Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Apr 29, 2026
Complaints 32948
Resolved
18420
Unresolved
14528
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 1175

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
H
harishkumar233
from Delhi, Delhi
Aug 10, 2017
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 122001

I have applied in HDFC bank for home loan with application no S.no[protected].. my application n has been closed due to bank norms and my loan not approved. my amount has been detected from my account. Now i am following continues but not getting any response for refund my amount rs 6654.

its has been already communicated to loan dept team but not getting any response. because they are saying it will be take care by other person..
Sep 11, 2017
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Aug 10, 2017
Updated by harishkumar233
I have applied in HDFC bank for home loan with application no S.no[protected].. my application n has been closed due to bank norms and my loan not approved. my amount has been detected from my account. Now i am following continues but not getting any response for refund my amount rs 6654.

its has been already communicated to loan dept team but not getting any response. because they are saying it will be take care by other person..
Verified Support
Aug 11, 2017
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Harishkumar,

It remains our priority to redress your concerns. We would request you to post the details of your concern at
http://bit.ly/1GG54RP to help us address the same effectively.

Regards,
Team HDFC Home Loans
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    L
    lokesh buddepu
    Aug 10, 2017
    Report
    Copy

    Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500081
    Website: Payzapp

    I got 5000/- rupees deduction from the payzapp, but money is not added to my wallet.

    This happened on the 10th day of august 2017

    Customer service is completely bad.

    Please look into this issue and try to refund my money.

    My payzapp number :[protected]

    My contact number : [protected]

    My mail id : [protected]@gmail.com

    Thanks & regards,
    Lokesh.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      O
      Om Vats
      from Kargil, Jammu and Kashmir
      Aug 10, 2017
      Report
      Copy

      Address: Gurgaon, Haryana, 122001

      My name is Om Parkash, cell no is [protected] my CIBIL record showing unnecessary loan amount around 5, 80000 Rs. This loan amount not belong to me, as per CIBIL they collected this information from HDFC bank, I went to HDFC bank why they provide fake information about me to CIBIL, I need the Loan on urgent basis but due to that 5, 80000 loan already shown in my CIBIL record I can't avail the loan facility request to HDFC bank and CIBIL pls don't keep the fake information due to which people get in trouble, if this will not get solve within a day will attempt suicide, HDFC bank & CIBIL will be responsible for the same, I try to contact to CIBIL but they decline my call, ‬
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        Vinod.Gandla
        from Chennai, Tamil Nadu
        Aug 10, 2017
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Hello,
        On 9th August, i transferred 5000 rs to a wrong icici account from my hdfc payzapp account.
        It was supposed to be sent to my account[protected] but it got transferred to another account[protected].
        Transaction id[protected]nG76wK1
        I visited both the banks and told them the incident in details.
        But no bank is ready to take the responsibility and solve the issue.
        Icici bank customer care gave me the details of account but said as hdfc is the initiator of the transaction, they have to raise the request.

        Hdfc bank said, as the transaction has completed, they can not raise the request and icici bank has to support.

        Please help me and refund the money or at least contact to that person and ask him to send it back.
        Sep 23, 2017
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Aug 23, 2017
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Customer,

        We are looking into the issue and will respond to you with e-mail reference number[protected] within 2 working days.

        -Bejoy
        HDFC Bank Customer Assistance
        Dear Customer, (Vinod.Gandla )

        We regret the inconvenience caused. We request you to email us your concern with your contact details on [protected]@icicibank.com. Please mention the UID (insert post ID here) in the subject line of your email. Our official will assist you.

        Regards,
        ICICI Bank Customer Service Team
        Dear Customer, (Vinod.Gandla )

        We regret the inconvenience caused. We request you to email us your concern with your contact details on [protected]@icicibank.com. Please mention the UID (a4dr21) in the subject line of your email. Our official will assist you.

        Regards,
        ICICI Bank Customer Service Team
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Aakkiibb Yousuf
          from Gandarbal, Jammu and Kashmir
          Aug 10, 2017
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 190002

          Sir, i dont want this membership i am not interested the HDFC first should tell their customers to activate membership or not pleas cancell my membership as i am not interested

          Please cancell it asap i just not even received my credit card and you debited it please cancel my membership

          Name Akib Yousuf
          Relationship No-2512674
          City-Srinagar JK
          Aug 7, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Dear Akib,

          Greetings from OneAssist...!

          We deeply regret for the inconvenience caused to you.

          As per your request, we have cancelled your plan vide service request No. 2249501.

          The refund will be processed in bank/card account from which the amount has been debited. It takes 7 to 8 working days for the refund to reflect in your bank/card account.

          Should you require any further assistance, please reach us at [protected]@oneassist.in or[protected].

          Regards,

          Deepali

          Team OneAssist
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            K
            Kaleja
            from Mumbai, Maharashtra
            Aug 10, 2017
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Please reverse the payment made today on 10th August 2017 for the INR 5199 and INR 6099 to Education_ccavenues_co. as I realised it as a fraud as they are continuously requesting to make payments even after making above payments.

            They have sent me another request to make a paymen of 8720 which i have not processed.

            I declare that I have not availed any service in lieu of payments made.

            Thanks
            Iqbal
            Sep 11, 2017
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 11, 2017
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            Request you to write to [protected]@hdfcbank.com along with ur complete issue, account/card and registered contact dtls with ref ID-TTU[protected] in the subject line. Will get back to you.

            -Bejoy
            HDFC Bank Customer Assistance
            I wrote to you on [protected]@hdfcbank.com please check..

            Best regards
            Iqbal
            Kaleja's [Complaint's author] reply, Aug 17, 2017
            No response from you please check n revert
            Thanks
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              K
              komala.k.
              from Bengaluru, Karnataka
              Aug 10, 2017
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Bangalore, Karnataka

              HDFC ATM — Money not dispensed but amount debited from my S.B. account No: [protected]


              on January 11, 2017

              I am komala, having account in Allahabad bank, Hanumanthanagar branch. @ 5.30 to 6.30 pm ON 11th January 2017. I tried withdrawing money from HDFC ATM in chamarajpet, 7th cross between 3-4th main of Rs. 4, 000/- (4 transactions @ Rs.4, 000/- each transaction). from 1st transaction I have not received money from the machine but the amount got debited from my account. I did not know how to get back the money. Can any one help the procedure to get my money.
              Sep 11, 2017
              Complaint marked as Resolved 
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Aug 11, 2017
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              With reference to your complaint regarding a debit placed on your Allahabad savings account in spite of non dispensation of cash from an HDFC Bank ATM. Please follow the below process for claiming the funds:

              1. Submit a complaint /dispute letter with the issuing bank [ i.e Allahabad Bank ] branch where you hold the savings bank account.
              2. The issuing Bank will then raise a charge back dispute / query on us (HDFC BANK) seeking the disputed transaction status.
              3. If the transaction stands valid as per your claim, the funds will be returned to the issuing bank, which would be credited to your account by your respective bank.

              Assuring you of our best services always.

              -Anay
              HDFC Bank Customer Assistance
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                N
                Nitesh Porecha
                from Delhi, Delhi
                Aug 10, 2017
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 400615

                Hi Team,
                I have closed my credit card in the month of January'17, by paying all dues inluding all late payment charges, but till date i have not received NDC for the same, further, also the same card is still showing active in my CIBIL score which impact my cibil data and further loan eligibality.

                My contact details and card details are as below:
                4 digit of my credit card number were 5809, customer ID 31771647.
                Conrtact# [protected]
                Name: Nitesh Porecha
                Sep 16, 2017
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 16, 2017
                HDFC Bank Customer Care's response
                Dear Customer,

                This is with reference to your concerns raised regarding your credit card account. In this regard, you may look forward to receiving a response on your recorded email ID in 3 business days and request you to bear with us in the interim. In the event you seek any further clarification regarding your card account, please feel free to write to us at: [protected]@hdfcbank.com. Kindly note the query reference number for this correspondence is [protected].

                -Anay
                HDFC Bank Customer Assistance
                Aug 20, 2017
                Updated by Nitesh Porecha
                Kindly update the status what are you doing on my complaint . Not heard any thing from bank.
                Sep 24, 2017
                Updated by Nitesh Porecha
                Not resolved no intimation received.
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  G
                  Giridhar Borke
                  from Pune, Maharashtra
                  Aug 10, 2017
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 411039

                  I am cheated by HDFC Agent Name Satish Mali( Mob. No: [protected]) by giving HDFC CLASSIC ASSURE PLUS POLICY (Number:[protected] instead of investment plan.

                  Later I came to know by reading policy documents. he is employee of Agency.
                  Name: Probus Insurance Broker Limited
                  Address: Plot no J-1 Cama Industrial Estate, Wallbhat Road, Goregoan (E), Mumbai, Maharastra.
                  License No: 150
                  Contact Details: [protected]

                  HDFC Agent Satish contacted and convinced me to purchase investment policy, which will give 12% fixed return. I asked him for written documents. He told me that you will receive document and if you want you can cancel it.

                  As I received hard copy of policy number: 19437219 on 20th Jully 2017, I observed that there was no mention about 12% written and it was not investment policy. I immediately contacted Agent Satish to cancel policy. Agent assured me that he will cancel policy and it will take 8-10 working days to get back my money.

                  After 10 days on 30th Jully 2017 I again contacted him to cancel policy. He told me that it will take 5 more days. On 4th Aug 2017 I contacted him for same but he was not answering call.

                  Same day I reached to HDFC Bank at Bund Garden Pune. Bank person told me to go HDFC LIFE INSURACNE office. I went to HDFC LIFE INSURANCE office at Shivaji Nagar, Pune. I told them entire story and asked them to cancel my policy but they told me that your free look period has been expired yesterday and can not cancel policy.
                  Sep 11, 2017
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 11, 2017
                  HDFC Life Customer Care's response
                  Hi, we request you to write your concern to [protected]@hdfclife.com for further investigation. Thanks - HDFC Life
                  My feb 2017 reciept is not come in my email and not last three deaitls showing in my acount
                  HDFC Life Customer Care's response, Aug 18, 2017
                  Hi, kindly write your request and do elaborate your query via email to us at [email protected] from your registered Email Id. This being the third party platform, customers are requested not to share any of their confidential details here. Hence, do let us know your exact query via email. It will be checked and addressed.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    D
                    Diana Kalaivanan
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Aug 10, 2017
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: 600089

                    Hi,

                    My food plus card is damaged, i am a cts associate, could you please block the card and issue the new card. Also my old card has balance money in that account around rs 400.

                    Could you please transfer the amount in the new card. I am waiting for you response.

                    The food card number is : [protected]

                    Please resolve this matter asap.

                    My email : [protected]@gmail.com
                    Sep 11, 2017
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Aug 11, 2017
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    We express our inability to process your request basis your post on Social Media. You are requested to contact our Phonebanking number and place request for the same. Alternately, you can also visit our nearest branch and submit request. Kindly visit the following URL to access information for the complete address and contact details of our Branches as well as our PhoneBanking numbers:

                    http://www.hdfcbank.com/personal/find-your-nearest/find-nearest-branch

                    http://www.hdfcbank.com/personal/find-your-nearest/find-phone-banking

                    -Anay
                    HDFC Bank Customer Assistance
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Sarbjit Singh Maan
                      from Jaito, Punjab
                      Aug 10, 2017
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 143001

                      I, sarbjit singh, asi, have a salary account no. [protected] with hdfc, majitha road, amritsar. On 4.8.2017 i went to the above said branch to deposit the cash.in a long queue of customer i reached to mr. Swati arora, teller. She refused to deposit the cash and misbehaved with me. Meanwhile mrs. Sumona mohindru and a person sitting on the seat of mr. Rohit sharma came to meet and started hitting and quarreling with me. I was shocked on the behavior of the branch staff and their such kind of behavior depressed me deeply. You can enquire all this matter on the cctv footage on 4.8.2017.

                      Kindly look into the matter and take strict action against mrs. Swati arora and mrs. Sumona mohindru.

                      Hoping for quick action

                      Sarbjit singh
                      [protected]
                      [protected]
                      Sep 14, 2017
                      Complaint marked as Resolved 
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Aug 14, 2017
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,
                      We affirm that at HDFC Bank Limited, we are working continuously towards providing quality service to all our customers. We assure that HDFC Bank at all times acts with diligence, in good faith, and in no manner prejudicial to the interest of its customers.

                      It is most unfortunate that, despite our good intentions and endeavors, you have had to undergo some discomfort as the branch's systems were down at that point of time.

                      We also understand that our Branch Manager had already spoken to you the same day and addressed your concerns. For any further assistance, please feel free to speak to our Branch Manager Mr. Parvesh Srivastava on [protected] /[protected].
                      -Manoj
                      HDFC Bank Customer assistance
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        rossu1986
                        from Noida, Uttar Pradesh
                        Aug 10, 2017
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: New Delhi, Delhi, 110059

                        My payzapp mobile no: [protected]. I have done transactions on[protected] to my credit card to the payzapp wallet. Money deducted from my credit card and not reflected to the payzapp wallet.

                        I am trying to call customer care but always getting busy.

                        Here is the my transaction details:

                        Your icici bank credit card xxxx4001 has been used for a transaction of inr 5, 000.00 at payzapp (August 04, 2017; 09:58:50 hrs.). Available credit balance on your card is rs. 17, 308.25 and total credit limit is rs. 69, 000.00.

                        Please make them to refund my money asap.

                        Regards
                        Roshan mishra
                        [protected]
                        Aug 10, 2017
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 16, 2017
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        We understand that you had initiated load transaction of Rs.5000/- on[protected], and the same was refunded to your account on[protected]. The refund details are given below.

                        Transaction Type :Refund
                        Refund Time : 09-Aug-2017 20:59:38
                        Amount : 5000.00
                        Acquiring Reference Number :74799207216000980527023
                        Card Number : 4375 xxxx xxxx 4001

                        -Bejoy
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        My name is Sandeep R. Medh. Account No. is [protected]. Send me new cheque book, my old book if finished. please urgent process.

                        My Phone no is [protected]
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          mohannag8822
                          from Chennai, Tamil Nadu
                          Aug 10, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 560024
                          Website: www.hdfcbank.com

                          This compalint is regarding my credit card. I had a credit card with this worst bank in the year of[protected]. I have made complete payment including interest and cancelled it.

                          I got a confirmation message to my registered mobile number. I thought that the process was completed and my cibil will be updated from your bank side. When I applied for a new credit card in july 2017 with the same bank(hdfc), they said that the cibil score was not updated from the credit card department also old credit card details are still reflecting in my account. I was shocked and i don't have any idea about it. Hence, i shared my concern here.

                          Kindly check and do the needful.

                          Regards,
                          NAGESWARARAO
                          Sep 10, 2017
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Aug 10, 2017
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          Request you to write to [protected]@hdfcbank.com along with your complete issue, card and registered contact details. Please mention Ref ID- TTU[protected] in the subject line for me to track your mail & assist you better.

                          -Bejoy
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Aug 10, 2017
                          Updated by mohannag8822
                          Hi Bijoy,

                          Thanks for your prompt reply,

                          As per our discussion, I have updated my credit card and mobile number details. I Hope this will be resolved asap.

                          Thanks and regards,
                          Nageswara Rao
                          Aug 18, 2017
                          Updated by mohannag8822
                          Hello,

                          I have requested for the cibil and credit card cancellation details. But your bank provided information about credit card cancellation reason.

                          Thanks for your blind support.

                          Your first reply:

                          Dear Mr.Nag,

                          This is with reference to your e-mail dated August 10, 2017 regarding your application for HDFC bank credit card with reference number [protected]S2.

                          We take this opportunity to confirm that your request is under review and we will respond to you with details within 2 working days. We appreciate your patience in the interim.


                          2nd reply:
                          On receipt of your query, we have taken a detailed review and wish to re-affirm that your application has been reviewed in line with Bank's internal credit policy which is based on a combination of financial and related criteria. As informed earlier, the credit process includes a combination of address/telephone verifications, credit bureau reports and document verifications.

                          We deeply regret to inform you that we are unable to approve your application as it does not meet the above mentioned internal criteria of the bank. Please be assured that our inability to approve the credit card application does not reflect in anyway on your credit standing or your financial stability. We would be pleased to provide any other assistance/service that you may require.


                          I give up and i dont want to continue any relationship with this bank. I WILL JUST GO AHEAD AND CLOSE SALARY ACCOUNT.

                          Your support literally sucks just shut down your bank.

                          Thanks and regards,
                          NAGESWARARAO
                          Hi, I tried to card swipe Rs 1240 with Hdfc debit card in New Delhi Jangpura Bhogal Date on 30/07/2017 But my transaction failed show But amount has been deducted from my account and has not credit yet kindly do the needful and what to do enclosed some detail tid no DL003742, STAN- 001594. Date 30/07/17, time 7:34:24 pm
                          I have registered my number in DND.

                          HDFC is the only bank with keeps ignoring this and disturbs through calls.

                          Everytime I block the number, they call me from new new numbers.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          2 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            mohannag8822
                            from Chennai, Tamil Nadu
                            Aug 10, 2017
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 560100
                            Website: www.hdfcbank.com

                            This compalint is regarding my two wheeler loan. I had a auto loan with your bank in the year of[protected]. I have made complete payment including interest.

                            I got no objection letter as well as the message to my registered mobile number. I thought the loan closure process was completed and my cibil will be updated from your bank side. When I applied for a personal loan with the same bank(hdfc), they said that the cibil score was not updated from the loan department also loan and the check bounces details are still reflecting in my account.

                            Kindly check and do the needful.

                            Regards,
                            NAGESWARARAO
                            LOAN account NUMBER[protected]
                            Sep 11, 2017
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 11, 2017
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            We take this opportunity to clarify that all Banks are required to provide their customer database to regulatory authorities periodically. All financial institutions governed by RBI guidelines update such information to CIBIL (Credit Information Bureau of India). Any cheque bounces, settlement, write-offs etc will reflect in your CIBIL report. This is done in the normal course of business. Hence, the Bank through this, does not attempt to influence any financial institution on their discretion of approval /disbursement of credit. In case of any discrepancy, please email us at [protected]@hdfcbank.com and share us the CIBIL report and specify the same.

                            -Anay
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Aug 12, 2017
                            Updated by mohannag8822
                            Hi Anay,

                            Thanks for your prompt reply,

                            I agree with your point. As per the Credit Information Companies (Regulation) Act of 2005, CIBIL cannot modify any information in the database without confirmation from the relevant Credit Institution. Credit Institutions has to submit data every 30-45 days to CIBIL. But, you are failed to update that.

                            Hence, I would request you to update the same asap. So that it will be helpful for your customers and your indias number one bank's reputation.

                            Hope you understand this.

                            Thanks and regards,
                            Nageswar.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              P
                              Prafful3197
                              from New Delhi, Delhi
                              Aug 10, 2017
                              Report
                              Copy

                              Address: Meerut, Uttar Pradesh, 250001

                              I have a current account number [protected] in the name of jagdish prasad and sons. I applied for cash credit facility in your bank and the same was given for rs. 60, 00, 000 but i was not able to use it because my signature was not updated in your records and still you debited my account with rs. 29031.
                              This is not correct as i have not used the limit and you are still debiting the interset. Please refund back the money asap as it is very depressing and if much time is extended i will have no othe option but to take will have to take legal action against the bank.
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              My account no.is [protected] Name is Sandeep R. Medh. send me new cheque book, my old book if finished pls urgent process.
                              Dear All,

                              I have availed jumbo loan, but i want to prepayment now as unable to pay monthly installment going forward, so my request is to waive off prepayment charges on that jumbo loan,
                              So that i 'll be obilized to you

                              Anup Bajaj
                              It's insane how you get treated to close your own account when you are not happy about the services! People here never consider your request from other branch !!! They are working only as a branch specific and not for the name HDFC!!!'
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              3 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Alaukik Verma
                                from Noida, Uttar Pradesh
                                Aug 9, 2017
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I made a transaction on idea website with payzapp mvisa on 8 june 2017 and the transaction got failed and the amount was deducted then after giving proof to payzapp support that the transaction got failed (like submitting the copy of mail forwarded by idea cellular confirming failed transaction) the payzapp confirmed me on 22 june 2017 that the money would be refunded in 5 working days after a week when i called they said that money will be refunded in 45 days.. but till date money has not been refunded.. and in fact payzapp team do not reply back to the email send to them.
                                i am attaching the phoyo of email send to me by idea confirming failed transaction and the email send to me by payzapp team about money refund.
                                transaction amount-148
                                Sep 16, 2017
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 16, 2017
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                That sounds concerning.​ For us to look into this matter, request you to please share your registered contact details & transaction details on the below link:http://bit.ly/2aJ9wGW

                                -Bejoy
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  B
                                  bhushanmayekar
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Aug 9, 2017
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 400042

                                  Hi hdfc team

                                  I have a salary bank account with hdfc bank kurla branch. I have been charged with -9039 for not maintaining minimum balance. After generating statement, nowhere i am able to see this charge.in my new company i am unable to use this account as this will be deducted from my new companys salary. Please help me here.

                                  From what i heard from internet, this charge is not correct and rbi has banned it.
                                  Sep 10, 2017
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 10, 2017
                                  HDFC Bank Customer Care's response
                                  Dear Customer,

                                  I request you to share your account details and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                                  -Bejoy
                                  HDFC Bank Customer Assistance
                                  My account no is [protected] Name is Grishma S. Medh, send me new cheque book my old book if finished please urgent process.

                                  My Phone No. is [protected]
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    J
                                    jaba prabhu
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Aug 9, 2017
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Bangalore, Karnataka
                                    Website: www.hdfcbank.com

                                    Hi,

                                    This is regarding my personal Loan in HDFC bank. They gave a worst experience to me.

                                    I have applied for Rs.200000 as loan amount and the same has been approved, but the bank as disbursed only Rs.73000, they have collected all docuents and cancelled cheque.

                                    When i tried to contact the executive who was in charge . he is not responding now.

                                    i need help.

                                    I advice never take loan from HDFC
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      U
                                      Udit Pathak
                                      from Lucknow, Uttar Pradesh
                                      Aug 9, 2017
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Lucknow, Uttar Pradesh, 226010

                                      The customer care service is as # and low level as it can get. I have been trying to complain about a missing sum of 10000 rupees that was not withdrawn still showed debited from my account. There is no one who is even registering or less listening to the problem. The are dissconnecting calls and being rude. This is unruly and wasteful behaviour.
                                      Sep 11, 2017
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 10, 2017
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      I request you to share your account details, transaction date/amount and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                                      -Bejoy
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Was paying my Airtel mobile bill through online.Money got deducted and transaction failed on Airtel Citrus. Please refund and revert my money back to my account.

                                      Date: 08 August 2017
                                      Website: Airtel Citrus
                                      Amount:393
                                      Bank transaction id : [protected]
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Anil Kumar Bankra
                                        from Budaun, Uttar Pradesh
                                        Aug 9, 2017
                                        Report
                                        Copy

                                        Respected sir,
                                        One transaction was done of amount rs 6351/ from amazon on 02/08/2017 without informing me. Also, there was no password send on my mobile for this transaction. I have blocked my card as this message comes on my mobile. Please take precaution so that this will not done in future and reverse this transaction.
                                        Card no-[protected]
                                        Thanks
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit