Show menu
Close
FAQ FAQ Sign in Sign in
Close
ADVERTISEMENT

[Resolved]  Kent RO — poor ineffective servicing of kent ro

Respected sir/madam,

This is to inform that our kent ro whose each and every part was changed by the kent agent on 01.02.2020 and total expenditure was rs. 7685. Further, we faced difficulty in the amount of water getting filtered and kent ro agent visited and we had to pay rs. 250 for change of the defective part as stated by your agent in month of april 2020. But now, though, not even months have been passed our ro has again stopped working.

This is actually very bad that even after paying rs. 8000 (Approx), we customers have to face problem in case of product of a leading company.

Kindly look into the matter and resolve the same and surely that too free of cost since we had already paid a humongous amount for the repair work and further repairment in the month of april. This continuous talking with kent agents for the same thing after a month or more is reflecting inefficient and unprofessional agents of kent ro and for that customers remain at the position of wasting their hard earned money.

I hope that the issue get resolved quickly and free of cost, since we had already paid/wasted a lot of money over this.

Regards
Varsha singh
[protected]

poor ineffective servicing of kent ro
ADVERTISEMENT
Complaint marked as Resolved May 15, 2020
Extremely sorry from my part for the stated complaint since the tap connection was off for the RO supply resulting is no output of cleaned water. Though, the RO agent is very polite and servicing the RO efficiently. Thanking you Regards Varsha Singh

Complaint Status


[May 14, 2020] Kent RO customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Kent RO Customer Care's response May 15, 2020
Dear Customer,

We sincerely regret the inconvenience faced by you.Your case id is[protected]. Our team will update on this concern.

Regards,
Team Kent
Verified Support
Kent RO Customer Care's response May 18, 2020
Dear Customer,

As per your confirmation that your concerns have been addressed & the issue is resolved now. Thank you for your support.Please feel free to contact us in case you need any further assistance.

Regards, team Kent
Complaint comments  Add a Comment     Updated: ShareTweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    Customer satisfaction rating
    74%
    Complaints
    2129
    Pending
    352
    Resolved
    1432
    Kent RO Phone
    +91 92 7891 2345
    +91 12 0307 5075
    Kent RO Address
    A-2, Sector-59, Noida, Uttar Pradesh, India - 201309
    ADVERTISEMENT