2 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Karthik1504
          from Visakhapatnam, Andhra Pradesh
          Dec 17, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          When they called me first time they said they have mnc jobs and within 2 days interview will be there. So i believed and paid to them especially. 5500/- but now more than 8 months completed they didnot provide any jobs and they said to fill refund form and submit.. I did the same also but still they are not responding for my refund.. Like this so many people they have cheated.. Please take action and seal their consultancy to save unemployed youngsters money who suffering to save their family for earning money. But this people simply cheating and taking money.. Please do action on them.
          Jul 28, 2022
          Complaint marked as Resolved 
          Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jun 15, 2022
          Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
          Dear Karthik

          Kindly identify your self to look into your case as we are not finding any details by name Karthik1504 or mail the details to [protected]@exaltconsulting.com
          Helpful
          1 other people found this review helpful
          1 found this helpful
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            gupt222
            Dec 3, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I have register with this company on 10 april 2019 and as per clauses if these peoples are not able to provide jobs they have to refund all amount, in my case its 5000 rupees (Receipt bill no : 22304), now according to there follow up i have filled the refund form, submitted all my receipts and bills but since 1 months on every week they are saying its been submitted and will update you within 6 days, but i am not getting any updates from them, initially they were picking the call and repeating the same lines its with the management but now days they are not picking the calls also. I have needed my 5000 rupees asap

            Please find below contact mail details of exalt consultancy :

            Refund. [protected]@exaltconsulting.in
            [protected]@exaltconsuting.in

            Thanks,
            Sunil gupta
            ([protected])
            Jul 24, 2022
            Complaint marked as Resolved 
            Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
            Feb 07, 2020
            Updated by gupt222
            How they can put the status resolved until I will not get my money back they can put resolved status as 3 months(i.e in Nov 2019) before they mailed me that i will get my money back in between 20th to 29 Feb 2020
            On that mail I replied to them like 3 months of time you guys are taking but till now no reply from them, I have an request form consumer forum to please the complainant status to open until I will get my money back to my account
            Mar 03, 2020
            Updated by gupt222
            Hi consumer court,
            Please change the status to unresolved as they have given me the chance of Feb 2020 in November 2019, but still I didn't get any amount after calling and sending them alots of mail finally they gave me a transaction id and saying that they have processed the refund but their is nothing like credited amount after asking the information like tell me which mode you guys have chosen and all these people are not reverting back .please do some needful for me .
            Mar 04, 2020
            Updated by gupt222
            HI Consumer Court,

            Now they have only refunded 1800 rupees out of 5000, and in that validity time they were not able to scheduled a single interview, now they have refunded 1800, please do something .
            Verified Support
            Jun 15, 2022
            Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
            Dear Gupta

            As per our records your refund is done in the year of 2020 in the month of Feb, Jul kindly check your account
            They have given me time to refund the money in feb 28 may i know why they are taking 3 months of time to return my 5000 rupees and after sending mail they are even replying on it
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              B
              balrammani_22
              from Bengaluru, Karnataka
              Nov 15, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Shivaji nagar bangalore, 560099

              I registered in ecps consultancy, bangalore because nisha (Mobile -[protected]) ecsp employee promised to schedule interview for abroad jobs.. After registered, i did not get any help from them regarding abroad jobs,. I tried for refund of my money but due to unnecessary rules they rejected my refund.

              I dont want these consultancy to cheat other people.

              Company full address:
              Exalt consultancy,
              22 1st floor nj chambers,
              Opp to ramada hotel, near shivaji nagar bus stand
              Bangalore
              Board no +[protected]
              Customer support no [protected]
              Jul 21, 2022
              Complaint marked as Resolved 
              Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jun 14, 2022
              Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
              Dear Balram

              Kindly identify your self to look into your case as we are not finding any details by name balrammani
              or mail the details to [protected]@exaltconsulting.com 
              Helpful
              1 other people found this review helpful
              1 found this helpful
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Priya Gow
                from Delhi, Delhi
                Sep 24, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: #22, 1st Floor, NJ Chambers, Opp to Ramada Hotel, Near Shivajinagar Bus, Stop Employment agency, Bengaluru, Karnataka 560051, 560051

                I enrolled placement service in the month of june 13th 2019 and validity was for 3 months are per the telephonic conversation with them as i [paid only for 3 months 3611/- in the 3 months period not even a single genuine interview they pick it from naukri and was sending to me when i requested for refund they told complete 3 months validity then you will be refunded with 18% gst deduction i told ok i'll wait. When validity gets over if i request for refund they are changing words and telling 6 months validity such a shameless act they are doing if i call customer support they will scold us and spoke very rudely like unprofessional people i gave a review in google for unsatisfied service now they are giving warning if review is not removed we wont refund your money. I raised a complaint in consumer forum docket number - 1611702 but they are least bothered as they see these kind of complaints everyday because they keep cheating people. Never trust this consultancy nor any people who take money and get job are cheaters not genuine i have lost my money and these people don't understand other's money how difficult it will be for them to pay and enjoy in backend owner is main cheater in this consultancy this people work for commission.
                Jul 18, 2022
                Complaint marked as Resolved 
                Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jun 14, 2022
                Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                Dear Priya

                After verifying your details with the team we have procured that your refund is already done in the month of
                20th Jan 2020 kindly look into your account
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  vaniyld
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Aug 22, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I had registered for this service in the month of may. While registering the person called mary spoke to me very decently and convinced me stating that my profile is already been shortlisted and if i register today i will get the interview call letter. And if i don’t get job in next 3 months they will refund the amount. Now it’s bern more than 3 months and i did not receive a single interview upon calling the concerned person they are talking very rude and they are the worst customer care people.
                  I need the amount to be refunded asap
                  Jul 23, 2022
                  Complaint marked as Resolved 
                  Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 14, 2022
                  Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                  Dear Vanishree

                  After verifying your details with the team we have procured that refund is in hold due to in complete refund form which you have furnished to refund team kindly follow the procedure to look into it
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    D
                    dkkg
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Aug 8, 2019
                    Report
                    Copy

                    Exalt Consulting (ECPS) is a Fake consultancy. Whoever paid to them, may move legally to get back the money. Discuss with a knowledgeable lawyer whether 420 or other sections of IPC are applicable, and decide what to do after that. An important point to decide is whether civil or criminal case should be filed. Don’t bother about court fees. There are NGO’s in Bangalore who can help us to fight against this fraud agencies who eat other’s money.
                    Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    1 other people found this review helpful
                    1 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      VinodReddyPattepur
                      from Delhi, Delhi
                      Jul 30, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: Flat No: 304, Venkata Sai Residency, North NCL Colony, Kompally, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500014

                      Fraud consultancy
                      They called me and told lots of openings are there with referral which you will not get from other consultancy and asked to deposit around 5416 rs as per the above subject.

                      After i paid, they just send an interview call without job description and the salary range was 5 lakhs lesser than me.

                      After that no call, no email. They don;t pick my call also. Nor they reply back to email.

                      Its a big fraud consultancy. Don't trust their tele caller's sweet voice.

                      We all should file a fir with 420 case.

                      If possible please get together in their bangalore office, we will shut down their office and will collect some assets equal worth to our paid amount
                      Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        Reena Sharmila
                        from Hyderabad, Telangana
                        Jul 9, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I have paid 5416 rs to this agency. They said that money will be refunded after 3 months if they have not placed in any company. But now they were not refunding the money. Before enrollment they have not informed about clauses that company is following but after paying money they asked to sign the agreement. After 3 months i raised a claim to refund the amount but now they have sent me written communication that refund has been rejected and showing some clauses. Before paying money they have not showed all these clauses. They keep on sending some fake emails that interview has been scheduled but when i reach the venue i came to know that no interview has been scheduled.
                        Jul 27, 2022
                        Complaint marked as Resolved 
                        Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jun 15, 2022
                        Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                        Dear Reena

                        We verified your details with the team and we have procured that your refund is cancelled and redirected to grievance team kindly drop a mail to grievance team to look into your case
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sushmito Kamal Mukherjee
                          from Kolkata, West Bengal
                          Jun 24, 2019
                          Report
                          Copy

                          Address: #22, 1st Floor, NJ Chambers, Opp to Ramada Hotel, Near Shivaji Nagar Bus stand, Bengaluri, Bangalore, Karnataka

                          I started receiving sales call frequently from manisha of exalt consulting (+91-[protected]) and she stated sending whatsapp messages from 3rd january, 2019 for job opening through their consulting agency. She also send me a proposal by email ([protected]@exaltconsulting.in) with her proposal. After some discussions and queries i agreed to buy their and paid rs.5, 416.00, on 15 march, 2019 and received a receipt of the same (No.22102). The same is attached here.
                          On 25th march i received a mail from them that they are working on my profile. Since then i have not received any intimation nor they are responding to my mails and nor manisha or their customer care (M: [protected] ll:[protected] is responding. The mobile says, all the customer care executives are busy and my number is noted down and will get a call back. On landline, the operator passed the call to someone and after listing to me keep the phone hanged. Not a single lead has been generated and sent to me.
                          Looks like it is a fraud consultancy agency and cheating job seekers. I also found a fraud case link from the past:
                          https://www.thehindu.com/news/cities/bangalore/fake-job-consulting-firm-is-back-...⇄

                          I hope my complaint will be noticed and action to be initiated against these cheaters.
                          Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                          After complaining in this site, I received a call and mails from Exalt telling me that my name has been shortlisted with two organisations and they will call me. But noting happened nor the Exalt cheats contacted me any more. Exalt Consultancy is a total Fraud people.
                          Helpful
                          2 other people found this review helpful
                          2 found this helpful
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            amit.dubey01
                            from Ludhiana, Punjab
                            Jun 5, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Exalt Consulting Placement Services Pvt. Ltd. #22, 1st Floor, NJ Chambers ,Opp to Ramada Hotel, Near Shivajinagar Bus Stand,, Bangalore, Karnataka, 560051

                            Hi,

                            please find my review for a company called Exalt consulting claiming that they have iso certification but there standards are not even meeting the basic criteria. i wonder how this consultancy even got the ISO certification. And always saying we are ISO certified company not some one like a local company

                            i was promised for a refund at the time of registration if not happy with the services within 15 days which i did and they said it cant be done so have to wait
                            They never told me about the guideline for refund after chasing for 3 months they told me you are not eligible for a refund as per your educational qualifications
                            My 6 months tenure also completed in feb and they didn't even cared to reply, i am the one following up from them i have all emails and there resonse is now that i will get in first slot of may no dates given so 3 months more past my 6 months tenure is this how an ISO certification company works you should look deeply into this i have paid approx 5000 as per them that they get me a job its been 8 months and i am the one chasing them for my money

                            First Malini was the person who was taking care of my case and I was told that I should pay the amount and within 3 months I should be getting good offers and we were unable to place you in the next 3 months you can apply for refund, well I have waited for 3 months and few emails were forwarded to me stating that my profile is forwarded but then no response after 3 months I spoke to someone on landline as well as on cell number on 9th-November and I was told I will be getting the form no 2 on email by Monday but no one sent the form so on Tuesday i.e. 13-Nov-18 when I called I was transferred to Shilpa and when I explained her my concern I was told due to my academics the my contract is valid for 6 months, I told no one informed me about that to which she told me its already mentioned in the clause I told her that first you have taken the payment and then someone told me that I will getting the form 2 and when no one responded by Monday I was told a different policy when I called on Tuesday that made me very upset why I was never told me about that the only thing which was told to me was make the payment send us the form and we will have your profile floated in the employees recruitment. Shilpa told me that she will be sending me the email to report this on the following email. I was very upset with all this and telling Shilpa that this is not the way of doing business and why the employees are not aware of the policies because every time I’m getting different responses from everyone but she kept repeating the go through the clause which really made me angry and now my tone went rude and I told her I would like to talk to someone superior than her and immediately someone picked up the phone and started telling me what is the difference between professional and unprofessional I asked her name and she said why would you need that I know how my team works you don’t have to tell me anything and said I m sending you the form right now fill it and send it and we will call you on Friday. I said ok I m waiting then she said I will send you the form on Friday and then we will proceed now it was not even a minute and her words changed so who is unprofessional now she also told me it is our rule I’m no one to order her anything very true I’m no one. Till now I have not received any email mentioning form2 I really don’t like to proceed with your consultancy behaving so unprofessionally and don’t like proceed further if the person reading this email is professional and feels the responsibility how I was treated from the beginning I think I didn’t have to be rude today so requesting you to send me the refund form at earliest so that I can close this harassing chapter in my life. Also as I m not professional please don’t call me and whatever communication you have to make please send me via email.

                            Till today despite so many reminders they have never sent me the breakup of my refund

                            Details of Consumer Forum case id is as follows

                            Complaint Number: 1305393
                            Complaint Reg Date:[protected]:00:17

                            Complaint Type : Complaint
                            Complaint Details : First they failed to secure any interview and now delaying the refund
                            Final Status : Disposed
                            Complaint Updated Details : Calling no -[protected] Name of the company- Exalt Consulting Placement Services Pvt. Ltd. Mode of payment- Debit Card Amount Paid - 5416/- Registration Date[protected] Type of service taken- Job Purpose Problem- He said that he paid the amount for the company for job purpose. the company said he arrange the interview and interview crake by you. and the company said you do not satisfy for the service your amount will be refunded in 15 days. The company does not arrange an interview. consumer drop a mail to the company I'm not satisfied your services please refund the amount. Consumer contact the customer care also but they, not response Expected: He wants his refund.
                            Updation Date :[protected]:12:29
                            Agent Remark : Advised him to send an email to the company and wait for the response. Email Id - [protected]@exaltconsulting.in Grievance Officer - [protected]@exaltconsulting.in
                            Remark Date :[protected]:12:29
                            Jul 21, 2022
                            Complaint marked as Resolved 
                            Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jun 14, 2022
                            Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                            Dear Amit

                            After verifying your details with the team we have procured that your refund is already done in the month of
                            15th May 2019 kindly look into your account
                            I am paid INR 3700/- this consultant for registration fees (refundable)

                            this registration for job interview purpose .but more than a month till not arranged any service.

                            lot my mail and call they not responded

                            so . requesting to refund my money
                            Helpful
                            1 other people found this review helpful
                            1 found this helpful
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              santhanaraman a
                              from Ernakulam, Kerala
                              May 16, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 600117

                              This exalt is 100% fraudulent company making money by cheating the job seekers by quoting refund policy.

                              I did registered my self in jan-2019 and got a fake interview schedules and when i realized this company i fraudulent and approached them to refund the fee as per refund agreement. There is no response and all my phone calls are being cut intentionally.

                              I did wrote to the labour ministry on the same and expecting some corrections from the govt of india on this fraudulent firm.

                              Dear job seekers please do not waste your money and time with this fraudulent firm to get cheated yourself.
                              Jul 21, 2022
                              Complaint marked as Resolved 
                              Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jun 14, 2022
                              Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                              Dear Santhanaraman

                              After verifying your details with the team we have procured that you received 2 interviews kindly give us the explanation on the same to look into your case
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                P
                                Padam K Jain
                                from Kota, Rajasthan
                                May 8, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: BMD Pvt Ltd. P.O.Box No 35, LNJ Nagar, Mordi, Banswara, Rajasthan, 327001

                                I wish to alert jobseekers dealing with exalt consulting placement services (Ecps) by sharing my extremely poor experience with this gang of thugs/ criminals/ cheats taking advantage of and shamelessly exploiting serious unemployment problem in india. They play with emotions of needy jobseekers and fraudulently extract money by luring them into shelling out money in name of fees for services which they never seriously intend to provide.

                                Modus operandi adopted by them is so attractive that anybody will get trapped by their sweet talks (By one ms megha) and false promises of getting a job but their style of talking changes immediately after receiving money and they also forget you. On continuous reminding they will send non-existent vacancies with false contact nos. Their promised refund is also not automatic in case job is not provided, instead they will harass you to complete irrelevant formalities just to buy time and no serious intention to pay back. Their frauds also includes tax evasion through hand written receipts (Without including gst) and wrongfully showing iso 9001:2015 certification on their website

                                At the end of it all, if you are patient enough to do lot of follow ups and ready to threaten them for taking legal action they might refund amount which maybe even less than 50% of the amount paid to them (As in my case).in summary, ecps is a gang of cheats never recommended for job seekers.
                                Jul 29, 2022
                                Complaint marked as Resolved 
                                Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jun 14, 2022
                                Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                                Dear Padam

                                Kindly identify your self to look into your case as we are not finding any details by name padam k jain
                                or mail the details to [protected]@exaltconsulting.com 
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Avarachan
                                  Dec 29, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Beware: below is the mail from megha reddy (Mobile no. [protected]) and land line [protected], owner's name is "shabbir ahmed"
                                  Legal authorities must check the authenticity of these people and the company.

                                  Megha reddy
                                  2:57 pm (4 hours ago)
                                  To me

                                  Dear,

                                  The introductory fee is rs. 7823/- inr (Inclusive of taxes) for the indian location and international

                                  And the validity is three calendar months from the date of registration to the applicant who is ‘experienced’

                                  And you complete the enrollment process by using the below link, click on to that link you will get the modes of payment page from there you can able to complete the process. If you need any further clarification kindly contact on this number [protected]

                                  Ref link:https://www.exaltconsulting.com/payment-mode.html

                                  Awaiting for your prompt response

                                  —
                                  Thanks and best regards,
                                  Megha
                                  Team leader (Recruitment advisor)
                                  Exalt consulting placement services pvt. Ltd.
                                  An iso 9001:2015 certified company
                                  Mob. No. [protected].
                                  Email id: [protected]@exaltconsulting.in
                                  Official website: www.exaltconsulting.com
                                  Jul 15, 2022
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jun 14, 2022
                                  Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                                  Dear Avarachan

                                  Kindly identify your self to look into your case as we are not finding any details by name avarachan
                                  or mail the details to [protected]@exaltconsulting.com
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sharashs
                                    from Panaji, Goa
                                    Dec 22, 2018
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Dakshina Kannada, Karnataka, 576210

                                    Please note that exalt consultancy is cheating atleast 10-15 persons in a day. They don't have any vacancies or link between the companies.
                                    I have registerd in aug2018 but still they could provide single job vacancy or interview. They will copy from the vacancies in website send it to you & say that we have send your cv to xyz company & so on. 3 time they my cv's to software company as per their mail. Even though my cv clearly states i don't have any experience software. One of lady (Swati) she is informing us as branch manager (This also false) don't register to exalt and loose money.
                                    You will not get job. This is very sure from myside.
                                    When i complaint last time they inform me. Remove your complaint we will try to pay your money back. This also another false.
                                    All people in this consulting company tells false.in 2005 this company manager arrested police but again started the same business.
                                    I hope you will take necessary action.
                                    Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    2 other people found this review helpful
                                    2 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Ridhisharath
                                      from Pune, Maharashtra
                                      Dec 10, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Pune, Maharashtra, 411027

                                      Worst Consultancy i have ever seen, my husband has applied for a job particularly mentioned that he is looking for a job in automobile only but they have scheduled 4 different interviews which was not related to automobile. After many follow up n posting google reviews they requested to delete the review n if we did so they will refund our money but again they are not trust worthy because after that they have taken almost 2 months for refund process and then they have refunded only 30% amount. Now we are thinking to complaint on national Consumer Court.

                                      My husband's name is Mr.Sharath Ravindran and now we will not call on any number, because we have called up many times but not got any response from your end, we have written mail with your refund confirmation as a proof, either you refund our full amount and call me on my number [protected] or i will send you our national consumer complaint number.
                                      Jul 18, 2022
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jun 14, 2022
                                      Exalt Consulting Placement Services [ECPS] Customer Care's response
                                      Dear Ridhisharath

                                      Kindly identify your self to look into your case as we are not finding any details by name ridhisharath
                                      or mail the details to [protected]@exaltconsulting.com
                                      Helpful
                                      1 other people found this review helpful
                                      1 found this helpful
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        R
                                        Ridhisharath
                                        from Pune, Maharashtra
                                        Dec 10, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Pune, Maharashtra, 411027
                                        Website: www.exaltconsultancy.com

                                        My husband mr. Sharath ravindran has applied for a job perticulary in auotmobile but they have shceduled different interviews which was not relevent to automobile. After many follow up they were ready to give refund amount but after 2 months of follow up they have transferred only 2000 to our account but we have paid 7886 as a registration fee and as per the policy they committed that we will get our full amount back after 6 month if they are failed to provide job as per our requirement. Now they are changing the words.
                                        Exalt Consulting Placement Services [ECPS] customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Dear Ridhi

                                        We request you to drop a mail to grievance team to look into your case and resolve it
                                        Helpful
                                        1 other people found this review helpful
                                        1 found this helpful
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit