Independent TV — my all channels closed even transponder also closed

 
6 Reviews
Sh. Chander has patwari, Rohtash jaglan wali gali, Krishan pura panipat 132103, Panipat, Panipat District, Haryana, India
 DISH NEWS on Jun 25, 2019
मैने सितम्बर 2018 में इंडिपेन्डेन्ट टीवी खरीदा था जिसमे की मुझे 1 साल तक सभी चैनल्स ओर अगले 4 साल तक फ्री टू एयर चैनल्स मिलने थे । लेकिन फरवरी 2019 से इन्होंने चैनल्स देना बन्द कर दिया कभी स्टार के चैनल्स बन्द हो जाते तो कभी ज़ी ओर कलर्स के। आज की डेट में सभी चैनल्स बंद हो चुके है। करीब 15 दिनों से टीवी बन्द है। और कंपनी डेट पर डेट बढ़ाये जा रही है कि इस डेट को शुरू हो जाएगा। आपसे अनुरोध है कि इसके खिलाफ कड़े से कड़ा कदम उठाया जाए। धन्यवाद ।

Complaint comments  5 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Independent 📺 DTH not working properly before approximately 2 month some days work hd channel. At least total close all channels and sit down tottaly so I refund my money because Independent tv not satisfy customers so I refund my money
Refund money refund money
Model:DHA042170
S/N:[protected]
CA ID:042A5095

DishTV Customer Care's response, Jul 5, 2019
Dear Rishi,

We are sad to hear about the experience you had. You can get this channel along with all your other favorite channels as per your wish with DishTV. Kindly share your contact details with us at [email protected]

Regards,
Online Team
DishTV
I i bought this setup Box in 2300 but the service ia very poor. I have never seen a poor service like this. In one month the setup Box is close for 15-20 days and this is the waste of our money. please take action on this company or i want my money back.

Refound Plz sir independent TV stop dth services plz plz refound
Bank deatils
Majidali s nadaf
A/c [protected]
ifsc.SBIN0014777
Branch garag
[protected]

DishTV Customer Care's response, Jul 5, 2019
Dear Mazar,

DishTV can offer you uninterrupted service with customized packs at no extra cost. To know more, kindly share your contact details with us at [email protected]

Regards,
Online Team
DishTV
We do not want to see the independent tv and give me my money refund .Because this connection is stopped across 2 months so i want new connection.Si plz refund my money .
Dear Customer (DISH NEWS),

We are sad to hear about the experience you had. You can get this channel along with all your other favorite channels as per your wish with DishTV. Kindly share your contact details with us at [protected]@dishtv.in.

Regards,
Online Team
DishTV

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Independent TV - my all channels closed even transponder also closed

    Contact Information

    Sh. Chander has patwari, Rohtash jaglan wali gali, Krishan pura panipat 132103, Panipat
    Panipat District
    Haryana
    India

    Add Company Information