Claimed

Ibibo Group / Goibibo Complaints & Reviews

1.8
Updated: Sep 2, 2026
Complaints 5170
Resolved
1771
Unresolved
3399
Contacts

File a complaint to Ibibo Group / Goibibo

Having problems with Ibibo Group / Goibibo?

File a complaint and get it resolved by Ibibo Group / Goibibo customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Ibibo Group / Goibibo reviews & complaints page 96

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
Sep 21, 2020
Report
Copy

Dear ibibo team,

I have paid the airtel dth bill of rs. 710/- through airtel app app on 21/09/2020, with the help of my federal bank net banking but app says failure of payment whether my amount is debited from account, i think its stuck on the gateway, so please process the refund to my account.

Reference no.: 67448217
Transaction type: shopping mall payment
Plz find attachment for your reference.
Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    Devi Lal Choudhary
    Sep 21, 2020
    Report
    Copy

    Address: India

    My name is devilal. I booked my ticket. But i did not get any confirmation email and also my amount has been deducted.
    Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      J
      jijin2013
      Sep 21, 2020
      Report
      Copy

      Address: al ghobra

      Dear sir/madam

      Please find the attached ticket copy and kindly refund the money of one way side because of i am traveling one way side only
      Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        amitgec2006
        Sep 21, 2020
        Report
        Copy

        I have booked indigo flight with pnr pgtsuc and due to national lockdown flight was not operational.

        I am trying to utilize the refund amount of rs.5448 from airlines and i am not able to utilize this.

        Booking email :[protected]@gmail.com
        Contact :[protected]

        Passengers: rupam kumari and saarthak jha
        Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          D
          Deepak Kusuma
          Sep 21, 2020
          Report
          Copy

          I have booked the international flight ticket from goibibo on 12/3/2020 for the travelling date 08/04/2020 beacuse of covid-19 the lockdown imposed and unable to travel. I want to cancel my ticket than i called several times to goibibo customer care and emailed too but the numbers are not working as well as email too.

          I request to please help me to get my money back to my concerned account

          Thankyou,

          My ticket details as mentioned below:

          Apr 08, 2020

          Air india

          Ai962

          Economy

          Nbo

          Terminal 1b

          11:30

          6h 0m

          Bom

          Terminal 2

          20:00

          Jomo kenyatta international, nbo - chhatrapati shivaji airport, bom
          Name

          Mr deepak pentayya kusuma

          Type

          Adult

          E-ticket no.

          [protected]

          Name

          Mrs moona deepak kusuma

          Type

          Adult

          E-ticket no.

          [protected]

          Name

          Master nevaan deepak kusuma

          Type

          Infant

          E-ticket no.

          [protected]
          Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            TravelHung
            Sep 21, 2020
            Report
            Copy

            Although the airline indigo has a credit shell enabled for pnr zklifg goibibo has no option of letting us use it or do a refund.

            I believe this is deliberately done by goibibo goi should look into this scam!!
            Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              Vandana Bherwani
              from Mumbai, Maharashtra
              Sep 21, 2020
              Report
              Copy

              Address: A 51 ajit colony ratanada

              I have booked the train ticket on 26th aug 2020 for which was not confirmed and got canceled due to wait listed after the chart preparation. Got the message from irctc in 28th aug that they have credited back my amount in ibibo group account for which ibibo group has not refunded back in my account since 20 days. According to them on their app it is mentioned that the trip is completed. Are they out of their mind how come a passenger travel in wait listed online ticket. Attaching the screen shot for further ref. I need my money with full interest.
              Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Akhil Bassan
                Sep 19, 2020
                Report
                Copy

                I already submitted a complaint. But i cannot comment on it... What the heck... Scammers everywhere, goibibo is a # company. I don't care about the refund anymore, i will also viral the # they did...
                Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                Customer satisfaction rating is fraud... It can't be 0
                Akhil Bassan's [Complaint's author] reply, Sep 20, 2020
                Pending Percentage can't be 0
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  jeetrathod01
                  Sep 19, 2020
                  Report
                  Copy

                  It has been almost 5 months that i have been waiting to get a refund for a flight that was cancelled by airline during lockdown airline pnr aijhkz (Bangalore - vadodara) journey date 16th april 2020 booking date 4th april 2020.
                  I have made at least 500 calls to your customer care number but in vain. Indigo has already processed the full refund on 5th may 2020 from their side but i don't know what fun is goibibo.com getting out of holding my amount.
                  Your smartbuy customer care ([protected]) number is also a sham. The moment one selects the option to check the status of refund, the call gets disconnected immediately. If you want, i can record a video trying to do this. So basically one has to navigate using some other menu option to reach your rep.
                  Could you please clarify as to how long should i wait to get back
                  My money???
                  All the touch points with goibibo.com just add to one's frustration.
                  Thanks for making the process of getting the refund so agonizing! I am pretty sure you must have trained your team pretty hard on how not to help the customer.
                  Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    Rahul Katiyar 2013
                    from Jaipur, Rajasthan
                    Sep 19, 2020
                    Report
                    Copy

                    Address: HNO-187 Scheme-10B Triveni Nagar Gopalpura Bypass Road Jaipur

                    I have booked air india ai 9687 flight from jaipur to agra for 24 august 2020 from goibibo app.

                    Booking id:
                    Gofldmtand42f4d[protected]

                    Flight got cancelled due to operational reasons. I have submitted refund request immediately on goibibo through app. However as mentioned by goibibo, no one has contacted me. When i looked into app, "cancelled status" changes to "completed trip". When i tried to reach contact support, its routed to gia bot and i see no option to contact on call support (Contact support not taking complaints and routing to app trips section), no email customer support and i have no way to track the progress or status of my cancellation request till date.

                    I tried to reach real human support but there is no option.

                    Kindly initiate the refund as the air india cancelled the flight for all passengers.

                    Attached documents for reference.
                    Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                    Sep 19, 2020
                    Updated by Rahul Katiyar 2013
                    Kindly assist and help to get refund of RS 1529.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      Z
                      Zeeshanhafsa
                      Sep 19, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Dear team,

                      Ref no: name : zeeshan shaikh
                      Mobile no. [protected]

                      With reference to above mobile no. Id i have booked ticket from your go ibibo app yesterday of mr. Ibrahim ansari and it was round trip of mumbai to ajmer going details is flight name spice jet 07:20 hrs, 23 sep 2020 // 15:50 hrs, 23 sep 2020 and return details is 16:15 hrs, 25 sep 2020 // 22:05 hrs, 25 sep 2020 first for booking this ticket i had made payment but payment has been deducted and ticket didn't get booked and i have not received this amount back so please do the needful.

                      Thanks & regards
                      Zeeshan shaikh
                      Oct 1, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      REFUND RECEIVED THANK YOU
                      Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        I
                        Inderpreetjoga
                        Sep 19, 2020
                        Report
                        Copy

                        Address: Gurugram

                        Sir i have booked a ticket from indore to delhi for 26 sept. 2020 with pnr no. Tlxzdd whose timing was 8.30 am to 9.55am with flight number uk914. This flight was rescheduled on 8.30pm to 10pm. Since i have another connecting flight on 26sept. 2020 at 2pm. So i called the airline the rescheduled my ticket for 25sept. 2020 whose timing was 8.30pm to 9.55pm on 12september 2020. When yesterday, i called the airline they said your ticket has been cancelled by travel agency. I have not requested for any ticket cancellation. This is done without asking.in goibibo ticket is shown confirmed on the 26 september2020. I am really in trouble coz airline said ticket is cancelled. I dont have money to book it again. Please help me by issuing me that ticket so that i can reach at my destination timely. My email id is [protected]@gmail.com
                        Mobile no. [protected]
                        Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Pulak Roy CCU
                          from Kolkata, West Bengal
                          Sep 18, 2020
                          Report
                          Copy

                          Address: 7P, B.D.M.B. Bye Lane, Kasba

                          Booking id: n6ezjmf7j
                          My kolkata - bangalore - srinagar, indigo flight dated 23rd may 2020, got cancelled due to country wise lock down situation.in may 2020, indigo refunded the complete booking amount to goibibo as i booked ticket through goibibo website.

                          Since then i am chasing goibibo for refund of the amount which suppose to be credited in my original mode of payment but till date they have not yet refunded the amount.

                          I have attached the snapshot of goibibo app, where it mentioned that the refund had been initiated and the amount (Inr 13968) would be reflected in account (Citi credit card 5734) by 31st august 2020, which did not happen so far (18th september).

                          I logged a complain in their official complain register portal (# ref. Res7183205) on 3rd september 2020 at 12:51 pm ist but till date there is no response.

                          Almost 15/20 times tweeted from my tweeter account @pulakroy_ccu but they did not took any action.

                          I would like to request you to look into the matter, they are simple cheated many consumers like me.
                          Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            anshuvyas
                            Sep 16, 2020
                            Report
                            Copy

                            Flight cancelled by the airline due to Covid-19 booked through Goibibo. I don’t see the refund or credit in our Goibibo account.
                            Booking ID - GOFLIBDDE[protected]
                            Applied for refund in April 2020 and have yet not received any refund! It’s been 5 months and the Goibibo team still says that they’re waiting fof refund from the airline!
                            This is ridiculous!
                            Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              mayureshwagh
                              Sep 16, 2020
                              Report
                              Copy

                              I had a booked a bus ticket on 16th sept 2020 from bangalore to pune. The amount got deducted from my account but the ticket is not generated. Kindly resolve the issue.
                              Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                              The issue is resolved. Thank you so much for your support.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Veera Loha Krishva
                                Sep 16, 2020
                                Report
                                Copy

                                Dear sir,

                                I am try to reschedule my ticket from chennai to patna. The amount was debited from my account but amount not yet received in my account.

                                Booking details
                                Goibibo booking id: goflde[protected]
                                Pnrno:a8ndwc
                                Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Akhil Bassan
                                  Sep 16, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  I had a flight ticket booked through goibibo pnr is jqng7b which cancelled later on. The refund is yet not processed from goibibo. I checked with airlines and they confirmed that the refund has been sent to goibibo but it is still not credited to my account. Please help to get the amount refunded. I tried to contact them on messenger last week and got the confirmation that the refund is initiated. When i am asking for the arn/brn, there is no response seems like it is yet not processed.

                                  Thanks!
                                  Akhil
                                  Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                                  When someone update...
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    pawan05
                                    Sep 15, 2020
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: 18th Floor-Tower A,B and 19th Floor-Tower A,B,C, Epitome Building No.5, DLF Phase III, Cybrcity Haryana-122002

                                    Sir i booked spicejet flight through goibibo from mumbai to kolkata. Date of journey was on 15 jul 20 (Pnr: vbp75j) but flight got cancelled due to lockdown. I contact to spicejet and they informed me that they have refund fully of rs 19759.00 as a credit sale but it was refund to goibibo. I called to goibibo as the credit sale amount was only 16147.00 and they accepted that they will refund it within 45 days but they are not responding now. No service on service helpline.
                                    Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Sep 28, 2020
                                    Updated by pawan05
                                    They deleted my complain without refund. They asked me for proof but my recorded call has deleted. If I can resort then only I can approach them.
                                    Sep 29, 2020
                                    Updated by pawan05
                                    sorry sir the above update sentence was for Vedanu.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Rolandodemelo
                                      from Pune, Maharashtra
                                      Sep 15, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Phi[protected]
                                      16/08/2020 ibibo otc no[protected] payment / cn[protected] / [protected] -175.00

                                      Phi[protected]
                                      17/08/2020 ibibo otc no[protected] payment / cn[protected] / [protected] -175.00
                                      Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                                      PHI[protected]
                                      17/08/2020 IBIBO OTC NO[protected] payment / CN[protected] / [protected] -175.00
                                      The above 17th Aug transaction amount is refunded, thanks.

                                      But the 16th aug transaction of similar amount is not refunded details given below

                                      PHI[protected]
                                      16/08/2020 IBIBO OTC NO[protected] payment / CN[protected] / [protected] -175.00
                                      I am not able to revert on my complaint... Goibibo is ###
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Ankit Untwalia
                                        Sep 14, 2020
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Head Office Address : ibibo Web Private Limited, 4th Floor, Pearl Towers, Plot No 51, Sector 32, Gurgaon

                                        We have received a confirmation from airlines that my refund is successfully credited to goibibo's account but still goibibo is not refunding the amount and saying it is pending with airlines. I have email from airlines where they have said it is successfully credited to your travel agent. Please see below extract of email fro airlines.

                                        Further my booking reference number is :- gomupkgeccff80966421

                                        Dear ankit untwalia,

                                        We’re sorry that we were unable to reply to you in a timely manner.

                                        We reviewed your feedback and investigated your reservation t8f84v. However, we found that you’d already had your ticket refunded.

                                        Your ticket has been issued by a travel agency. Accordingly; if you booked your ticket from a travel agency, every transaction related issue has to be handled by your agency also.

                                        We would like to inform you that all the announcements and the course of action are communicated to our affiliated agencies. They will be able to reach the information pertaining to your particular booking.

                                        Thank you for your understanding.

                                        Sincerely yours,
                                        Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit