Havells — Miscommitment and Bad Services

Dear Sir,
मैंने 10 जनवरी 2022 एक Havells Rigo मॉडल का जूसर मिक्सर ग्राइंडर ख़रीदा था। जिस दिन से मैंने ख़रीदा है उसी दिन से मुझे प्रोडक्ट में problems होने लगी। मैंने कई बार लगभग 8 से 10 बार कम्प्लेन की, executive भी कई बार आया पर मेरी प्रॉब्लम हल नहीं हुई।
सर्विस centre के लोग बार बार प्रोडक्ट ओके का फीडबैक देकर मेरी कम्प्लेन canceled कर दे रहे हैं।
अतः आप से निवेदन है कि मेरे जूसर को या तो सही किया जाय और अगर नहीं कर सकते तो उसे वापस करने कि कृपा करें।
अगर आप लोग ऐसा नहीं कर सकते कृपया मुझे बता दीजिये कि मुझे क्या करना चाहिए RTI की मदद लूँ या फिर उपभोग्ता फोरम की।
Now again I am requesting you to change my product.
MY complaints - 1- Juicer is not grinding correctly.
2. dirt (Pulp and juice) spreads very badly.
3. After juicing Vestige comes out too wet.

Thanks and Regards
Devendra Kumar
Reg. Mob No. - [protected]
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Havells India customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Havells India
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    51%
    Complaints
    1219
    Pending
    0
    Resolved
    603
    Havells India Phone
    +91 17 2423 2401 [Chandigarh]
    +91 28 1248 1112 [Rajkot]
    +91 14 1391 4645 [Jaipur]
    Havells India Address
    QRG Towers, 2D, Sec- 126, Express Way, Noida, Uttar Pradesh, India - 201304
    View all Havells India contact information