Claimed

Angel Broking Complaints & Reviews

2.9
Last updated Jul 6, 2022
Complaints 1060
Resolved
589
Unresolved
471
Quick Links
Statistics
Share
Contacts
ADVERTISEMENT

File a complaint to Angel Broking

Having problems with Angel Broking?

File a complaint and get it resolved by Angel Broking customer care. It’s quick effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT
ADVERTISEMENT
Angel Broking
Customer Service Contacts

Angel Broking Website

Angel Broking Head Office Address

G-1, Ackruti Trade Center, Road No -7, MIDC, Andheri (E)
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India
400093

Angel Broking Phone Numbers

Toll free
1860 500 5006
292
140

View more phone numbers

Phone
+91 22 2835 8800
179
91

View more phone numbers

ADVERTISEMENT

Angel Broking reviews & complaints(1060)

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
Hello my id is V136777 please unsubscribe from Angel broking platinum service. And refund my 5000 rs immediately. Representative give me a wrong and fake information during subscription call. And it is shocking that the angel broking is leading platform doing such things, so my request to cancel my platinum service immediately with refund registration amount....
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

I am close By mistake my angelone account .[protected]. and mail to [protected]@angelbroking.com. but angelone custmer support say you cant open account before 3month same name. you open account brother, sister and wife name, if you require same name account than you open after 3month. i cant understand whats the problem same name account open before 3month. . if this is sebi rules? than its ok please give me proper details about this. and open my account angel one if posible.

thank you!
Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Hi, my account has been suspended without prior notice. Account id Baia1072. Kindly re-activate the account as soon as possible. Actually this should not be suspended as i have active ipo shares in it. I am not able to access the same. The account was suspended on 11-mar-2020. This is critical as there are active ipo shares which are allocated in this account. There was no response from the broker even after calling multiple times.
    br...
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    They have levied incorrect penalties due to margin calculation errors on their end. They have corrected the margin calculation errors but have not refunded the Penalty amount.

    These happened in May and June.

    I have raised issues on their portal but there is no response or resolution.

    Sharing the ticket ids on their internal portal:
    02729485, 02728950, 02486202, 02729375, 02729214
    Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      Dear Team,

      Kindly check why DP Balance is showing 0 hence i am unable to process for buy back offer.

      kindly send a new link with proper DP Balance.

      I don't get credit for Gail 1 share buy back of 190/- in my bank account but 190/- is debited in my trading ledger, please check....
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      I don't trade in bundled voucher, then how can this trade activated and how can you deducted my money from my account ? Please refund my money, i need it the most.
      Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        Greetings. My name is Sudha Bagri . My customer id is S993815. I had requested to withdraw fund in my union bank account through net banking . Which is showing successful debit in my AngelOne account as approved. But this money is not credited in my account yet. I am in dire need of money Please help me....
        +1 photos
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy
        My client id is B130030. Today date 29/06/2022 i have not done any positions. Or i have not done any trade in options or intraday. But the account shows that the 676737.45. allocation/withdrawal amount used margins my account fund goes in minuses. But in applications or account there is not showing any positions or trade....
        +8 photos
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        I was taught a hard Lesson of my life by this company. It was a terrible experience for me, but thankfully I got help from TrAD erstE cHrEc OvEry. CoM in getting my funds from them
        Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit

          Hi I'm facing payout issues since January, payouts were releasing partially some times it is showing pending in my withdrawals..
          Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Be the first one to find this review helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            I had bought 43 shares on2 June 2022 but have been complaining everyday since 4 June that shares is not shown up on my portfolio but no one is able to solve the problem . They keep giving me timelines and no revert back on the same . I call almost everyday and talk to new customer care employee and explain them the same everyday. I mailed the same but no revert...
            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Dear All

            I have submitted online documents for dekat trading account but after a moth passed still you are failed to not only open my account but also fails to give proper response to resolve my complaint viz... 02753336 and 02766658...If you are not able to respond within time then I will knock the door of supremacy.
            Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              Angel Broking — My id (S1472770) Refund my ledger amount deactivate join platinum angel and refund my amount

              Angel Broking Customer Care

              Angel Broking Phone
              +[protected]
              +++++[protected]

              Angel Broking Website
              www.angelbroking.com

              Angel Broking Address
              G-1, Ackruti Trade Center, Road No -7, MIDC, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, India – 400093br...
              +3 photos
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy
              My user id is S1472770

              After opening of account, one of angel broking agent call me and told that “ i am appointed your relationship manager from angel broking and your account mapped with me”. After introduction talk he insisted me to join angel platinum service. I refused to join it in first instance but he told me that i am sending a mail link to you and you just opened the mail link and fill the questionnaire. That...
              +2 photos
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Sir, my Client id - S1535087
              Email - [protected]@gmail.com
              i have given reference of my 3 friends who open demat & trading account in your firm in May 2022 they trade full fledge in angel broking your representative Shubham came for opening account behalf of angel broking but yet not received any reward of Rs500 Amazon voucher for the 1st successful trade done by my freinds from your side
              my friend name is 1.Ayush 2.Anuj 3.Manoj above mention friends reward not received so do needful.
              Thnks.
              Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                I clicked on a link i was provided for a person claiming to be a client relationship officer at angel one, and because he had so many accurate information about my angel one account and my funds added into my account and the funds i invested and the loss and profit i gained, all the information was real so i thought it was genuine i did a mistake opening the mail and then i got a message that i have enrolled in the platinum membership and...
                +2 photos
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy
                My client ID with Angel Broking - M812169
                My registered email ID - [protected]@gmail.com
                My registered mobile number - [protected]

                I recently opened my Demat account with Angel Broking (aka Angel One).

                In the mobile app, under Rewards and Offers section there are two offers as below:

                1. Add your 1st fund - Win a scratch card up to 10k
                2. Place your 1st trade - Win a scratch...
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy
                I had submitted my application on 27th may 2022 for demat account opening, it's been 10 days now, and still I didn't got any login details.

                the worst thing is there is there is no way to reach the customer service, no use of writing to [protected]@angelbroking.com, you will get only template reply,

                I don't see any number to reach out angel broking only existing users can call....
                +1 photos
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy
                Report
                Copy

                Dear Sir
                I am Ramesh Babu my Id-MDDH6488
                In your website you have mentioned minimum brokerage charges Rs 20/- per trade or less than that.
                I have invested Rs 50000/- after trading two days you claimed Rs 53000/-as brokarage charges. Why you have taken so much brokerage charges .I have also not selected any brokerage charges scheme by default you have to consider minimum brokerage charges.i am having account in kotaksecurities and upstox also but they by default activated minimum brokerage charges. So please check in this matter and do needful
                Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Report
                  Copy

                  Dear Sir
                  I have raised complaint against brokerage charges but till now no response
                  Angel Broking customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit