[Resolved] Zoom Car — refunds for 2 trips not received

 
1 Review
B-1101, Sethia sea view, Motilal Nagar 2, Goregaon west., Mumbai, Maharashtra, India
 MN OP on Jun 15, 2019
Since January i am trying the contact numbers of zoomcar.
There is no response and my refund for 2 trips are still pending.
Issued one car in Mumbai in january.
And the other one in Delhi
It was said by the company that i will get the refund in 15 working days.
It has been 5 months and i have still not recieved it.
I can't even connect on call.

refunds for 2 trips not received
refunds for 2 trips not received
Complaint marked as Resolved Jul 21, 2019

Complaint Status


[Jun 17, 2019] Zoom Car customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Zoom Car Customer Care's response, Jun 18, 2019
Dear User,

We are sorry to know that you haven't received the refund yet.

Please share your booking ID for our reference, we shall check on the refund status and we will update you on the same.

Regards,
Sowmya
Updated by MN OP, Jun 21, 2019
Here are my booking ids with every detail

refunds for 2 trips not received
refunds for 2 trips not received
Updated by MN OP, Jul 16, 2019
No response
Should i go further now???
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    84%
    Complaints
    2582
    Pending
    131
    Resolved
    2117
    phone
    +91 80 6748 1200
    location
    #308, 1st to 3rd Floor, 100 Feet Main Road, Indiranagar, 1st Stage, Bangalore North, Karnataka, India - 560038
    Zoom Car - refunds for 2 trips not received