Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 501

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
Balmukund nuval
Feb 25, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: P-402 Ashray Platina, Behind Arrya villa, Ahmedabad, Gujarat, 382480

Hello team,

I hdfc fastage and i have recharged it by fastage app using upi option.
I have not received any update by message and mail. I am not able to check my balance as well.

My rfid is :[protected]

Please check and let me know my wallet id.

One more thing my registered mobile number is : [protected] and it is not showing in your system.

Please do the needful.
Mar 30, 2020
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 25, 2020
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

Please email at fastag.[protected]@insolutionsglobal.com or reach Fastag Team directly at [protected] for better assistance.

-Anay
HDFC Bank Customer Assistance
I have purchased a iphone 11 using my HDFC debit card where i was promised a cashback of Rs.6000.
I have been mentally harassed by the recovery agency team asking to pay the amount now which is not possible to pay a huge amount immediately, I asked them for some more time but they reached my work place and started harassing the employees... This has been an absolute mental harassment
I have my saving account in your bank that is HDFC
And some amount has need dedicated from my account without all notice...
by saying that

PUR ADJ IT

Can I get my amount back as what is this and how you can ..
Myself Hemanth Yerrabati, working in Hyderabd tcs.
I forgot the pin of my food plus card, also i'm not receiving any sms alerts.
Now i need to check my available card balance.
Could you please suggest some way to check my balance.
Could you please give further assistance on the above issue.

Card no: ending in 9391
I have purchased mobile from reliance digital on 12/11/2019.
I have not received my cashback till today.
it had been more than 90 days

RELIANCE DIGITAL AHMEDABAD
Mobile no:[protected]
Dear team
Kindly cancel my subscription with immediate effect & credit the money which debited by hdfc credit card
Helpful
Found this helpful?
6 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    T
    Feb 25, 2020
    Report
    Copy

    Address: 700135

    The managing director
    Hdfc bank ltd.
    Bank house, shivsagar estate,
    Dr annie besant road,
    Worli, mumbai - 400018.

    Malpractices by builders m/s bshdpl of “sukhobristi” project at new town, kolkata

    Sirs,

    M/s bengal shapoorji housing development pvt. Ltd. (Subsidiary of shapoorji pallonji co ltd) in 2007 had been allotted 150 acres of land at aa-iii, new town, kolkata by west bengal infrastructure development corporation ltd for construction of mass housing project. As per agreement with wbhidco, m/s bshdpl was supposed to build around 20, 000 flats in 9 phases. Hdfc bank had entered into tie-up arrangement with m/s bshdpl for sanction of housing loan to the apartment allotees.

    But even after 12 years since start of the project, so far m/s bshdpl has been able to complete only the first 4 phases and complete handover of apartments to the allotees of first 4 phases only. All kinds of construction works are stalled for over a year now. They have even shifted all kinds of construction equipments from the site. A single visit to the site will reveal the true picture. Now the “sukhobristi” project has turned into a fraudulent scheme by m/s bshdpl, who are deceiving gullible public with misleading advertisements of lottery schemes for flat distribution. Actually they are diverting funds of home loan borrowers to overseas bank accounts and tax havens.

    Soon this sapoorji group will be in the news for all the wrong reasons. “sukhobristi” project and sapoorji real estate will be added to the list of fraudulent builders like unitech, dhfl, amprapali etc. Several court cases have been filed in the consumer forum for delay in handover of apartments. Few of the home loans have already turned “npa” at other banks. Local officials of m/s bshdpl like mr rajnikant chaturvedi (@[protected]) and mr rana gupta (@[protected]) are not traceable over last few months. Moreover this m/s bshdpl have even altered the clauses of the tripartite agreement to suit their needs without any knowledge of the bank or borrowers. Registration of sale deed is pending for months, even though m/s bshdpl has already taken the amounts intended for stamp duty and other registration related expenses.in these circumstances hdfc bank is expected to act ethically and not haunt lower and middle-class home loan borrowers for repayment of home loan dues of apartments, whose handover are long overdue, due to no fault of the borrowers.

    However hdfc bank is still releasing home loan installments to this builder without any verification of the actual construction work undertaken.in some instances this m/s bshdpl have even claimed multiple installments in a single month, contrary to the agreed upon terms & conditions of disbursement of installments after verification of floor-wise constructions of the allotted buildings.

    Please initiate measures immediately for physical verification of the construction site and stop release of any further funds till completion of actual handover of apartments of phases whose delivery deadlines are already over. More importantly seek legal recourse against this defaulting builder in case normalcy of the construction process is not restored soon to protect the interests of the bank and its borrowers.

    Thanks & regards,
    Sunil yadav
    Aa-iii, new town
    Kolkata-700135.

    Copy for information and necessary action:-

    1. Shri shri sunil mehta
    Chief executive, iba.

    2. The banking ombudsman
    Rbi kolkata & mumbai.
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      SantoshMadiwal
      Feb 25, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Prakashanagar, 560021

      Hi team,

      My hdfc saving account have issue, account number is [protected] and available balance is showing negative (-). I have transferred the account 12 950rs to my hdfc bank on 6th feb 2020 but it also showing negative mode why? Kindly clarify the same.

      In my hdfc account showing -20713.43 rs why.

      Request you correct the same it very helpful for me.

      Regards,
      Santosh m
      Mar 27, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 25, 2020
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear Customer,

      We are working on your concern vide Ref ID:[protected] and will revert to you within 3 working days.

      -Nadia
      HDFC Bank Customer Assistance.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        Harshad Prabhu Desai
        Feb 25, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 403702

        Im an employee of hdfc bank for last 4 years currently working as a branch manager, hdfc bank has been treating not just me but my fellow bms as their slaves. Yes, slaves is the right word. Everyday we are being called and thrashed like anything i have recording of the calls and i will send this recording to labour office also to mr. Aditya puri.
        Top management should not forget that whatever name they have made is bcoz of the hard work of the ground level staff. Targets are there we have no problem but they should also understand that we are also working towards acheiving it, continues nagging wont help, it just worsens the situation, trauma and tiredness
        We know what to do, we know the ground level situation, ask us dont assume from the top and declare the judgement.
        We are being forced to sell life insurance, even if the customer doesnt want to buy it, if we do not sell it we are being bashed
        Are we bankers or insurance agents???
        Top management should understand, shouting on us will only make things worse
        Mar 30, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Feb 25, 2020
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Sir,

        Please share your employee code, supervisor's name, office location & contact on exit.[protected]@HDFCBank.com. We'll get back.

        -Preethi
        HDFC Bank Customer Assistance
        I have applied hdfc fastag through online, The reference number of the application is HR[protected],

        I did not receive the fastag yet and also did not received any communication from bank side.
        Car dealer has issued HDFC Fastag at the time of delivery. After that I have registered online. Now neither login nor recharge. No error in the screen.
        On the same page after clicking on any link also.
        Hello in my hdfc account 1180rs is in hold regarding some MIrevenue Hold through GEFU, how can i get my money back, few days back it is 590 and today it is 1180, can any one please look into it and resolve it asap.

        I kindly request HDFC customer support to look into this issue and resolve this
        Hello team
        Kindly cancel my subscription with immediate effect and credit the same to my card. Without my prior permission how can you debit to my credit card, kindly reverse the same immediately
        Helpful
        Found this helpful?
        4 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          C
          Charan Kawal
          from Hyderabad, Telangana
          Feb 24, 2020
          Report
          Copy

          Address: 500075
          Website: FasTag.hdfc.com

          I have applied for fastag via hdfc bank in nov-2019 by paying rs 500 as bank charges and on 15-nov-2019 i got a sms confirmation that my wallet is created and rs 200 is added to it, i am able to check same on hdfc fastag portal and recharge the same as well. But unfortunately i have not received my fastag even after 3 months of wallet creation, i have made numerous calls to customer care and every time they say you will be getting your card in a weeks time, many weeks passed but my wait is not getting over.

          Who from hdfc ltd can help me in resolving this?
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Feb 25, 2020
          HDFC Bank Customer Care's response
          Dear Customer,

          Please email at fastag.[protected]@insolutionsglobal.com or reach Fastag Team directly at [protected] for better assistance.

          -Anay
          HDFC Bank Customer Assistance
          Feb 25, 2020
          Updated by Charan Kawal
          I am trying to reach them from past 3 months but nothing is working out, I request you to cancel my wallet id so that I can apply from Axis bank from where I already got tag in less than 2 weeks for my other vehicle.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            B
            Babachari
            Feb 24, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: H. No Mazal Vaddo Anjuna Bardez, North Goa India, North Goa, Goa, 403509

            Hello
            Myself sandesh chari
            The amount of inr 2345.72 is showing on hold mirevenue hold through gefu held by hdfc. I want to know for what reason the amount has put on hold. Although i had cleared my credit card installment now credit card is no in use too. The card has been blocked from long days passed. Kindly put note on my problem and assure me.
            Apr 1, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Feb 26, 2020
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            With regard to your credit card, we request you to contact our Debt manager at[protected]/41467902

            -Zubin
            HDFC Bank Customer Assistance
            Hi,
            Myself aakash Jagtap
            Amount of rs 1008 has put on hold at 17.01.20 from my account without any reason. When did it will be cleared?
            I want my money back asap
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sameer687
              from Mumbai, Maharashtra
              Feb 24, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              I have received one advitaisment on my instagram (The ridge wallet) this was verified site i was just surfing, i got a massage without any otp your you've spent rs. 10342.15 on hdfc credit card xx6270 at amz*the ridge i haven't any order ridge, i got a mail thanks sameer we have received your order.

              I was mailing despite form mail i'd cc. [protected]@hdfcbank.com i was bounce. Please check and refund my money 10342. Thank you
              Mar 30, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Feb 25, 2020
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              We sincerely regret the inconvenience caused. This is not the experience we want you to have. At HDFC Bank, it's our endeavor to understand your needs and provide you with the highest level of service. Please click on https://bit.ly/2Lzhyn3 and share with us the e-mail id from which you have sent the mail. Please mention reference number TT[protected]
              along with the requested details for us to help you with the solution.




              -Nadia

              HDFC Bank Customer Assistance
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                RAGHUNATHA
                from Pune, Maharashtra
                Feb 24, 2020
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 560019

                This is reference to the HDFC LIFE Group credit protection plan as per the following details

                1. master policy holder: Bajaj Finance limited
                2.master policy No: PP000086
                3.Certificate No : 4040HL35535322
                4.Cover type: Sigle type
                5.Date Of Commencement:27/02/2017
                6.Date of Termination: 26/02/2025

                The above policy has been taken to cover the Housing loan from Bajaj Finance limited
                since the Housing loan has been prepaid & closed in the month of Dec 2019 surrender value of the Policy has not been settled even with repeated reminders to HDFC Life.

                regards
                RAGHUNATHA.V
                [protected]
                NO 256/10, SRINIDHI APTS
                4TH MAIN ROAD K G NAGAR
                BANGALORE-560019
                EMAI:[protected]@gmail.com
                Apr 7, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 04, 2020
                HDFC Life Customer Care's response
                Hi, kindly inform the customer as your concern is related to group term insurance plan kindly inform the policyholder to write to us at [protected]@hdfclife.com from registered email id.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Sameerjiyaan1
                  Feb 24, 2020
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I haven't recieved refund for failed txn worth 375.
                  There was 9 txns. Got refund of 6 txns but payment of 3 txn still pending.
                  I did txn on 23rd january. And its been more then 1 month and refund not recieved yet.
                  Registered email id with payzapp : sameeralipachpahar+[protected]@gmail.com

                  Payzapp isn't responding clearly regarding this concern.
                  Payzapp txn id: 83800599
                  Aug 6, 2021
                  Complaint marked as Resolved 
                  Dear Customer,

                  We apologize about your recent experience. Please share your registered contact details and transaction details at the below given link. http://bit.ly/2aJ9wGW with the ref ID PZ[protected] in the comment box for us to track it.

                  -Anay
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    ramana12345
                    Feb 24, 2020
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Hi, i got a call from hdfc agent to apply for a hdfc credit card. I have applied credit card and i have received the card with the limit of 48000.

                    I have made transacation 48000. I thought this is normal credit card like other banks. But it is automatically converted to emi with out information.
                    I didn't get a call from bank. Without permission it is converted to emi.
                    Who will pay emi amount bank has to pay emi amount.
                    This is not fair with out informing to customer amount has been converted to emi. I didn't get any message also for this emi conversion. Please look into it please do the needful.

                    [protected]
                    [protected]@gmail.com
                    Mar 27, 2020
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Feb 25, 2020
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    We wish to inform you that as per the product feature, •All transactions of ₹10, 000 and above will be auto converted to EasyEMI for 9 months (Processing Fee of ₹99 + GST and ROI of 1.67% per month will be levied). Please visit the following link for further clarification. http://bit.ly/2HRM87d

                    -Nadia
                    HDFC Bank Customer Assistance
                    Google pay ke dwara ek payment ki thi joh glt ho gyi h mere vastav nahi ka tha aur glti se hdfc se ho gya jo ki amount 400 hai aur uska utr no.Your a/c no. XXXXXXXX0998 is debited for Rs. 400.00 on[protected]:42:01 (UPI Ref no[protected]. Ye amount mujhe cancel karwani thi agar aap isse wapis kr sake toh aapki ati mehrbani hogi dhnyawad
                    Why my amount 150 rs detected I want reason and refund my amount
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    2 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      danishahmeddx
                      Feb 24, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: VILLAGE GHISSUPURA POST OFFICE DHANPURA HARIDWAR, Haridwar, Uttarakhand, 249404

                      In 2018 my salaried account opened but in some condition i could not convert my other salary account to this hdfc account and now my balance is in negative and im not in any condition to pay that negative balance. I already lost 1k in hdfc bank when i didnt know about all maintenance balance thing. Pls let me know how to close this negative balance account?
                      Apr 1, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Feb 24, 2020
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      Let us look into it for you. Please click on https://bit.ly/2Lzhyn3 and share your complete concern. Please mention reference number TT[protected] along with the requested details for us to help you with the solution.

                      -Bejoy
                      HDFC Customer Assistance
                      Payment done by bank but your site not received
                      202.12rs
                      Date:-27/11/2019 12:00:00
                      Credits card :-4477********1396
                      My car-DL8CV2511 was passing through Rohod toll plaza on 18 February, 2020 at 17:09:31. But the amount was deducted twice 60+60 in just two seconds at 17:09:33.Please look into the matter and refund the amount 60 as soon as possible.
                      The Bank has charged me Rs 1000+ for Depository charges and other on Demat account which isn't used by me. Please take the needful action or let me know what needs to be done from my side. Reference Number as provided by the bank and I attached all screenshot

                      Looking forward to cooperation from HDFC Bank and team
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      3 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        vilastile
                        Feb 24, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 04 mittal park appt near rto nashik, Nashik, Maharashtra, 422004

                        Dear sir/mam,
                        I am from nashik is holding car loan account :43639553 and my cid ; 41075281.
                        Now already a period of more than 3years i have repaid emi's regularly.
                        Also i proudly wanted to mention that i am customer of hdfc for consecutive third car. Keeping a good record. Only noe 2 to 3 emi have bounced by only a fractional time of hours due to salary late deposited.
                        My request is plse consider overall period record. And please waive those foreclosure charges that has been asked at bodhalenagar branch nashik. Please help me sir. So that i will keep in always with hdfc bank in future also. Next car will also be purchased with your hdfc bank loan. Send me some emi to put in front of them as proof for waiver.
                        Regards,
                        Vilas tile
                        Mo no. [protected] email; vilas. [protected]@gmail.com
                        Apr 2, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Feb 25, 2020
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        We understand that you have also raised your concerns at Loansupport vide Reference Number[protected] and you will receive a response from them to your e-mail ID within 5 working days. Your association is greatly valued by the Bank and will spare no efforts to resolve the matter quickly. Looking forward to your patience and cooperation in the interim.

                        -Nadia
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sachin Sonkatale
                          Feb 24, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          My name is sachin sonkatale. I use hdfc bank credit card since four to five years. I used it to it's limit. I am making minimum due payment from last three years. And in last few months i paid some amount to reduce the principle. I had bought mobile also on credit card. But i have niticed that it principle is not reducing. I think they had cheated me.
                          Mar 27, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 24, 2020
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          With regard to your query on credit card please feel free to contact our Phone Banking officers at any of our Phone Banking numbers mentioned in the following URL https://cutt.ly/Br9rwmI

                          -Zubin
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            Kirit@123
                            Feb 23, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: ATPO MOTIREL EAST TQ FATEPURA DI DAHOD, Panchmahal, Gujarat

                            Hello sir,

                            Please send me a copy of the "no objection certificate" for the settlement that was done on my hdfc bank credit card# #-2475
                            I would also request you to please clear my name from cibil as the settlement was successfully closed in a single payment. My details are mentioned below.

                            Name: kiritkumar katara
                            Credit card number : #-2475
                            Mo. No. [protected]
                            Pan: bnzpk8428h
                            Mar 31, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Feb 26, 2020
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            We request you to contact our Debt manager at[protected]. Alternatively, please feel free to write to us at PriorityRedressalRPM.[protected]@hdfcbank.com, we shall assist you.

                            -Nadia
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              shohamteb
                              Feb 23, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Ambience Mall, Gurgaon, Haryana

                              Cashback of 1500 rs not received on purchasing mi phone. The date is 14th december 2019. The transaction id is 13116480 at sneh communications new delhi at mi store in ambience mall.

                              It was promised that cashback of inr 1500 will be provided but so far nothing has been received on my account and it has been more than 1.5 months. I also have a copy of the bill.
                              Mar 26, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 23, 2020
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              We can help you with that. Please click on https://bit.ly/2Lzhyn3 to submit the last four digits of your Credit Card No., along with the registered mobile number & email ID for further assistance. Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via e-mail.

                              -Anay
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Aniket Tiwary
                                Feb 23, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Dhanbad, Dhanbad, Jharkhand, 828129

                                Sir, i am aniket i get call from naukari.com that my profile is selected by hdfc bank for office staff job. They ask for 1399 rupees for process fee. They tell that bank will call you that you are selected for interview. Bank call me. Then they ask for money i give him money by phone pe app. Sir i am very poor my condition is not so good please do something. I am single person who want employment. Please do something.
                                Apr 1, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Feb 23, 2020
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                HDFC Bank doesn't charge applicants any recruitment fee for gaining employment / ask you to deposit any money for giving you job offers; authorize any third party (such as vendors, placement services, recruitment agencies, etc.) to make any employment offers to applicants/candidates and does not collect any fee/registration/recruitment charges, etc for referring and placing applicants/candidates with them. If any such entity fraudulently representing HDFC Bank approaches you, please refrain from responding to them and do not pay any fee/charges/payment to them.

                                -Manoj
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  0
                                  007Sunnyrai
                                  Feb 23, 2020
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I had purchased an 2 iphone 11 pro max 1 iphone 11 pro and 1 apple watch series 5 using hdfc cashback offer on 14/10/2019
                                  The offer stated that within 90 days the cashback will be credited in the bank account but it's already 128 days yet i have not received the cashback and hdfc helpline are not providing sufficient details
                                  Its a fraud!
                                  Hdfc bank is a scam...
                                  My email id [protected]@gmail.com
                                  Nov 14, 2020
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Cashback received
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Feb 24, 2020
                                  HDFC Bank Customer Care's response
                                  Dear Customer,

                                  Kindly write to us at https://bit.ly/2HPQSKU along with the offer details to enable us to check and assist further. Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via e-mail.

                                  -Zubin
                                  HDFC Bank Customer Assistance
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    ravikiranvaddi
                                    from Chennai, Tamil Nadu
                                    Feb 23, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Term life policy was chosen by self on nov' 2019 and the payment was made in nov'19, but since i had rejected the proposal by hdfc life in dec'19, the refund should have been received by me long back, but even after 2 months my refund is not received and the customer care is quoting the same phrase every time i contact them, instead of resolving the issue. Request a speedy action on the same.
                                    Mar 30, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Feb 28, 2020
                                    HDFC Life Customer Care's response
                                    Hi, kindly inform the customer to address any unresolved concern of policyholder kindly inform the policyholder to write to us at [protected]@hdfclife.com from registered email id.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Shayam Sundar
                                      Feb 22, 2020
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 9/46, Subulakshmi Nagar, Manikapuram, kundrthur., Chennai, Tamil Nadu, 600 069

                                      Sir, my hdfc credit card debt rs 2000 some amount no any information before renuval, and lost year all so debited rs2000some amount iam called your customer service i tell him to do not renuval my membership. Thay said this time only 1000rs balance amount credited to your account. But no credit my a/c. So this year also debited amount so please don't renuval my membership. Pls return my money.
                                      Apr 1, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Feb 25, 2020
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      As per our records, your credit card ending 5645 has been issued to you as a priced card. However, the renewal fee will be auto reversed when your card usage spend during the previous 12 months period exceeds Rs. 50, 000.00. Our records indicates that you have not used the card for transactions as per the spend criteria. We regret our inability to accede your request for reversal. We request you to use your credit card for the aforesaid spend limit to get the renewal fee waiver on future renewals.




                                      -Nadia

                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        G
                                        Gorisha Soni
                                        Feb 22, 2020
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 182 Soni Maheshwari Bhawan, Ganga Sagar A Karni Palace Road, Vaishali nagar, Jaipur, Rajasthan, 302021

                                        Vehicle is at home but i am going to chomu from my two wheeler & register mobile no. Is with me & amount has been deducted from fastag wallet without fastag qr code at toll plaza manesar.

                                        We received message today i. E[protected] for this deduction.

                                        Please find below attachment for more details:-

                                        Vehicle no.:- rj14ca4990
                                        Customer id :[protected]
                                        Wallet id:- [protected]

                                        Thanks & regards
                                        Govind maheshwari
                                        (Hdfc bank customer)
                                        Apr 1, 2020
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Feb 22, 2020
                                        HDFC Bank Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        Please email at fastag.[protected]@insolutionsglobal.com or reach Fastag Team directly at [protected] for better assistance.

                                        -Anay
                                        HDFC Bank Customer Assistance
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit