[Resolved]  Ibibo Group / Goibibo — communication

Address:Bundi, Rajasthan, 323801

सर,
मे जितू शर्मा निवासी बूंदी राजस्थान ने 09/10/17 को goibibo से कोटा से जोधपूर राजस्थान का टिकिट (दिनाक 22/10/17) का करवाया था /
मुझे goibibo से मेसेज भी प्राप्त हुआ / जिसकी डिटेल है
Goibibo M- Ticket
Kota - Jodhpur
Payment Id-GOBUSAND170f610d51
PNR-TS[protected]CBRR/60989/JDPR-01
Travels - Jaisrinath ji ki
Bus Type- Non A/C Seater/Sleeper (2+1)
D.O.J. -2017/10/22
Dep. - Time - 22:30 hrs
Seat No - E
Boarding Pt - Near Pankaj hotel
Add.Opp.Mayur cinema Nayapura Kota,
Contact [protected] Thanks for using Giobibo.com

लेकिन मेरे बूंदी राजस्थान मे उसी दिन कुछ काम आ गया था / तो मेने जो कांटेक्ट नंबर इस टिकेट मे दे रखे है उसपर कांटेक्ट किया और उनसे बोला कि मेरा बोर्डिंग कोटा नहीं बूंदी रहेगा / तो Jaisrinath ji ki ट्रेवल्स कार्यालय से मुझे बताया गया कि ठीक है और ड्राईवर या उसका हेल्पर आपसे कांटेक्ट करलेगा /
मेरी तरफ से ओके हो गया /
लकिन फिर 9 बजे कार्यालय से फ़ोन आया मेने बूंदी बाईपास के लिय बोल दिया उन्होने हा बोला और बोला ड्राईवर या उसका हेल्पर आपसे कांटेक्ट करलेगा /मे फ्री हो गया फिर मे गुरुद्वारा बूंदी आ गया और बस का इन्तेजारकरने लगा / लकिन मेरे को रहां नही गया और मेने 10.30 पर वापस कार्यालय कोटा मे कॉल किया उन्होने ने फिर यही बोला बस वाला आपसे बात करलेगा फ़ोन से, मेने फ़ोन कट करदिया और मे वेट करने लग गया / इन्तेजार करते करते 11.45 हो गये थे लकिन बस वाले का कोई फ़ोन नही आया फिर मेने बूंदी गुरूद्वारे के पास नवरंग travles वाले से पूछा तो बताया गया बस तो निकल गई/मेरे पास अब कोई आप्शन मही रहा फिर एक पाली जाने वाली बस आई मे उसमे बैठा और जय श्रीनाथजी कि बस ड्राईवर के नंबर नवरंग ट्रेवल्स वाले से लिय और उसके फ़ोन किया तो ड्राईवर ने बोला मे नसीराबाद मिल जावौंगा/ मे उस पाली वाली बस मे बैठ गया और केकरी पंहुचा और ड्राईवर के फ़ोन किय बात हुई और ड्राईवर ने बोला मे वेट करलूँगा नसीराबाद मे वह पहुचा देखा वहा कोई बस नही है और मेने ड्राईवर के फ़ोन किये ( 15 कॉल मिनिमम )
लकिन ड्राईवर ने फ़ोन रिसीव नही किया और मे नसीराबाद मे beawer (अजमेर) पहुचा /और वहा देखा जोधपुर के लिय कोई बस नही मे 5 बजे तक वह इधर से उधर भटकता रहा और मे अभी 10 बजे मेरे घर पंहुचा और मेरी तबियत भी ख़राब हो गी जी कारण मे ऑफिस भी नही जा पाया /तो सर आपसे निवेदन है कि आप उपयुक्त निर्णय ले और मुझे जो मेरा नुकसान हुआ है वो भुगतान करे/ भविष्य मे ऐसी गलती न हो जिससे pessangers को तखलीफ़ and मनीwaste न हो /
ड्राईवर के नंबर [protected]

धन्यवाद

Jitu Sharma
[protected]
[protected]@gmail.com
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Nov 29, 2017
Complaint marked as Resolved 
Ibibo Group / Goibibo customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 23, 2017
Ibibo Group / Goibibo Customer Care's response
Dear Mr Sharma,

Greetings from Gobiibo

We regret for the inconvenience caused to you, please refer to the terms and conditions below where the goibibo is not responsible for any service issues related to Bus.

BUS BOOKING TERMS
APART FROM THE GENERAL TERMS AND CONDITIONS THE BELOW MENTIONED ARE THE SPECIFIC BUS BOOKING TERMS.
GOIBIBO RESPONSIBILITIES DOES NOT INCLUDE
The bus operators bus not departing / reaching on time.
The bus operator's employees being rude.
The bus operators bus seats etc not being up to the customer's expectation.
The bus operator cancelling the trip due to unavoidable reasons.
The baggage of the customer getting lost / stolen / damaged.
The bus operator changing a customer's seat at the last minute to accommodate a lady / child.
The customer waiting at the wrong boarding point (please call the bus operator to find out the exact, boarding point if you are not a regular traveller on that particular bus).
The bus operator changing the boarding point and/or using a pick-up vehicle at the boarding point to take customers to the bus departure point.

Thanks and Regards
Tushar Kaushik
Customer Delight Team
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Ibibo Group / Goibibo
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    35%
    Complaints
    5117
    Pending
    0
    Resolved
    1767
    Ibibo Group / Goibibo Phone
    +91 12 4674 9000 [CEO]
    +91 92 1302 5552 [Goibibo]
    Ibibo Group / Goibibo Address
    5th Floor, Good Earth City Centre, Sector-50, Gurgaon, Haryana, India - 122018
    View all Ibibo Group / Goibibo contact information