[Resolved] Junglee Rummy — not giving winning amount

 
3 Reviews
 Allah Angel on Nov 16, 2017
Hi, my name is zainul abid working as accounts manager.

I think this is a fraud website. I have been playing on this website for more than one year. I made a withdrawal request of rs.2800 on 13/11/2017. But they didn't give the withdrawal money and send me a mail that i am a fraud player. Copy of mail is below. This website should be banned all over india. Otherwise more person will get cheated. Day before yesterday, i deposited rs.1500 and yesterday i won around rs.850 in a tournament of entry fee rs.50. All these money now are in their hands.
Also i have lost a lot of money due to their server disconnection problem. When i complained this, they told me it's my internet connectivity problem. But at that time i am able to browse other websites and also their lobby. The problem is with their game table server. Every player got disconnected at that game table. But they never refunded any money in that case.

Here is their new trick to loot my winnings.. I don't even remember the name of the user mentioned below.

Junglee rummy support - aniket replied:
Dear zainul abid,

The following is a formal notice to you from our risk management team:

Your junglee rummy account will be locked on the account of fraud committed by you.

During our investigation, we went through all your game logs and noticed an increased number of games played by a user having a nickname “jaganmohan2”.in some of those games, it was noticed that you and the other user were intentionally losing to each other. You engaged in serious fraud by committing money laundering. As per our terms and conditions, fraudulently laundering the money to one single account is a serious violation and susceptible to investigation and necessary action.

Your junglee rummy account will be locked and account balance will be frozen. Our risk management team has collected complete records of your fraudulent gameplay and your fraud activity report is ready to be submitted to the authorities for necessary action and recovery of the cost of damages incurred by the company due to your fraudulent activity.

If you agree to commit this fraud, and further agree to not repeat this activity, we may choose not to take any action or apply the cost of damages.

We’re offering you a fair chance at accepting your mistake and contributing towards making junglee rummy safe and secure.

Let us know how you would like us to proceed.

Thanks & regards,
Support team
Jungleerummy.com

I will seek legal advice soon and see if i can block this website forever.
Complaint marked as Resolved Dec 28, 2017

Complaint Status


[Nov 16, 2017] Junglee Rummy customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Junglee Rummy Customer Care's response, Nov 20, 2017
Dear Zainul,

Greetings from Junglee Rummy.

We'd like to inform that Junglee Rummy is one of the leading websites and we make sure that all customers playing on our website are following our terms & conditions.

We'd like to inform that you will only get an email like that when our risk management team observes that you are not following the terms & conditions of our website.

With reference to the server disconnection issue, you did report that you were unable to play a tournament however as informed to you over an email that must be due to an internet issue at your end because all our players were able to play and complete the tournament.

The refunds can only be processed when there may be an issue from our side and all our customers are getting affected due to that.

Also, as observed your withdrawals are almost 2 times than your deposits hence you have not lost anything on our website.

With reference to the email you have received from us - we observed that the player "jaganmohan2" intentionally lost games to you by giving you the winning card. He discarded low-value cards to make you win and kept the high-value cards with him. Those high-value cards kept by "jaganmohan2" were not helping him make any sequences/sets.

The details of the games where the player "jaganmohan2" intentionally lost to you have been shared with you on your registered email id.

Please note that we take the fair play of Online Rummy on JungleeRummy very seriously. In order to prevent any form of fraud or unfair play in our games or on our site - all user actions including - deposits/identity verification/rummy games / individual hands are monitored to ensure a safe, legal and fair environment for all our users.

Rummy can be played with your circle of friends, but as a social game, not a team effort. Every single game must be a fair individual effort. Hence, as part of the Fair Play Policy and to prevent any form of Fraud & in-game Collusion all user actions are monitored and recorded as mentioned above. Any detection of a breach of our Fair Play policy, such as and not limited to, fraudulent deposits under a stolen identity or collusion in gameplay, shall result in swift and serious action taken by JungleeRummy against the suspected user, as detailed in the section below entitled Breach and Consequences.

Our Risk management team observed that you were not following our terms & conditions hence an intimation mail was sent to you and your account was permanently locked.

For any further assistance, please contact us directly on +[protected] from Monday to Saturday 10:00 AM to 7:00 PM. Alternatively, you may send us an email to support@jungleerummy.com.

Thank you for your time.

Regards

Team Junglee Rummy
+[protected]Mon-Fri 10:00 - 19:00)
support@jungleerummy.com
Updated by Allah Angel, Nov 20, 2017
All right. Thanks. Let me see if I can block this website all over India. I will seek a good advocate and try my best to stop this hunting. Also I will share this on Whatsapp, Facebook and all social media. This won't cost much. Because my RS.9500 is already with you.
Updated by Allah Angel, Nov 20, 2017
Also with server disconnection issue, I am not talking about the tournament. It happened when I was playing a pool rummy game of entry fee RS 400. I complained and talked with your customer care team. Anyway all the best.
Verified Support
Junglee Rummy Customer Care's response, Nov 22, 2017
Dear Zainul,

Greetings from Junglee Rummy.

We understand that you are already in touch with our risk management team in reference to your account. The suspicious game details were also shared with you. With reference to the Pool Rummy game - as informed to you on your registered email-id - there were no issues at our end hence the refund cannot be processed.

Thank you for your time.

Regards

Team Junglee Rummy
+[protected]Mon-Fri 10:00 - 19:00)
support@jungleerummy.com
Updated by Allah Angel, Nov 23, 2017
This website ruined my life. now i am mentally tired. i am afraid i will get depression. i cannot concentrate on my work. they have spoiled my life. i begged them to give my account back. i have been playing on this website for the last one year. anybody help me. i am depressed. what they earn by spoiling others life?
Updated by Allah Angel, Nov 23, 2017
jungleerummy spoiled my life.. i am mentally exhausted.. sincerely saying.. dear friends, dont get addicted to this website. you will lose everything..your life, your family..
Verified Support
Junglee Rummy Customer Care's response, Nov 24, 2017
Dear Zainul,

Greetings from Junglee Rummy.

We understand your concerns, however, we did not see this emotional turmoil coming earlier. Had you informed us earlier that you are going under depression on playing rummy games - we would have blocked your account.

Also, as per your conversation with our risk management team on your registered email id, since you failed to follow our terms & conditions your account was locked and it can not be reactivated.

In your best interest, your account would remain locked.

As you have agreed that you are going through depression and addicted to the game we suggest that you take a break from playing Rummy.

Thank you for time!

Team Junglee Rummy
+[protected]Mon-Fri 10:00 - 19:00)
support@jungleerummy.com
Updated by Allah Angel, Nov 24, 2017
dear junglee rummy support team,

please dont play a drama here. your fraudulent conspiracy blocked my account. i am sure about it. you are exploiting the users. i got mentally exhausted because u looted my money and not by playing rummy. you will account for this. one day i will get justice.
Updated by Allah Angel, Nov 24, 2017
you suggest me to take a break. ok . i will take break..but give my money back. my rs.9500. as per your game log, how many games i played with that user? so far i have played mor ethan 25000 games. how much money, you are saying that, i laundered from that account? please clarify.
Verified Support
Junglee Rummy Customer Care's response, Nov 27, 2017
Dear Zainul,

Greetings from Junglee Rummy.

The details of your games found by the risk management team are already shared on your registered email id. Please note that as per our terms & conditions and for security reasons we do not disclose any personal or financial details of our customer on a public forum.

Thank you for your time.

Regards

Team Junglee Rummy
+[protected]Mon-Fri 10:00 - 19:00)
support@jungleerummy.com
Updated by Allah Angel, Nov 27, 2017
I havent received such mail. All I got is game log which says other player discarded low value card.its his discretion to discard low or high value card. If a player discard low value card often, will you lock every accounts? Do something which make a sense.
These are my questions.
how much game I have played with the said user?
how much money I laundered from that users account?
Have you locked his account also? Has he consented your findings?

If you cannot discolse these details here in public, please send me a mail with answers for these questions.

Now I am playing rummy in rummycircle.com. I am not interested in playing on your website anymore. So kindly solve my queries asap.
Updated by Allah Angel, Dec 03, 2017
Hello consumer complaints team,

I haven't got a satisfactory response from jungleerummy team. So what should I do now? Kindly suggest. I need justice. They have taken my money in the name of risk management team.
Complaint comments  2 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

these like websites should be banned on urgent basis.
Junglee Rummy Customer Care's response, Nov 24, 2017
Verified Support

Dear Lenin,

Greetings from Junglee Rummy.

We'd like to inform that Junglee Rummy is one of the leading websites in India and that we believe in giving exceptional customer service to all our customers. You may judge that with our complaint resolution percentage which is at 98% right now.

In case you hold an account on our website and you have specific queries, do let us know and we will be happy to assist you.

For any further assistance, please contact us directly on +91-11-66481234 from Monday to Saturday 10:00 AM to 7:00 PM. Alternatively, you may send us an email to support@jungleerummy.com.

Thank you for your time.

Regards

Team Junglee Rummy
+91-11-66481234 (Mon-Fri 10:00 - 19:00)
support@jungleerummy.com
I know many people who have lost a lot of money by playing on this website.why should I start an account on this fraud website? If this is banned in Telengana, why not other states?
Junglee Rummy Customer Care's response, Nov 24, 2017
Verified Support

Dear Lenin,

Greetings from Junglee Rummy.

We understand your concerns, however, please understand that Rummy is a social game and should only be played for entertainment.

We always request all our customers to follow responsible gaming policy given on the link - "https://www.jungleerummy.com/responsiblegaming" and switch to free games and tournaments if they feel that they are losing too much.

Please understand that playing cash games is totally on the customer's will and they should know when to stop and check any form of addiction to the game. Even professionals who have mastered this game of skills know when to play, drop and leave the table!

In case you are not comfortable playing Rummy, you may choose not to play on our website.

Thank you for your time.

Regards

Team Junglee Rummy
+91-11-66481234 (Mon-Fri 10:00 - 19:00)
support@jungleerummy.com

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    99%
    Complaints
    128
    Pending
    0
    Resolved
    126
    phone
    +91 11 6648 1234
    location
    PO Box 6502, New Delhi, Delhi, India - 110027
    Junglee Rummy - not giving winning amount