Claimed

Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] Complaints & Reviews

1
Updated: Oct 19, 2026
Complaints 10888
Resolved
1838
Unresolved
9050
Contacts

File a complaint to Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC]

Having problems with Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC]?

File a complaint and get it resolved by Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] reviews & complaints page 436

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
pcsingh72
from New Delhi, Delhi
Dec 4, 2014
Report
Copy

Address: New Delhi, Delhi

pnr no [protected] retiring room Jammu book for dt. 14.12.14 but system not book romm and deduct payment four time Rs. 272/- Amt is not return till date. pl. arrange to return amt. Rs. 272/- four time. Regards Prakash chand ph.no.[protected]
Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    Dhirendra Singh Jodha
    from Pune, Maharashtra
    Dec 4, 2014
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Pune, Maharashtra

    I BOOKED 2AC TICKET FROM AJMER TO PUNE FOR TRAVEL ON 7 DEC 2014. THIS TICKET I BOOKED AT PQWL5 AND FEW DAYS AGO IT WAS CONFIRMED BY IRCTC ON WEBSITE AS WELL AS VIA SMS. MY PNR IS AS BELOW S.No. Transaction ID PNR Number Train No From To Date of Journey Reservation Status Date of Booking 1 [protected] [protected] 16209 AII PUNE 07-Dec-2014 Booked 01-Nov-2014 I TRIED CALLING CUSTOMER CARE NUMBERS BUT NO ONE PICKS UP. I SENT 2 EMAILS ON [protected]@irctc.co.in- BUT NO RESPONSE TILL DATE. I HAVE SCREENSHOT OF CNF TICKET AS WELL AS SMS FROM IRCTC THAT TICKET IS CONFIRMED BUT NOW FROM TODAY WHEN I TRY TO PRINT TICKET IT SHOWS PQWL7. I HAVE SENT THOSE IN THE EMAIL TO IRCTC. WHEN I BOOKED TICKET IT WAS PQWL5 AND MOVED TO PQWL1 AND AROUND 3-4DAYS AGO I GOT SMS THAT TICKET IS CONFIRMED AND BASED ON THAT I CANCELLED ALL OTHER OPTIONS FOR MY TRAVEL. NOW CNF TICKET SHOWS PQWL AND I DONT KNOW WHAT TO DO. THIS IS PURE CHEATING..
    Complaint marked as Resolved 
    Got the seat..., ...
    Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
    I was allowed to board the train and given a confirm seat; BUT none was able to clarify WHY the system showed my booking status to Wait List PQWL after CNF? I was told that If it is CNF then dial 139 and confirm back and board the train and u will get confirm seat. However they were not sure why system did this goo[censored]p.
    I shudder to think if system would have done wait listing and would have triggered same status to all nodes then I would not have got a confirmed seat for sure. Thankfully the failsafe on irctc server worked this time.
    Can u plz sort such anamolies in ur systems??
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      abhikbiswas
      from Mumbai, Maharashtra
      Dec 4, 2014
      Report
      Copy

      Address: New Delhi, Delhi

      I have booked an Online Ticket through the IRCTC Official website Dated 29th October 2014 (PNR no.[protected]. Due to Waiting List the ticket didn't get Confirmed. As according to the Official procedure the Refund should have reflected in my Bank A/C after few days, but it didn't happen. So it is requested to take further action in response of my complaint as soon as possible.Thanking You
      Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        rakesh420
        from Delhi, Delhi
        Dec 4, 2014
        Report
        Copy

        Address: Ludhiana, Punjab

        On 03/12/14 I had tried to book a ticket in train no.19611 from REWARI to FARIDKOT for 07/12/14 in SL class the transaction suspended but the amount Rs.361.24 was debited to my Ac.No.[protected]. Which is wrong so kindly credit my Ac. With the same amount immediately.thanks. Rakesh Malhotra ([protected]).
        Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          penumarthysrinivas
          from Nellore, Andhra Pradesh
          Dec 3, 2014
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Hyderabad, Andhra Pradesh

          My name is KIRTI . We were traveling from Secundrabad to Lucknow on Dt : 28/11/2014, by Train no : 12590 . PNR no :[protected], Ticket no : A35347408, A35347409 & A35347410, Coach S9, to attend my brothers wedding at Lucknow . I was sitting on seat no : SU32, suddenly the window came down on my right hand on dt : 29/112014 at around 10 am the pain was very severe, and had swelling on the right hand below the little finger . once i reached lucknow on 29/11/14, i went to doctor, he said to go for Xray, he confirmed that there was a hair line fracture and i had to put POP ( Plaster of Paris ) for 3 weeks . I had to attend wedding with a fractured hand due to the poor maintenance of railways . i am also doing my D Pharmacy in Hyderabad . My children are studying, and my husband has to leave office for 3 weeks and look after me .We had to Under go lot of pain, stress. I request the concerned authority to compensate for the loss due to poor maintenance / negligence of your staff . Kindly do the needful . Thanking You Regards KIRTI cell : [protected] Mail I.D : p.[protected]@gmail.com
          Aug 14, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            K
            kosin25
            Dec 3, 2014
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Pune, Maharashtra

            I have cancelled my 2 online train ticket on 24-Nov-2014 but I got refunded amount for only 1 ticket. But for second ticket also it is showing status as refund which is wrong status. I checked my Citi bank debit card transaction which is showing only single refunded amount 1170. S.No. Transaction ID Transaction Date CancellationID /RefundID Transaction Type Trans.Amt( ) Refund.Amt( ) Bank Refund Status Refund Date 1 [protected] 24-Nov-2014 [protected] CANCELLED 1227.47 1170.0 CITI REFUNDED 25-Nov-2014 2 [protected] 24-Nov-2014 [protected] CANCELLED 1227.47 1170.0 CITI REFUNDED 25-Nov-2014 Please check.
            Aug 14, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
            Its resolved now.. Thanks,
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              AASAD66666
              Dec 3, 2014
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Bareilly, Uttar Pradesh

              sir. I have cancelled the e ticket of PNR NO, [protected] on 02 December 14 at 10:29hrs. the e ticket was for the train on 23Jan 15. I havent recieved my refund amount yet and its 26 th hour after the cancellation. On the refund status they are showing that the refund is approved but the refund date column is left blank. I feel some technical error has occurred. So I request you to make arrangements to refund my amount of Rs.2950 as soon as possible. It frightens me when I see online complaints of people sayin that they havent recieved the money since 9 months.. Pls help me. My Cancellation/Refund id is [protected]. Im attaching the screenshot of my refund status approval which shows refund date nill and email copy of cancelled ticket
              Aug 14, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                W
                wish2all
                from Bengaluru, Karnataka
                Dec 3, 2014
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Mumbai City, Maharashtra

                HI, This is regarding the closed TDR for PNR - ‘[protected]’ and transaction ID – ‘[protected]’ I have booked two tickets from MADGOAN to MUMBAI – PNR TRAIN FROM TO DATE TIME BOOKED TDR DATE & TIME [protected] 12202 MADGOAN PANVEL 10-Nov-14 1:20 AM 29-Oct-14 09-Nov-2014 10:19:47 HRS [protected] 10104 MADGOAN THANE 9-Nov-14 9:15 AM 6-Nov-14 And I have travelled by train No. 10104 with PNR no. [protected]. It is impossible for anyone to travel in the same day with two different trains. I am not sure why it is telling – “Reason for Repudiate TDR: As per chart, passenger has travelled “. There is something wrong and I would like to reinvest on this matter. I request to you please reopen my close TDR, PNR No – ‘[protected]’ and transaction ID – ‘[protected]’.
                Aug 14, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  jibanjyoti das
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Dec 2, 2014
                  Report
                  Copy

                  Address: New Delhi, Delhi

                  i had booked three e- ticked from MARIANI JN(MXN) to HOWRAH JN(HWH) and detail are given below..
                  NAME-PRAVAT KU SAHOO, NALINIPRAVA SAHO and SNEHA PRAVA SAHO
                  PNR no.[protected]
                  Train No. & Name: 15960/KAMRUP EXPRESS
                  Date of cancellation-06-Nov-2014 18:58:07 HRS
                  Cancellation ID: [protected]
                  Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Reetesh Khare
                    from Noida, Uttar Pradesh
                    Dec 2, 2014
                    Report
                    Copy

                    Address: Thane, Maharashtra

                    कम से कम 15 बार ये हुआ आज.… और अक्सर होता है.… Inline image 1 IRCTC सुविधा कम असुविधा ज़्यादा है और आप लोग टका सा जवाब देते रहना कि बेहतर कर रहे हैं.… कुछ बेहतर नहीं है, सब बदतर है.… IRCTC Beta site नाम के लिए, काम वही घटिया सा TATKAL hours में मेन साइट बार बार क्रैश और कितने सारे तो CAPTCHA लगा दिए हैं जिससे मेन काम (तत्काल रिज़र्वेशन) और देर से हो.… कुल मिला के फ्रस्ट्रेशन और निराशा। अब ऐसे में, तारीफ़ क्या लिखे कोई.… शिकायत और कुढ़न ही निकलेगी इस तरह.
                    Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      akula subbarao
                      from Palakollu, Andhra Pradesh
                      Dec 1, 2014
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: West Godavari, Andhra Pradesh

                      t tried to book ticket for 17256 naraspur express from palakol to secunderabad jn on21/11/2014 subject to condition that atleast one lower bearth but it came not available say yes or no, i said no but the amount for rs 2122 was deducted from my debit card as above to your account noxx0789 from pos irctc i have complained to customer care and was told amount will be refunded in 4to 5 working days but till day amount not refunded how did you debit our amount without booking ticket its very bad even though you are not refunding after 11dats
                      Aug 14, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                      t tried to book ticket for 17256 naraspur express from palakol to secunderabad jn on21/11/2014 subject to condition that atleast one lower bearth but it came not available say yes or no, i said no but the amount for rs 2122 was deducted from my debit card as above to your account noxx0789 from pos irctc i have complained to customer care and was told amount will be refunded in 4to 5 working days
                      but till day amount not refunded
                      how did you debit our amount without booking ticket its very bad even though you are not refunding after 11days
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        ashmanarya
                        from Patna, Bihar
                        Nov 29, 2014
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Bangalore, Karnataka

                        I have sent email requested to IRCTC customer care to cancel tickets of all passengers(three) with PNR [protected] and modification of TDR filed online. We (all passengers) could not travel due to two waitlisted and one RAC tickets in Yesvantpur Howrah Duranto express(12246)confirmed after chart preparation. I have wrongly filed TDR for one RAC passenger online thinking that my other Waitlist ticket will be cancelled automatically(waitlist e-ticket rule after chart preparation).But, it is the issue of partly RAC/partly waitlist e-ticket when contacted IRCTC helpline number immediately after TDR filing online. I have sent email immediately as per instruction from IRCTC helpline number to customer care([protected]@irctc.co.in) about TDR modification(cancellation of tickets for all passengers with PNR [protected]). i have sent this email request regarding ticket cancellation of all passengers and TDR modification more than three hours before schedule departure of train as per indian railway refund rule.I have also received acknowledgement from IRCTC customer care within one hour. I didn't receive refund of all passengers with PNR [protected] even after several email request to IRCTC customer care, IRCTC TDR process, railway minister and railway officials. IRCTC TDR process has first delayed my refund for more than five months and then partially refunded(refund for only one passenger) after my several email request.
                        Aug 14, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                        I get an irrelevant reply from IRCTC customer care([protected]@irctc.co.in) . i had sent request regarding ticket cancellation of all passengers and TDR modification filed online more than three hours before schedule departure of train as per indian railway refund rule.

                        So, i am requesting you to please refund all passengers fare (excluding applicable cancellation charges) with PNR [protected] instead of said same answer same story about refund of only one passenger fare.
                        no refund till now even after filing complaint here
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          Megha31
                          from Ponnani, Kerala
                          Nov 29, 2014
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Mumbai City, Maharashtra

                          I am Jayshree Desai. On 28th November, 2014 I boarded train no. 12293 from Lokmanya Tilak Terminus from Mumbai to Allahabad. Travelling with me was a group of 18 other women. Since the time we sat to this morning while I lodge this complaint, the toilet facilities in our compartment are not working. Reason given- water is not there. We approached the TC - G.K. Pandey who kept telling us it will get done soon. We are all in our mid fifties. This kind of inconvenience is impossible for us to bear. This morning finally when we the entire compartment approached the mechanic and the TC they just laughed it off saying we are not responsible. How can a passenger travel for that many hours without using the basic service that we pay for and are entitled to?
                          Aug 14, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            P
                            prabhakar25
                            from Aligarh, Uttar Pradesh
                            Nov 29, 2014
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: New Delhi, Delhi

                            To administrative officer, sir, i want to state that comessum situated on plaform no 1 in old delhi station is charging more than maximum retail price.i order for veg nawabi briyani .it was written on price board 68.00 rs, but they took 74.00 rs and tax extra.all total i paid 85.00 rs .i have copy cash bill. 2nd thing food was foul in smell.worst ever food i took in any railway station.when i told about food .manager told its take away outlet so we are serving such type of food.i was surprised and felt cheated from both side. i m writing a leter to ministry of railway about this corruption. truely speaking i was feeling helpless about it when manager gave me lame exuse. i m also posting on social media, so that every individual should know abut corruption in irctc.
                            Aug 14, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              Vinayak Arora
                              from Noida, Uttar Pradesh
                              Nov 27, 2014
                              Report
                              Copy

                              Address: Saharanpur, Uttar Pradesh

                              Today I was booking online ticket for 28 Nov by train no.13151 from Bareilly (BE) to Saharanpur (SRE). An amount of Rs2063 has been withdrawn from my actt but no ticket generated.Please generate the ticket immediately as i have to go out of station. Thanking You Name-Ashish Arora Ph.Number-[protected] E-mail id-vinayak.[protected]@gmail.com Date-27th November'2014.
                              Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                K
                                KIZHAKKADATHU VENU
                                from Delhi, Delhi
                                Nov 27, 2014
                                Report
                                Copy

                                Address: Mumbai City, Maharashtra

                                Sir, If I am booked through INTERNET one retiring room at any station at early morning 04:00 Hrs. As per IRCTC rule checkout time is every day 06:00 clock. I have to vacate the room before 06:00 clock or extend. This is very difficult to manage. Pl take serious matter. Otherwise no one will come to your retiring room. This is too much. Sir, please revise the rules and regulations. WE ARE WITH YOU Venu Mobile [protected] email ID [protected]@gmail.com
                                Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  T
                                  Titu2
                                  from Pune, Maharashtra
                                  Nov 27, 2014
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Bhopal, Madhya Pradesh

                                  Dear sir, I am ARVIND Shukla, i traveling LTT TO GORAKHPUR bu train no. 11015 kushi nagar exp. on 27-11-4 By sleeper Coach, I am buy more then five eating item by pantry boy all item charge extra money from MRP. I am telling you why charge extra money he is sayings always charge extra money in the train from MRP. Passengers is facing this problem. Regards, ARVIND
                                  Nov 18, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  My mob.7021219645
                                  Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    V
                                    Vinayak Arora
                                    from Noida, Uttar Pradesh
                                    Nov 26, 2014
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Saharanpur, Uttar Pradesh

                                    Today I was booking online ticket for 28 Nov by train no.13151 from Bareilly (BE) to Saharanpur (SRE). An amount of Rs2063 has been withdrawn from my actt but no ticket generated.Please generate the ticket immediately as i have to go out of station. Thanking You Name-Ashish Arora Ph.Number-[protected] E-mail id-vinayak.[protected]@gmail.com Date-27th November'2014
                                    Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Arish786
                                      from Delhi, Delhi
                                      Nov 26, 2014
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: New Delhi, Delhi

                                      Hi I have filed a TDR Registration No: CNR211014W43443 against PNR [protected] on 15th October, 2014. The reason for filing TDR was "Passenger Not Travelled Due To Ticket In RAC After Chart Preparation". After more than a month the IRCTC has Repudiate TDR and mentioned reason "As per chart, passenger has travelled". IT IS A COMPLETE NONSENSE. If IRCTC agent is bit educated then I'd request to please have a look on my Booking details. I have booked next ticket for 19th October (PNR [protected]), train number-12409 and returned back by that train. So how its possible to travel on 15th October as the status updated by TTE was completely incorrect. The TTE must have sold that RAC seat and updated chart for my ticket. The worst part is there is no any dedicated line on customer support for such disputes. TDR Zone: NORTHERN RAILWAY (NR) Arish khan ([protected])
                                      Aug 14, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        ashu_iert
                                        from Durg, Chhattisgarh
                                        Nov 25, 2014
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Allahabad, Uttar Pradesh

                                        Dear Sir As per your policy, if E-ticket is not confirmed than the ticket amount by deducting some transaction charges will refund to the same bank account. I have booked ticket from my IRCTC ID ashu_iert" but ticket was not confirmed and I got the message in my mobile regarding the status of my PNR no i.e RAC . i file TDR with region passenger not travelled due to status of PNR is RAC after preparation of chart .On 21 I received a mail from IRCTC in which they are saying my TDR application is rejected since no remark available in chart . Please do the needful for the same and let by refund. Thanks & Regards, Ashutosh Tiwari..
                                        Aug 14, 2020
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Indian Railway Catering & Tourism Corporation [IRCTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit