Show menu
Close
FAQ FAQ Categories Categories Sign in Sign in
Close
PayUMoney
PayUMoney
Customer satisfaction rating: 57%
Submit a Complaint
2472
COMPLAINTS
ADVERTISEMENT

PayUMoney Customer Care

TwitterFacebookLinkedIn
Address
7th Floor, Pearl Tower, Plot No 51 Institutional Area, Sector 32
Gurgaon
Gurgaon District
Haryana
India - 122002

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Additional info
Submit a Complaint
Customer satisfaction rating
57%
Complaints
2472
Pending
275
Resolved
1318
Good
Good news! We have a good connection with the company and they're good at resolving user complaints.

PayUMoney related photos (953)

Complaints with pictures are more trusted and informative   

PayUMoney Photos

PayUMoney Complaints & Reviews

Sort by:
Sir I have invested in the shoppers earning app of Rs 20, 000 and have then applied for withdrawal on January 29 2021 but...
Helpful
Share
I have paid through the portal which showing Payment of rs 10/- but amount deducted is 2632/- and also no transaction ID is...
Helpful
Share
Report
Copy

Have Ordered some Stuff on 28th January 2021 through payu, neither any Order was Received Nor I have got refund. kindly refund My Money Asap.
I have Ordered some Stuff on 28th January 2021 ,neither any Order was Received Nor I have got refund. kindly refund My Money Asap
I have Ordered some Stuff on 28th January 2021 ,neither any Order was Received Nor I have got refund. kindly refund My Money Asap
Feb 20, 2021

Complaint Status

PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
Hi!

Apologies for the inconvenience. Request you to share your contact number and email id used during this transaction along with the screenshot of transaction details (Transaction id, amount and date) via help.payu.in and our respective team will assist you with your query.

Regards,
Team PayU
Add a comment
Helpful
Share

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    Report
    Copy

    I have paid ₹10000 on theshoppers app.I haven't got that money back.Please refund the amount.
    Fraud-company
    Fraud-company
    Feb 19, 2021

    Complaint Status

    PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
    Add a comment
    Helpful
    Share

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      Report
      Copy

      I have paid a sum of total ₹10000 to the shoppers app in two installments of ₹5000.I have not received back money, this company is a fraud. Please initiate refund
      Refund Needed
      Refund Needed
      Feb 19, 2021

      Complaint Status

      PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
      Add a comment
      Helpful
      Share

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        Report
        Copy

        My payment has approved but not credit my account.. Please refund my payment😭 please🙏
        The shoppers app....
        Feb 19, 2021

        Complaint Status

        PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
        Feb 18, 2021
        Updated by Gowher Gly
        My phone is [protected]
        Feb 18, 2021
        Updated by Gowher Gly
        My amount is 65943

        Add a comment
        Helpful +1
        Share

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          Report
          Copy

          I recharge in shoppers through ur link bt when i withdraw that money it shows approved in shoppers app bt still nt credit in my account where is my money i want my money back
          Complaining about to withdraw my money
          Feb 19, 2021

          Complaint Status

          PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
          Add a comment
          Helpful
          Share

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            Report
            Copy

            I had done my payment of 16 February 2020 of rs 800. The amount was debited from my account but not reflected in the benificaries account wjat yo do now
            Payment not reflected in beneficiaries account
            Feb 19, 2021

            Complaint Status

            PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
            Add a comment
            Helpful
            Share

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              Report
              Copy

              Hi
              There was a payment of 32800 issued to me on the 6th of February 2021 from The shoppers app the payment is showing approved however the money is not yet credited in my account. Please help me
              Withdrawal not received
              Feb 18, 2021

              Complaint Status

              PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
              PayU is a payment aggregator who helps merchants and customers to do online transactions. It is a merchant who delivers the services and gives refund/replacement as per their policy in case of any issues. Since the said transactions are successfully processed, any refund/resolution will be provided by the merchant only. In case you do not receive support from the merchant, you may raise a chargeback at your issuing bank.
              Add a comment
              Helpful
              Share

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                Dear Sir I have added rs 5001/- on 30/01/2021 to theshoppers my transaction id T2101301727221909727981 transaction type shopping...
                Helpful
                Share
                The shoppers application illegally taken my 1.70lakhs i contact payumoney official website but they said give us transaction...
                Helpful
                Share
                Hi,
                My name is Ajit, I have been fraudulent with a lot of money, I put money in the Pay You Money payment gateway,...
                Helpful
                Share
                Report
                Copy

                I send money of rupee 20000 from payu method to the shoppkeper company but they cheat with me this company was farud please refund me
                Shoppker company cheat
                Feb 16, 2021

                Complaint Status

                PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi, we are really sorry about this and totally understand your concern over here. We'd suggest you to raise this immediately to the Cyber Cell office and they shall assist you further.
                Add a comment
                Helpful
                Share

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  I have made a wrong transaction of Rs 30000 on[protected] under Reference Number:[protected] through payumoney. [protected]@axisbank...
                  Helpful
                  Share
                  Report
                  Copy

                  Sir please refund my money the shoppers app illegally taken my 1.70lakhs
                  sir please help me
                  Feb 15, 2021

                  Complaint Status

                  PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
                  Add a comment
                  Helpful
                  Share

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    Report
                    Copy

                    I purchased goods from zara International online by paying from Paytm and gateway is payumoney .They are no more responding and are a total scam .I need a refund.
                    Zara International refund
                    Feb 15, 2021

                    Complaint Status

                    PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,

                    Please note that this is a successful transaction via Payment Id[protected] at our end, the amount for the same has been remitted to the merchant.
                    For any concern regarding, delivery of the product/Payment receipt/Account Details/Cancellation/Refund, you are requested to contact the merchant directly with Merchant Order Id - [protected] in order to get the status at their end.

                    Regards,
                    Team PayU
                    Add a comment
                    Helpful
                    Share

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      Report
                      Copy

                      I deposit money in the shoppers app now they don't give money back i paid via payu money the shoppers app is now scam please give me money back it was 10k i need refund for that i need to pay school fee in march please help
                      Money looted by the shoppers app
                      Money looted by the shoppers app
                      Feb 14, 2021

                      Complaint Status

                      PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
                      Add a comment
                      Helpful
                      Share

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        Report
                        Copy

                        I deposit money in the shoppers app now they don't give money back i paid via payu money the shoppers app is now scam please give me money back it was 10k i need refund for that
                        Money looted
                        Money looted
                        Feb 14, 2021

                        Complaint Status

                        PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hi,

                        Please note that this is a successful transaction via Payment Id - [protected] &[protected] at our end, the amount for the same has been remitted to the merchant.

                        If you have not received an appropriate response from the merchant, we request you to contact your card/account issuing bank and raise a chargeback/dispute for your transaction.

                        PayU is a payment aggregator that helps merchants and customers to do online transactions. It is a merchant who delivers the services and gives a refund/replacement as per their policy in case of any issues. Since the said transactions are successfully processed, hence we are unable to process a refund from our end.

                        Regards,
                        Team PayU
                        Add a comment
                        Helpful
                        Share

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          Report
                          Copy

                          I need a refund.
                          I transferred Rs 20000 through PayU Money to the shoppers
                          I transferred to the shoppers app but they not giving back.
                          Feb 11, 2021

                          Complaint Status

                          PayUMoney customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi!

                          As checked, this is a successful transaction via PayU Id - [protected] at our end and the amount for the same has been remitted to the merchant. For any concern regarding, delivery of the product/Payment receipt/Account Details/Cancellation/Refund, request you to contact the merchant directly to get the status at their end.

                          Regards,
                          Team PayU
                          Add a comment
                          Helpful
                          Share

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            I did a payment through payumoney on 6th feb 2021
                            on that day i used payumoney support it showed me transaction failed...
                            Helpful
                            Share
                            ADVERTISEMENT