[Resolved] Yatra Online / Yatratrip.in — refund problems

 
1 Review
Ashoknagar Kalyangarh, West Bengal, India
 Jayprakash Halder on Apr 20, 2019
Last friday i purchased 4 train tickets from howrah to katpadi junction. It costed me 2768.60 rupees. But after 20 minutes yatra.com send me an email that they would send me the refund because they couldn't get me these tickets. It has been a time but i didn't get my refund and whenever i checked the status of my refund, it showed me nothing.
Yatra ref[protected]
Transaction id[protected].
Complaint marked as Resolved May 23, 2019

Complaint Status


[Apr 20, 2019] Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response, Apr 21, 2019
Dear Mr. Halder,

Greetings from Yatra.com!

This is with the reference to your email regarding the train booking under reference ID[protected].

We really apologize for the inconvenience you have gone through. We would like to inform you that we have processed your refund of INR 2728.00 from our end on 19th April, 19.

Please note, Yatra takes only 24hrs to process the refund, Further, if the payment was made through Private sector bank then it will take 2-3 working days & if the payment was made through Public sector bank then it will take up to 7 working days to reflect the credit into your account.

Regards,
Yatra Care
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    62%
    Complaints
    1507
    Pending
    513
    Resolved
    799
    phone
    +91 95 5580 0800 [Customer Support]
    +91 12 4437 5353
    +91 12 4437 5318
    location
    1101, 11th Floor, Tower B, Unitech Cyber Park, Sector -39, Gurgaon, Haryana, India - 122001
    Yatra Online / Yatratrip.in - refund problems