Claimed

Yatra Online / YatraTrip.in Complaints & Reviews

4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 2592
Resolved
1929
Unresolved
663
Contacts

File a complaint to Yatra Online / YatraTrip.in

Having problems with Yatra Online / YatraTrip.in?

File a complaint and get it resolved by Yatra Online / YatraTrip.in customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Yatra Online / YatraTrip.in reviews & complaints page 42

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
Rajesh Podder
Oct 7, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Dear sir / madam,

I am writing to you to raise an issue about: airline tickets and fares

The issue that i have experienced was: i booked 3 airline ticket from yatra.com, but due lockdown airline cancelled the flight. As per the supreme court order airline already refunded the amount yatra account, but yatra team is not returning the amount to me, it's almost 7 months over. If i send any mail to [protected]@yatra.com they are not replying back, and if i choose twitter and facebook to escalate this issue they are saying send it to [protected]@yatra.com. My reference number is[protected] & passenger email id is [protected]@yahoo.in

It occurred on: 4/04/2020

They needs to take immediate action to resolve this issue, i already sent bank details and blank check screen shot to transfer this amount to my account.

I look forward to your prompt response on this matter. I would like to keep a complete record of my case, so please reply back via this email account.
Aug 6, 2021
Complaint marked as Resolved 
Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
Dear Rajesh,

Greetings from Yatra.com!

We regret the inconvenience caused. Request you to kindly share your Yatra booking number for us to check and assist you as we are not able to check the shared details as it is shown as protected.

Regards
Yatra Care
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sarthak.sharma
    Oct 6, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: India

    I had 2 flight booking for a flight on 23rd may and return in july from new delhi to san francisco. My flight was cancelled because of covid 19 outspread. I asked the agency to refund my amount. They took nearly 6 months in refunding my amount. Thru out this tenure of waiting i was always assured by the airline as well as yatra that i will be getting a full refund on my booking. But now when after 6 months i finally got my refund then there i can see the deductions being done in name of airline cancellation charges for k3 tax as non refundable and yatra convienience fees of 2887 (Thou in my booking this fees ia only 1399) but they charging me excess qnd looting me. Instead of compensating me with the interest on my amount which they withold with them for good 6 months. They are penalising me unnecessary. Please help me to get my full refund back along with bank interest loss on my money for 6 months.
    Aug 6, 2021
    Complaint marked as Resolved 
    Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi, Greetings from Yatra.com ! As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/ details were shared with you. Should you require any further assistance feel free to write back on the same email thread for our team to check and assist you better. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Svmn20
      Oct 6, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I have booked an airline tickets using yatra.com (Booking id[protected]. The airline was spice jet. I have received a mail from spice jet that the flight got cancelled due to covid-19. Afterwards i have spken with spice jet agent over phone and they have agreed to make full refund of money. The same message i forwarded to yatra.com. But yatra had refunded the money after deducting convenience fee of rs 1200.

      I am not getting any logic why convenience fee is deducted because i have not cancelled the flight. Its done by airline by themselves and they have fully refunded to yatra.com.
      Aug 6, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
      Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your Yatra booking reference number to enable us to check the details and assist you. Please be informed that Yatra charges a non-refundable online convenience fee at the time of booking for providing multiple travel options, intelligent search, and seamless online booking experience to its customers. This amount is charged for making the booking and stays non-refundable in all situations. Regards, Yatra Care
      Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your Yatra booking reference number to enable us to check the details and assist you. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
      Souravsmahajan's reply, Oct 10, 2020
      yatra reference booking id is 2609200021106
      Helpful
      Found this helpful?
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        P
        Punarvasup
        Oct 5, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Yatra.com Head Office Address: 1101, 11th Floor, Tower B, Unitech Cyber Park, Sector – 39, Gurgaon – 122001

        Due to covid my flights were cancelled during the month of May 2020. So I requested for the full refund. I booked the flights from Kol to Mumbai and from Mumbai to Kolkata from Yatra and was going for my father's treatment. Since I had to replan the treatment in Kolkata itself due to flight cancellation so I had requested for the refund. Indigo had refunded the money but Yatra is simply keeping the money with them and is only saying that the money has been refunded and closing my case again and again. I can't call Yatra as customer phone support is not working . Mail support is worst . My booking reference nos are[protected] and[protected]. I have already logged the call with yatra and given my card statement from 1st Sept till 5th Oct where I didn't get any refund from yatra. I am fed up with Yatra support now. Yatra is simply cheating their customers and keeping the money with them. I need someone to kindly help me with refund from Yatra.
        Aug 12, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Oct 10, 2020
        Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
        Hi, Greetings from Yatra.com ! As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/ details were shared with you. Should you require any further assistance feel free to write back on the same email thread for our team to check and assist you better. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
        Same case me. Not received refund even after 4 months.
        Kms90's reply, Jan 5, 2021
        Same case with me. Yatra told that they processed refund of rs. 122573.01 or Yatra booking ref number 0212958165990 on paper but not debited refund amount from their bank account. They play game wisely. Yatra already mentioned in their refund email for contacting bank, what a pre planned game by Yatra.
        Same case with me. Yatra told that they processed refund of rs. 122573.01 on 21.10.2020 for Yatra booking ref number[protected] on paper but not debited refund amount from their bank account. They play game wisely. Yatra already mentioned in their refund email for contacting bank, what a pre planned game by Yatra. Not received refund yet in my credit card.
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          C
          Chinnaa m
          Oct 3, 2020
          Report
          Copy

          Website: Yatra.com

          I am trying to book flight ticket in Yatra.com, money has been deducted from my account but ticket was not booked, I am trying to contact customer care many times but they are not pick the call and I am write a mail to support @yatra.com, they are telling service manager will contact you shortly but 1 day is over they are not contacting me

          Kindly solve this issue immediately
          Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            O
            ojha92
            Oct 3, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: L10, Azhagapuri Nagar, 3rd Avenue, Ramapuram
            Website: YATRA.COM

            I have two complaints
            1.the booking is not reflecting to use credit shell amount for booking
            2.not able to use credit shell amount to book flight for new booking
            Aug 6, 2021
            Complaint marked as Resolved 
            Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi,

            Greetings from Yatra.com!

            We regret the inconvenience caused. Request you to kindly shared your Yatra booking number for us to check and assist you.

            Regards
            Yatra Care
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Pratikrasmi Panigrahi
              from New Delhi, Delhi
              Oct 3, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Website: www.yatra.com

              I have booked a flight ticket(round trip) with Yatra booking reference number[protected]. Due to Corona virus pandemic both the to and fro tickets got cancelled by airlines. I am having few queries about my tickets and the refund process of my tickets. For that I have been sending multiple mails but Yatra Team is taking very long to respond and if at all they are responding, I am receiving wrong responses from them which is resulting in more confusion. Also about my return journey, the particular ticket has been cancelled by Airlines but in the Yatra website they have mentioned the ticket status as Completed which is again wrong(Attached the screenshot for this)

              Its been a big headache for me because of the Yatra Teams unprofessional and irrelevant responses. They have only one medium of contact between the customer and their customer care which is through mail. They dont even allowing to contact through call or chat. Through mail I am receiving very late and wrong information as if they are reverting mails with out even reading or understanding the query. Please help me resolve this issue as these Unprofessional Yatra team is not at all ready to show some responsibility towards their customers.
              Aug 6, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Oct 14, 2020
              Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
              Dear Pratikrasmi,

              Greetings from Yatra.com!

              As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/details were shared with you against communication Ref No. YA:26313129. For further assistance kindly write back on the same email thread for our team to check and assist you better.

              Regards,
              Yatra Care
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                sanjuajmer
                Oct 2, 2020
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hi,
                I booked a domestic flight through Yatra app 3 days back but did not receive any confirmation or tickets from them. My money has been deducted and not even refunded.
                I am trying to reach out to yatra customer care but no success.
                Aug 13, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Oct 07, 2020
                Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your email id and amount debited to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Smcjj
                  Oct 2, 2020
                  Report
                  Copy

                  I booked a ticket to travel from Mumbai to kolkata on 3rd October 2020 through yatra through goair. I had booked a non-stop flight. Ticket sent by yatra also shows the same. However when I went to goair website to do web check in then I found out that that my flight is via varanasi. I tried reaching out to both yatra and goair but no-one answered the phones. I am feeling cheated. Would not have booked flight if I had known earlier that this was not an direct flight.
                  Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your Yatra booking reference number to enable us to check the details and assist you. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
                  Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your Yatra booking reference number to enable us to check the details and assist you. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  2 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    MdMahasin
                    Oct 1, 2020
                    Report
                    Copy

                    Address: Vill-Doli deul chak, PO- Churaman (WB)

                    Sir, I have booked a ticket on 18 Sep 20 for that an amount of Rs 6154 is deducted but ticket not confirmed. I have emailed to yatra.com several times (as attached) but they yet not initiate any action. I have attached all the details of correspondence please do the strict action against the yatra.com to reverse my amount deducted. Booking ref number is[protected].
                    Thanks
                    Md Mahasin
                    Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Oct 06, 2020
                    Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                    Hi, Greetings from Yatra.com! We have checked the payment status at our end, the payment has not been received. Your Bank should auto reverse the amount within 2-4 working days. Would request you to kindly connect with your Bank for further details. Please feel free to connect with us again if required. Thanks, Yatra Care
                    Oct 07, 2020
                    Updated by MdMahasin
                    Please share your hdfc bank statement of 18 September 2020, which I will submit for further queries
                    Oct 07, 2020
                    Updated by MdMahasin
                    Payment made on your [protected]@hdfcbank account. Please provide the account statement of 18 sep 2020.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      P
                      prerana mohatta
                      Oct 1, 2020
                      Report
                      Copy

                      PNR no - Q695VS - Prerna Mohatta, Virraj Mehta, from chennai to jaipur, dated 4/04/2020 was cancelled due to covid - we have not received the refunds still ??

                      PNR no - Z9VKHW - kunal mehta from chennai to jaipur, dated 4/04/2020 was cancelled due to covid - we have not received the refunds still . Have mailed them regularly every day from last 5 months
                      Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that your flight with Go Air has been cancelled by the Airline and they have protected your ticket and fare for future travel and you can do the re-booking through self-service on GoAir App/website goair.in under the “Manage Booking” option by using the booking reference (PNR) of your original booking. You can reschedule the travel for the same passenger for any sector without paying any rescheduling fee. However, fare difference if any will be applicable. Regards, Yatra Care
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        G
                        Ghulam Hasan Ansari
                        Sep 30, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 6th & 11th Floor, Tower D, Unitech Cyber Park, Gurgaon Sector 39, Gurgaon - 122001 (Opposite HSBC Bank)

                        I was booking bus ticket from yatra but my transaction failed twice i waited 10 days but still not get any refund i mailed 10 times to yatra but no response from there also there is no option to call customer care my detailes are as follow -
                        date of transaction -19/09/2020
                        payment mode- mobikwik wallet
                        bank name - mobikwik wallet
                        amount charged - 1660
                        transaction id[protected]
                        email id - [protected]@gmail.com
                        Aug 6, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 06, 2020
                        Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                        Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that we have forwarded the request to our concerned team to initiate the refund for your booking. We would request you to please allow us 3-4 working days to further address your refund query and solicit your patience. Regards, Yatra Care
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          Kishor Datta
                          Sep 29, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Yaatra online Pvt. Ltd. New Delhi

                          I have booked tickets for journey from ahmedabad to hydrabad and return journey through above travel agency with indigo airlines for journey on 10/04 and 14/04/2020. Due to covid 19 flights have been cancelled. After making representation, before various authorities, indigo air lines has refunded full amount of refund and credited in agency's account the agency has refunded 50% amount in two tickets and remaining amount has been credited yaatra e cash user money. There are specific instructions from dgca to grant full amount of refund vide circular dated 22/05/2008 file no. 23-16 aed.
                          Booking reference no.[protected] rs. 5578/- refunded rs. 5574/- credited to e cash ref. No.[protected] rs. 8475/- refunded rs. 8276 credited to e cash booking ref no.[protected] rs. 7246/- stated to have been refunded, but not credited in my bank account rs. 12775/- credited to e cash.
                          Oct 6, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Mail was received asking booking reference number. In reply to the same, I have provided the information called for
                          Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your Yatra booking reference number to enable us to check the details and assist you. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
                          Kishor Datta's [Complaint's author] reply, Oct 2, 2020
                          Booking reference number 1430301045212. 130307797004. 010301418470
                          Kishor Datta's [Complaint's author] reply, Oct 2, 2020
                          Booking reference number 1430301045212. 130307797004. 010301418470
                          Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that we have forwarded the request to our concerned team to initiate the refund in same mode of payment. You will receive the refund notification, once it is process from our end. We request you to please allow us 7-10 working days to further address your refund query. Regards, Yatra Care
                          Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that we have forwarded the request to our concerned team to initiate the refund in same mode of payment. You will receive the refund notification, once it is process from our end. We request you to please allow us 7-10 working days to further address your refund query. Regards, Yatra Care
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          3 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            Alex Anderson
                            Sep 29, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Noida Sec-82, Cyfuture india Pvt ltd

                            Hello,

                            i booked three tickets from delhi to pune on Sun, Sep 20, 2020 at 12:51 PM, amount has been deducted but i did not get any confirmation. After that we try to contact with customer care of Yatra.com but number was not contactable.

                            Many times i sent email to them but still have not received any information. Where is my money, i want refund it back. Please help me, otherwise i am going to court.

                            Registered email id - info.[protected]@gmail.com
                            Mobile number- [protected]
                            Aug 13, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 03, 2020
                            Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                            Hi, Greetings from Yatra.com! Your refund of INR 12244.00 has been processed from our end on 30 Sep 2020. Please note, if payment has been made from a private bank, it will reflect in the same account within 2 to 3 working days and if payment has been made from public sector bank, it will take up to 7 working days for the credit to reflect in your account. Thanks, Yatra Care
                            Same case with me. Yatra told that they processed refund of rs. 122573.01 on 21.10.2020 for Yatra booking ref number[protected] on paper but not debited refund amount from their bank account. They play game wisely. Yatra already mentioned in their refund email for contacting bank, what a pre planned game by Yatra. Not received refund yet in my credit card.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              L
                              Lavanya_bharadwaj
                              Sep 26, 2020
                              Report
                              Copy

                              Address: Gurugram
                              Website: www.yatra.com

                              I was booking a ticket on Yatra.com from Mumbai to Patna for 4th October 2020. Money got deducted but ticket didn't get booked. I was trying through the mobile app. of Yatra. Please confirm whether my ticket is booked or not. If not booked then please refund my money.

                              Paid through Google Pay.

                              Transaction ID - UPI[protected]
                              Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                              Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your email id used while making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                              Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your email id used while making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                M
                                Manish711
                                Sep 26, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Yatra.com Gurgaon

                                Yatra.com had promised to provide the refund for my pnr # x5frsb as spicejet already processed it and provided the amount to yatra so that can be refunded back to me... Yatra sent me on record a mail on 21st aug 2020, stating they are processing the refund of inr 25, 135 within next 7-10 working days... It is more than 2 months, me chasing this with [protected]@yatra.com, there are no replies and no money back in my credit card... This is highly unprofessional considering spicejet already provided you the money... This is unexpected behaviour and speaks loudly of yatra's business ethics.
                                Aug 10, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 01, 2020
                                Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that we have forwarded the request to our concerned team to initiate the refund for your booking. We would request you to please allow us 3-4 working days to further address your refund query and solicit your patience.Disclaimer: Promotional Discount, Yatra Convenience fee & Insurance charges are non-refundable. Regards, Yatra Care
                                Verified Support
                                Oct 12, 2020
                                Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                Dear Manish,

                                Greetings from Yatra.com!

                                We would like to confirm that the refund of INR 25135.00 for your Booking Reference Number[protected] under PNR X5FRSB has been processed from our side on 03 OCT 2020.

                                The Acquirer Reference Number (ARN) of the bank for this transaction is 74332740282004558578718.

                                In case the credit is not appearing in your account, we would request you to please contact the Grievance Cell/Nodal officer of your bank and provide them the ARN number to trace the transaction.

                                You could get the contact details of the Grievance Cell from your bank’s website.

                                We would like to thank you for your patience and cooperation and look forward to continued business with you.

                                Regards
                                Yatra Care
                                I still do not see my refund yet from Yatra ... You said 3-4 working days, this is again beyond the promised days. Please resolve this once and for all...
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Rahul Ahamed1998
                                  Sep 21, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  Website: Yatra.in

                                  Refund status of my cancelled flight from coimbatore to bangalore pnr:ad6ctd
                                  Reference no:[protected].
                                  My flight was cancelled by spice jet flight and they refunded it.. But my travel agency has not refunded still
                                  Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that we have forwarded the request to our concerned team to initiate the refund for your booking. We would request you to please allow us 3-4 working days to further address your refund query and solicit your patience. Disclaimer: Promotional Discount, Yatra Convenience fee & Insurance charges are non-refundable. Regards, Yatra Care
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    MeghaSingh
                                    Sep 21, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I booked a flight af194 from paris to bangalore which is scheduled on 25th september. I intentionally upgraded myself from economy lite to economy standard.in economy standard they provide 1 checkin bag along with inflight meals all included. But when i got the ticket there was no mention of checkin bags and inflight meals. I did communicate to yatra many times but there was no substantial investigation of my issue. They simply closed my ticket. I have spent additional 130 euros in booking 2 checin luggages. I request a compentation of this. Iam not only financially harassed but also mentally harassed. I request complete refund of my ticket price which is 55000 inr.

                                    Megha singh
                                    Sep 22, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Resolved
                                    Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      Karunes Sarkar
                                      Sep 21, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: India

                                      Indigo provided me credit shell for two bookings. On indigo's page its showing its been refunded to yatra. But when i try to utilize my credit shell from yatra i am being prompts like credit shell retrived successfully and then its not directing to booking page to use the amount. After several mails to yatra support there has been no reply from their end.
                                      Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Hi, Greetings from Yatra.com! We would request you to kindly share your Yatra booking reference number to enable us to check the details and assist you. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        2
                                        287051862
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        Sep 19, 2020
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Telangana, Hyderabad

                                        We had booked the bus ticket on 12/09/2020
                                        Bus faile
                                        Our trip is canceled due to bus cancellation.
                                        I have a week yet I have not received my refund
                                        Booking reference[protected]
                                        Bus Pnr as[protected]
                                        Website yatra.com
                                        Sep 20, 2020
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        We have neither received an email nor a call from any number
                                        Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Sep 20, 2020
                                        Updated by 287051862
                                        I have not yet solved my problem
                                        Sep 20, 2020
                                        Updated by 287051862
                                        I have not yet solved my problem
                                        Sep 23, 2020
                                        Updated by 287051862
                                        Haven't understood anything yet
                                        Hi, Greetings from Yatra.com ! As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/ details were shared with you under communication reference number YA: 26182814. Should you require any further assistance feel free to write back on the same email thread for our team to check and assist you better. We would like to keep you informed that we are experiencing high volume due to COVID-19 kindly expect a delay in response. Regards, Yatra Care
                                        Not resolved my problem refund my money five thousand
                                        Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that as per the revert received from operator the bus was not cancelled. Hence refund would not be possible from our end. Regards, Yatra Care
                                        287051862's [Complaint's author] reply, Sep 28, 2020
                                        We don't know
                                        We have filed a file in court
                                        You know your driver knows
                                        287051862's [Complaint's author] reply, Sep 28, 2020
                                        We don't know
                                        We have filed a file in court
                                        You know your driver knows
                                        287051862's [Complaint's author] reply, Sep 28, 2020
                                        And we have the whole proof
                                        I don't even need a tensen
                                        287051862's [Complaint's author] reply, Sep 28, 2020
                                        And we have the whole proof
                                        I don't even need a tensen
                                        Saying it empty does not work
                                        My driver did not cancel
                                        In any case, you have to pay five thousand rupees
                                        Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response, Sep 29, 2020
                                        Verified Support
                                        Hi, Greetings from Yatra.com! Request you to kindly help with the bus cancellation SMS/ email received from vendor to enable us to assist you. Regards, Yatra Care
                                        You are not ready to listen to me
                                        How often do we email
                                        We are tired of email
                                        It is not going to make any difference to tell you
                                        Now my decision will be in court
                                        Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response, Oct 14, 2020
                                        Verified Support
                                        Hi, Greetings from Yatra.com! Request you to kindly help with the bus cancellation SMS/ email received from vendor to enable us to assist you. Regards, Yatra Care
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        5 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit