Hero Motocorp — Bike parts / bike service related issues
S
Sonu Agarhari
Mar 6, 2022
Mar 7, 2022
This thread was updated on Mar 7, 2022
Address:
Pasupati
स्पीड मीटर नहीं चल रहा था जब मैं सर्विस स्टेशन गया तो उन्होंने बोला कि तार टूट चुका है तो मैं यह जानना चाहता हूं कि हीरो कंपनी रेपुटेड कंपनी है उसका 2000 किलोमीटर पर तार टूट गया और हीरो एक इतनी अच्छी कंपनी थी यही सोच कर मैंने बाइक ली थी लेकिन वापस कि कस्टमर सर्विस जो एजेंसीज को देती है इतना खराब बिहेवियर है कि आपका दोबारा जाने का मन नहीं करेगा मेरा सेकंड टाइम भी है अगेन एक्सपीरियंस खराब रहा है जो काम मैंने बोले छोटे-छोटे वह भी नहीं कर रहे थे बाकी वहां के सुपरवाइजर और मैनेजर का जो रिप्लाई आया है इस बात पर वह यह था कि सर आज संडे है तो भीड़ ज्यादा है और फिर ज्यादा है तो इसका मतलब आप काम सही से नहीं करेंगे तो मैं इसी बात को अब तक पहुंचाना चाहता हूं कि इस चीज को देखिए सो ₹100 ₹200 के लिए आपके कस्टमर सर्विस खराब कर रहे हैं धन्यवाद
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Hero MotoCorp customer support has been notified about the posted complaint.
We are extremely sorry for the inconvenience caused. We request you to share your Registered Mobile Number / VIN (Vehicle identification number), Bike Model Name and Dealer details with us on app.[protected]@heromotocorp.com for our representative to connect with you.
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
We are extremely sorry for the inconvenience caused. We request you to share your Registered Mobile Number / VIN (Vehicle identification number), Bike Model Name and Dealer details with us on app.[protected]@heromotocorp.com for our representative to connect with you.
Regards,
Team Hero MotoCorp