[Resolved]  Razorpay — deduct my amount

Address:indore, Indore, Madhya Pradesh, 452011

Subject date of loan loan app dated 8.10.2019 was paid by razor-pay on 12/10/2019 (October 2019) before the said time period, but loan loan app is not deducted.
In the above subject, i request that i paid the loanfront app dated 08.10.2019 from my mobile number [protected] on 12/10/2019 by razer-pay (October 2019), but the loan loan amount was not deducted. She went. For which i have been re-paid today on 22/10/2019 to avoid panelty.in the above subject, there is an article that the amount which was taken by razorpay from my account on 12/10/2019 in the past, but not deposited on the loanfront, should be deducted in my account.
Sir, i request you to please give me a refund of the amount deducted from my account by canceling the loan and razor-pay.
Thank you

Yours faithfully

Rohit gwal
Mobile [protected]
+2 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Nov 26, 2019
Complaint marked as Resolved 
Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Oct 24, 2019
Updated by ROHIT GWAL
दिनांक 22/10/2019
प्रति,
1) प्रबंधक महोदय,
लोनफ्रंट एप्प,
इंदिरा नगर,
बैंगलूरू
2) प्रबंधक महोदय,
रेजर-पे
एम-6, स्टार्टअप साॅफ्टवेयर,
इण्डस्ट्रीयल एरिया,
सीतापुर जयपुर (राजस्थान)

विषय-दिनांक 8.10.2019 का लोनफ्रंट एप्प का पैमेंट दिनांक 12/10/2019 को रेजर-पे द्वारा (अक्टूबर 2019) उक्त समयावधि से पूर्व किया गया, परन्तु लोन लोनफ्रंट एप्प की राशि नहीं काटी जाने बाबद।

महोदय,
उपरोक्त विषय में निवेदन है, कि मैंने मेरे मोबाईल नंबर [protected] से दिनांक 8.10.2019 का लोनफ्रंट एप्प का पैमेंट दिनांक 12/10/2019 को रेजर-पे द्वारा (अक्टूबर 2019) से पूर्व किया गया, परन्तु लोन लोनफ्रंट एप्प की राशि नहीं काटी गयी। जिस हेतु मेरे द्वारा पैनलटी से बचने हेतु आज दिनांक 22/10/2019 को पुनः पैमेंट किया गया। उक्त विषय में लेख है कि रेजरपे द्वारा मेरे खाते से पूर्व में दिनांक 12/10/2019 को जो राशि ली गयी, परन्तु लोनफ्रंट पर जमा नहीं की गयी उसे मेरे खाते में डिडक्ट किया जावें।
महोदय से निवेदन है कि लोनफं्रट व रेजर-पे आपस में कनर्सन कर मेरे खाते से काटी गयी राशि मुझे रिफंड प्रदान करने की कृपा करें।
संलग्नः- खाते से कटी गयी राशि का विवरण एवं लोनफ्रंट कस्टमर केयर द्वारा रेजर पे कस्टमर केयर को काल करने हेतु रिकार्ड काॅल विवरण।
धन्यवाद

भवदीय

रोहित ग्वाल
मोबाईल [protected]
Verified Support
Oct 25, 2019
Razorpay Customer Care's response
Hi Rohit,

We have updated the status of your query on the email thread with the ticket ref: 1043719. Feel free to write back to us on the same email thread for further assistance. We will be glad to help you out.

Thanks & Regards
Team Razorpay
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Razorpay
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    56%
    Complaints
    3545
    Pending
    177
    Resolved
    1903
    Razorpay Address
    Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road, Bengaluru, Karnataka, India - 560030
    View all Razorpay contact information