Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 11, 2026
Complaints 47318
Resolved
25495
Unresolved
21823
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1479

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Ponselvi
from Chennai, Tamil Nadu
Aug 29, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

I received one call from flipkart that I won the lucky prize worth 1280000 and he asked to pay tax 12800 and 25600 transferring charge to get it. I paid the money through the bank and money transfer. I paid the to the account name shakeer Ahamed punjab national bank.Then he asking me to pay gst 59000. Please recover atleast my I.e 12800 and 25600. Please do any favor.
Oct 10, 2018
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 31, 2018
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Verified Support
Aug 31, 2018
Flipkart Customer Care's response
As interacted with the customer the issue is resolved now hence closing this case from our end.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Anuragroccodey
    from Kolkata, West Bengal
    Aug 29, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bangalore, Karnataka, 700033
    Website: Www.flipkart.com

    Hello Team flipkart, this is the 2nd complaint in this forun in a week span. My order id is- OD[protected] for an iphone se gold 32gb. The order was placed on 16th of August 2018. Till date it is not delivered. It was being conveyed to me that it is having a label issue. The courier team forgot to label down a tracking id for the order. I mean how irresponsible is this from the ecommerce giant? Today evening I received a call from a backend team of your organization to re order the product. How dare you to come up with a resolution like this? You people don't even know thst if a product is purchased via bajaj finserv card, it takes minimum 4 business days to refund back to bajaj emi wallet account? And since 17th of august 2018 it has been mentioned in the notes that I'll be going out of city on 3rd of September 2018. How can an organization run on basis of such inefficient people? You people should have conveyed me by 21st August 2018 that I should reorder the product. You people stretched the dates for resolutions. Now my bag is full of resolutions. I want to make a clear statement, I want my product by 1st September 2018. I don't know how. I repeat, I don't need a resolution. I want my tracking id and my product by 1st September. I have all the call recordings. So I would request you not to push it to legal action. I won't cancel my order. Is that clear? I want my product. Its your organization's fault and you people have to fix it. Those ekart guys aren't receiving salary for missing a tracking id after a customer places an order. How much time does it takes to generate a tracking id if it is missed? Are you serious? 12 days man. It has been 12days. All I got a resolution is to cancel and reorder? I won't take this ###. I want my product by 1st of September. How dare you people say me to cancel my order and reorder once again?
    Oct 7, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Aug 29, 2018
    Updated by Anuragroccodey
    Please contact me on [protected].

    Aug 30, 2018
    Updated by Anuragroccodey
    Hello team flipkart,
    I have already lodged a complaint at the national forum. Below is my complaint image at consumer forum. Please give me a callback by 12pm today with a positive reply. I repeat a positive reply and I will take back my complaint. Call me on [protected]

    Verified Support
    Sep 03, 2018
    Flipkart Customer Care's response
    Duplicate of c2059583. Hence, closing the complaint from our end.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      sshubh87666 shubh
      from Durg, Chhattisgarh
      Aug 29, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Sagar, Madhya Pradesh, 470002
      Website: flipkart online shopping

      I have order Titan NH1487YL01 The Daddie Watch - For Men and my order no is OD[protected] when corrior boy delever my product then i open it but i recive durty titan box and when i open box inside diffrent brand watch name is quratz and packging also poor without bubble packiging then i compland this order to flipkart and i place return request but flipkat says not full fill your compland please place a new request and reject my request 4 times and i aslo send a snapshot of recived product but they not arrange a return pickup and they are not giving me replacement or refund please help me please for refund my money or replacement please sir.
      Oct 10, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Compland has been resolved.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Aug 31, 2018
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Verified Support
      Oct 11, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi, We're sorry for the trouble. However, we are happy to let you know that the seller has completed the return request for your order "OD[protected]" and the refund of ₹ 4647 has been completed on 06 Sep 18 to your Flipkart Credit account. This amount should have been credited by now. Your kind understanding is appreciated.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        U
        Unni1217
        from Jagtial, Telangana
        Aug 29, 2018
        Report
        Copy

        Address: Malappuram, Kerala, 679321

        My order id: OD[protected]. Actually the delivery of my ordered item is on 23/08/2018 but Today only i received my ordered item, means after 5 days of delay . Above all this, my ordered item is damaged . Plz replace me the above ordered item with new one .
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          O
          OSHOBA VISION
          from Noida, Uttar Pradesh
          Aug 29, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Saharanpur, Uttar Pradesh, 247001

          I ordered this headphones today but i am very disappointed by its ear coushion build quality, just after 10 min of its use my ears starts paining hardly and warm.
          So i did the return refund process but there was no option for refund, there was only replacement option.
          I want my money back.
          One the same thing happened with amazon also but that happened so nicely, in just two hours i got my money back because of the product dissatisfaction.
          Oct 7, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 31, 2018
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Verified Support
          Sep 01, 2018
          Flipkart Customer Care's response
          Customer raised complaint regarding product quality issue and need to return the product, we have interacted with customer and informed seller replacement policy hence closing the case from our team
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            K
            kunalnitw
            from Mumbai, Maharashtra
            Aug 29, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Kurnool, Andhra Pradesh, 518003
            Website: www.flipkart.com

            Against OD[protected], I have ordered HP 680 Twin pack Single Color Ink. Out of combo of two, I have used one Ink previously. The first Ink cartridge pack was good. Today first Ink cartridge was over and I have tried to replace the second INK cartridge from Combo then I am getting error attached in the photo."Remove and Reinstall the indicated cartridge making sure it is correctly installed. If this message continues to appear replace the indicated cartridge I have tried multiple times to install the ink cartridge but i am getting the same error. I have using this printer since more than 1 year but I have not get any error like that. I have again tried with another old Ink Cartridge and old ink cartridge is also fine.

            I believe that I have received the faulty product from flipkart.com and request to replace the same because of inferior product quality. Also, Flipkart can get it check Ink level of faulty cartridge. Expiry date: 23/02/2020 Sl no: [protected]
            Oct 3, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 31, 2018
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Verified Support
            Sep 01, 2018
            Flipkart Customer Care's response
            Customer raised complaint regarding product defective, we have interacted with customer and told seller replacement policy is completed so requested to get in touch with brand hence closing the case from our team
            Sep 03, 2018
            Updated by kunalnitw
            So, It Means that You will provide duplicate product and you won't take the responsibility of duplicate product. I am escalating this complaint to Higher consumer complaint authority and filing a suit
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              vinodbawane
              from Pune, Maharashtra
              Aug 29, 2018
              Report
              Copy

              Address: Pune, Maharashtra, 411001

              I ordered the smart phone on flipkart via. flash sell order is also got confirmed but after 02:30 hrs. the order got cancelled by the seller by citing the reason limitted stock. It was not expected from flipkart. Flipkart should give me special previlage to obtain it.
              order No. = OD[protected]
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                kotturu praveen
                from Bengaluru, Karnataka
                Aug 29, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Bangalore, Karnataka, 560062
                Website: Flipkart

                I have cancelled the Order having Order ID OD[protected] in the month of July 2018. Its been more than one month and still i did not received refund of Rs.1206/-.

                My calls to Customer Care and email to [protected]@flipkart could not help me to get amount back. There is no proper update from Flipkart support team.
                Can you please help me to get refund of Rs.1206/-?
                Oct 5, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Sep 03, 2018
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Ankit Maahich
                  from Suriapet, Telangana
                  Aug 29, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Website: www.flipkart.com

                  I ordered a mobile pocophone poco f1 mrp: 20990 on 29 august 2018. The order had been placed and i had received confirmation sms notification regarding the same. But at 2:25 pm the order got automatically cancelled with no proper explanation what so ever. This should be purely considered as breach of contract!
                  Thanks and regards
                  Ankit maahich
                  Contact: [protected]@gmail.com
                  Oct 8, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 31, 2018
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  My return request have been cancelled without informing it.ihave talked to service center also about this matter but didn't solve it.they again cancelled my return request without informing me anything.i want my money without any davitaion.
                  I deactivated my flipkart account some days before as i was changing my phone after i reactivated my flipkart account from a new device the wallet balance is showing zero, please fix it as soon as possible
                  Same happened with me too. My order for POCO F1 was cancelled at 4 PM on 29/10/2018 while it was successfully placed at 12 PM .
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  3 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    prasanna prusty
                    from Bhubaneshwar, Odisha
                    Aug 29, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Khordha, Odisha, 752101

                    I got the below message today morning. Bit know one called me yet... I want this delivery today or tomorrow. Because of my daughter birthday tomorrow...
                    And the number was given in message is wrong. It is always out of reach...

                    Out for delivery: yellow bee girls sling... With tracking id fmpc[protected] from flipkart.com, will be delivered today by an ekart service partner (Call [protected]). Please pay rs.449.0 by cash.
                    Oct 12, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Aug 31, 2018
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Verified Support
                    Sep 01, 2018
                    Flipkart Customer Care's response
                    Customer raised complaint regarding product delivery, we have interacted with customer and confirmed product got delivered hence closing the case from our team
                    Hi,

                    I'm unable to update my account(nithindh.[protected]@gmail.com) password since many days.

                    End customer doesn't have any option to contact Flipkart to resolve this issue.

                    I want my active account back to me.

                    Regards,
                    -Nithin
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Ravi.Makwana
                      from Renigunta, Andhra Pradesh
                      Aug 29, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Bhavnagar, Gujarat, 364001
                      Website: www.flipkart.com

                      Hello there,

                      My name is ravi makwana. I have been using flipkart from many years now and had ordered several items from there and i am a very genuine customer. Before a month i ordered a mobile during a flash sale. But they cancelled my order. After several phone calls and emails they told me that my account has been deactivated due to irregularities in my payment methods. As far as i remember there is no such issues form my side. Now i cant login to my account from past several days. So i request flipkart personnel to please look in matter and suggest my the steps to reactivate my account again. I need my account back as the order other items without making other account as i use only one sim card. So to make new account i need another mobile number which i dont have. Please suggest a solution.
                      Oct 4, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Aug 31, 2018
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Jan 18, 2020
                      Updated by Ravi.Makwana
                      Its not resolved yet.
                      Actually, they're accepted my return request but they didn't send me a guy to take out the item. They gave me a date too, before 20. Aug. 2018. And no Still. Please do help
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        Ravi verma
                        from Patiala, Punjab
                        Aug 29, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Website: www.flipkart.com

                        I purchased the kross globate front disc brakes cycle from flipkart on dated 17 july 2018 with order no od[protected] and delivered on dated 31 july 18 with damage condition. I raised the concern with flipkart cc and filed the return request for the order. They approved the return request on dated 2nd august & give the expected date to pick up 20 the august. Till date neither the cycle is pickup nor the refund issued by the flipkart.
                        Please do the needful to resolve my issue.
                        Oct 1, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 31, 2018
                        Flipkart Customer Care's response
                        Customer raised a concern stating that he has raised the return request but the pickup is still not done.
                        Spoke to customer and approved refund for the order as the pickup was delayed.
                        Provided refund information and closing the case.
                        The TV mi led 43 inches i orderd but I got 40 inches TV. I want to go to complain in CO sumer forum If I dint get it solved. Thank you
                        Cash on delivery is currently unavailable in Kozhikode, kannur, wayanad, districts in kerala
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Anusha Bandaru
                          from Chennai, Tamil Nadu
                          Aug 29, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Really very much worried of this flipkart services.

                          I have ordered a mobile meizu m3 note on 2nd august 2018, after many delays (With out any proper reason) got the product by 23rd august 2018.

                          After opening of the box come to know that i received the different product. Instead of meizu m3 note i got moto g4.

                          And raised an return request immediately but till now no person has come o collect my product and last date to return is september 1st 2018..

                          Please flipkart team respond to this complaint soon and resolve it by 30th august 2018.

                          If it is not going solve my 30th august i am going to take severe action and for that i am not the responsible person.

                          I am not understanding why this flipkart customer care is soo reckless.
                          Oct 7, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Aug 31, 2018
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Verified Support
                          Sep 06, 2018
                          Flipkart Customer Care's response
                          We have interacted with the cx and told the return request is taken on behalf of the seller and provided the tat.
                          closing the case.
                          Product cancel from flipkart side, due to non technical staff came for exchanged product pick up, due to this cancellation my credit limit is blocked and I am in able to buy new product order details are as below.

                          Buy back rejection-OD[protected]
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Soniaboasman
                            from Nagpur, Maharashtra
                            Aug 29, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Hyderabad, Telangana, 500089
                            Website: Flipkart.com

                            Dear consumer complaints team,

                            After contacting flipkart several times i did not get any resolution. I was called today on 28th august saying that it is not possible to return the product. I have written many e mails to flipkart telling them that the product stopped working after few days of buying and it is defective. The product do not solve the porpous hence it should be returned. I requested them many times to take the product back and return my money.in return i was only assured that they are contacting the seller. But they never sent me any communication between flipkart and the seller. I was never provided with any resolution. I am only told that they can not help me returning the product because their return window is closed. Kindly help me and guide me to take the matter to consumer court. Flipkart had a very very poor customer service and simply rejected any help. Not only me but many other people have written very bad reviews about this product. They are also facing similar issues like me. The porpous of the product is to provide clean water and if it's not doing that means it's defective. I am really feeling cheated. Kindly help me as i am really annoyed with flipkart and will take any legal action to make all this correct. Please guide me further.

                            Regards,
                            Sonia boasman

                            My earlier complaint is given below

                            Order id: [protected]

                            I bought a product called "aqua sure instant with kitanu magnet gravity" from flipkart online shopping website. It was delivered to me on 4th of august 2018. Order number[protected]. It was written on the website that this can clean 850 liters of water.

                            I have used it two or three times only in the last few days and now it has stopped working.in place of cleaning water it's coming out from sides that means it's not solving the purpose.

                            Today i called flipkart to return the product but i was told that return window was for only 10 days so they can not return the product. They told me this product does not come with any warranty so i should contact the company service center.

                            Aquasure is a small product and the company does not sell it directly. They can not repair it either. When i told flipkart that it's your responsibility to take it back as i am feeling cheated buying it from you. I got no support from flipkart. They have sold me a defective product and now they are not ready to return either. Kindly help me in this regard as i am sure this product is either not original or used. If it says it can clean 750 liters of water that should be taken as warrunty. It's a lie selling a product saying it cleans 750 litters of water when it could not even clean 50-60 liters.

                            Kindly help me in this regard. I would like to take the matter to the consumer court. Kindly guide me the way.

                            Regards,
                            Sonia boasman,
                            Phone: [protected]
                            Oct 1, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 31, 2018
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Verified Support
                            Aug 31, 2018
                            Flipkart Customer Care's response
                            We have interacted with the cx and educated cx about the seller policy. Cx was not agreeing to the point and told will take the case further. Closing the case.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              S Mrt
                              from Bhubaneshwar, Odisha
                              Aug 29, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Ordervid: od[protected].
                              Invoice no: fabplj[protected].
                              I ordered two books on 17th august. I got delivered on 22nd august. But sad thing is, one book is missing. I received only one book, but paid for two books.
                              I raised complaint. Already 8-9 days, no response from flipkart. Pathetic flipkart service. I have no trust on flipkart, for future shopping. Fraud fraud from so called no 1 e-commerce site
                              Oct 4, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 29, 2018
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                danthoori
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Aug 29, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Hyderabad, Telangana

                                Order placed on flipkart on 25th aug 2018 having id:od[protected]Amount rs 11499.00).'

                                Message received from ad-ekartl on 26th at 11:45 am
                                Out for delivery:assus zenfone max pro m... With tracking id fmpp[protected] from flipkart.com will be delivered before 7 pm today by ekart wish master (Call [protected])

                                We waited on the same day till night but not delivered.

                                Message received from tx-ekartl on 27th at 07 20 am
                                Delivered: asus zenfone max pro m... From flipkart.com was delivered.

                                Immediately call to above wish master delivery person, he told that not delivered but unforunately it is showing, will check in office and revert you shortly.
                                Next day again called the same person/number he told iam on off today, will check tomarrow.

                                Again called next day, he is not lifting and not responding till 29th and product was not delivered..
                                Oct 4, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 31, 2018
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Verified Support
                                Aug 31, 2018
                                Flipkart Customer Care's response
                                We have been trying to contact the cx on number "[protected]" "[protected]" & "[protected]" however, we are unable to get in touch with you. Please reply to the email if there are any alternate contact number and a convenient time between 9 AM - 9 PM, so that we can arrange a call back to you to address the concern to ensure a prompt resolution.
                                Pls call me on [protected], [protected]
                                Since my existing mobiles are not working i ordered new one, but it was not delivered. waiting for flipkart response for 1 week, I do not know what should i do now. Atleast they should respond immeadiatly for prime customers even i have provided all the details. plz confirm if flipkart is helpless... and it is cheating ...
                                Flipkart to be respond, . Awaiting their call
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                3 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Mudit Kaushik
                                  from Delhi, Delhi
                                  Aug 29, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301
                                  Website: www.flipkart.com

                                  Hi,
                                  I orderd ac from flipkart.
                                  Order no. Is od[protected]
                                  It was expected to be delivered on 20th aug 2018, after complaining to customer care n number of times still i am not able to exact status of my ac. Whenever i call to customer care they ask me to wait for another 24 hours. They also don't know the status and reason of delay in deliver.
                                  I need its solution asap.
                                  Please look into tjis matter.
                                  Thanks,
                                  Mudit
                                  [protected]
                                  Oct 1, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 31, 2018
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    madhubindub
                                    Aug 29, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    4 incidents had been created and flikart closed them with out resolution
                                    Sending standard template email responses. I seriously do not understand why bank or buyer shall be responsible for failed transaction? Its clearly mentioned in my case that amount is not refunded after 20+ days and response says "amount should have been refunded by now"

                                    Below statement is listed in flipkart website. Not sure why flipkart staff are not aware of same wasting customers time to chase them up

                                    https://www.flipkart.com/helpcentre?catalog=55c9c6edb000002e002c1701&faq=55bf507...
                                    In the rare event of the amount not being credited by the date promised, you can contact us as we will work with the bank to get it done.

                                    It had been 3+ weeks and rs9, 9999 to be refunded immediately to my account.

                                    Failed order 'od[protected]'
                                    28th aug incident: in[protected]
                                    28th aug in[protected]
                                    27th aug incident: in[protected]
                                    7th aug incident: in[protected]

                                    Hi,

                                    Thanks for writing in.

                                    We understand your concern about the payment of your 'redmi note 5 (Black, 32 gb)' with the order id: od[protected].

                                    We are sorry to hear that your order didn't go through as the seller has not received the payment for the order od[protected] due to a system error.

                                    In the unlikely event of the amount being debited from your bank account, it should have been credited by now.

                                    In case you have not received your refund, please get in touch with your bank.

                                    If you still wish to buy the item, you can place a new order and can also choose cash on delivery as the payment mode.

                                    However, we are not able to provide you any transaction id as the seller has not received the payment.

                                    Hope you understand.

                                    Regards,
                                    Vinayak kumar
                                    Flipkart customer support
                                    Auto-response[protected]:27:03)
                                    Hi,

                                    Thanks for writing to us. We have received your query and will get back to you within the next 24 hours.

                                    [this is an auto-generated response. Please do not reply to this email.]

                                    Thanks,
                                    Team flipkart
                                    Your query[protected]:26:54)
                                    Up on my refund flipkart staff are doing time pass 4 incidents closed. I will post it on some consumer forum with email chain if refund not issued immediately

                                    Amount debited from my bank account, payment done on flipkart site. If seller received or not received is not my problem. Why will bank address this problem? Did flipkart staff check whether refund is made or just replying some template responses? Do you have any transaction reference for refund made to me? Check with bank and ensure refund is made.

                                    Below statement is listed in flipkart website.
                                    https://www.flipkart.com/helpcentre?catalog=55c9c6edb000002e002c1701&faq=55bf507...
                                    In the rare event of the amount not being credited by the date promised, you can contact us as we will work with the bank to get it done.

                                    Rs9, 9999 to be refunded immediately to my account.

                                    Order 'od[protected]'
                                    28th aug incident: in[protected]
                                    28th aug in[protected]
                                    27th aug incident: in[protected]
                                    7th aug incident: in[protected]
                                    Oct 13, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 31, 2018
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Verified Support
                                    Sep 09, 2018
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Customer raised a complaint stating that the amount has been debited from customer account, however, the order was not confirmed. We have interacted with the customer and informed that the amount has been reverted back to the customer account. Hence, closing the complaint from our end.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Shikha Khatry
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Aug 28, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Pune, Maharashtra, 412207
                                      Website: Flipkart

                                      Order no : od[protected],

                                      Delivery address
                                      Nishant ahuja
                                      A2/203 nyati elan, bakori road wagholi, pune - 412207, maharashtra

                                      The rakhi which i ordered, was not delivered instead of that some other low price rakhis are delivered. The payment was made with order by debit card.

                                      I request you to look into this matter because this type of carelessness is not expected by such a trusted platform. And i request to compensate my lost by refunding my amount.

                                      Pfa: photo of my order, delivered product, and the bill.
                                      Oct 10, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 31, 2018
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Verified Support
                                      Aug 31, 2018
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Customer raised a complaint stating that the product delivered was different from what was ordered. We have interacted with the customer and informed that seller can accept a return only if the product should be in unused condition. Customer said she will not be able to return the product. Hence, closing the complaint form our end.
                                      Flipkart customer support hasn't contacted me. So how could you state this "Customer said she will not be able to return the product" such type of explanation. Very much disappointed by this type of service by Flipkart.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        M
                                        from Ranaghat, West Bengal
                                        Aug 28, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 743165

                                        Against order : od[protected], product : samsung 275 l frost free double door 3 star refrigerator on 17th august i have paid rs.26, 498.00 through bajajfin but flipkart not able to deliver product in time, so i cancelled my order and claim my refund but my amount not refund till now.

                                        My finanser m/s bajajfin will deduct money from my bank account from 02.09.2018 on-words.

                                        We already informed your representative and she assured me refund will be initiated and will reflect in my account before 02.09.20
                                        18.
                                        Kindly confirmed.
                                        Oct 1, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Aug 29, 2018
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it.
                                        Verified Support
                                        Aug 29, 2018
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        Customer raised a complaint regarding the refund of the order. We have interacted with the customer and informed that refund has been completed by the seller and one refund will reflect by September 06, 2018 and another refund will reflect by September 10, 2018. Hence, closing the complaint from our end.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit