May 10, 2018
Complaint marked as Resolved My complaint not resolved, who can change my status
Mswipe Technologies customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Dec 08, 2017
Mswipe Technologies Customer Care's response Dear Sir, we deeply apologize for the inconvenience caused. our representative will get in touch with you and resolve your issue on priority.
Verified Support
Dec 09, 2017
Mswipe Technologies Customer Care's response Dear Venkata, as per your request we will get your terminal deinstalled as soon as possible and will update you accordingly.
Dec 09, 2017
Updated by Venkatareddydaram Dec 8th also deduct the amount... please stop the deduction from my account..I requested to you...
Dec 09, 2017
Updated by Venkatareddydaram As soon as possible please deactivate my mission and refund the amount..
Verified Support
Dec 10, 2017
Mswipe Technologies Customer Care's response Dear Venkata, we are working on your case and will make sure it gets done as soon as possible.
Dec 11, 2017
Updated by Venkatareddydaram Just now i am talk with your technician, he said that with one week we will collect the machine. I am asking my refund amount, he is saying not refund the amount...please clarify and refund my amount, i had mentioned my problem in above(Since Feb 2017 to till date I called to your technicians so many time) ..otherwise I will take serious on this.
Dec 14, 2017
Updated by Venkatareddydaram Any updates on this...I am waiting for ur
Dec 14, 2017
Updated by Venkatareddydaram If you guys don't update on this and keep delaying i would choose other way to get my refunds legally . What on earth it takes couple of months to stop a service????
Verified Support
Dec 19, 2017
Mswipe Technologies Customer Care's response Dear Sir, we have been following up with our surrender team to get your issue resolved as soon as possible.
Dec 26, 2017
Updated by Venkatareddydaram Please stop the deduction find attached screenshot 26th deduction, 21st surrendered machine to you are team . Resolve my issue ASAP
Dec 29, 2017
Updated by Venkatareddydaram 29th deduction
Jan 02, 2018
Updated by Venkatareddydaram When I expected Resolve this issue, because I have raise this issue taken nealy one month, still now pending
Jan 05, 2018
Updated by Venkatareddydaram I didn't understand why you are delaying deactivated machine and refund the amount, please update it.
Jan 09, 2018
Updated by Venkatareddydaram To the Mswipe, i have been waiting for your proper reply on the delaying my concern about refund and deactivation. if you guys wont responds properly, i have every right to take it on to the social media which will effect on your brand.
Jan 20, 2018
Updated by Venkatareddydaram Please look into my issue.please take my issue serious at least Your side sir consumer complaint forum...I would be waiting for your response.
Verified Support
Jan 23, 2018
Mswipe Technologies Customer Care's response Dear Sir,
As discussed, kindly send us the detailed statement of last month at [protected]@mswipe.com .
Jan 23, 2018
Updated by Venkatareddydaram Sent an mail to details of deduction statements(Bank Statement).
May 10, 2018
Updated by Venkatareddydaram Why you are deduct my account, i am understanding .I am already deactivated and handour the machine to you ...This worst and worst service such never can use
May 10, 2018
Updated by Venkatareddydaram Dear Mswipe, i have been trying to talk to you through you are disconnecting my call without proper answer here i am telling you, you took over the machine back in january 2018 and you are still charging me !!!?? i would like to inform you, you better give me a proper explanation and give me refund else i will take is as a serious consumer service failure and take this to soical media and also proceed to legally.
I already made the payment for the machine..
But the service is still pending..
Want to register a official complaint.
Please share your contact details or application number so that we can assist you in better manner.