Verified Support
May 17, 2019
Flipkart Customer Care's response Customer raised a complaint regarding the product delivered. We regret to inform that as the product was delivered to customer on January 15, 2019, as per the sellers 10 days replacement policy we shall not be able to accommodate customer request for return of the order. Requested customer to contact brand authorized service for further assistance. Hence, closing the complaint form our end.
May 19, 2019
Updated by jitendra singh rajpoot मार्क की वाशिंग मशीन ली थी जिसका
Order id: od[protected]
Order date:[protected]
Invoice date:[protected]
Pan: aagcc4236p
Cin: u74900dl2016ptc291626
Bill to
Roshni singh
C/o advocate jitendra singh
Near narsingh mandir khiriya
Ward bina, bina.
Bina 470113 madhya pradesh
Phone: [protected]
जो की मेने शादी में गिफ्ट दी थी जो की ख़राब हो गई है
चालू करते है तो आवाज आती ब्लोअर काम नहीं कर रहा है
ये मशीन अभी इंदौर में है
इनका पता है - asf-28 indus seteligh green city
Devas naka lasudiya thana indore m. P.
Upendra singh mob [protected], [protected]
मशीन को से ठीक जल्दी से ठीक कराने का कस्ट करे धन्यवाद
सर जो आप 10 days replacement का कह रहे है मुझे मशीन बापिस नहीं करना उसे सही करवाना है तो में iआपसे नहीं कहूंगा तो किसे कहु आपका है मार्कQ COMPANY आपका है Tieup है तो आप मेरी complain उनके द्वारा Solve करवाइए इस जवाब से आप हमारी समस्या से पल्ला कैसे झाड़ सकते है lअतः
मशीन को जल्दी से ठीक कराने का कस्ट करे धन्यवाद
MARQ COMPANY के सर्विस प्रोवाइडर को इंदौर एड्रेस पर भेजिएगा
And I have money Flipkart gift card