[Resolved]  Bajaj Electricals — bajaj rx7 room heater want to be replacement.

Address:Singrauli, Madhya Pradesh, 486885

Dear sir, i have purchased a bajaj room heater rx7 dated on 25.11.17 with 2 year warranty. This product was break down 11.12.18. I noted the complaint to bajaj care. Technician come and repaired but after some day product again break down then i again complained 30.12.18. Technician again repaired to this product. After a one day product again break down & it's not working. I have face the problem 3 times again and again.
So finally i decided to replace this product with a new product as same but bajaj dealer ibrahim khan & bajaj company refused for replacement this product.
So please help me. I want to replace this product. Thank you sir.
Regards
Ramraj meena
[protected]
Ntpc vindhy nagar, singrauli (Mp)
Email - [protected]@gmail.com
+1 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Jan 8, 2019
Complaint marked as Resolved 
आदणीय सर/मैडम, , , क्षमा चाहता हुँ आपको फिर से लिख रहा हूँ, कि आपके आदेश के बाद मुझे बजाज रूम हीटर RX 7 रिप्लेसमेंट के मुद्दे को लेकर बजाज सर्विस से प्रोडक्ट रिप्लेसमेंट के लिए शनिवार 05.01.19 को कॉल आयी थी कि आपका रिप्लेसमेंट एक्सेप्ट हो गया है, लेकिन बजाज के डीलर इब्राहिम और उनकी टीम प्रोडक्ट को बदलने से मना कर रहे है, , । ऐसे मै मुझे लगता है वे लोग इस मुद्दे को लेकर सीरियस नही है, मैं ऑलरेडी 3 बार इस प्रोडक्ट को मेंटिनेंस करवा चुका हूँ, लेकिन इस डिफेक्टिव प्रोडक्ट को अब बार बार ठीक करवाकर कंपनी मेरा वारन्टी/ग्यारंटी समय समाप्त करना चाहती है। सर्दी के इस मौसम में जिस उद्देश्य के लिए मैंने हीटर खरीदा था, ऐसे में उसका उपयोग ही नही कर पाने की वजह से काफी समस्या का सामना करना पड़ रहा है ऐसे में मुझे मानसिक औऱ आर्थिक तौर पर भी बजाज के नकारात्मक विचारों वाले डीलर एवम उनकी सर्विस टीम का सामना करना पड़ रहा है। अब ऐसे में केवल आप से ही मुझे न्याय की उम्मीद है, कृपया मेरी समस्या पर गंभीर विचार कर स्थायी समाधान करवाने का कष्ट करें। आपका बहुत बहुत धन्यवाद। आपका रामराज मीणा विन्ध्यनगर सिंगरौली
Bajaj Electricals customer support has been notified about the posted complaint.
Jan 08, 2019
Updated by Rrmeena1989
Respected sir/madam.
Bajaj electricals are don't give me satisfactory response.
The dealer Ibrahim khan totally refused for this defective product RX7 room heater.
This product already 3 times repaired. I want to replacement tag from company and replace by a new product.
Please give the instructions to higher Authiries of Bajaj Electricals.
Thankyou so much for your positive response.
Regards
Ramraj meena
[protected]
[protected]@gmail.com
Jan 09, 2019
Updated by Rrmeena1989
आदणीय सर/मैडम, , ,
क्षमा चाहता हुँ आपको फिर से लिख रहा हूँ, कि
आपके आदेश के बाद मुझे बजाज रूम हीटर RX 7 रिप्लेसमेंट के मुद्दे को लेकर बजाज सर्विस से प्रोडक्ट रिप्लेसमेंट के लिए शनिवार 05.01.19 को कॉल आयी थी कि आपका रिप्लेसमेंट एक्सेप्ट हो गया है, लेकिन बजाज के डीलर इब्राहिम और उनकी टीम प्रोडक्ट को बदलने से मना कर रहे है, , ।
ऐसे मै मुझे लगता है वे लोग इस मुद्दे को लेकर सीरियस नही है, मैं ऑलरेडी 3 बार इस प्रोडक्ट को मेंटिनेंस करवा चुका हूँ, लेकिन इस डिफेक्टिव प्रोडक्ट को अब बार बार ठीक करवाकर कंपनी मेरा वारन्टी/ग्यारंटी समय समाप्त करना चाहती है। सर्दी के इस मौसम में जिस उद्देश्य के लिए मैंने हीटर खरीदा था, ऐसे में उसका उपयोग ही नही कर पाने की वजह से काफी समस्या का सामना करना पड़ रहा है ऐसे में मुझे मानसिक औऱ आर्थिक तौर पर भी बजाज के नकारात्मक विचारों वाले डीलर एवम उनकी सर्विस टीम का सामना करना पड़ रहा है।
अब ऐसे में केवल आप से ही मुझे न्याय की उम्मीद है, कृपया मेरी समस्या पर गंभीर विचार कर स्थायी समाधान करवाने का कष्ट करें।
आपका बहुत बहुत धन्यवाद।
आपका
रामराज मीणा
विन्ध्यनगर सिंगरौली
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Bajaj Electricals
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    41%
    Complaints
    1119
    Pending
    0
    Resolved
    441
    Bajaj Electricals Phone
    +91 22 2204 3733
    +91 22 4128 0000
    +91 22 2204 3780
    Bajaj Electricals Address
    51, Mahatma Gandhi Road, Fort, Mumbai, Maharashtra, India - 400023
    View all Bajaj Electricals contact information