Claimed

Tata Motors Complaints & Reviews

1.5
Updated: Oct 1, 2026
Complaints 5389
Resolved
1546
Unresolved
3843
Contacts

File a complaint to Tata Motors

Having problems with Tata Motors?

File a complaint and get it resolved by Tata Motors customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Tata Motors reviews & complaints page 19

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Poonam w 11
from Nagpur, Maharashtra
May 19, 2023
Report
Copy

The vehicle face new problem always when comes back from servicing. Despite several reminders the problem is never resolved. Cabin light issue of my car that started after their services which was manufacturing defects and even after they changed the light still the problem reoccur after a week. Vehicle is never washed properly. The pickup and dropped off is always delayed. One has to face 3 hrs delay in same. Even when the msg of service aomplete of of 5oclock the vehicle is not dropped off till 8 o clock. The driver says it's not his fault the service center says they are also not at fault. The Safeway motors always causes new problems to the vehicle
Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    smandora
    from Mumbai, Maharashtra
    May 18, 2023
    Report
    Copy

    Address: A/61 RuStomjee Central Park Chakala Andheri East

    My Tata EV nexon reg number MH02FU8254 is under breakdown
    Recently purchased from Puneet motors, Worli mumbai .
    Nobody is responding since last 48 hours even after lodging complaint at customer service and Puneet motors .
    I am very much worried I made a wrong decision of buying Tata motors car.
    Thanks
    Sunil mandora
    Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      profsvinoth
      from Coimbatore, Tamil Nadu
      May 18, 2023
      Report
      Copy

      Address: S R Tranzcars Location address - NO2, ANUPPARPALAYAM, AVINASHI ROAD, Tiruppur, Tamil Nadu 641652 Tirupur

      Dear Sir/Mam,
      I have booked the Tata punch in the month of march in SRT Tirupur with initial amount of rupees 11000. They told with in two month, we will deliver your car. We wait very long period and totally disappoint their service and response. So we decided to cancel the booking and requested to refund the amount last 15 days before . But they told you have to wait 2 months or 45 days, then only amount will be refunded to your account. In this case i request you to do the needful earliest.

      Booking Name -M S Chandrasekaran
      Gobichettipalayam
      Cell-[protected]
      Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Ajaysingh chouhan
        May 17, 2023
        Report
        Copy

        I have purchased Tata Nexon from Keshva motors mulund on 27th Mar 23 but in all the documents like Tax invoice, Delivery acknowledgement and etc they have mentioned incorrect address means typing mistake due to which haven't received the RC book also. I have been following since long but till now they haven't provided me the correct documents.. Request to support as me as a customer is struggling to get the documents but sales people are not responding.
        Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
        What is the use of this? I didn't receive any call/support from team. Even I tried reaching Devendra Dhawkhar on mail he has also not resolved this issue. Hope you people are working for CSAT..
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          kammu_c
          from Nagpur, Maharashtra
          May 13, 2023
          Report
          Copy

          Address: 13 VARADE LAY OUT SAHAS COLONY PRATA[P NAGAR NAGPUR
          Website: tatmotors

          With refence to above matter i am kamlesh chayande from nagpur having a tata nao automatic one month ago its has the starting problem all of a sudden, my car run is only 30 thousand km when i showed it to tata safeway motors, they checked it and taken whole one month and after checking that they have given an estimate of 2 lakh for changing the part of gear box and auto transmission system only
          when the cost of vechile is 3 lakh rupees and you are charging for replacement of gear box and auto transmission of rs 2 lakh which is not justificable and the charges are exorbitant this show that being a valued cusstomer of your company aou are not providing poper services and nor did you charge properly for replacement of part which demonstrate that you are extorting money from your valued customer by way of charging exobirant rate of part of the vechile which attract the deficency in provideing proper and valued services to the customer like me
          hence you are requested to replace the part of my vechile with no cost as per the condition of free waranty my vechile runeed only 30 thousand km with good maintancae condition or else i would be compailed to take recourse of any legal action
          thanking you
          yours truly
          kamlesh chayande
          nagpur [protected]
          [protected]@rediffmail.Com
          Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Swapystd
            from pune, Maharashtra
            May 13, 2023
            Report
            Copy

            1. Rear Seat Fitment is not proper and center bolts are not installed.
            2. Poor PDI done, because all front and rear Fender Lining nuts are loose.
            3. Illuminated Scuff plates installed by the showroom not properly installed due to that door color removed and door beading getting damaged.
            4. All Door Noise, door alignment not proper, low quality of door beading
            center locking issue.
            5. Harman Infotainment system updated and repaired 3-4 times then also it was getting lags due to that reversing the vehicle is very difficult. After this system was replaced, the new system had the same problems as previous.
            6. While running the vehicle door gets unlocked automatically.
            7. Dicky not getting opened easily requires more effort to lift the dicky.
            8. New body noise detected after all above issues.
            9. The last TSD solution by the service center takes a week and 1 full CNG tank and half PETROL tank for trials. Do I buy this vehicle for my use or for Tata Motors R & D purpose ?
            For all of the above issues I visit rudra motors 10-12 times, everytime service adviser gives his best for my vehicle but still my vehicle is getting new issues or shows manufacturing defects again and again.
            Rudra motors repairs my vehicle till warranty lasts but after that they will take charges for the same.
            Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              K
              K_V_Kannan
              from Chennai, Tamil Nadu
              May 12, 2023
              Report
              Copy

              Hi Sir

              I have owned a TATA Tiago XZ Petrol Car 2016 model TN 14 J 0038. It has run just 35000 KM only and its Electronic Power Steering has failed now. I am really worried and disappointed that why I purchased this car from TATA Motors.

              Apart from that I had given my vehicle to TATA authorized dealer, Lakshmi Motors, Chennai, they said that there is no spare parts available at TATA Motors. and again I left my vehicle at The True Sai Works, Salem for replacing the spare parts (EPAS). They are also telling that there is no part available, but they would try their level best to replace the parts.

              Please let me know what would be the solution for this. I am waiting for your reply.

              Thanks
              Kannan K V
              [protected]
              Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                F
                Francis Lucas Dsouza
                May 10, 2023
                Report
                Copy

                Address: india

                It is with deep Grief I am sending this email marked to you.
                However, greetings and Salutation and Keep the Flag Sheep of TATA in Good Spirit by listening and supporting your customer towards proper information and corrective Support

                I have brought a TATA Tiago, towards the first 10000 draw only believing that the price was special price and the range mentioned
                Tata Tiago EV XZ Plus Tech LUX Fast Charge ; Driving Range, 315 km/full charge ; Power, 73.75 Bhp ; Charging time, 3.6 Hours ; Boot Space, 240 L (Liters).
                Driving Range: 315 km/full charge
                Power: 73.75 Bhp
                Battery Capacity: 24 KWh

                Today when I drive the motor, please check the attached Picture as test driven with me on Mumbai Gujarat express highway 20 days after purchasing

                S.no Time of Start Speed Total KM Total time Average Speed Committed range with speed of 35 Now
                1 10:30 0 145 4.25 34.11764706 220
                2 2:25 av 35

                Do you want me to drive the vehicle at 30 as I understand that he was driving at 95 Wh/Km

                Do you want me to drive a 35 KM/Hr to reach my destination, this is more like a Buggy Car( Toy Car)

                It is after selling the vehicle that now they also state that due to Temperature the range will reduce.
                Currently with a Full charge below is the screen shot for 100 % charge

                I have been writing mails but seems there is no genuine reply and concern, please intervene either give me the solution to my investment and TRUST ion Tata
                Tat has been charitable, but be responsible socially to sell the right product and proper Info

                Reply ASAP from highest it is 2 months I am sleepless, and this has been a Big investment form all my savings as I retire next 2 month
                In Mumbai Ola /Public mode of Transport is far better and I don’t need this car for local driving

                Please reply ASAP, before I Publish this matter and take Further Action
                It is NIGHTMARE
                Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  Joseph mathew74
                  from Ernakulam, Kerala
                  May 9, 2023
                  Report
                  Copy

                  I am from Trivandrum kerala, my Tata tigor diesel XM model, Vehicle no. KL 01 CF 8566 had a low pulling issue and was given for servicing on 3rd May, 2023. Theres no proper response from Trivandrum motors service centre regarding the parts availability or status on when my car will be ready. Technicians not responding calls. I need IMMEDIATE response and solution on the same. Myself Mr.Mathew, Ph: [protected]. Thanks.
                  Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                  Problem resolved, i got the car today, Thanks.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Report
                    Copy

                    Address: Lakhimpur Kheri, UP, 262701

                    Dear Sir/Madam,

                    I am writing to bring to your attention an issue that I have recently experienced with my Tata car. I purchased the car just 15 days ago and noticed that the tyres on the right side were of 3 months old manufacturing, while the ones on the left side were 11 months old. This is a clear case of mismatched tyres and it has caused me a great deal of inconvenience and concern as yesterday left rear tyre got crack.

                    As you may know, mismatched tyres can lead to a number of problems, such as uneven wear and tear, poor handling, and compromised safety.
                    This is especially concerning for a new car and it is unacceptable that this issue was detected during the pre-delivery inspection but neither informed to me nor corrected.

                    I have attempted to resolve this issue by reaching out to the dealer from whom I purchased the car, but they have been unresponsive to my concerns. Therefore, I am now filing a formal complaint with you and seeking your assistance in resolving this matter.

                    I urge you to take swift action to rectify this issue and ensure that my car is fitted with tyres o[censored]niform age and quality. I also request that you provide me with a written assurance that the car is safe to drive and that the issue has been resolved to my satisfaction.

                    Thank you for your attention to this matter. I look forward to hearing from you soon.
                    Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    1 other people found this review helpful
                    1 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      K_V_Kannan
                      from Chennai, Tamil Nadu
                      May 6, 2023
                      Report
                      Copy

                      TATA Tiago XZ Petrol 2016 model car Electronic Power Steering failed at just 35000 KM running. How should I trust TATA motors if the parts will fail at just 35000 KM? The authorized service center says that it will cost around Rs.53000.
                      Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        K_V_Kannan
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        May 6, 2023
                        Report
                        Copy

                        TATA Tiago XZ Petrol 2016 model car Electronic Power Steering failed at just 35000 KM running. I am totally disappointed. TATA Motors Authorized center is saying that the total EPAS column has to be changed and it will cost around Rs.53000/- what to do?
                        Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          R
                          Ravi Kant ranjan
                          May 5, 2023
                          Report
                          Copy

                          Dear Sir
                          Due to blessing from God I escaped from a fatal road crash that happened to me due to axle break down of my tata tiago. Axle break down is not a common disaster. It means no one is safe inside car even without hitting or collision. I want full inspection from tata motors company.It seems that it was manufacturing defect. I want a response from tata motors team.
                          Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Sripatinexon
                            from Hindupur, Andhra Pradesh
                            May 5, 2023
                            Report
                            Copy

                            Address: 4-2-74,DB colony, Hindupur, Andhrapradesh

                            The car is good, but the seating arrangement is not comfortable.In a long drive, the driver and the front passenger seats will not support the sitting posture.
                            Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              P
                              pratik5051
                              May 4, 2023
                              Report
                              Copy

                              Address: Puducherry

                              Booked Tata harrier at SCHAKRALAYA MOTORS PVT. LTD Puducherry on 23rd Feb 2023, and later on canceled because the final price was going out of my budget, had confirmed the same to the sales guy Mr. Praveen regarding the same which he acknowledged, but after following up for the past 2 months no response from him, Dropped him several text, calls, message, and Email, but not a single response from him, tried reaching the showroom people, where they have asked to coordinate with him only and later disconnected the call, Really Surprise and Sad with the kind of revert from the entire team kindly look into it before I will go all out on Social media regarding the same
                              Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                T
                                Thilak34
                                May 3, 2023
                                Report
                                Copy

                                Bought out Altroz on Novemeber 2021. From the time we get always issue, issue. No one has solved our problem. No, particular issue always some issue is rising, More than 50 times we visited service centre, showrooms etc... but our problem didn't solve is there any way to change the vehicle or you can take the vehicle and give our money back. We are very down after getting this car always issue, issue. We loved TATA so only we get Altroz. But after getting this car, upto 10 generations we decided not to get TATA cars in my opinion. Quality, issue solve all poor. We are thinking now, why we got this car, ? We lose our money, energy etc...
                                Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Aditya Makwana
                                  from Bengaluru, Karnataka
                                  May 1, 2023
                                  Report
                                  Copy

                                  We recently on 24th April 2023 purchased a Tiago ev. Right from the time of delivery there were issues the paint was chipped off and many other issues. After we took delivery and started driving there was rattling noise in the boot. We informed the showroom and they said we shall solve it at the time of servicing. The next day on 25th April while driving the vehicle the Ac of the car was going off on its own and was not coming on for hours. Also the brake regen was not workingWhen we informed the dealer they called us to the service centre which is 40kms away from my place. We took the car and told them to check by the time the Ac had started to work. Without doing a thorough check they said since it’s working there’s no problem. You get it if it stops working. About the regen they told us regen works only before 70% charge. But the regen previous day was working at 90% charge. That means either the incharge dint have knowledge of what happens or was trying to escape from issues. Immediately after reaching home again the Ac went off
                                  When we informed the dealer they again called us and said we need to keep the vehicle for checking. After hours of follow up the incharge person at 5:30 tells us we can’t identify the issue. We need to order some parts and check which can take 4 or more days. When we told the the car we need for our work and it’s difficult for us to manage work as we both work they said they can’t do anything. I requested them to give us a courtesy car (spare car) till it gets repaired they said they don’t have a spare car. And they cannot arrange anything. As for 4 days we had our work planned we had to take a rental car and pay 2000 per day. When asked them to at least compensate me for the rental car they said they will get back but nobody has reverted. The dealer was Sp motors Panjim
                                  The customer service there is pathetic. Cars are delivered to customers without a pre delivery inspection.
                                  Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Abhishek karki
                                    Apr 29, 2023
                                    Report
                                    Copy

                                    Since i brought tata nexon xms petrol varient, i have been facing problem in side light and hazardious light, when we start the engine it works perfectly and after few minutes it doesn't work and again after some time it might work, we have been regularly taking this vechile in authorized tata service center but they are not able to slove this issue, would you please help us to find the acutual solution
                                    Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      shafihaq
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Apr 29, 2023
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Malad west, Mumbai

                                      Recently we bought new Tata Harrier from Puneet Car Pvt Ltd, dealer of TATA MOTORS. But they sold us the display car of the showroom. This we started facing problems from day 1 onwards. Thus we have to give the car to workshop, and it was kept at workshop for 3 days, yet the issue was not resolved.
                                      Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Abhinav Bilwankar
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Apr 29, 2023
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Vadodara, Gujarat

                                        On April 17, 2023 SP TATA Motors service center has damaged rear bumper by their team and since then they are not replacing it and giving false commitments also they are aware about our scheduled journey however the manager Mitesh [protected] is behaving rude and Sanket Vichare [protected] who damaged our car and didn’t inform us about the damaged which was done by him.

                                        Now SP Tata Motors, Makarpura, Vadodara, Gujarat is not answering with proper response and just giving false commitments also we have visited the workshop for the update about body work of rear bumper but they have not started working on it since they damaged and giving us false statement like the car will be delivered by today end of day or tomorrow morning but actually the ground reality is they haven’t touched the car to get the body work done as they don’t care.

                                        We have enough evidence as well such as call recording and video of car
                                        Tata Motors customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit