Clubs, Bars, Restaurants Complaints

Sort by:  Date | Popularity

Club Mahindra Holidays — false promises and need money back

 Gagandeep S Singh on Dec 10, 2018
Hello,

Dear sir/madam,
I have join club mahindra membership on october 2018.

I have already made 10% of payment and 2 emais are veen deducted, till now have not received any kit any offer they promised or any thing which states i am there member.
br...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Swiggy — did not receive all ordered items mcdonalds

 Subhrojyoti Roy Chaudhuri on Dec 8, 2018
We ordered 2 mc spicy burgers along with fries and a coke. The swiggy person delivered only one burger without fries. When i called me donald's, they clarified that they did handover the complete order to the swiggy delivery boy. His number is [protected]. When i called him, he suggested that...
Complaint comments  Read comments Complaint country PuneComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Pizza Hut India — order no. 3904291

 Relax3495 on Dec 5, 2018
Dear sir,

I would like to inform you that i have placed an online order no. 3904291 at 7.52pm today. I placed multiple calls at [protected] and every time call centre guys made me fool by saying your order has just now been placed and you will get an order within 10 min, few...
Complaint comments  Read comments Complaint country ThaneComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Club Mahindra — no facility no refund after taking money

 lokesh.chandrakar@jshl.in on Dec 5, 2018
Based on given presentation and offered we had agreed to take membership of club mahindra and deposited amount of rs.36830
When we asked to avail facility against provided offered they are not able to provide facility and asking more and more money.
Due to this initial bad experience...
Complaint comments  Read comments Complaint country HisarComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Western Holidays Club Pvt Ltd — there is no response from

 VenkN on Dec 4, 2018
There is no response on the registered phone no[protected],[protected], web site is www.western holidays.in
Company name is sai spacecon india pvt ltd, regn no 7211/2016, sai capital 3rd flr, sb rd pune 411002. This info is from mswipe.
I have paid substantial amount for membership...
Complaint comments  Read comments Complaint country PuneComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Club Mahindra Holidays — refund of membership club mahindra

 Nandakumar K G on Dec 3, 2018
I have taken a Membership on 7th Jul 2018 vide the ref APR/2018/25yrs/212149 and paid initial amount of Rs. 28930/- and due to other commitment and decided to cancel it immediately informed them through the letter on 9th jul 2018, they were confirmed that within 90 days as per agreement you...
Complaint comments  Read comments Complaint country BangaloreComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Food Panda — vendor payment not received

 Inderpalsingh Bedi on Dec 3, 2018
Food panda vendor code
H8ju
I have not received a single payment at my bank from the day i have started my bussiness
I have been complaing for the same but matter has not been resolved
The person in charge at guwahati mr avinash fails to clear my doubts and mostly...
Complaint comments  Read comments Complaint country Kamrup MetropolitanComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Tipsy Gypsy — overcharge

 gopal h r on Dec 3, 2018
Just because giving one on one on drinks doent mean that you charge unnecessary even not consumed please look into this matter very seriously
Dont go typsy gypsy which doesnt accept zomato gold as per discussion with manager who was very rude n ruthless
Isntead of 16 pegs cinsumed...
Complaint comments  Read comments Complaint country Mumbai CityComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Oyo Rooms — regarding the pathetic associates sitting in that 24 hours call centre

 Ramsai Nagaraj on Dec 2, 2018
I had a concern regarding a booking made on 1st december! Called up the same day evening where in the associate asked me to call morning as the ground team wasn't available! I have been trying calling them from morning and they put me on hold for more than 10 min without even acknowledging me......
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Likizo Company — to get money back

 pratibha sumit chauhan on Dec 1, 2018
I also want my money back from this fraud likizo company like other affected people... Likizo company did fraud withme n took 65000 from me... Now we people need to come together n take strict action against this cheater company... My mail id is pratibhachauhan1182@gmail.com... I want to explain...
Complaint comments  Read comments Complaint country PuneComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Club Jiva — cancellation of membership and refund amount paid

 Ravi Jadhav 1247 on Nov 30, 2018
Sir,
I have taken club jiva membership on 22/11/2018,
Purchase agreement number
Cj/ct/b/c162
I have paid 10, 000/-
I requested club jiva to please cancel my membership and refund amount paid,
As i don't want this membership
Club jiva not...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Zomato — order was not placed but amount got deducted

 Deepih on Nov 30, 2018
I tried placing an order thru zomato today. When i made the payment it return back to the previous page saying "an error has occurred. Try again" and i tried for 5 more times, same thing happened. So totally 6 times amount got deducted and my order was not placed. I tried calling customer care...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Zomato — product is too cold as well as not tasty

 abhi199002 on Nov 29, 2018
I had ordered the burger from Cafe18 yesterday.but when i received the food was too cold and is not eatable because something unwanted smell coming from it. am disappointed from Zomato Services if this is happend so i thing its not be good for Zomato Reputation

Note:Detailed...
Complaint comments  Read comments Complaint country Gautam Buddh NagarComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Country Vacations (A Division Of Country Club Hospitality And Holidays Ltd), Hyderabad — cheating by country vacations (a division of country club hospitality and holidays ltd), hyderabad

 Pranob Bharali on Nov 29, 2018
Dear sir and madam,
I was excited to join the country vacation membership (Cchhl) on friday evening (05 jan 2018) until i read the agreement thoroughly (Member copy, country vacation division, application no.:17; 275).
The below were the main gaps which i have seen between the...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Country Holidays Inn Suites — chis complaint @ fraud company

 Dr Shiv Pratap Singh on Nov 29, 2018
Hi this is complete fraud company, making fools, looted money from me, i have paid 80000rs from my credit card it was my hard earned money, now whatever is promised during that worse session was fake, even those worst sales person are not ready to pick my call or even discuss the issue.
They...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Club Mahindra Holidays — chis complaint @ fraud company

 Dr Shiv Pratap Singh on Nov 29, 2018
Hi this is complete fraud company, making fools, looted money from me, i have paid 80000rs from my credit card it was my hard earned money, now whatever is promised during that worse session was fake, even those worst sales person are not ready to pick my call or even discuss the issue.
They...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Zomato — from freshmenu. placed on 29th nov at 12:16 am. #1241428720

 Nadim Hashmi on Nov 29, 2018
Ordered food at 12:30 am.. Was promised delivery at 01:05 am. But till 01:45 am food not delivered. Customer care helpless and useless.. Zomato does not allow to cancel order. Restaurant freshmenu was not reachable.. Didn't get food and chat bot says wait.. We do not entertain cancellation....
Complaint comments  Read comments Complaint country BangaloreComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Club Mahindra Holidays — refund not being paid even after waiting 90 working days.

 santhas ys on Nov 28, 2018
On 21 June 2018 I had made down payment of Rs.36860.00 to Club Mahindra Holidays regarding enrollment for membership(APR/2018/25YRS/211660) for their club, the next day while i was going through their document i found out that they charge a yearly maintains amount, which they failed to inform...
Complaint comments  Read comments Complaint country MysoreComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Priority International Holidays Club Pvt Ltd — refund of 15000

 Clifford Fernandes on Nov 28, 2018
I had taken membership from priority international holidays club pvt ltd, but i didn't get the services of the company like no holiday package. I am cheated by this company. Receipt no 5391. I was promised by the company that 15000 would be refundable if i don't get the package. 2 years have...
Complaint comments  Read comments Complaint category Clubs, Bars, Restaurants

Country Club India — non allotment of lonavala plot

 Ashishkawde on Nov 28, 2018
I mr ashish kawde become member of county club lot ago but till now they haven’t alloted me the lonavala plot which they are committed to me to give with membership and i had became member only for that purpose.
I realised that i have cheated by above mention company and every year...
Complaint comments  Read comments Complaint country Mumbai CityComplaint category Clubs, Bars, Restaurants

Recently Discussed

(2 minutes ago)
Inovi Technologies
inovi technologies fraud institute running a scam
(9 minutes ago)
Delhi Police
status of police clearance certificate application
(11 minutes ago)
Shoppobox.com
shoppobox fraud - do not entertain
(22 minutes ago)
Locanto
getting calls from locanto.. as someone added my number wrongly
(23 minutes ago)
Redbus
request for refund