Claimed

Tata Motors Complaints & Reviews

1.5
Updated: Oct 1, 2026
Complaints 5389
Resolved
1546
Unresolved
3843
Contacts

File a complaint to Tata Motors

Having problems with Tata Motors?

File a complaint and get it resolved by Tata Motors customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Tata Motors reviews & complaints page 229

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
mk2k1
from Chandigarh, Chandigarh
Sep 1, 2015
Report
Copy

Address: Yamuna Nagar, Haryana

Tata motors is a cheater company and sold a product tata magic commercial vehicle having a capacity of 6 passengers and one driver and one calender with average of 12 km per liter. Co sold this product through tata motors finance. At the time sale co promises that its a commercial vehicle and earn rs 40000 per month. But in the field vehicle is commercially failed. and co have no policy of recovering of vehicles and makes fool to unemployed youth. kindly take the matter urgently
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Amardeep Dutt
    from Jagadhri, Haryana
    Aug 31, 2015
    Report
    Copy

    Address: Jammu, Jammu and Kashmir

    I purchased new Tata Zest XM diesel variant on 25.25.12. 2014, within few months ththere was fault in Dicky lock as it could not be opened with the key, when I complained about this, I was assured that this will be replaced as vehicle is in warranty period. But now they are dodging and I am feeling cheated. You are requested to kindly look into the matter and get it resolved.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      srithi saha
      from Behror, Rajasthan
      Aug 27, 2015
      Report
      Copy

      Address: Bankura, West Bengal

      I received a SMS on my informing that my resume has been shortlisted . when I clicked the link they have attached, it opened an image of the letter saying I am shortlisted for an interview on 18th sept. 2015 in mumbai, registered office and head office, bombay house 24, homi mody street, fort mumbai-400001. They asked me to deposit rs . 9550 as security deposit through bank of India, corporation bank, andhra bank on today only i.e[protected]. The name of hrd official is anuj rastogi with contact no. - [protected]. They have also asked to submit my latest resume with the registered code they given which is TML-013 at [protected]@tatamotorslimitedhr.com . they also asked not to visit the office before interview date.
      I received a SMS on my informing that my
      resume has been shortlisted . when I
      clicked the link they have attached, it
      opened an image of the letter saying I am
      shortlisted for an interview on 18th sept.
      2015 in mumbai, registered office and head
      office, bombay house 24, homi mody street,
      fort mumbai-400001. They asked me to
      deposit rs . 9550 as security deposit
      through bank of India, corporation bank,
      andhra bank on today only i.e[protected].
      The name of hrd official is anuj rastogi with
      contact no. - [protected]. They have also
      asked to submit my latest resume with the
      registered code they given which is
      TML-013 at [protected]@tatamotorslimitedhr.com
      . they also asked not to visit the office
      before interview date.
      0 Comments
      Same here, I too received the same. It could probably fake job scam in the name of a genuine HR official. Try and get the account number, through which the mule involved could be nabbed.
      Same here, received the msg today 09/10...
      Same here, I too received the sms today 11th sept, 2015
      Same here, I receieved the same mail and deposited the amount. Now those people are ran and did their no. Off. I got that person pic too. Below is his pic posted on linkdn account with his email id.

      Need immediate action on dealer tejaswimotors-hyderabad.

      Hello We given services my vechile to tejaswimotors-hyderabad 2 weeks back . Totals they spoiled engine and AC .No proper response from tejaswimotors-hyderabad till now.Need immediate action on dealer tejaswimotors-hyderabad.
      Helpful
      Found this helpful?
      6 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Arun Velloor
        from Palackattumala, Kerala
        Aug 25, 2015
        Report
        Copy

        Address: Kottayam, Kerala

        Reference Letter :- 001/26/08/2015 From, Arun V.R Vettiyil Velloor 686501 To, TATA Motors, Sub:- Complaint regarding TATA Zest. Dear Sir, I had recently purchased a TATA Zest on the 17th of July 2015. The process of purchase has put me into utter distress and disgrace and has made the words that my friends had told me about TATA vehicles come true. I am a user of TATA vehicles for the past 15 years (KL-05-L-4816 inica v2, KL-05-AA-8371 indica vista)and now my latest purchase has made me to think twice. Problems that I am facing after the purchase are as follows. 1. I was told that the vehicle comes with a NAV Map system that can be associated with my phone and that the vehicle has a MP4 Playback option. These features are not available on the vehicle I have purchased. Upon approaching the sales team they told me to update the system. For this I had visited the service centre on 12/08/2015 and tried updating the system but nothing has changed . The service team told me that the vehicle had an old system and that the update on the system was dated[protected]. 2. There is mud flowing into the engine compartment. 3. The vehicle rolls on even after applying the handbrake. 4. The instrument cluster shows only 13.5KMPL average mileage . 5. The glass on the vehicle is dated 2014 manufacturing. This I checked because of the software date. Please note that I have raised a complaint to MK Motors Kottayam who had sold the vehicle to me. I asked them to give me a clarification on the date of manufacturing but they have not provided any details.I have not been given a receipt or even a breakup of my transaction from the company. I have called the TATA office Ernakulum Kerala on[protected] dated 12/08/2015 -2PM, The issue was also been informed to the Ernakulum office . They informed me that they will follow up a call for the same in an Hours’ time and nothing has happened ever since. I have not yet registered the vehicle. My vehicle details are as follows: Chassis Number : MAT624051ELP33692 Engine Number : 101A[protected] I have also called the customer care no :[protected] and registered the complaint twice bearing reference nos: 1. 1-[protected] Dated 12/08/2015 -6 PM 2. 1-[protected] Dated 14/08/2015- 8.40 PM The MK Motors customer relationship manager just took the pain to send a apology letter for Ref. No. 1-[protected] on[protected]. and nothing more has happened ever since. It is the right of a customer to know all the details of the purchase of the vehicle which has been denied by MK Motors Kottayam. Please do the needful to make these details and make necessary arrangements to get the vehicle repaired at the earliest. I really need to know if I have been fooled by buying a 2014 Model vehicle instead of a 2015 Model vehicle. Kindly make arrangements to resolve these issues at the earliest. Failure to respond will put me no choice other than to forward this to the consumer court. Thanking You, Sincerely, Arun [protected] [protected] Place: Kottayam Dated : 26/08/2015
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          SushantdDixit
          from Mumbai, Maharashtra
          Aug 20, 2015
          Report
          Copy

          Address: Thane, Maharashtra

          Hi, I have indigo ecs emax. My vehicle number is MH05 CA 2271. Vehicle is faulty and does not shift from CNG to petrol. Its been 1.5 years I am regularly visiting Wasan motors chembur and contacted Tata ppl (Manish and team )also. Nobody is responding and repairing it. They have took lots of additional money from me for solving the problem which is there manufacturing fault. But yet they have not solved the complaint. I have all the written records and proofs of whatever I have written above and want to take legal action against Tata Motors.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            acecar1rent
            from Hyderabad, Telangana
            Aug 20, 2015
            Report
            Copy

            Address: Raigad, Maharashtra

            I have bought tata indigo ecs cr4 sedan car in last year.its having valid warrenty as well I have done amc.I m always servicing my car with authoried service centre regularly.Recently I had visited bhatti motors nerul on 31/07/2015 for clutch clutch chekup and gear shifting problem.during this period monsoon checkup camp was running. I had visited bhatti motors specially to show clutch and gear shifting problem.They have checked my car and handoved me checklist of monsoon check up item.When I asked them that I specially come for clutch and gear shifting problem purrpose.They told me that we will check issue that u are specially come for as well as monsoon check up is alsowill ddo.Afterservicing the vehicle 15 days have been passed and around 500 kms done after servicing the cars clutch plate is damaged.Now companys authoried service centre is asking for the bill of Rs.7500 for car repair ing and denying that u have not told us to check clutch but we have checked as per camp parameters.vehicle has done only 37000 kms as on date.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              myvaluetrip
              from Mumbai, Maharashtra
              Aug 19, 2015
              Report
              Copy

              Address: Ahmedabad, Gujarat

              Today after registering my complaint on below site, I received a call from one Mr.Arora (Mobile number [protected]) at 11.36 am from Tata motors Delhi. He Informed this car (E Series) was supposed to recalled by the company. It was not supposed to be sold to customer. He apologised for the inconvenience caused & to resolve the issue offered following: Replacement of this car with new car - CNG version Replacement of this car with Diesel version paying difference of amount Offering TATA voucher of Rs.40000/- Awaiting immediate response. [protected] http://www.consumercomplaints.in/tata-motors-un-resolved-issue-with-car-purchase...⇄
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                myvaluetrip
                from Mumbai, Maharashtra
                Aug 19, 2015
                Report
                Copy

                Address: Ahmedabad, Gujarat

                Tata Indigo ECS (Company fit CNG) GJ 05 - JF 8367 Chassis No. MAT601382DPG22901 Erratic starting problem. Has been to workshop thrice on following breakdown complaint numbers: 1-[protected] 1-[protected] 1-[protected] Starting problem still not resolved. I am scared of this car breakdown. Especially when I am travelling out of city & with my kids on board. Jignesh [protected]
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  venkat.mutineni
                  from Hyderabad, Telangana
                  Aug 17, 2015
                  Report
                  Copy

                  Address: Krishna, Andhra Pradesh

                  This is Anjaneya Prasad Rao I have bought an New Zest XT one month ago Unfortunately it had met with an accident recently I have given the car for recovery to JASPER MOTORS, Vijayawada, Andhra Pradesh. They had done the billing assuring me that they have commensed new parts which have been damaged in the accident but actually they have not replaced the damaged once. The Manager of the workshop as well as the workers are irresponsible with this incident. I am facing troubles with the vehicle due to their negligence and they are not at all feeling responsible for their mistake. I have bought this vehicle for around 9 lacks but not at all satisfactory with its performance I am feeling the amount as a loss for me For further details and proofs contact [protected]
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    rhdub25
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Aug 13, 2015
                    Report
                    Copy

                    Address: Thane, Maharashtra

                    Sir, the wheel cap was broken during paid service on dated 02/08/2015 by VIJAY AUTO SERVICE VASAI MUMBAI. but it not replaced due to unavailbility of same design in work shop that day. the person was promise to replaced it whenever is available. An appointment is fixed for16/08/2015 by veena madam.
                    Aug 13, 2015
                    Updated by rhdub25
                    details
                    vehicle no MH04 ED 6092
                    rajkumar dubey
                    Sir,
                    As per telecon with veena madam of VIJAY AUTO VASAI today . The same design of wheel cap of TATA INDICA is available at service center from 16/08/2015, resultants further an appointment is fixed on 23/08/2015 at 11.00 am to resolve the complain. I will be very grateful for the same
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      Dr.Khanna
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Aug 11, 2015
                      Report
                      Copy

                      Address: Sambhal, Uttar Pradesh

                      Sir, We would like to bring the following to your consideration: • That we had purchased a Tata Venture chassis no. MAT483562BYC02658 Engine No.275IDI18OYYS55620 Regn. No. UP21AJ4222 vide Invoice No. VSB110253 dated 03, Jun, 2011. • That within a month of its purchase, Shockers were not working properly & was very troublesome, Folding seat on 2nd row was not working properly, AC of the car had developed some problem & stopped working properly there was earthing in electrical parts of the vehicle, car also had a dent at the time of delivery & meter reading of the vehicle at the time of delivery was 600 K.M. • That these problems were reported to the authorized dealer viz. Commercial motors & R.A. Motors for several times through written communication dated 28.7.2011, 20.7.2013, 11.11.2013, 7.1.2014, 18.1.2014, 29.4.2014, 21.5.2014, 23.6.2014 & through emails dt. 21.2.15, 12.6.2015, 30.6.2015, 1.7.2015. • That despite repairs undertaken by the Commercial Motors & R.A. Motors the problem persisted and never rectified completely. In view of the above, we hope that will appreciate our feelings of distress and disgust and request you to please intervene and suitably instruct your dealer M/s Commercial Motors, Bareilly to put the car in right serviceable condition or replace the same. Thanking you in anticipation of your kind favour, Sir. Your Truly Dr. Mohan Lal Khanna
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        Madan Goel
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Aug 10, 2015
                        Report
                        Copy

                        Address: New Delhi, Delhi

                        I Madan Lal Goel am owner of TATA Manza vehicle no. DL8CX9122, Chasis No MAT613040 CLDO8131. On 26.11.2014 I purchased AMC vide Customer No. [protected], Invoice No.[protected], AMC Start Date 26.11.2014 to 25.11.2014. I paid Rs. 6500/0 for this AMC. I was told that two major service will be carried out by Malwa Automobiles, Jahangirpuri for this payment. The one service was got done on 26.11.2014. This was valid for one year bwetwen 30000 Kms. to 48000 Kms. After that I approached that said Tata Motors after 4 months and to my utter surprise they have not given me any service. On further taking up the matter with them it was given to understand that only one major service is to be done and that is over. They are thus depriving me of the valid opportunity to customer. Tata Motors is not giving any answer. The last mail sent to them is enclosed. "Dear Mr. Sant Kumar, Further to your mail I had spoken to you and desired clarification on your reply because your reply was not apt. You had promised to call back but not given any response. As a matter of fact, nowhere on the AMC booklet it is written that TATA will give only one service. As per terms and conditions of the AMC this is valid for one year and any number of services can be availed as per schedule given in the booklet. I had approached your Workshop within due time but you had refused to give me service thereby caring little for the customer which they are entitled for. I had a problem from your workshop from the very beginning i.e. your workshop do not care for the customer and rather are adamant in your rules etc. which you do not interpret correctly. Anyway I am entitled for the service during AMC period. Please get it clarified from TATA and then give the reply. I am going to file a legal case for not honoring the AMC conditions and taken money from me. The fact of the case is that on 26.11.2014 I had paid Rs. 6500/- for the AMC and was told very clearly that two such major services will be given and that's why I had taken the AMC. Actually expenditure incurred for TATA (see your Invoice No. MalPlt-UP[protected] Rs. 1748.88 for parts + Major Servicwe + Wheel Alignment + Wheel Balancing + Fitment Charges Insurence Dry Clean (Dry clean was not done by you). Therefore, there is still a balance from the overall payment made. Are customer fools to pay more for AMC if it is for one time only as compared to marginal expenditure on regular basis. Please clarify these at the earliest. I still have not done the Servicing and any damage done to the vehicle will be claimed under AMC from TATA and from Malwa Workshops." Kindly give a solution of this and resolve the case. Madan Lal Goel
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Akash DY Gowda
                          from Chennai, Tamil Nadu
                          Aug 9, 2015
                          Report
                          Copy

                          Address: Bangalore, Karnataka

                          Today i got a fake mail that i have selected for a job in so called company for which i didnt even apply they are telling me to deposit 5000 to bank of baroda their mail id [protected]@rediffmail.com please take action they are searching for easy money
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            pandeymayank
                            from Lucknow, Uttar Pradesh
                            Aug 9, 2015
                            Report
                            Copy

                            Address: Lucknow, Uttar Pradesh

                            My name is MAYANK PANDEY from LUCKNOW (UTTAR PRADESH). I purchased a tata indigo ecs e-max cng car on 19/06/2015 and i got 4 coupons of free service but for first service i have run the vehichle from 1000 k.m. to 1500 k.m. or after 1 month but sir my car run only 350 k.m. on 1 august 2015 and i forgot the days that is 1 month because of some family issues happened in my home i.e. no matter but sir when i remember that my first service date came i go to the SRM MOTORS VIKASNAGAR LUCKNOW (UTTAR PRADESH).On 1st of August 2015 i went to my dealers service centre but there i will be paid for my first service in which they will do nothing...You all know that in first service nothing to do but i will be paid for my first service.I consult from Manager of that service centre but he would say that you will be paid because your vehichle time period is expired and the tata motors did not give claim for that service so sir my first service is paid service. I want my money refund from tata motors because only tata motors understand my things that i expressed in my complaint.So i requested to tata motors that please refund my money of my first service indigo ecs.I already complaint also to tata motors call centre but from there also i could not found anything...My complain numbers are - 1st AUGUST 2015 : 1-[protected] 6th AUGUST 2015 : 1-[protected] 9th AUGUST 2015 : 1-[protected] So please help me, in starting dealers and advisors request to buy car but after when you purchased a car they will becomes king and do the things that are be very wrong. So please i want my solution ffor this complaint and i want my payment of first service refund. THANKYOU MAYANK PANDEY MOB:[protected]
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              A64325
                              from Pune, Maharashtra
                              Jul 28, 2015
                              Report
                              Copy

                              Address: Dhanbad, Jharkhand

                              purchase a new indigo ecs TDI TA-65 on 21 April 15 in the name of sanjeev kumar singh.the commercial registration was sought from the dealer and the amount was paid .presently fourth month is running but the dealer is neither responding the phone call nor giving the satisfactory reply.you are requested to intervene in the matter for immediate action.
                              very very poor
                              Hi Team,

                              We have major problem with service center at Arvind Motors Pvt Ltd, Kanakapura Main Road, J.P. Nagar, 6th Phase Bangalore more details are attached scan copy of Bill Invoice accordingly, irresponsible labours and managers lake of ignores, since we have given vehicle service twice a week in the Aug-2015 month and the vehicle number (KA05AD7544 Model TATA ACE ITON) the vehicle had major issue repeatedly twice break failure in the alternate weeks, but our vehicle driver was take safety percussion to avoid major incident and given the vehicle service as per the Bill invoice attached dated for your reference.

                              And again today 25th Aug-2015 our vehicle driver had faced the same issue (break failure by using both hand & Leg break) while heading towards our office premises after the unload vehicle in the very busy residential area and event an hit road side corporation browel vehicle speed at 20 to 30 KM and majorly avoid public & driver accidents. Since we request your sincere resolution action again the team and fix the issue at the earliest.

                              Waiting for your prompt response,

                              Regards,
                              Umesh
                              Mobile# [protected]
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vikram Dhingra
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Jul 26, 2015
                                Report
                                Copy

                                Address: New Delhi, Delhi

                                I, vikram dhingra, am owner of a tata safari 2. 2 vtt, 4 x 2 ex, 2010 model (Details mentioned below) . I had a life threating instance which is a clearly a result of serious quality issues of parts used in your product - tata safari.

                                On 12th july 2015, i was driving towards my home at janak puri, new delhi from saket in my tata safari with my 2 year old son at the rear seat. While i was on ring road, new delhi, at a point near moti bagh crossing, at about 6:00 pm, the tata safari suddenly nose dived towards the left side (Towards road divider) . As a reflex action i turned the steering towards right in order to avoid hitting the road divider; the vehicle swayed wildly from one side to other and within seconds it was grounded (Refer attached pics) . After the vehicle stopped in few meters, i came out immediately and realised that the nut connecting the tyre and tie rod was broken which had resulted into this terrible incident; since the front right side of the safari had hit the ground and had got dragged for about 2 - 3 meters, the massive weight of the suv had completely ripped off the tyre into peices.

                                As the vehicles was completed halted and could not move, i has to use thetata motors emergency breakdown service to tow the vehicle to tata service station - auto vikas, moti nagar, new delhi.

                                The safari has been grounded at the service station since then and is under inspection for repair. While the service advisor and the service team at auto vikas have been forthcoming and helpful, the incident has completely shaken my confidence in the quality of parts used by tata in their vehicles. The service team has inspected the vehicle and informed me that the tie rod, upper arm, lower arm and the knuckles need replacement.

                                I and my family nearly escaped death; the incidence has completely shocked me. I had great respect for the brand tata and took pride in owing in the suv, which has been completely destroyed by this incident. The awful quality of such critical parts had resulted in vehicle breakdown and made me and my family, nearly loose our lives. I am fortunate that i was driving extremely slow and was therefore able to control the vehicle in such a disastrous situation.

                                I have no hesitation in stating that despite numerous posts on various websites and forums such as team - bhp regarding the issues and breakdowns on tata vehicles, it seems that the quality team has missed to ensure some of the very basic essentials / must haves in some of the most critical parts otherwise incidence such as these would not occur.

                                I have owned vehicles from brands such as maruti suzuki, ford in past and also currently own cars from vw and gm stable. Incidences, as mentioned above are unheard of in such other brands.

                                After going though such harrowing experience myself, i now understand and realise why numerous people still have negative views on quality of tata motors vehicles.

                                I would urge and ask that this instance is taken seriously by the tata motors quality / customer care team and that they inspect, analyse and ensure quality of cricital parts such as tie rods, knuckles etc in all their vehicles including the vehicle i own. Poor quality of such critical items not only create performance issues but also create life threating situations, as above, for customers of tata motors vehicles.

                                I would also ask that the tata motors team takes responsiblilty of this life threating incident which i had to undergo and which resulting from the inferior quality of the parts used in their vehicles.

                                While nothing can be done to alleviate the trauma and mental stess i have undergone, i ask that tata motors team bears the full cost of repairs of my damaged vehicle and confirm that the same has been fully inspected and that no further instances shall happen due to inferior quality parts in the vehicle.

                                I have been a loyal tata customer for years now, this incidence has shaken and traumatised me.

                                I believe that tata team will handle the matter with utmost importance, care, urgency and criticality to reinstate my faith in the decades old brand and its products and that it will not treat me as just another disgruntled customer who looses hope and confidence and is left with no options but to fight for its consumer rights.


                                Hoping for your action.


                                Vikram dhingra

                                B2 / 133, janak puri, new dehi - 110058, ph[protected]

                                Vehicle - tata safari 2. 2 vtt,

                                Registration no. - dl9cz 0688,

                                Engine no. - 22ldicor09gzyj13585
                                Ch no. - mat403725ang07944
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  C
                                  cavikas gupta
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Jul 24, 2015
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: New Delhi, Delhi

                                  I have been using tata indica since november, 2006. I recommend everyone to buy tata cars due to two factors : 1. indian company and 2. space management in the car. I now made up my mind to buy tata zest in exchange my my tata indica. My brother went to concorde paschim vihar. They valued their own brand rs. 25000 without even see the vehicle. When I valued my car at carwale. com it has been valued at 87000. Thus car was undervalued and when i call to customer care, they said they dont have nay solution, if I dont like their value you can go to other retailer in your city for valuation. This is the approach of tata mptors, concorde. They dont have any valuation criteria for their own vehicle. 25000 me to scooter bhi nahi milega.
                                  My friends say " Go to hyuindai" for good professional services. I love tata due to my own Indian Company..but they dont have any respect for their own old tata vehicle.
                                  Vikas Kumar Gupta
                                  [protected]
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    H
                                    Hr Energy
                                    from Kolkata, West Bengal
                                    Jul 23, 2015
                                    Report
                                    Copy

                                    Sir/ Madam, I am writing this to show my concern and displeasure about the fact that happened today, the 23rd July'2015. There has been some spare parts change of my 4 wheeler, Indica Vista from K.B.Motors (authorized dealer of TATA), Rameshwar Shaw Road, Kolkata- 700 014. They provided us with a Tax Invoice wherein, Spare Parts details, rate etc was shown as Rs. 23.81 and the VAT charged was 5% on this Rs. 23.81 along with Labour Charge as Rs. 5, 672.70 and VAT Charged on this Rs. 5, 672.70 is 14%. After speaking to the Advisor of K.B.Motors, Mr. Ganesh Kedia explained that since K.B. Motor is a vendor of TATA Motors they cannot show Spare Parts charge separately and are bound to include the same in Labour Charge. Then in such case, I am charged with higher Service Tax as well as I am in total darkness about the spare part changed of my Indica Vista. Kindly resolve this issue at the earliest in order to allow us to take service from your Authortized dealer. You can connect with us via mail- [protected]@energyplusindia.com or contact - [protected].
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      divakarsinghal
                                      from Delhi, Delhi
                                      Jul 23, 2015
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: New Delhi, Delhi

                                      My vehicle Tata Vista DL CG 2561 was heating .I give my vehicle for repair same problem at Raghuvansi Enterprises Pvt Ltd Dilshad garden Delhi. The radiator was cleaned but the problem remain same, I went again the Radiator was replaced which was covered in guarantee as per Policy No[protected] P-9 .I have also lodge complaint vide No; 1-[protected] dated 15/7/2015 and No1-[protected] dated 10/7/2015 but the complaint informed attended and closed without proper reply that under which reason the part not covered under warranty when there is no external damage.The dismantled Radiator has also not returned.Therefore, I request that payment of Rs 6482/ may pl be refunded.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Sandeep1771983
                                        from Delhi, Delhi
                                        Jul 23, 2015
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Gurgaon, Haryana

                                        my car tata maza Dl3cbb4463, gone through service and after the service they have first wrongly assembly the silencer due to that all black smoke comes inside the car. Then I have shown my car them to again they correct the silencer assembly. However still the black smoke was coming from the car. They said it will be alright after some time, they I travel my car for two days and found black smoke is still coming from the car. Also car is not taking pickup. They I went again to dingra motors. I have submitted my car in the morning and they said it will be done at 4:00 pm. When I went in the evening for collecting my car, I found they have not even touch my car. Then after race the voice they started working and found all these problems is because of not assembling one wire in the engine during the service. I did not understand how could first dingra motors first wrongly assembly the silencer and then forgot to assemble one wire in the engine. Also they asked me to drive the car and problems will be automatically solve. Due to all their un experience now my car gears become very jam and clutch plates are not working the way the suppose to...
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit