[Resolved]  Astroyogi.com — Refund Issue | Worst Service/Support Ever

I initially installed the app after seeing an Ad that said get your first consultation for 1rs. After I installed the app, I recharged with 200rs thinking if the first consultation goes well I can continue with more consultations. But turned out that I should have done my first recharge with only 1rs to avail that offer. Once I got to know this from the support team I asked for a refund as the main purpose was to test the app with the 1rs consultation first.

I was initially told I will get my refund in 24 hours. I called back the next day and was told it will take 2 more days and then I waited the entire week and got no refund. I called the following week on a Monday and was told I will get the refund by 2:30 PM the same day or by next day max. I waited again and now it is Thursday, almost 10 days since I asked for my money.

The support team is the worst, no chat option and only call option. Same people answer the call and disconnect the call in 1 second without even speaking. What kind of a support is this?? I have all the screenshots and proofs of all the conversation. I have also emailed several times and the issue was marked as resolved even before I got the refund????? Like seriously?

Are we donating money to you guys???? Call me ASAP or resolve my issue ASAP.
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Dec 16, 2021
Complaint marked as Resolved 
Astroyogi.com customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Dec 17, 2021
Astroyogi.com Customer Care's response
Hi Naveen,

Your refunded amount has been transferred. Kindly mark the complaint as Resolved if the issue stands cleared. We hope you will try our services and can provide feedback on the same.

Thanks,

Team Astroyogi
Complaint comments 
Share
Tweet

Comments

Dear Naveen,

We understand that the money has been refunded to your account. In case you have any other query, you can call us at [protected].

Team Astroyogi
Hi Naveen,

We understand that your amount has been refunded. In case of any further queries, please call us at [protected]. Kindly mark the complaint as resolved.

Thanks,

Team Astroyogi
Hi Naveen

Greetings from Netway India Pvt. Ltd

We have already processed your refund of INR 200 + 18% GST.

Amount should reflect back within 5-7 working days. There was a delay due to latency at Payment Gateway End. But we have refunded now,
Dear Naveen,

Your amount has been refunded back to your bank account.
In case you have any other query, you can call us at [protected].

Team Astroyogi

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Astroyogi.com
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    77%
    Complaints
    22
    Pending
    0
    Resolved
    17
    Astroyogi.com Phone
    +91 124 714 1212
    +91 11 4945 5555
    Astroyogi.com Address
    C-5/6 Lower Ground Floor, Grand Vasant Mall, Near DPS School, Vasant Kunj, Delhi, Delhi, India - 110070
    View all Astroyogi.com contact information